Výsledky hlasování: ?

Hlasující
92. Nemůžete hlasovat
  • Mam core 2 duo a jsem spokojeny, i pres vynalozene penize

    31 33,70%
  • Mam core 2 duo a jsem spokojeny, ale za ty penize to nestalo

    0 0%
  • Nemam core 2 duo, ale koupim si ho

    30 32,61%
  • Nemam core 2 duo a nechci ho

    31 33,70%
Výsledky 1 až 25 z 959

Téma: Vyznam dual core

Hybrid View

Předcházející příspěvek Předcházející příspěvek   Další příspěvek Další příspěvek
  1. #1
    Senior Member
    Založen
    23.06.2003
    Bydliště
    Amstelveen
    Příspěvky
    1 061
    Vliv
    282

    Standardní Re: Vyznam dual core

    Citace Původně odeslal Eagle Zobrazit příspěvek
    2 THX: Fakt mám čím dál tím víc pocit, že jsi nikdy nic neprogramoval. Poukazování na to, že zápis = zamčeno, je neskutečná hloupost. Kdyby šlo jen o čtení, tak se jedná o zcela nezávislé záležitosti, u kterých by se žádná synchronizace nemusela řešit, a tedy by nebyl potřeba žádný zámek. Takových situací ale jistě nebude mnoho. Protože kdyby bylo, tak je multithreading legrace.
    Ale ved tam ti prave ludia od valve pisu, ze takychto situacii, kedy sa len cita je 95% a zamykanie (a teda nemoznost paralelneho spracovania) nastava iba v 5% pripadov.
    A k té reakci na PiTa - už tady kolikrát zaznělo, že AI, fyzika a rendering jsou čistě sériové záležitosti, neboť nemůžeš renderovat něco, o čem nevíš, jak se bude pohybovat. Pokud to někdo dělá nezávisle, tak to vede ke zhoršení výstupní kvality.
    pozri - valve dokaze pri renderingu paralelne pocitat pohlady z roznych kamier, efekty atd. A nie nemam ti to ako dokazat, pretoze k zdrojakom sa asi v zivote nedostanem. Snad ked vyjde ta hra, tak si ju budes moct obenchmarkovat na jednom a na viacerych jadrach.
    Hodláš-li operovat se slovy typu "Valve to zvladli", tak laskavě dokaž, jak si to zvládnutí představuješ reálně provedené tak, aby to nebyla z nouze ctnost.
    ty si tu prezentoval jeden nazor (zalozeny na nespravnom pochopeni, ze locking nepouzivaju a teda u nich dochadza k strate integrity dat) a prezentujes ho ako spravny. Dokaz mi, ze to valve robi prave tak ako si napisal. Pozri si ten clanok znova - tam je dost do podrobna napisane, ako to spravili, ako a preco ktore veci paralelizovali.

    Řeknu ti to samé co Petrikovi - pokud chceš, abychom se nadále nad tímto tématem bavili, přednes tady konkrétní programátorská řešení, jak bys to udělal. Kecy stažené z webu mě nezajímají, protože programátoři by samozřejmě nikdy veřejně nepřiznali, že jimi provedený multithreading je za cenu snížení kvality - u kodeku H.264 to taky běžně neříkají, protože to není věc, kterou by se mohli chlubit.
    To mi pride ako keby sa tajilo, ze audio/video kodeky su stratovou kompresiou. Stoji ta strata kvality za to? Ano, stoji to zrychlenie enkodingu za to, ano.

    Tiez by som mohol napisat:
    Kecy nejakeho eagla stazene z webu (napr. tvoje recenzie), alebo z fora nemusia tiez kazdeho zaujimat, protože eagle by samozřejmě nikdy veřejně nepřiznal, že se mohl mylit.

    A co sa tyka dokazov - urobme to naopak. Ty mi dokaz, ze niektore veci NIE JE MOZNE multithreadovat.

    PS: Samozřejmě, že mě zajímá to, co je výhodné pro mě. Co je dobré pro tebe, je mi úplně fuk. Tohle je kapitalismus, společnost preferující individualismus a vlastní užitek.
    Mozno ta prekvapim, ale tohne neni kapitalizmus, toto je overclocker a enthusiast diskusne forum, kde tvoje prispevky citaju aj iny ludia ako ty, a niekedy niektorych nemusi zaujimat iba ze pre teba je DC na hovno, a ze v tvojich programoch to nejde dobre vyuzit a ze ty si ekonom a kapitalista atd.
    Prave diskusia (a prispevky do nej) by mala byt taka, aby citatel ziskal po precitani nove informacie (a nie iba niecie osobne nazory a postoje).
    3570K, 16G, x25-m, itx
    xj40

  2. #2

    Standardní Re: Vyznam dual core

    Citace Původně odeslal THX Zobrazit příspěvek
    Ale ved tam ti prave ludia od valve pisu, ze takychto situacii, kedy sa len cita je 95% a zamykanie (a teda nemoznost paralelneho spracovania) nastava iba v 5% pripadov.
    95 nezávislých + 5 závislých situací != 100 situací s 5% pravděpodobností závislosti

    Citace Původně odeslal THX Zobrazit příspěvek
    pozri - valve dokaze pri renderingu paralelne pocitat pohlady z roznych kamier, efekty atd.
    To možná ano, ale na to už potřebuješ mít hotovou fyziku, která je sériová.

    Citace Původně odeslal THX Zobrazit příspěvek
    si ju budes moct obenchmarkovat na jednom a na viacerych jadrach.
    Benchmark ti řekne jen výkon. Pokud tento není za jinak stejných okolností (což třeba u WinRARu není), pak je výsledek zavádějící.

    Citace Původně odeslal THX Zobrazit příspěvek
    To mi pride ako keby sa tajilo, ze audio/video kodeky su stratovou kompresiou. Stoji ta strata kvality za to? Ano, stoji to zrychlenie enkodingu za to, ano.
    Mně ne, já vždycky preferuju co nejvyšší kvalitu. Proto mám třeba hardware takový, jaký mám - novější totiž obsahuje více chyb, což mi za ten dodatečný výkon nestojí. Až je vychytají, bude upgrade. Do té doby nic.

    Citace Původně odeslal THX Zobrazit příspěvek
    A co sa tyka dokazov - urobme to naopak. Ty mi dokaz, ze niektore veci NIE JE MOZNE multithreadovat.
    Už jsem ti tady uváděl příklad s fyzikou ve hře. Logickou posloupnost akcí v tomto případě nelze změnit (... protože je to podobné jako priorita operátorů v matematickém příkladě).

    Citace Původně odeslal THX Zobrazit příspěvek
    kapitalista atd.
    Nejsem kapitalista. To jen na okraj.

    Citace Původně odeslal THX Zobrazit příspěvek
    Prave diskusia (a prispevky do nej) by mala byt taka, aby citatel ziskal po precitani nove informacie (a nie iba niecie osobne nazory a postoje).
    Ano, to získal. Ale ne od vás, protože vy se jen oháníte větami typu "jde to, támhle Pepa to umí". Už ale nedokážete zdůvodnit, jak je to možné. Jen názory převzaté z webu, ale logická posloupnost vesměs žádná. Nikdo tady nebyl schopen zodpovědět, jak by bylo možné počítat fyziku ve hře paralelně s renderingem scény.

    Citace Původně odeslal THX Zobrazit příspěvek
    no ale to len ak by si tie odlesky pocital v jednej fukncii. Tiez by si to mohol spravit nejak tak (i ked neviem ako presne) ze by kazda fukncia pocitala iba odlesk jedneho objektu. Na zaciatku vsetky thready si nacitaju informacie o svojich objektoch, spocitaju paralelne a nakoniec zapisu pomocou zamkov. Ide len o to, ci to ma zmysel takto rozkladat - teda o kolko sa predlzi zapis koli zamykaniu oproti zrychleniu sposobenemu paralelnym vypoctom.
    S tím se dá jakž takž souhlasit (ty odlesky by nesměly ovlivňovat jeden druhý, což ale asi nelze zaručit - např. odlesk postavy o vodní hladinu na skleněnou zeď, na kterou svítí ještě něco), ale bohužel tohle není paralelismus, který by ti přinesl nějaké obrovské množství výkonu navíc. Jenom kdybys měl hodně objektů, mohlo by ti to něco dát, ale to řádově tak pár desítek procent navíc IMHO. Mimochodem, není tohle náhodou věc, kterou dělá grafická karta?

  3. #3
    Member Avatar uživatele swarm
    Založen
    03.09.2004
    Bydliště
    Praha nebo různě její okolí
    Věk
    39
    Příspěvky
    178
    Vliv
    257

    Standardní Re: Vyznam dual core

    Mno....koukám, že vás to tu ještě stále nepustilo...někteří z vás (většina?) si tu představuje programování her asi jako Hurvínek válku, tak si myslim, že ta diskuze je úplně bezpředmětná. Nebo tu snad někdo programoval nějakou hru? Klidně se přihlašte. Tady vám nikdo hlavu neutrhne .

    Popravdě jsem myslel, že horší diskuze než když se baví vývojáři o sexu už být nemůže. Ale když se baví nadšenci do overclockingu o programování her, tak je to možná ještě slabší .
    Diagon Swarm - redaktor NOTEBOOK.cz
    Nikdy se nehádej s blbcem, nezasvěcený by nemusel poznat, že je mezi vámi rozdíl.
    Blog o mobilní technice -> [WWW]

  4. #4

    Standardní Re: Vyznam dual core

    Citace Původně odeslal swarm Zobrazit příspěvek
    Mno....koukám, že vás to tu ještě stále nepustilo...někteří z vás (většina?) si tu představuje programování her asi jako Hurvínek válku, tak si myslim, že ta diskuze je úplně bezpředmětná. Nebo tu snad někdo programoval nějakou hru? Klidně se přihlašte. Tady vám nikdo hlavu neutrhne .

    Popravdě jsem myslel, že horší diskuze než když se baví vývojáři o sexu už být nemůže. Ale když se baví nadšenci do overclockingu o programování her, tak je to možná ještě slabší .
    buhuheheh dobrej postreh ...

    nahodou, ja ted budu do skoly programovat damu. a just to napisu multithreadove
    Hrrrr, will you stop using people as human driven search engines? Google.com has all the answers you need.

  5. #5

    Standardní Re: Vyznam dual core

    Citace Původně odeslal Fox!MURDER Zobrazit příspěvek
    buhuheheh dobrej postreh ...

    nahodou, ja ted budu do skoly programovat damu. a just to napisu multithreadove
    pozor aby si to s tym AI neprehnal a nemusel si na to potom pouzivat quad core procesor! Jedno jadro by to predsa nemohlo zvladnut popri vsetkom co k tomu patri (DX10 grafika je snad samozrejma nie?)
    Sound (Sennheiser HD 580 + Meier Corda Move) just great
    Workstation (Intel i5 4590 + Noctua DH14×Asus Z97-A×24GB DDR3×480GB Sanmsung 850 Pro + 1TB WD + 1TB WD + 1TB Samsung+×MSI N760 TF 2GD5/OC ×Enermax Pro82+ 425W×Antec Solo Modded×Dell UltraSharp U2713HM 27"×Logitech MX3200×Inspire T3030) not so silent anymore
    Photo (Sony A6000×32GB SD×stuff×Crumpler Long Schlong+Tenba D-15c×Velbon V2000×Lomo LC-A) creative
    Notebook (IBM ThinkPad T420s×nejaká i5×240GB Samsung 850Pro×8GB RAM×dve baterky×blabla) mobile
    Neděkujte, nenadávejte, pokud se vám něco líbí nebo nelíbí, používejte prosím reputaci (tj. ikonka s vahami pod avatarem), už můžete i "anonymně".

  6. #6
    Senior Member Avatar uživatele Anduril
    Založen
    12.10.2002
    Bydliště
    OVA, OL
    Věk
    42
    Příspěvky
    3 474
    Vliv
    324

    Standardní Re: Vyznam dual core

    Citace Původně odeslal MadCap Zobrazit příspěvek
    pozor aby si to s tym AI neprehnal a nemusel si na to potom pouzivat quad core procesor! Jedno jadro by to predsa nemohlo zvladnut popri vsetkom co k tomu patri (DX10 grafika je snad samozrejma nie?)
    Ja bych mel spise strach, aby hraci vubec hru dokoncili tak, jak maji. Zvlaste kdyby kazdy hrac mel jedno vlakno >:} By pak jeden hrac mohl skakat pres jineho, ale ten uz by tam nebyl. Ale jinak tady vidim idealni vyuziti dualcore - co hrac, to vlakno. Na clovece nezlob se v plnem obsazeni uz to chce quad core
    ntb: HP EliteBook 8460p i7-2640M | 8GB RAM | 120GB SSD + 500GB HDD | ATi HD6470 | 14" HD+ | W7 PRO
    home: HP Docking Station | HP L2045W | WD 500GB Scorpio Blue USB box
    work: HP Docking Station | HP L2445W
    audio: Epiphone G-400 SG + Sounder Telecaster | E-MU 0202 | Cambridge Audio Azur 340R | Wharfedale Diamond 9.2 | Magnat Betasub 20A | Sennheiser HD555

  7. #7

    Standardní Re: Vyznam dual core

    Citace Původně odeslal MadCap Zobrazit příspěvek
    pozor aby si to s tym AI neprehnal a nemusel si na to potom pouzivat quad core procesor! Jedno jadro by to predsa nemohlo zvladnut popri vsetkom co k tomu patri (DX10 grafika je snad samozrejma nie?)
    no, nevim, jesli java umi DX10 a stejnak grafiku dela nekdo jinej. ja mam nastarosti to AI ...

    MadCap: vsak AI by melo bejt 'tunable' ... a je fakt, ze s damou by nemel bejt problem vytizit klidne 10 jader ...

    Anduril: a co teprv model 'co kamen, to jadro' nebo 'co policko na hraci desce, to jadro'
    Hrrrr, will you stop using people as human driven search engines? Google.com has all the answers you need.

  8. #8
    Member Avatar uživatele swarm
    Založen
    03.09.2004
    Bydliště
    Praha nebo různě její okolí
    Věk
    39
    Příspěvky
    178
    Vliv
    257

    Standardní Re: Vyznam dual core

    Citace Původně odeslal Fox!MURDER Zobrazit příspěvek
    nahodou, ja ted budu do skoly programovat damu. a just to napisu multithreadove
    No, minulý semestr jsem měl do jednoho předmětu taky hru (C, OpenGL) a využít jednoho jádra na procesoru a jednoho na grafický kartě myslim zrovna úplně stačilo .
    Diagon Swarm - redaktor NOTEBOOK.cz
    Nikdy se nehádej s blbcem, nezasvěcený by nemusel poznat, že je mezi vámi rozdíl.
    Blog o mobilní technice -> [WWW]

  9. #9

    Standardní Re: Vyznam dual core

    No jisteee, napsal jsem tetris v textovym rezimu v turbo pascalu Mimochodem, co si o tom pripravovanym valve engine myslis ty?

    Citace Původně odeslal swarm Zobrazit příspěvek
    Mno....koukám, že vás to tu ještě stále nepustilo...někteří z vás (většina?) si tu představuje programování her asi jako Hurvínek válku, tak si myslim, že ta diskuze je úplně bezpředmětná. Nebo tu snad někdo programoval nějakou hru? Klidně se přihlašte. Tady vám nikdo hlavu neutrhne .

    Popravdě jsem myslel, že horší diskuze než když se baví vývojáři o sexu už být nemůže. Ale když se baví nadšenci do overclockingu o programování her, tak je to možná ještě slabší .
    desktop: i5-2500K@3700MHz, MSI P67A-C43-B3, 2x4GB Kingston Value, Sapphire 5850 Xtreme 1GB 850/1100, 2xWD10EALX fake RAID-1, LG W2600HP-BF S-IPS,Razer DiamonBack, Seasonic SS-400ET-F3, Windows 7 x64 SP1 + ubuntu x64
    notebook: IBM T41p, 1.7 Pentium M, 14" 1400x1050, 1.5GB RAM, 40GB 4200r, Ubuntu 9.04
    ultraportable: IBM X41, 12" XGA 1.5GHz Dothan, 2GB RAM, 32GB CF Pretec 233x SSD, Ubuntu 9.10
    repro: Teufel Concept E Magnum PE 5.1

  10. #10
    Member Avatar uživatele swarm
    Založen
    03.09.2004
    Bydliště
    Praha nebo různě její okolí
    Věk
    39
    Příspěvky
    178
    Vliv
    257

    Standardní Re: Vyznam dual core

    Citace Původně odeslal Petrik Zobrazit příspěvek
    Mimochodem, co si o tom pripravovanym valve engine myslis ty?
    Mno, já jsem teda nic kolem toho nečetl (ani momentálně na to nemám nějak čas) a tento thread jsem si prolítl dost rychle. Četl jsem o tom jenom tu novinku na cdr. Nevim jestli to bylo překladem a nebo z toho novinkář něco vytratil, ale takhle mi to připomělo svou vypovídací hodnotou marketingový kecy na PR slajdech nVidie.
    Diagon Swarm - redaktor NOTEBOOK.cz
    Nikdy se nehádej s blbcem, nezasvěcený by nemusel poznat, že je mezi vámi rozdíl.
    Blog o mobilní technice -> [WWW]

  11. #11

    Standardní Re: Vyznam dual core

    O tych hrach (a o sexe ) by bolo vhodne zalozit novy thread.
    Uz je tu poriadny bordel a rozdelit to poriadne nejde, tak aby sa to nemuselo zamknut.
    1: Asus P2B 1.10 • Celeron 1100@1364/1.8V • 512MB SDRAM • Samsung SP1213N+WD AC28400 • Toshiba XM-6402B+SD-M1212 • PowerColor AR2L Radeon 9100 64MB • 3C900-Combo • Bt848A • ASB-3940UA • AWE-64 • DTK PTP-3007 • VisionMaster 405 • Umax UC630 • Star LC24-200 Colour 2: PCPartner TXB820DS • Cyrix MII PR300/1.8V • 256MB SDRAM • 2xSamsung HD400LD+IT8212F • Accesstek CW4001 • LS-120 • Mystique 4MB • Millennium II 4MB • 3C509 • CMI8329A+Dream MIDI • ADI ProVista E44 • SyncMaster 203B Notebook: DTK FortisPro TOP-5A • P166MMX/1.8V • 80MB EDO • Hitachi 5K80 40GB • 12,1" TFT Router: A-Trend ATC-1425B • i486DX 50@33/5V • 48MB FPM • WD AC14300 • UMC UM9003F • HP PC LAN 16/TP+ Car: Mazda 323P BA • Z5 1489ccm, 65kW@5500rpm, 134Nm@4000rpm

  12. #12
    Senior Member
    Založen
    23.06.2003
    Bydliště
    Amstelveen
    Příspěvky
    1 061
    Vliv
    282

    Standardní Re: Vyznam dual core

    Tak v suvislosti s hernymi enginami ma napada pouzit pipelining podobne ako u procesorov. Napr. ak mam dvojjadrovy procesor, tak pustim herny engine 2x, jeden pocita parne, jeden neparne snimky.
    Niekedy priblizne v polke vypoctu a renderingu prveho snimku by sa precital vstup od usera pre druhy snimok, ktory by spocitalo (a dalo renderovat) druhe jadro. Ked by bolo toto druhe jadro priblizne v polke vypoctu, prve uz dokoncilo cely snimok a moze znova nacitat vstup a zacat kreslit dalsi frame.
    3570K, 16G, x25-m, itx
    xj40

  13. #13
    Member Avatar uživatele swarm
    Založen
    03.09.2004
    Bydliště
    Praha nebo různě její okolí
    Věk
    39
    Příspěvky
    178
    Vliv
    257

    Standardní Re: Vyznam dual core

    Tak jsem nadhodil téma i jinde, na jistě úrodnější půdě...

    http://www.ceskehry.cz/forum/viewtopic.php?t=4791
    Diagon Swarm - redaktor NOTEBOOK.cz
    Nikdy se nehádej s blbcem, nezasvěcený by nemusel poznat, že je mezi vámi rozdíl.
    Blog o mobilní technice -> [WWW]

  14. #14

    Standardní Re: Vyznam dual core

    kratka citace pro Eagla:

    1) Jaká má programování MT (multithreadově) ve hrách (i obecně) úskalí?
    Největším úskalím je podle mě neznalost programátorů. Kdo to s vlákny nezná, ten to dělat nemůže.

    2) Jak moc vyžaduje vyšší nároky na znalosti programátora?
    Podle mě je to principiálně v pohodě, pokud je člověk vystudovaný programátor. Problémy pocítí pouze programátoři-samouci, kteří jsou zvyklí se učit jen to, co je zrovna "in", a zatímco 3D grafiku už dělají třeba 10 let, s vlákny to pro ně je nová věc poslední doby.


    3) Zabere to programátorovi víc času? Jak moc se to projeví?
    Jak mám zkušenost, dělání her funguje obvykle neřízeným lavinovitým či intuitivním stylem "začneme a nějak to dopadne", použití vláken bude vesměs dost pracné. Kdyby se na to ale šlo systematicky a správně, tak to podle mě nebude složité.

    Nic proti, ale ty jsi vystudovany ekonom, ze?



    Citace Původně odeslal swarm Zobrazit příspěvek
    Tak jsem nadhodil téma i jinde, na jistě úrodnější půdě...

    http://www.ceskehry.cz/forum/viewtopic.php?t=4791
    desktop: i5-2500K@3700MHz, MSI P67A-C43-B3, 2x4GB Kingston Value, Sapphire 5850 Xtreme 1GB 850/1100, 2xWD10EALX fake RAID-1, LG W2600HP-BF S-IPS,Razer DiamonBack, Seasonic SS-400ET-F3, Windows 7 x64 SP1 + ubuntu x64
    notebook: IBM T41p, 1.7 Pentium M, 14" 1400x1050, 1.5GB RAM, 40GB 4200r, Ubuntu 9.04
    ultraportable: IBM X41, 12" XGA 1.5GHz Dothan, 2GB RAM, 32GB CF Pretec 233x SSD, Ubuntu 9.10
    repro: Teufel Concept E Magnum PE 5.1

  15. #15

    Standardní Re: Vyznam dual core

    Citace Původně odeslal swarm Zobrazit příspěvek
    Tak jsem nadhodil téma i jinde, na jistě úrodnější půdě...

    http://www.ceskehry.cz/forum/viewtopic.php?t=4791
    jak tam tak kukam a vidim jak sa fyzika a zvuk a kdeco pocita vo vlaknach, tak je sice jasna vyhoda multicore, ale toto predsta stihne aj single core teda pokial ta fyzika nebude pre simulaciu jadroveho vybuchu, hudba pre 50 orchestrov a AI ako hal9000
    Sound (Sennheiser HD 580 + Meier Corda Move) just great
    Workstation (Intel i5 4590 + Noctua DH14×Asus Z97-A×24GB DDR3×480GB Sanmsung 850 Pro + 1TB WD + 1TB WD + 1TB Samsung+×MSI N760 TF 2GD5/OC ×Enermax Pro82+ 425W×Antec Solo Modded×Dell UltraSharp U2713HM 27"×Logitech MX3200×Inspire T3030) not so silent anymore
    Photo (Sony A6000×32GB SD×stuff×Crumpler Long Schlong+Tenba D-15c×Velbon V2000×Lomo LC-A) creative
    Notebook (IBM ThinkPad T420s×nejaká i5×240GB Samsung 850Pro×8GB RAM×dve baterky×blabla) mobile
    Neděkujte, nenadávejte, pokud se vám něco líbí nebo nelíbí, používejte prosím reputaci (tj. ikonka s vahami pod avatarem), už můžete i "anonymně".

  16. #16

    Standardní Re: Vyznam dual core

    Citace Původně odeslal swarm Zobrazit příspěvek
    Tak jsem nadhodil téma i jinde, na jistě úrodnější půdě...

    http://www.ceskehry.cz/forum/viewtopic.php?t=4791
    Super anketa! Akorát jsem nečekal tak špatné výsledky pro dual-core. Mít poměr 4 / 21 v neprospěch multithreadingu u vyvíjených enginů je dost špatné. Takový pesimista jsem nebyl.

  17. #17

    Standardní Re: Vyznam dual core

    Citace Původně odeslal Eagle Zobrazit příspěvek
    To možná ano, ale na to už potřebuješ mít hotovou fyziku, která je sériová.
    Mohl by mi nekdo vysvetlit, proc se tu po několikáté "fyzika" uvažuje jako nevhodná k paralelizování?
    Podle mych informaci leží budoucnost (a vlastně už i současnost-Havoc,Ageia) simulace mechaniky (i te herni) v MBS(MultiBodySystem). A MBS je problematika,pro jejiz reseni je paralelizace velmi vyhodna.
    QuadCore Q6600, GF 8800GT....workstation
    DualCore PentiumD 805 (2.66GHz@3.4GHz), Asus P5P800se,2x512 MB DDR400, DVB-T Jetway PCI tuner, 2x LCD Benq FP71E+ on Leadtek Winfast A350XT. Watercooling
    Notebook: IBM T22, 512MB RAM


Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Podobná témata

  1. dual core notas s grafickou buducnostou
    Založil Lord Skullhead v sekci fóra Nákupní poradna
    Odpovědí: 3
    Poslední příspěvek: 10.04.2006, 17:48
  2. jak je to s tim dual channelem?
    Založil vaga v sekci fóra Intel čipové sady
    Odpovědí: 26
    Poslední příspěvek: 06.08.2005, 18:43
  3. P4 2.8GHz vykonnejsi nez dual opteron 240 na linuxu?
    Založil Petrik v sekci fóra AMD procesory
    Odpovědí: 6
    Poslední příspěvek: 20.09.2004, 07:56
  4. Ma vubec Dual chanel u AMD vyznam?
    Založil Uncle Fucker v sekci fóra NVIDIA čipové sady
    Odpovědí: 25
    Poslední příspěvek: 18.02.2003, 23:02
  5. Jake pameti pro dual channel?
    Založil Evils v sekci fóra Paměti
    Odpovědí: 6
    Poslední příspěvek: 02.02.2003, 01:22

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •