Výsledky 1 až 25 z 26

Téma: Reklamace PC delší než 30dní

Hybrid View

Předcházející příspěvek Předcházející příspěvek   Další příspěvek Další příspěvek
  1. #1
    Senior Member Avatar uživatele MaWa
    Založen
    29.11.2003
    Bydliště
    Ústí nad Labem
    Věk
    42
    Příspěvky
    1 100
    Vliv
    284

    Standardní Re: Reklamace PC delší než 30dní

    Citace Původně odeslal Atreides Zobrazit příspěvek
    napadá Vás tedy ještě jiná možnost ? - protože pravda si ce je že máte nárok na všechny prachy, ale obchodník se s vámi jistě domluví, aby vám nemusel dávat celou částku.
    tak samozrejme, slusny obchodnik se domluvi na nahradnim reseni, a slusny zakaznik nebude chtit po prodejci zpet celou castku za pocitac, protoze to by tady dlouho prodejce asi nebyl a uprimne si myslim, ze by to bylo i celkem nemoralni. ale vzhledem k tomu, ze se prodejce zatim predpokladam neozval (alespon tak jsem pochopil prvni prispevek), tak asi moc slusny nebude...
    Oficiální distributor AlphaCool pro ČR a SR...

  2. #2

    Standardní Re: Reklamace PC delší než 30dní

    Citace Původně odeslal MaWa Zobrazit příspěvek
    tak samozrejme, slusny obchodnik se domluvi na nahradnim reseni, a slusny zakaznik nebude chtit po prodejci zpet celou castku za pocitac, protoze to by tady dlouho prodejce asi nebyl a uprimne si myslim, ze by to bylo i celkem nemoralni. ale vzhledem k tomu, ze se prodejce zatim predpokladam neozval (alespon tak jsem pochopil prvni prispevek), tak asi moc slusny nebude...
    Z mého pohledu je to jasné - chtěl bych peníze. Věřím, že kdyby prodejce chtěl, pak najde řešení dříve, než uběhne těch 30 dní. Výměna komponenty za jinou je imho to nejjednodušší řešení, přičemž on pak počká, až se mu vrátí vyreklamovaná komponenta od dodavatele. Zákazník bude spokojen, že reklamace byla vyřízena rychle a prodejce pak nebude muset zákazníka žadonit o kompromisní řešení.

    Nebo jsem něco přehlédl?
    E2140 w/Gemin II, P35-DS3, 2GB Vitesta 800+, 8800GTS 512, Hitachi T7250, Samsung F3 HD502HJ, Logitech G5, Logitech K300, Dell 2209WA, Corsair HX520
    Olympus E-300 + ME-1|ZD 1445|ZD 4015|Auto-Yashinon DX 50/1.7|Pentacon Electric 135/2.8 MC
    Dali 850 Red Line (Seas + Vifa) | Rotel RC-971 | 2x SPV100p+ | Onkyo SE-200 | Paolo speaker cable
    Dell D610 (P-M Sonoma 2.26GHz, 2GB DDR2, 80GB 7.2k, Radeon X300, DVDRW, BT, IrDA, WiFi, 14.1" SXGA+)
    Xbox 360 | 120GB

  3. #3
    Senior Member Avatar uživatele MaWa
    Založen
    29.11.2003
    Bydliště
    Ústí nad Labem
    Věk
    42
    Příspěvky
    1 100
    Vliv
    284

    Standardní Re: Reklamace PC delší než 30dní

    Citace Původně odeslal Dismembered Zobrazit příspěvek
    Nebo jsem něco přehlédl?
    no mohl jsi prehlednout treba to, ze se ta komponenta uz rok nevyrabi, a tak ji prodejce nemuze objednat. nebo to, ze je treba ted dva mesice u vyrobce nedostupna a i kdyz ji prodejce objedna, tak ji proste dostane...holt neni to tak jednoduche
    Oficiální distributor AlphaCool pro ČR a SR...

  4. #4

    Standardní Re: Reklamace PC delší než 30dní

    Citace Původně odeslal MaWa Zobrazit příspěvek
    no mohl jsi prehlednout treba to, ze se ta komponenta uz rok nevyrabi, a tak ji prodejce nemuze objednat. nebo to, ze je treba ted dva mesice u vyrobce nedostupna a i kdyz ji prodejce objedna, tak ji proste dostane...holt neni to tak jednoduche
    Já nevím, ale pořád mi to prostě připadá jako hledání výmluv. Do dva roky starého PC se dnes dá sehnat prakticky cokoliv, případně by prodejce mohl nabídnout jiné alternativy. Pořád by pro něj bylo lepší tratit dejmetomu 1000 Kč než plnou kupní sumu toho PC. Celé je to jen o ochotě řešit problém.

    Např. jsem před cca měsícem a půl reklamoval sluchátka v HiFi shopu, přičemž mi ani 34. den reklamace nikdo nedal vědět, co se děje. Až po mém mailu mi odpověděli, že mi pošlou dobropis. Zajímalo by mě, co na dobropisu trvá 14 dní, neb od 31.3. (příchozí mail) mi ještě nic nepřišlo.

    Nejsem zastánce lidí, kteří se snaží všelijak prodejce ošulit, ale jako poctivý zákazník se "ojebávat" nechám velice nerad. Nicméně znám tvůj přístup a vím, že patříš do těch velice vstřícných prodejců, proto to neber jako útok na tvou osobu či obchod
    E2140 w/Gemin II, P35-DS3, 2GB Vitesta 800+, 8800GTS 512, Hitachi T7250, Samsung F3 HD502HJ, Logitech G5, Logitech K300, Dell 2209WA, Corsair HX520
    Olympus E-300 + ME-1|ZD 1445|ZD 4015|Auto-Yashinon DX 50/1.7|Pentacon Electric 135/2.8 MC
    Dali 850 Red Line (Seas + Vifa) | Rotel RC-971 | 2x SPV100p+ | Onkyo SE-200 | Paolo speaker cable
    Dell D610 (P-M Sonoma 2.26GHz, 2GB DDR2, 80GB 7.2k, Radeon X300, DVDRW, BT, IrDA, WiFi, 14.1" SXGA+)
    Xbox 360 | 120GB

  5. #5
    Senior Member Avatar uživatele MaWa
    Založen
    29.11.2003
    Bydliště
    Ústí nad Labem
    Věk
    42
    Příspěvky
    1 100
    Vliv
    284

    Standardní Re: Reklamace PC delší než 30dní

    Citace Původně odeslal Dismembered Zobrazit příspěvek
    Já nevím, ale pořád mi to prostě připadá jako hledání výmluv. Do dva roky starého PC se dnes dá sehnat prakticky cokoliv, případně by prodejce mohl nabídnout jiné alternativy. Pořád by pro něj bylo lepší tratit dejmetomu 1000 Kč než plnou kupní sumu toho PC. Celé je to jen o ochotě řešit problém.

    Např. jsem před cca měsícem a půl reklamoval sluchátka v HiFi shopu, přičemž mi ani 34. den reklamace nikdo nedal vědět, co se děje. Až po mém mailu mi odpověděli, že mi pošlou dobropis. Zajímalo by mě, co na dobropisu trvá 14 dní, neb od 31.3. (příchozí mail) mi ještě nic nepřišlo.

    Nejsem zastánce lidí, kteří se snaží všelijak prodejce ošulit, ale jako poctivý zákazník se "ojebávat" nechám velice nerad. Nicméně znám tvůj přístup a vím, že patříš do těch velice vstřícných prodejců, proto to neber jako útok na tvou osobu či obchod
    ano, ja nepopiram ze existuji alternativy, ktere prodejce muze udelat. ja jen rikam, ze ne vzdy jde vse resit behem par dni a ke spokojenosti obou stran...a muzou pro to existovat objektivni priciny.

    s tim dobropisem - neni jejich povinnost te informovat o stavu reklamace. a opet - na druhou strasnu slusny prodejce by ti tu informaci dal.

    prijde mi to tady nekdy trochu schizofrenni. po prodejci byste chteli aby delal vstricne kroky ktere delat nemusi (informovat te o stavu reklamace napriklad), ale zakaznik, ten si muze akorat poroucet, a dodrzovat jen to co musi, zadne vstricne kroky preci delat nemusi, on ma jenom svoje prava, a prodejce at se stara...
    stejne tak na proplaceni dobropisu maji ze zakona 30 dni...

    proste na tomhle foru je 99% lidi na jedne strane barikady. a podle toho to vypada. jak by ten svet byl lepsi, kdyby misto hadani se o zakonech existovala normalni slusnost a snaha domluvit se...
    Oficiální distributor AlphaCool pro ČR a SR...

  6. #6

    Standardní Re: Reklamace PC delší než 30dní

    Imho stavíš prodejce do role chudáčka - on je ten, kdo prodejem vydělá peníze a proto by se měl snažit, aby zákazníků nalákal víc právě tím, že bude v něčem lepší než ostatní. Je to jeho vizitka, proto nechápu proč by se neměl ohánět, aby si dělal dobré jméno. Zákazník se ničím snažit nemusí, když mu prodejce vyhovovat nebude, půjde jinam. Pokud si prodejce myslí, že má zákazníků dost a negativní reklamu si může dovolit, pak může vesele zákazníky ojebávat.

    Je to stejné jako všude jinde, prodejce se prostě musí snažit uspět na trhu, jinak půjde ke dnu.
    Naposledy upravil Dismembered; 14.04.2008 v 11:13.
    E2140 w/Gemin II, P35-DS3, 2GB Vitesta 800+, 8800GTS 512, Hitachi T7250, Samsung F3 HD502HJ, Logitech G5, Logitech K300, Dell 2209WA, Corsair HX520
    Olympus E-300 + ME-1|ZD 1445|ZD 4015|Auto-Yashinon DX 50/1.7|Pentacon Electric 135/2.8 MC
    Dali 850 Red Line (Seas + Vifa) | Rotel RC-971 | 2x SPV100p+ | Onkyo SE-200 | Paolo speaker cable
    Dell D610 (P-M Sonoma 2.26GHz, 2GB DDR2, 80GB 7.2k, Radeon X300, DVDRW, BT, IrDA, WiFi, 14.1" SXGA+)
    Xbox 360 | 120GB

  7. #7
    Senior Member Avatar uživatele MaWa
    Založen
    29.11.2003
    Bydliště
    Ústí nad Labem
    Věk
    42
    Příspěvky
    1 100
    Vliv
    284

    Standardní Re: Reklamace PC delší než 30dní

    Citace Původně odeslal Dismembered Zobrazit příspěvek
    Imho stavíš prodejce do role chudáčka - on je ten, kdo prodejem vydělá peníze a proto by se měl snažit, aby zákazníků nalákal víc právě tím, že bude v něčem lepší než ostatní. Je to jeho vizitka, proto nechápu, proč by se neměl ohánět, aby si dělal dobré jméno. Zákazník se ničím snažit nemusí, když mu prodejce vyhovovat nebude, půjde jinam. Pokud si prodejce myslí, že má zákazníků dost a negativní reklamu si může dovolit, pak může vesele zákazníky ojebávat.

    Je to stejné jako všude jinde, prodejce se prostě musí snažit uspět na trhu, jinak půjde ke dnu.
    a kde pisu neco, co tomu tvemu odstavci odporuje ?

    ono zakaznici dneska maji pocit, ze muzou nakoupit kdekoliv, hlavne at je to nejlevnejsi, a pak se divi u reklamace/supportu/whatever. jenze na druhou stranu maji v Cechach vsichni zakaznici velky ramena kdyz jde o reci, a pak sklapnou kdyz dojde na ciny - a to je skoda. protoze kdyby se s firmama, co jedou na 2 nebo 3% marze kazdy nespokojeny zakaznik soudil, tyhle firmy by rychle skoncili, a trh by se procistil...
    Oficiální distributor AlphaCool pro ČR a SR...

  8. #8
    Senior Member minceVIP Avatar uživatele riksa
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    Tam, kde je puding (Praha)
    Věk
    44
    Příspěvky
    2 975
    Vliv
    327

    Standardní Re: Reklamace PC delší než 30dní

    Citace Původně odeslal MaWa Zobrazit příspěvek
    tak samozrejme, slusny obchodnik se domluvi na nahradnim reseni, a slusny zakaznik nebude chtit po prodejci zpet celou castku za pocitac, protoze to by tady dlouho prodejce asi nebyl a uprimne si myslim, ze by to bylo i celkem nemoralni. ale vzhledem k tomu, ze se prodejce zatim predpokladam neozval (alespon tak jsem pochopil prvni prispevek), tak asi moc slusny nebude...
    MaWo, promin, ale nevidim rozhodne nic nemoralniho na tom, chtit to, na co mam pravo. podle me to neni ani otazka slusnosti, protoze podminky, za kterych se jak obchodnik, tak kupujici rozhodli danou vec prodat/koupit, zustaly stejne. jinymi slovy, oba si byli vedomi (nebo meli byt) toho, do ceho lezou. mozna to beru moc osobne, ale protoze jsem jeste zadnyho prodejce nevypekl, ocekavam stejny pristup.
    je jasne, ze nejrychlejsi, nejvhodnejsi a nejefektivnejsi reseni pro obe strany je rozumna dohoda obou stran, ale ta je mozna jen tehdy, kdyz o to obe strany stoji.
    i3 3240@default || Gigabyte Z77-D3H || 2x4GB Kingston DDR3 1600 || Sapphire 7750@default|| Default cooling || WD 500AAKS + Samsung F2 1.5TB || Lite-on 1673 || Corsair HX520 || Chieftec DX-01BL-D-U || MS Natural Keyboard 4000 || Logitech MX1000 || HP LP2065
    "Der Kaiser Franz Straka", 3/11/05 in lidovky.cz: "Pokud vím, svět byl stvořen Adamem a Evou a u toho bychom měli zůstat."

  9. #9
    Senior Member Avatar uživatele MaWa
    Založen
    29.11.2003
    Bydliště
    Ústí nad Labem
    Věk
    42
    Příspěvky
    1 100
    Vliv
    284

    Standardní Re: Reklamace PC delší než 30dní

    Citace Původně odeslal riksa Zobrazit příspěvek
    MaWo, promin, ale nevidim rozhodne nic nemoralniho na tom, chtit to, na co mam pravo. podle me to neni ani otazka slusnosti, protoze podminky, za kterych se jak obchodnik, tak kupujici rozhodli danou vec prodat/koupit, zustaly stejne. jinymi slovy, oba si byli vedomi (nebo meli byt) toho, do ceho lezou. mozna to beru moc osobne, ale protoze jsem jeste zadnyho prodejce nevypekl, ocekavam stejny pristup.
    je jasne, ze nejrychlejsi, nejvhodnejsi a nejefektivnejsi reseni pro obe strany je rozumna dohoda obou stran, ale ta je mozna jen tehdy, kdyz o to obe strany stoji.
    takze ti take neprijde nemoralni, kdyz vrah dostane treba 6 let a po 3 letech jde za dobre chovani domu ? aneb zakon = zaruka morality ? vse co se nedela podle zakona je nemoralni, a vse se dela podle zakona je automaticky moralni ? tak to se tedy v tom prvnim odstavci neshodneme...
    Oficiální distributor AlphaCool pro ČR a SR...

  10. #10
    Senior Member minceVIP Avatar uživatele riksa
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    Tam, kde je puding (Praha)
    Věk
    44
    Příspěvky
    2 975
    Vliv
    327

    Standardní Re: Reklamace PC delší než 30dní

    Citace Původně odeslal MaWa Zobrazit příspěvek
    takze ti take neprijde nemoralni, kdyz vrah dostane treba 6 let a po 3 letech jde za dobre chovani domu ? aneb zakon = zaruka morality ? vse co se nedela podle zakona je nemoralni, a vse se dela podle zakona je automaticky moralni ? tak to se tedy v tom prvnim odstavci neshodneme...
    pletes dohromady jabka s hruskama.
    ja jsem nepsal ze pravo=moralka, i kdyz v 99 procentech to tak plati - pravo ze sve podstaty muze pouze s jistym zpozdenim reflektovat lidskou zkusenost a upravovat mezilidske vztahy tak, jak ma spolecnost za to, ze to je/ma byt spravne. takze rada veci, ktere moralni nejsou nejsou zakonem postizene (treba nevera), a stejne tak rada veci, ktere z moralniho hlediska nejsou problemem, zakonem postizene jsou (treba ruzna zraneni pri sportu atd.)

    ale to neni pointa meho prispevku. pointa meho prispevku byla ta, ze pri uzavreni kupni smlouvy si obe strany byly vedomy toho, co muzou a co ne, a podle toho se chovat. jestlize tedy jako prodavajici prodas vec pri plnem vedomi, ze za 23 mesicu bude sance resit reklamaci vymenou dost nizka a pri vedomi rizika zruseni smlouvy, pak je proste na tobe, aby ses choval slusne - tedy v intencich toho, co jsi slibil a nikoliv se domahat s odkazem na "slusnost" zmeny pravidel hry. tot vse.
    i3 3240@default || Gigabyte Z77-D3H || 2x4GB Kingston DDR3 1600 || Sapphire 7750@default|| Default cooling || WD 500AAKS + Samsung F2 1.5TB || Lite-on 1673 || Corsair HX520 || Chieftec DX-01BL-D-U || MS Natural Keyboard 4000 || Logitech MX1000 || HP LP2065
    "Der Kaiser Franz Straka", 3/11/05 in lidovky.cz: "Pokud vím, svět byl stvořen Adamem a Evou a u toho bychom měli zůstat."

  11. #11
    Senior Member Avatar uživatele MaWa
    Založen
    29.11.2003
    Bydliště
    Ústí nad Labem
    Věk
    42
    Příspěvky
    1 100
    Vliv
    284

    Standardní Re: Reklamace PC delší než 30dní

    Citace Původně odeslal riksa Zobrazit příspěvek
    pletes dohromady jabka s hruskama.
    ja jsem nepsal ze pravo=moralka, i kdyz v 99 procentech to tak plati - pravo ze sve podstaty muze pouze s jistym zpozdenim reflektovat lidskou zkusenost a upravovat mezilidske vztahy tak, jak ma spolecnost za to, ze to je/ma byt spravne. takze rada veci, ktere moralni nejsou nejsou zakonem postizene (treba nevera), a stejne tak rada veci, ktere z moralniho hlediska nejsou problemem, zakonem postizene jsou (treba ruzna zraneni pri sportu atd.)

    ale to neni pointa meho prispevku. pointa meho prispevku byla ta, ze pri uzavreni kupni smlouvy si obe strany byly vedomy toho, co muzou a co ne, a podle toho se chovat. jestlize tedy jako prodavajici prodas vec pri plnem vedomi, ze za 23 mesicu bude sance resit reklamaci vymenou dost nizka a pri vedomi rizika zruseni smlouvy, pak je proste na tobe, aby ses choval slusne - tedy v intencich toho, co jsi slibil a nikoliv se domahat s odkazem na "slusnost" zmeny pravidel hry. tot vse.
    psal jsi, ze nevidis nic nemoralniho na tom, vyzadovat presne to, co rika zakon a nic mene. ja na tom teda casto vidim nemoralniho dost ale to je jedno...
    s druhym odstavcem souvisi muj prechozi prispevek.
    bohuzel musim jit taky obcas pracovat, takze timto z moji strany debatu zatim koncim...
    Oficiální distributor AlphaCool pro ČR a SR...

  12. #12

    Standardní Re: Reklamace PC delší než 30dní

    Mi to nedá se musim zastat přeci jen už jsem i sám řešil reklamaci desky u mawy ochotně to přijal a vcelku rychle řešil prostě pokud ještě byla v záruce odešla pak jsem reklamoval k plnné spokojenosti to už jsem ji já dávno nepoužíval a byla v pc kamaráda byla moje chyba měl sem s tim trochu běhání.
    A k tématu, taky si myslim je to o tom jak se dokáže obchodník s majitelem reklamace domluvit teda dost divné že zatim vcelku žádná domluva.
    Naposledy upravil Jerrome; 14.04.2008 v 15:39.

    [COLOR=#FF0000] I3 12100f [/COLOLga 1700/2x 16gb / RX570 Sapphire / wd blue 500 & 1TB, Crucial BX200 - 240GB/Evga 750w semimod/ samsung dvd-rw/Spartan 3 LT fan 90@120 /BenQ VW2245Z/ Asus xonar ds sound/Win 10 Pro x64 / Net UPC a par větrniku Zalman z3 x201

  13. #13
    Senior Member mince Avatar uživatele meteor
    Založen
    27.02.2006
    Bydliště
    Baťatown
    Příspěvky
    1 458
    Vliv
    274

    Standardní Re: Reklamace PC delší než 30dní

    No flame, dyť sme lidi, nejsme svině
    Co to takhle ukončit suchým konstatováním, že existují slušní zákazníci a slušní prodejci stejně tak jako svině na obou stranách? Příkladů je dost a dost...
    Mno a dej vědět, jak jsi dopadl - doufám že vše bude OK, ať už to znamená cokoli
    "Nejhorší není to, čeho jsme se dopustili na ostatních, ale to, co jsme spáchali sami na sobě."

    Intel i5-8400 (CF) | GB Z370 Aorus Gaming K3 | Kingston 2x8GB HyperX Predator 3000MHz | GeForce GTX 560Ti | Samsung 860 Pro 512GB | SB X-Fi Gamer | Asus 2014L1T | Seasonic Focus Plus 550W | SilentiumPC Armis AR7 TG | EIZO EV 2455 | Marantz PM6006 plus Wharfedale Diamond 230 + Audio-Technica ATH-T500 | Windows 10 Pro

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Podobná témata

  1. Reklamace WD400BB - jaké máte zkušenosti s Librou?
    Založil peta303 v sekci fóra Reklamace a §
    Odpovědí: 2
    Poslední příspěvek: 21.11.2003, 16:34
  2. TUSL2-C a víc než 512 MB RAM
    Založil Krivas v sekci fóra Intel čipové sady
    Odpovědí: 15
    Poslední příspěvek: 05.11.2003, 10:26
  3. Reklamace a prodloužená záruka vs zákonná záruka !!!!
    Založil Guru v sekci fóra Reklamace a §
    Odpovědí: 9
    Poslední příspěvek: 21.10.2003, 18:28
  4. Průzkum reklamace v HK
    Založil Michal-Tučný v sekci fóra Reklamace a §
    Odpovědí: 4
    Poslední příspěvek: 13.09.2003, 23:03
  5. Reklamace R9500pro a poleptaný plošnák...co stím?
    Založil jago v sekci fóra Reklamace a §
    Odpovědí: 6
    Poslední příspěvek: 27.05.2003, 13:37

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •