Výsledky 1 až 25 z 26

Téma: Reklamace PC delší než 30dní

Hybrid View

Předcházející příspěvek Předcházející příspěvek   Další příspěvek Další příspěvek
  1. #1

    Standardní Re: Reklamace PC delší než 30dní

    Imho stavíš prodejce do role chudáčka - on je ten, kdo prodejem vydělá peníze a proto by se měl snažit, aby zákazníků nalákal víc právě tím, že bude v něčem lepší než ostatní. Je to jeho vizitka, proto nechápu proč by se neměl ohánět, aby si dělal dobré jméno. Zákazník se ničím snažit nemusí, když mu prodejce vyhovovat nebude, půjde jinam. Pokud si prodejce myslí, že má zákazníků dost a negativní reklamu si může dovolit, pak může vesele zákazníky ojebávat.

    Je to stejné jako všude jinde, prodejce se prostě musí snažit uspět na trhu, jinak půjde ke dnu.
    Naposledy upravil Dismembered; 14.04.2008 v 11:13.
    E2140 w/Gemin II, P35-DS3, 2GB Vitesta 800+, 8800GTS 512, Hitachi T7250, Samsung F3 HD502HJ, Logitech G5, Logitech K300, Dell 2209WA, Corsair HX520
    Olympus E-300 + ME-1|ZD 1445|ZD 4015|Auto-Yashinon DX 50/1.7|Pentacon Electric 135/2.8 MC
    Dali 850 Red Line (Seas + Vifa) | Rotel RC-971 | 2x SPV100p+ | Onkyo SE-200 | Paolo speaker cable
    Dell D610 (P-M Sonoma 2.26GHz, 2GB DDR2, 80GB 7.2k, Radeon X300, DVDRW, BT, IrDA, WiFi, 14.1" SXGA+)
    Xbox 360 | 120GB

  2. #2
    Senior Member Avatar uživatele MaWa
    Založen
    29.11.2003
    Bydliště
    Ústí nad Labem
    Věk
    42
    Příspěvky
    1 100
    Vliv
    284

    Standardní Re: Reklamace PC delší než 30dní

    Citace Původně odeslal Dismembered Zobrazit příspěvek
    Imho stavíš prodejce do role chudáčka - on je ten, kdo prodejem vydělá peníze a proto by se měl snažit, aby zákazníků nalákal víc právě tím, že bude v něčem lepší než ostatní. Je to jeho vizitka, proto nechápu, proč by se neměl ohánět, aby si dělal dobré jméno. Zákazník se ničím snažit nemusí, když mu prodejce vyhovovat nebude, půjde jinam. Pokud si prodejce myslí, že má zákazníků dost a negativní reklamu si může dovolit, pak může vesele zákazníky ojebávat.

    Je to stejné jako všude jinde, prodejce se prostě musí snažit uspět na trhu, jinak půjde ke dnu.
    a kde pisu neco, co tomu tvemu odstavci odporuje ?

    ono zakaznici dneska maji pocit, ze muzou nakoupit kdekoliv, hlavne at je to nejlevnejsi, a pak se divi u reklamace/supportu/whatever. jenze na druhou stranu maji v Cechach vsichni zakaznici velky ramena kdyz jde o reci, a pak sklapnou kdyz dojde na ciny - a to je skoda. protoze kdyby se s firmama, co jedou na 2 nebo 3% marze kazdy nespokojeny zakaznik soudil, tyhle firmy by rychle skoncili, a trh by se procistil...
    Oficiální distributor AlphaCool pro ČR a SR...

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Podobná témata

  1. Reklamace WD400BB - jaké máte zkušenosti s Librou?
    Založil peta303 v sekci fóra Reklamace a §
    Odpovědí: 2
    Poslední příspěvek: 21.11.2003, 16:34
  2. TUSL2-C a víc než 512 MB RAM
    Založil Krivas v sekci fóra Intel čipové sady
    Odpovědí: 15
    Poslední příspěvek: 05.11.2003, 10:26
  3. Reklamace a prodloužená záruka vs zákonná záruka !!!!
    Založil Guru v sekci fóra Reklamace a §
    Odpovědí: 9
    Poslední příspěvek: 21.10.2003, 18:28
  4. Průzkum reklamace v HK
    Založil Michal-Tučný v sekci fóra Reklamace a §
    Odpovědí: 4
    Poslední příspěvek: 13.09.2003, 23:03
  5. Reklamace R9500pro a poleptaný plošnák...co stím?
    Založil jago v sekci fóra Reklamace a §
    Odpovědí: 6
    Poslední příspěvek: 27.05.2003, 13:37

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •