Výsledky hlasování: ?

Hlasující
92. Nemůžete hlasovat
  • Mam core 2 duo a jsem spokojeny, i pres vynalozene penize

    31 33,70%
  • Mam core 2 duo a jsem spokojeny, ale za ty penize to nestalo

    0 0%
  • Nemam core 2 duo, ale koupim si ho

    30 32,61%
  • Nemam core 2 duo a nechci ho

    31 33,70%
Výsledky 1 až 25 z 959

Téma: Vyznam dual core

Hybrid View

Předcházející příspěvek Předcházející příspěvek   Další příspěvek Další příspěvek
  1. #1

    Standardní Re: Vyznam dual core

    Citace Původně odeslal PiT Zobrazit příspěvek
    Tiez sa na podobne programy tesim, no vysledok bude vzdy kompromis, pretoze mas limit vzdy. Akosi zabudas, ze PC nie je len procesor... Teraz ta bude viac limitovat zbernica a celkova synchronizacia programov a preruseni.
    To je zbytečný, on nemá žádné zkušenosti s programováním. Akorát ztrácíš čas.

    Tohle je zajímavé - ATI Unveils FireStream Products for General Purpose Computing on GPU. Píšou tam o zrychlení 16x, 20x, resp. 40x ve srovnání s P4 2.8 GHz. Pokud se budou nové grafiky chovat jako víceúčelové programovatelné SIMD procesory (jako že to vypadá, že budou), pak zřejmě bude stačit napsat aplikaci pro obecný typ grafiky a driver už se pak postará o to, aby to mohlo běžet na různých čipech různě rychle (podle počtu pipelines). Snadno paralelizovatelné aplikace jsou často vhodné také pro SIMD procesory, tedy takové kódování a dekódování videa bude na grafické kartě řádově rychlejší než na quad-core (nehledě na propustnost RAM, která je pro tyto účely řádově vyšší než u CPU). Pokud se tohle povede a ATi udělá slušnou podporu do programovacích nástrojů, je tady reálná šance, že spousta aplikací bude rapidně profitovat z tohoto large-scale SIMD procesoru, aniž by docházelo k zatížení hlavního CPU (... který by pak měl mít vysoký single-threaded výkon, aby zvládal ony neparalelizovatelné programy).

  2. #2

    Standardní Re: Vyznam dual core

    Ted na tebe pouziju tvoje argumenty, ktery jsi pouzil ty na me v debate o cellu, jo? Na co jineho je vysoky vykon v SIMD krome kodovani videa? Krome vedeckych vypoctu jiste na hry. Jak ale sam tvrdis, limitem vykonu her neni CPU, ale grafika. Takze malokdo asi bude chtit pouzivat druhou grafiku
    (a kolik lidi ma 2 grafiky?) na neco jineho, nez na SLI rezim, ktery bude pro vsechny moderni narocne hry typu Alan Wake patrne nezbytny. Takze super to rozhodne je, zajimave taky, ale realne pouziti na desktopu krome prace z videm a zvukem asi nebude.

    Citace Původně odeslal Eagle Zobrazit příspěvek
    To je zbytečný, on nemá žádné zkušenosti s programováním. Akorát ztrácíš čas.

    Tohle je zajímavé - ATI Unveils FireStream Products for General Purpose Computing on GPU. Píšou tam o zrychlení 16x, 20x, resp. 40x ve srovnání s P4 2.8 GHz. Pokud se budou nové grafiky chovat jako víceúčelové programovatelné SIMD procesory (jako že to vypadá, že budou), pak zřejmě bude stačit napsat aplikaci pro obecný typ grafiky a driver už se pak postará o to, aby to mohlo běžet na různých čipech různě rychle (podle počtu pipelines). Snadno paralelizovatelné aplikace jsou často vhodné také pro SIMD procesory, tedy takové kódování a dekódování videa bude na grafické kartě řádově rychlejší než na quad-core (nehledě na propustnost RAM, která je pro tyto účely řádově vyšší než u CPU). Pokud se tohle povede a ATi udělá slušnou podporu do programovacích nástrojů, je tady reálná šance, že spousta aplikací bude rapidně profitovat z tohoto large-scale SIMD procesoru, aniž by docházelo k zatížení hlavního CPU (... který by pak měl mít vysoký single-threaded výkon, aby zvládal ony neparalelizovatelné programy).
    desktop: i5-2500K@3700MHz, MSI P67A-C43-B3, 2x4GB Kingston Value, Sapphire 5850 Xtreme 1GB 850/1100, 2xWD10EALX fake RAID-1, LG W2600HP-BF S-IPS,Razer DiamonBack, Seasonic SS-400ET-F3, Windows 7 x64 SP1 + ubuntu x64
    notebook: IBM T41p, 1.7 Pentium M, 14" 1400x1050, 1.5GB RAM, 40GB 4200r, Ubuntu 9.04
    ultraportable: IBM X41, 12" XGA 1.5GHz Dothan, 2GB RAM, 32GB CF Pretec 233x SSD, Ubuntu 9.10
    repro: Teufel Concept E Magnum PE 5.1

  3. #3
    Terorista karabínový mince Avatar uživatele PiT
    Založen
    13.09.2002
    Bydliště
    Bratislava
    Příspěvky
    4 550
    Vliv
    300

    Standardní Re: Vyznam dual core

    Tapetujes stale (existuje edit a multiquote ked chces odpovedat viacerym).

    Ty si myslis, ze oni toho Alana Wakea mali pusteneho na Windows XP Pro ? (imto to bola bud 64bit verzia, ktora podporuje aj 4CPU alebo nejaka beta Vista...)

    Pri tvojom engine, AI, zvuk, fyzika (btw, nahodou fyzika sa nerovna engine ?) sa bavime o datovo narocnych veciach, takze budes limitovany pamatovou zbernicou... Takze Ti to bude defacto na nic podobne ako keby si mal 6GHz SC s o zbernicou ako maju terajsie DC... A uplne odhliadame od toho, ako sa tie zbernice nastavuju a riesia kolizie/cakania na data...
    And down we go again, under the relentless wawes, into the arms of calm breakers, into bayou of forgotten dreams
    Like sand slipping through my fingers, nothing ever lasts, ever will

  4. #4

    Standardní Re: Vyznam dual core

    Multiquote jsem neznal, diky za pouceni.

    64-bit XPcka sice mozna 4CPU podporuji, ale problem je v tom, jak. Vubec bych se nedivil, kdyby byl vykon 4-threadovy aplikace klidne nizsi na 4-jadrech nez na dvou. Vista by snad jiz mela mit vylepseny CPU scheduler, tak se nechame prekvapit.

    Jak jsem jiz napsal, napr. v Ghost Recon AW je fyzika kompletne oddelena formou driveru do windows. Zrovna takovy Havoc je ale zrejmne zakomponovan primo do hlavniho engine, bohuzel.

    Systemova sbernice (u intelu) samozrejmne urcitym limitem je, ale presto si myslim, ze konkretne pro core 2 duo je limitujicim faktorem stale vypocetni vykon CPU nez sbernice ci pamet, soude podle testu co jsem videl (vliv pameti je az prekvapive maly). Pro core 2 quadro to uz bude urcite jinak, porad si ale myslim, ze pro 4 threadovou aplikaci budou 4 jadra stale vyznamny prinos oproti dual-core. A mozna te prekvapim, ale tipuju, ze zrovna takovy pocitani fyziky neni moc datove narocny, spise naopak, stejne jako bych to tipoval u AI.

    Citace Původně odeslal PiT Zobrazit příspěvek
    Tapetujes stale (existuje edit a multiquote ked chces odpovedat viacerym).

    Ty si myslis, ze oni toho Alana Wakea mali pusteneho na Windows XP Pro ? (imto to bola bud 64bit verzia, ktora podporuje aj 4CPU alebo nejaka beta Vista...)

    Pri tvojom engine, AI, zvuk, fyzika (btw, nahodou fyzika sa nerovna engine ?) sa bavime o datovo narocnych veciach, takze budes limitovany pamatovou zbernicou... Takze Ti to bude defacto na nic podobne ako keby si mal 6GHz SC s o zbernicou ako maju terajsie DC... A uplne odhliadame od toho, ako sa tie zbernice nastavuju a riesia kolizie/cakania na data...
    desktop: i5-2500K@3700MHz, MSI P67A-C43-B3, 2x4GB Kingston Value, Sapphire 5850 Xtreme 1GB 850/1100, 2xWD10EALX fake RAID-1, LG W2600HP-BF S-IPS,Razer DiamonBack, Seasonic SS-400ET-F3, Windows 7 x64 SP1 + ubuntu x64
    notebook: IBM T41p, 1.7 Pentium M, 14" 1400x1050, 1.5GB RAM, 40GB 4200r, Ubuntu 9.04
    ultraportable: IBM X41, 12" XGA 1.5GHz Dothan, 2GB RAM, 32GB CF Pretec 233x SSD, Ubuntu 9.10
    repro: Teufel Concept E Magnum PE 5.1

  5. #5
    Member Avatar uživatele swarm
    Založen
    03.09.2004
    Bydliště
    Praha nebo různě její okolí
    Věk
    39
    Příspěvky
    178
    Vliv
    257

    Standardní Re: Vyznam dual core

    Citace Původně odeslal Petrik Zobrazit příspěvek
    64-bit XPcka sice mozna 4CPU podporuji, ale problem je v tom, jak. Vubec bych se nedivil, kdyby byl vykon 4-threadovy aplikace klidne nizsi na 4-jadrech nez na dvou. Vista by snad jiz mela mit vylepseny CPU scheduler, tak se nechame prekvapit.
    Nesouhlas. V NT řadě ušla podpora více procesorů velký kus cesty. Mám fyzicky zkušenost s 8mi procesorovými servery už na speciálních verzích NT4.0 a už tam to bylo použitelné velmi dobře.
    Tohle mi přijde, že nejčasteji vychází z toho, že si lidi říkaj, že XPčka tu jsou už 5-6 let a dualcore tu jsou přece chvíli ...jinak si to vážně nedokážu vysvětlit . Ale mile rád se od vás nechám poučit, aby se neřeklo .
    Citace Původně odeslal Petrik Zobrazit příspěvek
    Ne to si nepredstavuji, ale rozdelit fyziku, AI, zvuk a samotny herni engine by melo jit a nemuselo by to byt ani moc komplikovane.
    Pohybuju se mezi lidma, kteří dělají hry, které můžete běžně vidět na pultech obchodů a v reklamách a něco jsem k tomu taky pochytil. Komplikované to rozhodně je. Vytváří to větší požadavky na programátora (aby to bylo použitelné a hlavně stabilní) a na jeho (jejich) čas. Když si vemu, že 90% her je limitováno jen a pouze grafickou kartou v dnešní době, tak ani neni tak úplně důvod se o tyto optimalizace snažit a hlavně se nikomu ten čas navíc nezaplatí na "zisku navíc".
    No a když se zaměřim ještě na jednu věc, co tu od tebe zazněla. To, že se třeba osere AI, fyzika nebo grafika doteď nebylo kvůli tomu, že by to procesor nestíhal, kvůli tomu se tyhle kompromisy nedělaj. Ty jsou proto, protože to všechno je náročné na vývoj a udělat hru, která bude mít jak promakanou AI, tak fyziku i grafiku a nic se neosere, je dost náročné.
    Naposledy upravil swarm; 01.10.2006 v 21:22.
    Diagon Swarm - redaktor NOTEBOOK.cz
    Nikdy se nehádej s blbcem, nezasvěcený by nemusel poznat, že je mezi vámi rozdíl.
    Blog o mobilní technice -> [WWW]

  6. #6

    Standardní Re: Vyznam dual core

    Citace Původně odeslal swarm Zobrazit příspěvek
    Nesouhlas. V NT řadě ušla podpora více procesorů velký kus cesty. Mám fyzicky zkušenost s 8mi procesorovými servery už na speciálních verzích NT4.0 a už tam to bylo použitelné velmi dobře.
    Tohle mi přijde, že nejčasteji vychází z toho, že si lidi říkaj, že XPčka tu jsou už 5-6 let a dualcore tu jsou přece chvíli ...jinak si to vážně nedokážu vysvětlit . Ale mile rád se od vás nechám poučit, aby se neřeklo .
    Tohle plyne z fantasmagorického dojmu, že XPčka ničí výkon dual-core. Podle řady lidí s příchodem Vista bude hned vše dobré a vícejádrové procesory budou zářit. Vista a velký Bill zachrání Intel a AMD!

  7. #7

    Standardní Re: Vyznam dual core

    Citace Původně odeslal Eagle Zobrazit příspěvek
    Tohle plyne z fantasmagorického dojmu, že XPčka ničí výkon dual-core. Podle řady lidí s příchodem Vista bude hned vše dobré a vícejádrové procesory budou zářit. Vista a velký Bill zachrání Intel a AMD!
    Jj to je omyl spousty lidi. Vista NEbude mit nijak revolucne prekopany kernel. Osobne vic cekam na WXP SP3 s nejnovejsim kernelem...
    Black holes are where God divided by zero. - Steven Wright
    2600K s AC HF14 | P8P67Deluxe s 16GB DDR3 | GTX1080 s LP2480zx | EVO850 s ICH10R | X-Fi s HD555 | TripleXtreme 360 s HPPS+ | Windows 10 + 7

  8. #8

    Standardní Re: Vyznam dual core

    Ja jsem vychazel napr. z toho clanecku: http://www.cdr.cz/a/13484, pravda je ze to je spise problem vyuziti hyper-threadingu nez vice jader. . Neni to ale rozhodne poprve, co jsem cetl, ze vice nez 2 CPU neumi wokna poradne obslouzit ve srovnani napr. s linuxem.
    Ad ty hry: okej, presvedcili jste me, ze to uplne snadne nebude, ale evidentne to jde, viz mnou stale omylany GRAW. Ja doufam, ze pro fyziku vznikne nejake univerzalni API, nejlepe otevrene, jako je napr. OpenAL (opet GRAW ) pro zvuk ci OpenGL pro grafiku. Stejne tak jsem uz neco zaslechl i o API pro AI. Melo by to nekolik vyhod: zaprve, nebyl by problem s vyuzitim akcelerace pomoci PPU karet, nebo dokonce s pomoci graficke karty. Zadruhe, programatorum by se vyrazne urychlila a zjednodusila prace na novych hrach. Zatreti, vetsina vypoctu by predpokladam bezela v oddelenem vlakne (v pripade pouziti CPU). Dokud tyto API nebudou, musi se s tim holt programatori poprat, pokud chteji vyuzit potencialu DC, ktery, at se vam to libi nebo nelibi, bude mit zachvili kazdy alespon trochu dobry pocitac.
    Ad ta narocnost fyziky a pod: ja jsem mel za to, ze u vetsiny takovychto vypoctu se narocnost/kvalita vypoctu nastavuji par parametrama, ktere urcuji presnost vypoctu. Tak to alespon funguje u vedeckych programu na fyziku. Pokud se totiz nepletu, pocitaji se budto rozlicne integraly, resi se diferencialni rovnice ci se pocitaji matice a to jsou vsechno vypocty, u kterych se presnost/narocnost vypoctu nastavuje relativne snadno.

    A jestli tu zas pisu naproste bludy, tak me zkuste neurazet, ja se take snazim

    Citace Původně odeslal swarm Zobrazit příspěvek
    Nesouhlas. V NT řadě ušla podpora více procesorů velký kus cesty. Mám fyzicky zkušenost s 8mi procesorovými servery už na speciálních verzích NT4.0 a už tam to bylo použitelné velmi dobře.
    Tohle mi přijde, že nejčasteji vychází z toho, že si lidi říkaj, že XPčka tu jsou už 5-6 let a dualcore tu jsou přece chvíli ...jinak si to vážně nedokážu vysvětlit . Ale mile rád se od vás nechám poučit, aby se neřeklo .
    Pohybuju se mezi lidma, kteří dělají hry, které můžete běžně vidět na pultech obchodů a v reklamách a něco jsem k tomu taky pochytil. Komplikované to rozhodně je. Vytváří to větší požadavky na programátora (aby to bylo použitelné a hlavně stabilní) a na jeho (jejich) čas. Když si vemu, že 90% her je limitováno jen a pouze grafickou kartou v dnešní době, tak ani neni tak úplně důvod se o tyto optimalizace snažit a hlavně se nikomu ten čas navíc nezaplatí na "zisku navíc".
    No a když se zaměřim ještě na jednu věc, co tu od tebe zazněla. To, že se třeba osere AI, fyzika nebo grafika doteď nebylo kvůli tomu, že by to procesor nestíhal, kvůli tomu se tyhle kompromisy nedělaj. Ty jsou proto, protože to všechno je náročné na vývoj a udělat hru, která bude mít jak promakanou AI, tak fyziku i grafiku a nic se neosere, je dost náročné.
    desktop: i5-2500K@3700MHz, MSI P67A-C43-B3, 2x4GB Kingston Value, Sapphire 5850 Xtreme 1GB 850/1100, 2xWD10EALX fake RAID-1, LG W2600HP-BF S-IPS,Razer DiamonBack, Seasonic SS-400ET-F3, Windows 7 x64 SP1 + ubuntu x64
    notebook: IBM T41p, 1.7 Pentium M, 14" 1400x1050, 1.5GB RAM, 40GB 4200r, Ubuntu 9.04
    ultraportable: IBM X41, 12" XGA 1.5GHz Dothan, 2GB RAM, 32GB CF Pretec 233x SSD, Ubuntu 9.10
    repro: Teufel Concept E Magnum PE 5.1

  9. #9
    Member Avatar uživatele swarm
    Založen
    03.09.2004
    Bydliště
    Praha nebo různě její okolí
    Věk
    39
    Příspěvky
    178
    Vliv
    257

    Standardní Re: Vyznam dual core

    Citace Původně odeslal Petrik Zobrazit příspěvek
    Ad ta narocnost fyziky a pod: ja jsem mel za to, ze u vetsiny takovychto vypoctu se narocnost/kvalita vypoctu nastavuji par parametrama, ktere urcuji presnost vypoctu. Tak to alespon funguje u vedeckych programu na fyziku. Pokud se totiz nepletu, pocitaji se budto rozlicne integraly, resi se diferencialni rovnice ci se pocitaji matice a to jsou vsechno vypocty, u kterych se presnost/narocnost vypoctu nastavuje relativne snadno.
    Tak to právě že vůbec neni. S vědeckými programy na fyziku bych to rozhodně nesrovnával. U real-time fyziky pro komplexní prostředí, jaká jsou ve hrách bys s nějakými složitými integraly a tak moc nepochodil. To tě musím zklamat. Problém právě je v tom, že náročnost výpočtu se vůbec nedá snadno nastavit. Ještě jsem to potom řešil s jedním "člověkem na slovo vzatým", ale ten mi zakázal citovat tu diskuzi z ICQ, ale potvrdil mi to celkem přesně. Btw myslim, že tohle už by bylo docela slušné OT. Ale popravdě, když jsem mu přeposlal ten kus tvého příspěvku, tak se akorát vysmál.
    Neber to zle. Jenom se tu snažim trochu nastínit, jak to chodí, nic víc.

    Právě teď jsem dost pročetl tuto diskuzi. Celou ne, protože by to nebylo k ničemu, ale prvních a posledních několik stránek, a pak jsem to ještě tak nějak proklikal narychlo. Vážně se divim, že si tu dáváte tolik práce s tolika příspěvky.

    Pokud jde o můj osobní názor, tak pro mě Dual-Core nemá žádný význam (i když teď teda zrovna píšu z počítače s fyzicky osazenýma dvěma paticema na procesory). Pro sebe "domů" jsem si pořídil před měsícem single-core. Je to proto, protože jsem prostě zjistil, že výkon dual-core procesoru nejsem schopen využít.


    Moje činnosti doma (tj. vedlejší zdroje příjmu a zábava):

    - Modelování v sofistikovaném 3D modelovacím. Protože cílem mé práce jsou pouze konkrétní scény a modely, tak vůbec nerenderuju. Tento program má podporu více threadů, ale pouze při renderingu, který právě nepoužívám. Při práci zatěžuju především grafickou kartu (ale i u té jsem zjistil, že mi dneska stačí vyloženě průměrná karta, vzhledem k tomu, jaký obrovský výkon dnes grafické karty obecně mají kvůli hrám). Jedinná zátěž procesoru je akorát režije grafického driveru a pak taky vyhodnocování snímání tabletu.

    - Práce v sofistikovaném 2D editoru. Opět zde je nějaká podpora pro více threadů, ale já ji nevyužívám, protože efektové pluginy jdou mimo mě. Většina mojí práce v těchto editorech je založená na elementárních nástrojích (airbrush,...) a práci na tabletu. Těch málo procesorově náročných efektů mě moc nezatěžuje. Jedinné vytížení CPU je opět kvůli tabletu. Žere to sice klidně 100% výkonu, ale na DC by to nebylo ani o procento rychlejší.

    - Videa z kamery z letních radovánek jsem si taky dělal. Ovšem popravdě sestříhat si ty videa je pro mě daleko víc časově náročné, než vytvoření samotného video výstupu do nějakého video formátu. Vlastně když už dám vytvořit výstup, tak jsem rád, když se od počítače můžu vzdálit pryč na tu chvíli a třeba se projít. Bohužel to nejde na moc dlouho, protože i ten SC procesor mi ty videa komprimoval docela rychle a tak jsem moc "volna neměl". Takže většinu času při této činnosti strávím tou editací, kterou mi žádný procesor nezrychlý, protože za to může lidský faktor. Při následném výstupu už stejně nemám náladu sedět u počítače, tak je mi jedno, jak dlouho se dělá. Navíc tato činnost je 1-2x do roka, takže mě vůbec netrápí.

    - Více OS na jednom počítači. Mám licenci na jeden virtualizační program a občas ho potřebuju při různém zkoušení na více platformách. Tady kupodivu DC taky nepřinese žádný výkon navíc, protože když dělám ve virtuálním počítači, tak nedělám na hostitelském systému a naopak, takže vlastně stejně aktivně běží jenom jeden OS a ten druhý spotřebovává minimum výkonu (ano i programy na virtuální PC nespotřebovávají skoro žádný výkon procesoru, když systém v nich zrovna nic nedělá).

    - Wordu a Excelu. Co dodat . Tady to asi taky neužiju. V Excelu sice občas používám hodně advanced věci, když v tom počítám různé vědecké výpočty, ale to jsou ST věci.

    - Hry. K těm jsem se vyjádřil výše.

    - Jedinná věc, kde si myslim, že bych DC využil je, když na druhém monitoru čučim na televizi. USB DVB-T tuner má občas potřebu si jen tak na chvilku vytížit procesor (i když normálně jede tak na 5%) 100% procesoru. Na DC by pak asi nebyly takové záseky systému. Nakonec to ale stejně vyřešily priority.

    Samozřejmě pokud se zaměřím na podnikový sektor, tak tam je to jiné. Tam jsem názoru, že čím víc procesorů, tím líp a maximální hranici se meze nekladou .

    EDIT: Jinak teda taky používám Dev-C++, ale na to, na co ho mám nepotřebuju větší výkon, když moje aplikačky jsou zkompilované za 10 sekund. A emulátory Atari, Amigy, DOSbox,... stejně taky nejsou MT aplikačky.
    Naposledy upravil swarm; 02.10.2006 v 22:45.
    Diagon Swarm - redaktor NOTEBOOK.cz
    Nikdy se nehádej s blbcem, nezasvěcený by nemusel poznat, že je mezi vámi rozdíl.
    Blog o mobilní technice -> [WWW]

  10. #10

    Standardní Re: Vyznam dual core

    Citace Původně odeslal swarm Zobrazit příspěvek
    Pohybuju se mezi lidma, kteří dělají hry, které můžete běžně vidět na pultech obchodů a v reklamách a něco jsem k tomu taky pochytil. Komplikované to rozhodně je. Vytváří to větší požadavky na programátora (aby to bylo použitelné a hlavně stabilní) a na jeho (jejich) čas. Když si vemu, že 90% her je limitováno jen a pouze grafickou kartou v dnešní době, tak ani neni tak úplně důvod se o tyto optimalizace snažit a hlavně se nikomu ten čas navíc nezaplatí na "zisku navíc".
    No a když se zaměřim ještě na jednu věc, co tu od tebe zazněla. To, že se třeba osere AI, fyzika nebo grafika doteď nebylo kvůli tomu, že by to procesor nestíhal, kvůli tomu se tyhle kompromisy nedělaj. Ty jsou proto, protože to všechno je náročné na vývoj a udělat hru, která bude mít jak promakanou AI, tak fyziku i grafiku a nic se neosere, je dost náročné.
    Konečně tady někdo řekl, co já tvrdím už bezmála rok a půl, a sice že optimalizace vyžadují jedno - prachy.

  11. #11

    Standardní Re: Vyznam dual core

    problem s woknama a vice procesorama je v tom, ze win scheduler je dosti primitivni (nebo se tak aspon chova).
    kdyz vidim, jak mi prehazuje proces z jednoho jadra(procesoru) na druhy, tak se mi chce brecet ...
    mezitim linux umi plne vyuzivat vsech vyhod NUMA a tak mimo toho, ze napr. se snazi drzet jeden proces na jednom cpu, se snazi alokovat procesu pamet z banky, ktera je ke konkretnimu procesoru pripojena (napr. v pripade multi-opteron setupu) ...
    Hrrrr, will you stop using people as human driven search engines? Google.com has all the answers you need.

  12. #12

    Standardní Re: Vyznam dual core

    Fyziku hodlá počítat už i NVIDIA:



    Potenciální využitelnost dual-core ve hrách se tímto vcelku zužuje.

  13. #13

    Standardní Re: Vyznam dual core

    Citace Původně odeslal Eagle Zobrazit příspěvek
    Fyziku hodlá počítat už i NVIDIA:

    http://xtreview.com/images/Asus-P5N3...wiFi-AP0-1.jpg

    Potenciální využitelnost dual-core ve hrách se tímto vcelku zužuje.
    ja si stejne myslim, ze pri inteligentnim rozdeleni na vlakna by nebyl problem vytizit i vic jak dualcore ... (i s tim, ze fyziku a grafiku budou KOMPLETNE pocitat separatni procesory) ...
    mimochodem, tady mam pocit by se dal paradne vyuzit hypertransprot ...

    a jeste ad. schedulery ... ja jim nic nezaplatim, ja si proste ten jejich OS(krom nejvyssi nouze) nekoupim. radsi misto toho nasadim neco, co dokaze ten HW vyuzit naplno a totez poradim svejm zakaznikum.


    skoda, ze mi nikdo neodpovedel na muj navrh jak alternativne paralelizovat ty encodery
    Hrrrr, will you stop using people as human driven search engines? Google.com has all the answers you need.

  14. #14
    Moderátor Avatar uživatele Masster
    Založen
    21.03.2003
    Bydliště
    Světlá n. S.
    Věk
    42
    Příspěvky
    7 010
    Vliv
    357

    Standardní Re: Vyznam dual core

    Citace Původně odeslal Petrik Zobrazit příspěvek
    Takze malokdo asi bude chtit pouzivat druhou grafiku
    (a kolik lidi ma 2 grafiky?) na neco jineho, nez na SLI rezim, ktery bude pro vsechny moderni narocne hry typu Alan Wake patrne nezbytny.
    Alan Wake bezel podle Anandtechu na jedne 7900GTX, pokud se nepletu.
    But of course, the unlimited evilness of the ultimate tool of mischief, the universal explanation for sucky performance from anything other than nVidia, TWIMTBP, strikes again. The shenanigans know no bounds....luckily, in this sea of pain and anguish,the shining beacon of light and righteousness, ATi, stand, with their Get in the Game program that they managed so badly(because they`re not evil like nV, see, so they couldn`t actually have a program where they worked really close with devs, pushing their tech into their stuff) that no game is part of it. - Morgoth the Dark Enemy

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Podobná témata

  1. dual core notas s grafickou buducnostou
    Založil Lord Skullhead v sekci fóra Nákupní poradna
    Odpovědí: 3
    Poslední příspěvek: 10.04.2006, 17:48
  2. jak je to s tim dual channelem?
    Založil vaga v sekci fóra Intel čipové sady
    Odpovědí: 26
    Poslední příspěvek: 06.08.2005, 18:43
  3. P4 2.8GHz vykonnejsi nez dual opteron 240 na linuxu?
    Založil Petrik v sekci fóra AMD procesory
    Odpovědí: 6
    Poslední příspěvek: 20.09.2004, 07:56
  4. Ma vubec Dual chanel u AMD vyznam?
    Založil Uncle Fucker v sekci fóra NVIDIA čipové sady
    Odpovědí: 25
    Poslední příspěvek: 18.02.2003, 23:02
  5. Jake pameti pro dual channel?
    Založil Evils v sekci fóra Paměti
    Odpovědí: 6
    Poslední příspěvek: 02.02.2003, 01:22

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •