95 nezávislých + 5 závislých situací != 100 situací s 5% pravděpodobností závislosti
To možná ano, ale na to už potřebuješ mít hotovou fyziku, která je sériová.
Benchmark ti řekne jen výkon. Pokud tento není za jinak stejných okolností (což třeba u WinRARu není), pak je výsledek zavádějící.
Mně ne, já vždycky preferuju co nejvyšší kvalitu. Proto mám třeba hardware takový, jaký mám - novější totiž obsahuje více chyb, což mi za ten dodatečný výkon nestojí. Až je vychytají, bude upgrade. Do té doby nic.
Už jsem ti tady uváděl příklad s fyzikou ve hře. Logickou posloupnost akcí v tomto případě nelze změnit (... protože je to podobné jako priorita operátorů v matematickém příkladě).
Nejsem kapitalista. To jen na okraj.
Ano, to získal. Ale ne od vás, protože vy se jen oháníte větami typu "jde to, támhle Pepa to umí". Už ale nedokážete zdůvodnit, jak je to možné. Jen názory převzaté z webu, ale logická posloupnost vesměs žádná. Nikdo tady nebyl schopen zodpovědět, jak by bylo možné počítat fyziku ve hře paralelně s renderingem scény.
S tím se dá jakž takž souhlasit (ty odlesky by nesměly ovlivňovat jeden druhý, což ale asi nelze zaručit - např. odlesk postavy o vodní hladinu na skleněnou zeď, na kterou svítí ještě něco), ale bohužel tohle není paralelismus, který by ti přinesl nějaké obrovské množství výkonu navíc. Jenom kdybys měl hodně objektů, mohlo by ti to něco dát, ale to řádově tak pár desítek procent navíc IMHO. Mimochodem, není tohle náhodou věc, kterou dělá grafická karta?