Citace Původně odeslal Dismembered Zobrazit příspěvek
Imho stavíš prodejce do role chudáčka - on je ten, kdo prodejem vydělá peníze a proto by se měl snažit, aby zákazníků nalákal víc právě tím, že bude v něčem lepší než ostatní. Je to jeho vizitka, proto nechápu, proč by se neměl ohánět, aby si dělal dobré jméno. Zákazník se ničím snažit nemusí, když mu prodejce vyhovovat nebude, půjde jinam. Pokud si prodejce myslí, že má zákazníků dost a negativní reklamu si může dovolit, pak může vesele zákazníky ojebávat.

Je to stejné jako všude jinde, prodejce se prostě musí snažit uspět na trhu, jinak půjde ke dnu.
a kde pisu neco, co tomu tvemu odstavci odporuje ?

ono zakaznici dneska maji pocit, ze muzou nakoupit kdekoliv, hlavne at je to nejlevnejsi, a pak se divi u reklamace/supportu/whatever. jenze na druhou stranu maji v Cechach vsichni zakaznici velky ramena kdyz jde o reci, a pak sklapnou kdyz dojde na ciny - a to je skoda. protoze kdyby se s firmama, co jedou na 2 nebo 3% marze kazdy nespokojeny zakaznik soudil, tyhle firmy by rychle skoncili, a trh by se procistil...