Výsledky hlasování: ?

Hlasující
92. Nemůžete hlasovat
  • Mam core 2 duo a jsem spokojeny, i pres vynalozene penize

    31 33,70%
  • Mam core 2 duo a jsem spokojeny, ale za ty penize to nestalo

    0 0%
  • Nemam core 2 duo, ale koupim si ho

    30 32,61%
  • Nemam core 2 duo a nechci ho

    31 33,70%
Výsledky 1 až 25 z 959

Téma: Vyznam dual core

Threaded View

Předcházející příspěvek Předcházející příspěvek   Další příspěvek Další příspěvek
  1. #11

    Standardní

    Citace Původně odeslal Fox!MURDER Zobrazit příspěvek
    ja se te ptam, jestli takovy motory byly hned od prvnich prodanejch kusu. asi nebyly, ze? a myslis, ze kdyby ty prvni motory nikdo nekoupil, meli bychom takove dnes?
    To máš jako s lokomotivami. První parní jely 5 km/h (dnes jsem to viděl na Spektrum). Mělo to pro někoho takový význam, aby si je kupoval? Až mašiny, které utáhly vlak a jely 50 km/h měly reálné použití. Nasednul bys do prvního letadla bratří Wrightů?

    Citace Původně odeslal Fox!MURDER Zobrazit příspěvek
    kdybys uvazoval ekonomicky, tak nas tady nepresvedcujes, ze je to spatne, protoze se tim pripravujes o ty, co ti zaplatej tvoji free-ride ...
    Jenže mým cílem je mít co nejvyšší výkon pro mé aplikace, ne je měnit (to mě stojí čas a peníze, protože bych si musel zvykat na něco nového). Proto preferuju investice do single-threaded výkonu, nikoli do dual-core. Tím, že všichni skočí na Intelovu reklamu, nebude mít tento žádnou motivaci inovovat. Penízky se mu posypou i bez investicí do R&D.

    Citace Původně odeslal Fox!MURDER Zobrazit příspěvek
    my (obecne bezni uzivatele pc) mame ted na vyber. bud budeme bojkotovat DC proto, ze ti uverime, ze to k nicemu nikdy nemohlo bejt, neni a nebude, nebo si koupime DC a budeme vyvojare sw ekonomickejma prostredkama nutit k tomu, aby se to naucili pouzivat.
    Já nic nebojkotuju, chovám se čistě kapitalisticky. Žádné benefity = žádné peníze. A nehodlám prudit programátory, protože:
    1) ... je mi jasné, že to zlepší jen jednu aplikaci, ne výkon obecně.
    2) ... vím, že programátoři nemají čas, a proto ať ho radši investují do vychytávání chyb než do zvyšování výkonu (ano, radši bych vyměnil trochu výkonu za to, aby byly destruktory, kontrola buffer overflow atd.).
    3) ... vím, že optimalizace všech aplikací by stála o možná deset řádů víc peněz než optimalizace HW, přičemž já ideálně nechci platit žádné peníze navíc.
    4) ... je zřejmé, že programátor není AI, takže buďto má s thready problémy nebo onu aplikaci nedokáže udělat tak spolehlivou, jak by byla single-threaded (nebo až po gigantickém testování, což stojí mraky peněz).

    Citace Původně odeslal Fox!MURDER Zobrazit příspěvek
    a nebo mi teda ty ekonome porad, jak za rozumny penize dostanu vyssi vykon. ted a tady.
    Tím, že dáš jako zákazník jasně najevo, že o jejich splácaniny nestojíš, že očekáváš radikální změny k lepšímu. Sice to není "teď a tady", ale to dual-core taky ne.

    Citace Původně odeslal richie08 Zobrazit příspěvek
    1) Zalezi koho se vlastne ptal. "Expertem" muze by kde kdo, treba jako ten koho tu predhodil Swarm.
    I kdyby, bude to svědčit o tom, jaké jsou možnosti programátorů. A já vím, že spousta her nemá ani mnohem jednodušší optimalizace, tak co by mělo najednou programátory motivovat, když jim to akorát přidělá práci? Pořád je to dokola o tom, že programátorům toto snažení nikdo nezaplatí, a proto oni toto nebudou dělat, dokud to nebude nezbytně nutné. Všichni zde argumentující ve prospěch dual-core tak nějak předpokládají, že aplikace budou. Ale nikdo ještě neuvedl jediný důvod, který by měl programátory k tomuto vést.

    Citace Původně odeslal richie08 Zobrazit příspěvek
    3) Jakkoli to cele vyzniva negativne pro QuadCore (a vic), pro DC vyuziti zrejme je velke => pobezi mnohem rychleji nez na SC.
    To je možné. Pokud to ale pro QC nebude mít význam, tak už jsme všechny možnosti růstu výkonu vyčerpali a jsme opět ve slepé uličce. Takže co zbývá? Ano, zvyšovat výkon v single-threaded aplikacích.

    Citace Původně odeslal richie08 Zobrazit příspěvek
    Pokud se kazde bude zabyvat uplne jinou cinnosti (tedy jedno fyzikou, druhe grafikou - asymetricka vlakna)
    A myslíš si, že grafika nemusí počkat na výsledky fyziky? Jak chceš něco nakreslit, když nevíš, kde to je? Tohle je čistě sériový příklad. Pokud bys chtěl urychlovat přímo fyziku, tak se zdržením nevyhneš, protože operace bude nejspíš tak rychlá, že zpracování všeho na jednom jádru bude rychlejší než tvorba threadu, jeho plnění daty a následné kopírování výsledků zpět (další thread s replikou funkce ti zabere docela dost cache).
    Naposledy upravil PiT; 07.10.2006 v 21:05.

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Podobná témata

  1. dual core notas s grafickou buducnostou
    Založil Lord Skullhead v sekci fóra Nákupní poradna
    Odpovědí: 3
    Poslední příspěvek: 10.04.2006, 17:48
  2. jak je to s tim dual channelem?
    Založil vaga v sekci fóra Intel čipové sady
    Odpovědí: 26
    Poslední příspěvek: 06.08.2005, 18:43
  3. P4 2.8GHz vykonnejsi nez dual opteron 240 na linuxu?
    Založil Petrik v sekci fóra AMD procesory
    Odpovědí: 6
    Poslední příspěvek: 20.09.2004, 07:56
  4. Ma vubec Dual chanel u AMD vyznam?
    Založil Uncle Fucker v sekci fóra NVIDIA čipové sady
    Odpovědí: 25
    Poslední příspěvek: 18.02.2003, 23:02
  5. Jake pameti pro dual channel?
    Založil Evils v sekci fóra Paměti
    Odpovědí: 6
    Poslední příspěvek: 02.02.2003, 01:22

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •