Citace Původně odeslal Petrik Zobrazit příspěvek
Fakt se mi libi tvuj nazor typu: me nezajima, ze to nejde, ja to proste chci a chci a chci a jestli to nedokazate, tak pryc s vama....takovej je prej presne paroubek, mimochodem...
Ano, přesně tak. Když to někdo neumí, tak pryč s ním. Je totiž placen za to, aby to uměl. Očekávám od něj výsledky. Přesně takhle funguje kapitalismus, díky nemuž USA ovládly svět. Takový přístup má tedy výsledky.

Pokud jde o Paroubka - tobě možná takový způsob vedení vadí, ale mně naopak imponuje. Takto se chovají vůdci, loseři se smiřují s aktuálními možnostmi.

Citace Původně odeslal Petrik Zobrazit příspěvek
K cene: zda se mi to, nebo jsou DC napr. od intelu vpodstate nejlevnejsi CPU v historii (intelu) co se relativniho vykonu (i v ST SW) tyka? I ten nejlevnejsi core2duo je fakt nabusenej procesor a to stoji nejakych 6tis nebo kolik, to mi z historickeho hlediska pripada jako dost levny.
Je tak levný jen díky konkurenci v podobě AMD. Pro mě je ale stále příliš drahý, CPU za pět tisíc je prostě moc vzhledem k tomu, že proti A64 3500+ za poloviční cenu nenabízí nic moc navíc. Pokud Intel není schopen nabídnout nižší cenu, pak by měl popřemýšlet o výkonových rezervách ve své organizační struktuře.

Citace Původně odeslal Petrik Zobrazit příspěvek
Je to presne, jak tu napsal Fox. Jakmile se jednou programatori/kompilatory nauci delat MT SW, bude vice CPU VZDY vyhoda.
Jakmile, možná, v budoucnu... to už jsem tu slyšel mnohokrát. Mě ale zajímá, co je teď, protože věc kupuju teď. Toto se nezmění přes noc. A než ony programy budou (zda vůbec), může to být klidně pět, deset let. Dnešní dual-core za nehorázné cenové navýšení (vzhledem k nárůstu výkonu) bude pak v bazaru za pár stovek.

Citace Původně odeslal Petrik Zobrazit příspěvek
Jedina zasadni otazka je, zda nemas pravdu v tom, ze MT SW je mene stabilni. Ja si umim predstavit, ze takovy oddeleny thready konkretne ve hre se daji lepe odladit, nez kdyz to je vsechno v jednom.
Problémy s multithreadingem nespočívají v odladěnosti/neodladěnosti jednotlivých threadů, ale v předávání si výsledků a možném předbíhání některých úloh.

Citace Původně odeslal Petrik Zobrazit příspěvek
nezda se mi, ze by nejak padaly, spise naopak.
Už jsem zde uváděl jako příklad WinRAR 3.60 a jeho chybu. Mimochodem, proč se na ní přišlo až tak pozdě? Důvod je úplně zřejmý - protože multithreaded chyby často v debuggeru neohalíš.

Citace Původně odeslal Petrik Zobrazit příspěvek
Treba takove GCC, se kterym kompiluju ve dvou vlaknech, mi jeste nespadlo ani jednou a ze se v gentoo docela zapoti
Nějak si nedokážu představit, že by kompilátor něco dělal ve více vláknech. Můžeš nám objasnit, jak si to představuješ? Zřejmě jsi myslel kompilování více zdrojových souborů pomocí více instancí GCC. To ale není multithreaded program, nýbrž klasický multitasking.