Citace Původně odeslal PiT Zobrazit příspěvek
1) Netapetuj.
Sorry.
Citace Původně odeslal PiT Zobrazit příspěvek
2) Narazal som na toto:

Jasne, a DC/QC to vyriesi... preto ho mali pre istotu pretaktovany na 3.73GHz... Viac viz Eagle.
Jedno z tech vlaken, zrejmne herni engine, patrne potrebuje mnoho single-threaded vykonu. Vyhoda vice jader je v tom, ze toto velmi narocne vlakno ma cele jedno jadro jen pro sebe. Dalsi duvod bude patrne CPU scheduler ve windows, ktery vice nez 2 CPU neumi poradne vyuzit.

Citace Původně odeslal PiT Zobrazit příspěvek
Tiez sa na podobne programy tesim, no vysledok bude vzdy kompromis, pretoze mas limit vzdy. Akosi zabudas, ze PC nie je len procesor... Teraz ta bude viac limitovat zbernica a celkova synchronizacia programov a preruseni.
Nebude to ale kompromis v tom smyslu, ze bude napr. lepsi engine na ukor AI nebo fyziky. V pripade 4 jader ma proste kazde z techto vlaken (AI,engine,zvuk,fyzika) svoje jadro cele pro sebe. Pro vyvojare to je tedy jedussi: staci vyladit narocnost kazdeho vlakna tak, aby +- vytizilo sve jadro naplno a je to vyresene. Problem je, ze ne kazdy bude mit doma QC.

Citace Původně odeslal PiT Zobrazit příspěvek
Chces mi povedat, ze na *nixe s dostatocne vykonnym jednojadrovym procesorom je to, co si popisal, nemozne? Nie tak davno tu boli casy, ked sme sedeli v skole pripojeni na jeden stroj 30i a islo vsetko v pohode...?
A vsichni jste na nem predpokladam hraly nejakou alespon trochu narocnou hru, ze. Problem je zde to spojeni "dostatecne vykonnym".
Citace Původně odeslal PiT Zobrazit příspěvek
Co bude menej problemove a ucinnejsie vytazene - 6GHz SC alebo 3GHz DC ?
Tim jsme se dostali k jadru problemu tohoto celeho tematu. Jasne, ze 6GHz SC by bylo temer vzdy lepsi nez 3GHz DC, ma to ale mensi problem. 6GHz SC totiz neni lepsi nez 3GHz DC, protoze 6GHz SC zatim jaxi neexistuje, kdezto 3GHz DC ano. Myslim tim realne pouzitelne CPU, ne nejake dusikem chlazene silenosti. A az bude 6GHz SC, tak bude min 5GHz DC nebo QC atd. Podle me prebytek vykonu nikdy neskodi, takze pokud jde vice jader nejak rozumne vyuzit, coz u her zrejmne jde, bude vice jadrovy procesor vzdy prinosem.


Citace Původně odeslal PiT Zobrazit příspěvek
Ty si zrejme predstavujes "mam DC/QC, najmem programatora a voila, program pre ne je na svete".
Ne to si nepredstavuji, ale rozdelit fyziku, AI, zvuk a samotny herni engine by melo jit a nemuselo by to byt ani moc komplikovane. V pripade ghost recon AW jiz fyzika oddelelna je a to velmi elegatne: fyziku pocita AEGIA driver, ktery samozrejmne bezi v samostatnem vlakne.