Výsledky 1 až 25 z 26

Téma: Reklamace PC delší než 30dní

Hybrid View

Předcházející příspěvek Předcházející příspěvek   Další příspěvek Další příspěvek
  1. #1
    Senior Member minceVIP Avatar uživatele riksa
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    Tam, kde je puding (Praha)
    Věk
    44
    Příspěvky
    2 975
    Vliv
    327

    Standardní Re: Reklamace PC delší než 30dní

    2kaozz: polemizujeme tu prave proto, ze drtiva vetsina z lidi tady svine nejsou a proto se snazi domluvit . a protoze tady na foru jsou jak spotrebitele, tak obchodnici s hw, je to pomerne dobre misto pro to, aby se na tutez situaci mohli divat ocima toho druheho.
    z tveho prispevku mi naopak pripada, ze tvuj pristup je uplne opacny (viz prvni odstavec).
    1) mluvit o "pitomosti prodavajiciho" je cira absurdita, protoze jak MaWa spravne uvedl, jsou proste situace, kdy vadu nemuzes dost dobre odstanit ani vymenit v 30denni lhute, kdyz mas dodavatele na Taiwanu;
    2) cit. "ani zamítnout (čímž by se zbavil zodpovědnosti a zákazníkovi by nezbylo nic jiného než se obrátit na soud)". takovy oxymoron by nevymyslel ani macha: zamitnout reklamaci muzes jako prodavajici budto opravnene nebo neopravnene; odpovednost prodavajiciho za toto spravne zhodnoceni nezanika jen tim, ze se vec dostane pred soud.
    i3 3240@default || Gigabyte Z77-D3H || 2x4GB Kingston DDR3 1600 || Sapphire 7750@default|| Default cooling || WD 500AAKS + Samsung F2 1.5TB || Lite-on 1673 || Corsair HX520 || Chieftec DX-01BL-D-U || MS Natural Keyboard 4000 || Logitech MX1000 || HP LP2065
    "Der Kaiser Franz Straka", 3/11/05 in lidovky.cz: "Pokud vím, svět byl stvořen Adamem a Evou a u toho bychom měli zůstat."

  2. #2

    Standardní Re: Reklamace PC delší než 30dní

    Citace Původně odeslal riksa Zobrazit příspěvek
    2kaozz: polemizujeme tu prave proto, ze drtiva vetsina z lidi tady svine nejsou a proto se snazi domluvit . a protoze tady na foru jsou jak spotrebitele, tak obchodnici s hw, je to pomerne dobre misto pro to, aby se na tutez situaci mohli divat ocima toho druheho.
    z tveho prispevku mi naopak pripada, ze tvuj pristup je uplne opacny (viz prvni odstavec).
    1) mluvit o "pitomosti prodavajiciho" je cira absurdita, protoze jak MaWa spravne uvedl, jsou proste situace, kdy vadu nemuzes dost dobre odstanit ani vymenit v 30denni lhute, kdyz mas dodavatele na Taiwanu;
    2) cit. "ani zamítnout (čímž by se zbavil zodpovědnosti a zákazníkovi by nezbylo nic jiného než se obrátit na soud)". takovy oxymoron by nevymyslel ani macha: zamitnout reklamaci muzes jako prodavajici budto opravnene nebo neopravnene; odpovednost prodavajiciho za toto spravne zhodnoceni nezanika jen tim, ze se vec dostane pred soud.
    ad1) Když závadu jakožto prodejce nemůžeš z jakýchkoliv důvodů odstranit ve státem stanovené lhůtě, jsi povinnen o tom zákazníka informovat a snažit se s ním domluvit na prodloužení 30ti-denní lhůty. Pokud se na zákazníka vykašleš a neřekneš mu ani ň, pak jsi obchodník-pitomec, protože veškeré sankce za nedodržení postupu padají na tvou hlavu. ČOI se nebude ptát jestli to šlo nebo nešlo vyřešit, ale bude se ptát na věci typu "Ukažte nám potvrzení vystavené spotřebiteli o přijetí reklamovaného výrobku, ukažte nám vyrozumění vystavené spotřebiteli o posouzení reklamace" a tak dále...

    ad2) Mluvím samozřejmě o neoprávněném zamítnutí reklamace (alespoň z pohledu zákazníka). A o té zodpovědnosti jsem se špatně vyjádřil... odpovědnost prodávajícího tím pochopitelně nezaniká, pouze se přesouvá na dobu, kdy se ta věc bude u soudu řešit (takže za 2 a více let). Protože jinak se zamítnutá reklamace moc řešit nedá... nebude se tím zabývat ani ČOI, ani prodejce.

    Uznávám, že jsem asi momentálně proti prodejcům trochu zaujatý, ale za to můžou všichni slušní obchodníci mezi námi poděkovat firmě Trend Computer. A kdybych neměl známého právníka, tak kdoví jak by to dopadlo...
    Phenom II X4 955 BE + CoolerMaster Hyper 212+ | Asus M4A79T Deluxe - AMD 790FX | Kingston HyperX 2x4GB DDR3 1600 MHz | Asus EAH6850 DC​/2DIS​/1GD5​/V2 + LG Flatro​n W2220P​-BF | Kingsto​n SSDNow V+100 Series ​- 96GB + Samsung SpinPoint F3 500GB SATA II | DVD RW LG GSA-4167B | Asus Xonar DG + Logitech Z-4e 2.1 + Koss SB/40 | Corsair Vengeance M90 + Logitech UltraX | Thermaltake Dream Tower Soprano VB1000SNS + Enermax Liberty EL500AWT 500W

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Podobná témata

  1. Reklamace WD400BB - jaké máte zkušenosti s Librou?
    Založil peta303 v sekci fóra Reklamace a §
    Odpovědí: 2
    Poslední příspěvek: 21.11.2003, 16:34
  2. TUSL2-C a víc než 512 MB RAM
    Založil Krivas v sekci fóra Intel čipové sady
    Odpovědí: 15
    Poslední příspěvek: 05.11.2003, 10:26
  3. Reklamace a prodloužená záruka vs zákonná záruka !!!!
    Založil Guru v sekci fóra Reklamace a §
    Odpovědí: 9
    Poslední příspěvek: 21.10.2003, 18:28
  4. Průzkum reklamace v HK
    Založil Michal-Tučný v sekci fóra Reklamace a §
    Odpovědí: 4
    Poslední příspěvek: 13.09.2003, 23:03
  5. Reklamace R9500pro a poleptaný plošnák...co stím?
    Založil jago v sekci fóra Reklamace a §
    Odpovědí: 6
    Poslední příspěvek: 27.05.2003, 13:37

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •