Výsledky 1 až 25 z 77

Téma: Změna reklamací v CZC

Threaded View

Předcházející příspěvek Předcházející příspěvek   Další příspěvek Další příspěvek
  1. #20

    Standardní Re: Změna raklamací v CZC

    Citace Původně odeslal DOC_ZENITH Zobrazit příspěvek
    EE, on s tebou může souhlasit jako člověk ale dokud to nemáš na papíře tak nic...
    Samozřejně tak to bylo myšleno - to že jedna bába povídala mě v dnešní době nezajímá - tady mi to podepište že mi to uznáváte (když o tom mluvíte) a já odcházím do pokladny si vyzvednout prachy a nebo jinou desku...
    A pokud ti řekne že to stejně musí prověřit servis tak at si pohádky o tom že se mnou souhlasí nechá...

    Další věc je (s MSI) že pokud ti někdo vrací desku která je očividně opravená, tak se prostě nedám !
    1) buď si vychcanej a chtěl si prachy, ale opravou desky jsi toho nedocílil (bez urážky beru v úvahu jen varianty)
    2) máš opravenou desku - tak si ji odnes domů a vyzkoušej
    ovšem NAPŘED SI NECHÁM potvrdit, že desku opravovali a že tedy mám nárok na další 1/2 rok k dobru (od vyřízení reklamace). Prostě nenechám si věšet bulíky na nos.
    2b) pokud ani po "nechtěné" opravě deska nejde, přijdu po druhé že to opět dojebali a znovu reklamuji, už s fotkou desky, abych si byl jist že tam opět něco "nepoladěj"...

    Neber to jako navážení do tvé osoby, ale prostě nemsíš se nechat ochcat !
    Raději zůstanu v prodejně a obvolám SOS, známý, prostě kde koho (když si nejsem jistý) ale řeším to namístě.
    Většinou ti nakonec nějak vyhověj - protože tam budeš zaclánět a nasrávat čekající jiné zákazníky a je samotné to nebude bavit.



    ADD: btw hovořím ze zkušenosti kdy jsem reklamoval kraťasy v jenom obchodě na Chodově. (a jen pro info řešil jsem ztrátu barvy (ale fakt totální) a to do 1/2 roku od koupě)
    Mohl jsem si vybrat jesli opravit a nebo vyměnit (řekl jsem že mi to je jedno, ikdyž mi bylo jasné že oprava je nemožná, ale kalhoty jsem chtěl klidně nové)
    Po 14ti dnech mi volali že se mohu stavit - slečna za pultíkem mi řekla že mi reklamaci uznali a že si mohu vybrat jiné zboží v té hodnotě (pokud by bylo něco dražší že bych to doplatil). Na to jsem ji řekl, že to ani omylem, že tou výměnou se bere výměna totožného zboží. Na to mi řekla že stejné zboží už nemají a ani nebude - následovalo vrácení peněz.
    To odmítla s tím že prej kdyby mi je dala že by jí to strhli z platu, (úsměvné že ?) řekl jsem že to je smutné ale že to je její boj. A ať mi tedy zavolá nadřízenou, případně někoho kdo to může rozhodnout... Řekla že jí to teď už nikdo nevezme (bylo 20:30 a mají do 21:00).
    No hádejte co se stalo - málem mě ve 21:15 vyváděl sekuriťák z krámu ovšem tomu jsem hrozil že na něj zavolám policii jestli se mne jen dotkne, že tu řeším reklamci...

    Nakonec kde se vzalo tu se vzalo najednou slečna vytáčela jistou obchodní ředitelku obchodu, která řekla ať mi to dá. Jenže slečna ji s leodvým klidem odpověděla že jeji kolegyně už odešla a že ta má klíče od kasy (no ironie osudu ). Z toho jsem pochopil že prachy asi fakt nedostanu, tak odešel že to vyřešíme zítra s tím že jsem nic nepodepisoval, nepřevzal a nechal to otveřené (však taky ještě běžela lhůta 15dní).
    Druhý den to mělo pokračování, kdy jsem napřed volal do obchodu jestli se mohu zastavit, jestli bude už vše připravené abych tak opět nestrávil mládí... Dostalo se mi překvapivé odpovědi, a to že tam paní obchodní ředitelka ráno byla a že si moje kalhoty vzala na nové přezkoušení, překontrolování, no prostě kalhoty odnesla.
    Tak jsem se sebral a namísto na Chodov jsem se odebral na Žižkov kde je ředitelství s.Olivieru, protože jsem chtěl paní "obchodní ředitelku" vidět.
    Paní která mne uvítala mi sdělila že dotyčná osoba má prý ode dneška 14 dní dovolenou (opět úsměvné), a tak jsem celý svůj příběh řekl asi 4 lidem které se v kanceláři nacházeli. Dále jsem doplnil, že fakt nechápu proč když má reklamace byla uznána, to paní "obch.ředitelka" opět ztopila ?! No stejná paní která mi otevírali i dvěře dodala jak moc ji to mrzí a dávala mi celých 1400 do ruky (a tu korunu ať prý nehledám). A dodávala, že doufá, že na jejich obchod nezanevřu.
    Naposledy upravil Atreides; 05.08.2009 v 11:28.
    Paul Atreides
    NPE-squad.com - Clan Leader

    COMP: Win7 x64 prof. | C2D E8400 3Ghz | ASUS P5B DeLuxe | Corsair 6000 MB DDR2 800MHz | ASUS GTX 560 Ti 1GB-DDR5 | SB Audigy SE 7.1 | Seagate 1000GB & 500GB (šuple WD 320GB) | Corsair 520W | 26" LG fullHD 1920x1080px 8ms
    NAS-server: Win Home Server 2011 | 1,6 Atom D525 (2 core | 4 threads) | ASrock mini-ITX | 4 GB DDR3 800MHz | Western 1TB GreenPower | Fortron 200W 80-BronzePlus | ftp, web, mumble, vpn, Servio DLNA share system, komplet PLEXI case
    NetBook: ASUS Eee1001PQ (violet) | 1,6 ATOM | 1 GB RAM | 250GB HDD | 1024x600 px LCD | baterie 7h :)
    FOTO: Olympus E-520 | 14-42 ZuikoDigital | 40-150 ZuikoDigital

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Podobná témata

  1. Reklamace CZC
    Založil kidd.hombre v sekci fóra Reklamace a §
    Odpovědí: 40
    Poslední příspěvek: 27.11.2008, 08:59
  2. XP změna domény, změna hesla
    Založil killerGBU v sekci fóra Ostatní operační systémy
    Odpovědí: 8
    Poslední příspěvek: 28.04.2008, 23:20
  3. OVERCLOCKING.CZ - ZMENA DOMENY na OCguru.cz
    Založil Marty v sekci fóra Zprávy od Administrátorů
    Odpovědí: 0
    Poslední příspěvek: 25.09.2004, 15:03
  4. reklamacia OCZ v CZC
    Založil deox v sekci fóra Reklamace a §
    Odpovědí: 11
    Poslední příspěvek: 11.04.2004, 02:06
  5. Zmena procaku z 1GHz na XP2000+ a ziadna zmena
    Založil Ogrediablo v sekci fóra AMD procesory
    Odpovědí: 26
    Poslední příspěvek: 04.06.2003, 16:54

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •