Mam core 2 duo a jsem spokojeny, i pres vynalozene penize
Mam core 2 duo a jsem spokojeny, ale za ty penize to nestalo
Nemam core 2 duo, ale koupim si ho
Nemam core 2 duo a nechci ho
Hrrrr, will you stop using people as human driven search engines? Google.com has all the answers you need.
no ale to len ak by si tie odlesky pocital v jednej fukncii. Tiez by si to mohol spravit nejak tak (i ked neviem ako presne) ze by kazda fukncia pocitala iba odlesk jedneho objektu. Na zaciatku vsetky thready si nacitaju informacie o svojich objektoch, spocitaju paralelne a nakoniec zapisu pomocou zamkov. Ide len o to, ci to ma zmysel takto rozkladat - teda o kolko sa predlzi zapis koli zamykaniu oproti zrychleniu sposobenemu paralelnym vypoctom.
Nechajme to na kona - ten ma vacsiu hlavu. Alebo este na valve. Az bude vydana ta hra, tak uvidime. Ale myslim ze quaka sa im tiez do istej miery podarilo paralelizovat, tak by som netvrdil ze sa to valve nepodari tiez.
3570K, 16G, x25-m, itx
xj40
Synchronization Functions
http://msdn.microsoft.com/library/de..._functions.asp
http://msdn.microsoft.com/library/de...calsection.asp
no critical section je ocividne totez, co mutex, jen na nizsi urovni, tudiz rychlejsi, ale nevim, cos tim chtel naznacit
resp. asi to odpovida mutexu v pthreads ...
edit: ted na to koukam, ze tohle by mohlo bejt to, co vlastne asi Valve implementovali po svym. A v linuxu, to vypada, ze takovahle funkcionalita treba uplne chybi ...
http://msdn.microsoft.com/library/de...izesrwlock.asp
jenze vista/longhorn only ...
Naposledy upravil Fox!MURDER; 04.11.2006 v 19:36.
Hrrrr, will you stop using people as human driven search engines? Google.com has all the answers you need.
Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)