no, odpoved na otazku uz tady padla - jadrem je posouzeni, jestli predmetem kupni smlouvy mezi tebou a obchodem bylo cele pc, jako jedna vec v pravnim smyslu, nebo rada jednotlivych komponent (ktere ve svem celku daji pc).
jestli jsi kupoval cele pc, pak mas pri nevyrizeni reklamace do 30 dnu narok na odstoupeni od smlouvy ohledne celeho pc, s tim, ze bys mel dostat vracenou plnou puvodni kupni cenu.
pokud jsi kupoval jednotlive komponenty, tak se vyse uvedene vztahuje pouze k danemu komponentu.

a co se tyce zhodnoceni, co bylo predmetem koupe, tady zalezi skutecne na tom, jestli tvoje vule smerovala ke koupi celeho pc, a vule prodavajiciho k prodeji celeho pc, nebo jestli jsi chtel koupit jednotlive veci a oni ti chteli jednotlive veci prodat. z tohoto hlediska bude klicova faktura a/nebo zarucak a rozpis jednotlivych veci, protoze prave takova listina bude zrejme vasi vuli primerene reflektovat.
takove zhodnoceni ma v sobe spoustu aspektu, nicmene bych rekl, ze:
1) pokud jsi kupoval sestavu, kterou pak mas jako sestavu na fakture jako celek bez rozpisu komponent, pak je predmetem koupe cele pc;
2) pokud jsi kupoval sestavu s tim, ze sis ji upravil k obrazu svemu (treba nejakym e-konfiguratorem apod., nebo ti to za nejaky poplatek sestavili), pak bych rekl take, ze predmetem koupe bylo cele pc - a to bez ohledu na to, co je na fakture;
3) jestli jsi skutecne prisel do obchodu (nebo do eshopu) a vybral jednotlive komponenty a koupil je bez zjevne souvislosti jedne komponenty s druhou, pak byly predmetem koupe jednotlive komponenty.