Jelikoz jsme tu vsichni (nebo min. vsichni co s tebou nesouhlasi) proti tobe asi jen tlupa blbcu s deficitem inteligence, nasel jsem ti doufam alespon trochu oponenta na urovni. Nejakej clovek jmenem Sambous1 v debate o valve a jeho engine http://www.cdr.cz/a/diskuze/8684/0#140288 napsal:
No predelavat hry co uz jsou.... je asi mrhani zdrojema , ale do budoucna je to nutnost... multicore je budoucnost tak proc to nevyuzit... a narust vykonu roste matematicky s poctem jader... u hernich engines budoucnosti se stim urcite pocita...nas engine uz ma podporu ncores/cpus uz prakticky od zacatku... predelavat jiz hotovej engine bude-je urcite dost narocny... u jiz napsanejch her.. byl problem hned od toho co se multicore reseni objevilo..... baz patchu ve voknech a modifikovanejch driverech procaku se prakticky kazda stara hra na multi core cukala kuli diferentnimu casu na jadrech.
Jestli te zajimaji konkretni algoritmy ci primo casti kodu, muzes si s nim o tom popovidat. Az ti vysvetli, jak udelat MT herni engine, aniz by to byla "prasarna se snizenou vystupni kvalitou" , podelis se o to s nama? Jestli te to opravdu zajima, jak tady porad tvrdis, urcite bys ho mel zkontaktovatPak se treba uvidi, jetli "pravda boli", jak jsi napsal me