kratka citace pro Eagla:

1) Jaká má programování MT (multithreadově) ve hrách (i obecně) úskalí?
Největším úskalím je podle mě neznalost programátorů. Kdo to s vlákny nezná, ten to dělat nemůže.

2) Jak moc vyžaduje vyšší nároky na znalosti programátora?
Podle mě je to principiálně v pohodě, pokud je člověk vystudovaný programátor. Problémy pocítí pouze programátoři-samouci, kteří jsou zvyklí se učit jen to, co je zrovna "in", a zatímco 3D grafiku už dělají třeba 10 let, s vlákny to pro ně je nová věc poslední doby.


3) Zabere to programátorovi víc času? Jak moc se to projeví?
Jak mám zkušenost, dělání her funguje obvykle neřízeným lavinovitým či intuitivním stylem "začneme a nějak to dopadne", použití vláken bude vesměs dost pracné. Kdyby se na to ale šlo systematicky a správně, tak to podle mě nebude složité.

Nic proti, ale ty jsi vystudovany ekonom, ze?



Citace Původně odeslal swarm Zobrazit příspěvek
Tak jsem nadhodil téma i jinde, na jistě úrodnější půdě...

http://www.ceskehry.cz/forum/viewtopic.php?t=4791