Výsledky 1 až 25 z 26

Téma: Reklamace PC delší než 30dní

Hybrid View

Předcházející příspěvek Předcházející příspěvek   Další příspěvek Další příspěvek
  1. #1

    Standardní Re: Reklamace PC delší než 30dní

    Citace Původně odeslal MaWa Zobrazit příspěvek
    tak samozrejme, slusny obchodnik se domluvi na nahradnim reseni, a slusny zakaznik nebude chtit po prodejci zpet celou castku za pocitac, protoze to by tady dlouho prodejce asi nebyl a uprimne si myslim, ze by to bylo i celkem nemoralni. ale vzhledem k tomu, ze se prodejce zatim predpokladam neozval (alespon tak jsem pochopil prvni prispevek), tak asi moc slusny nebude...
    Z mého pohledu je to jasné - chtěl bych peníze. Věřím, že kdyby prodejce chtěl, pak najde řešení dříve, než uběhne těch 30 dní. Výměna komponenty za jinou je imho to nejjednodušší řešení, přičemž on pak počká, až se mu vrátí vyreklamovaná komponenta od dodavatele. Zákazník bude spokojen, že reklamace byla vyřízena rychle a prodejce pak nebude muset zákazníka žadonit o kompromisní řešení.

    Nebo jsem něco přehlédl?
    E2140 w/Gemin II, P35-DS3, 2GB Vitesta 800+, 8800GTS 512, Hitachi T7250, Samsung F3 HD502HJ, Logitech G5, Logitech K300, Dell 2209WA, Corsair HX520
    Olympus E-300 + ME-1|ZD 1445|ZD 4015|Auto-Yashinon DX 50/1.7|Pentacon Electric 135/2.8 MC
    Dali 850 Red Line (Seas + Vifa) | Rotel RC-971 | 2x SPV100p+ | Onkyo SE-200 | Paolo speaker cable
    Dell D610 (P-M Sonoma 2.26GHz, 2GB DDR2, 80GB 7.2k, Radeon X300, DVDRW, BT, IrDA, WiFi, 14.1" SXGA+)
    Xbox 360 | 120GB

  2. #2
    Senior Member Avatar uživatele MaWa
    Založen
    29.11.2003
    Bydliště
    Ústí nad Labem
    Věk
    42
    Příspěvky
    1 100
    Vliv
    284

    Standardní Re: Reklamace PC delší než 30dní

    Citace Původně odeslal Dismembered Zobrazit příspěvek
    Nebo jsem něco přehlédl?
    no mohl jsi prehlednout treba to, ze se ta komponenta uz rok nevyrabi, a tak ji prodejce nemuze objednat. nebo to, ze je treba ted dva mesice u vyrobce nedostupna a i kdyz ji prodejce objedna, tak ji proste dostane...holt neni to tak jednoduche
    Oficiální distributor AlphaCool pro ČR a SR...

  3. #3

    Standardní Re: Reklamace PC delší než 30dní

    Citace Původně odeslal MaWa Zobrazit příspěvek
    no mohl jsi prehlednout treba to, ze se ta komponenta uz rok nevyrabi, a tak ji prodejce nemuze objednat. nebo to, ze je treba ted dva mesice u vyrobce nedostupna a i kdyz ji prodejce objedna, tak ji proste dostane...holt neni to tak jednoduche
    Já nevím, ale pořád mi to prostě připadá jako hledání výmluv. Do dva roky starého PC se dnes dá sehnat prakticky cokoliv, případně by prodejce mohl nabídnout jiné alternativy. Pořád by pro něj bylo lepší tratit dejmetomu 1000 Kč než plnou kupní sumu toho PC. Celé je to jen o ochotě řešit problém.

    Např. jsem před cca měsícem a půl reklamoval sluchátka v HiFi shopu, přičemž mi ani 34. den reklamace nikdo nedal vědět, co se děje. Až po mém mailu mi odpověděli, že mi pošlou dobropis. Zajímalo by mě, co na dobropisu trvá 14 dní, neb od 31.3. (příchozí mail) mi ještě nic nepřišlo.

    Nejsem zastánce lidí, kteří se snaží všelijak prodejce ošulit, ale jako poctivý zákazník se "ojebávat" nechám velice nerad. Nicméně znám tvůj přístup a vím, že patříš do těch velice vstřícných prodejců, proto to neber jako útok na tvou osobu či obchod
    E2140 w/Gemin II, P35-DS3, 2GB Vitesta 800+, 8800GTS 512, Hitachi T7250, Samsung F3 HD502HJ, Logitech G5, Logitech K300, Dell 2209WA, Corsair HX520
    Olympus E-300 + ME-1|ZD 1445|ZD 4015|Auto-Yashinon DX 50/1.7|Pentacon Electric 135/2.8 MC
    Dali 850 Red Line (Seas + Vifa) | Rotel RC-971 | 2x SPV100p+ | Onkyo SE-200 | Paolo speaker cable
    Dell D610 (P-M Sonoma 2.26GHz, 2GB DDR2, 80GB 7.2k, Radeon X300, DVDRW, BT, IrDA, WiFi, 14.1" SXGA+)
    Xbox 360 | 120GB

  4. #4
    Senior Member Avatar uživatele MaWa
    Založen
    29.11.2003
    Bydliště
    Ústí nad Labem
    Věk
    42
    Příspěvky
    1 100
    Vliv
    284

    Standardní Re: Reklamace PC delší než 30dní

    Citace Původně odeslal Dismembered Zobrazit příspěvek
    Já nevím, ale pořád mi to prostě připadá jako hledání výmluv. Do dva roky starého PC se dnes dá sehnat prakticky cokoliv, případně by prodejce mohl nabídnout jiné alternativy. Pořád by pro něj bylo lepší tratit dejmetomu 1000 Kč než plnou kupní sumu toho PC. Celé je to jen o ochotě řešit problém.

    Např. jsem před cca měsícem a půl reklamoval sluchátka v HiFi shopu, přičemž mi ani 34. den reklamace nikdo nedal vědět, co se děje. Až po mém mailu mi odpověděli, že mi pošlou dobropis. Zajímalo by mě, co na dobropisu trvá 14 dní, neb od 31.3. (příchozí mail) mi ještě nic nepřišlo.

    Nejsem zastánce lidí, kteří se snaží všelijak prodejce ošulit, ale jako poctivý zákazník se "ojebávat" nechám velice nerad. Nicméně znám tvůj přístup a vím, že patříš do těch velice vstřícných prodejců, proto to neber jako útok na tvou osobu či obchod
    ano, ja nepopiram ze existuji alternativy, ktere prodejce muze udelat. ja jen rikam, ze ne vzdy jde vse resit behem par dni a ke spokojenosti obou stran...a muzou pro to existovat objektivni priciny.

    s tim dobropisem - neni jejich povinnost te informovat o stavu reklamace. a opet - na druhou strasnu slusny prodejce by ti tu informaci dal.

    prijde mi to tady nekdy trochu schizofrenni. po prodejci byste chteli aby delal vstricne kroky ktere delat nemusi (informovat te o stavu reklamace napriklad), ale zakaznik, ten si muze akorat poroucet, a dodrzovat jen to co musi, zadne vstricne kroky preci delat nemusi, on ma jenom svoje prava, a prodejce at se stara...
    stejne tak na proplaceni dobropisu maji ze zakona 30 dni...

    proste na tomhle foru je 99% lidi na jedne strane barikady. a podle toho to vypada. jak by ten svet byl lepsi, kdyby misto hadani se o zakonech existovala normalni slusnost a snaha domluvit se...
    Oficiální distributor AlphaCool pro ČR a SR...

  5. #5

    Standardní Re: Reklamace PC delší než 30dní

    Imho stavíš prodejce do role chudáčka - on je ten, kdo prodejem vydělá peníze a proto by se měl snažit, aby zákazníků nalákal víc právě tím, že bude v něčem lepší než ostatní. Je to jeho vizitka, proto nechápu proč by se neměl ohánět, aby si dělal dobré jméno. Zákazník se ničím snažit nemusí, když mu prodejce vyhovovat nebude, půjde jinam. Pokud si prodejce myslí, že má zákazníků dost a negativní reklamu si může dovolit, pak může vesele zákazníky ojebávat.

    Je to stejné jako všude jinde, prodejce se prostě musí snažit uspět na trhu, jinak půjde ke dnu.
    Naposledy upravil Dismembered; 14.04.2008 v 11:13.
    E2140 w/Gemin II, P35-DS3, 2GB Vitesta 800+, 8800GTS 512, Hitachi T7250, Samsung F3 HD502HJ, Logitech G5, Logitech K300, Dell 2209WA, Corsair HX520
    Olympus E-300 + ME-1|ZD 1445|ZD 4015|Auto-Yashinon DX 50/1.7|Pentacon Electric 135/2.8 MC
    Dali 850 Red Line (Seas + Vifa) | Rotel RC-971 | 2x SPV100p+ | Onkyo SE-200 | Paolo speaker cable
    Dell D610 (P-M Sonoma 2.26GHz, 2GB DDR2, 80GB 7.2k, Radeon X300, DVDRW, BT, IrDA, WiFi, 14.1" SXGA+)
    Xbox 360 | 120GB

  6. #6
    Senior Member Avatar uživatele MaWa
    Založen
    29.11.2003
    Bydliště
    Ústí nad Labem
    Věk
    42
    Příspěvky
    1 100
    Vliv
    284

    Standardní Re: Reklamace PC delší než 30dní

    Citace Původně odeslal Dismembered Zobrazit příspěvek
    Imho stavíš prodejce do role chudáčka - on je ten, kdo prodejem vydělá peníze a proto by se měl snažit, aby zákazníků nalákal víc právě tím, že bude v něčem lepší než ostatní. Je to jeho vizitka, proto nechápu, proč by se neměl ohánět, aby si dělal dobré jméno. Zákazník se ničím snažit nemusí, když mu prodejce vyhovovat nebude, půjde jinam. Pokud si prodejce myslí, že má zákazníků dost a negativní reklamu si může dovolit, pak může vesele zákazníky ojebávat.

    Je to stejné jako všude jinde, prodejce se prostě musí snažit uspět na trhu, jinak půjde ke dnu.
    a kde pisu neco, co tomu tvemu odstavci odporuje ?

    ono zakaznici dneska maji pocit, ze muzou nakoupit kdekoliv, hlavne at je to nejlevnejsi, a pak se divi u reklamace/supportu/whatever. jenze na druhou stranu maji v Cechach vsichni zakaznici velky ramena kdyz jde o reci, a pak sklapnou kdyz dojde na ciny - a to je skoda. protoze kdyby se s firmama, co jedou na 2 nebo 3% marze kazdy nespokojeny zakaznik soudil, tyhle firmy by rychle skoncili, a trh by se procistil...
    Oficiální distributor AlphaCool pro ČR a SR...

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Podobná témata

  1. Reklamace WD400BB - jaké máte zkušenosti s Librou?
    Založil peta303 v sekci fóra Reklamace a §
    Odpovědí: 2
    Poslední příspěvek: 21.11.2003, 16:34
  2. TUSL2-C a víc než 512 MB RAM
    Založil Krivas v sekci fóra Intel čipové sady
    Odpovědí: 15
    Poslední příspěvek: 05.11.2003, 10:26
  3. Reklamace a prodloužená záruka vs zákonná záruka !!!!
    Založil Guru v sekci fóra Reklamace a §
    Odpovědí: 9
    Poslední příspěvek: 21.10.2003, 18:28
  4. Průzkum reklamace v HK
    Založil Michal-Tučný v sekci fóra Reklamace a §
    Odpovědí: 4
    Poslední příspěvek: 13.09.2003, 23:03
  5. Reklamace R9500pro a poleptaný plošnák...co stím?
    Založil jago v sekci fóra Reklamace a §
    Odpovědí: 6
    Poslední příspěvek: 27.05.2003, 13:37

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •