Výsledky 1 až 25 z 77

Téma: Změna reklamací v CZC

Hybrid View

Předcházející příspěvek Předcházející příspěvek   Další příspěvek Další příspěvek
  1. #1
    Senior Member Avatar uživatele DOC_ZENITH
    Založen
    24.05.2005
    Bydliště
    Praha 14 hloubětín.
    Příspěvky
    1 296
    Vliv
    268

    Standardní Re: Změna raklamací v CZC

    EE, on s tebou může souhlasit jako člověk ale dokud to nemáš na papíře tak nic, a na papír ti to nedá protože tato značka/dodavatel vyžaduje zasílání věcí do servisu. Takže ti normálně přijme reklamaci a běží těch 30 dní. Po 14 ti dnes přijde věc nefunkční zpátky - reklamace neuznána závada se neprojevila, nebo nedej bože jak jsem popisoval u toho MSI, totálně jiný střeva, vše vyměněné a "závada se neprojevila" taková je dnes bohužel dost často realita.
    The best Unreal Tournament maniac.

  2. #2

    Standardní Re: Změna raklamací v CZC

    Citace Původně odeslal DOC_ZENITH Zobrazit příspěvek
    EE, on s tebou může souhlasit jako člověk ale dokud to nemáš na papíře tak nic...
    Samozřejně tak to bylo myšleno - to že jedna bába povídala mě v dnešní době nezajímá - tady mi to podepište že mi to uznáváte (když o tom mluvíte) a já odcházím do pokladny si vyzvednout prachy a nebo jinou desku...
    A pokud ti řekne že to stejně musí prověřit servis tak at si pohádky o tom že se mnou souhlasí nechá...

    Další věc je (s MSI) že pokud ti někdo vrací desku která je očividně opravená, tak se prostě nedám !
    1) buď si vychcanej a chtěl si prachy, ale opravou desky jsi toho nedocílil (bez urážky beru v úvahu jen varianty)
    2) máš opravenou desku - tak si ji odnes domů a vyzkoušej
    ovšem NAPŘED SI NECHÁM potvrdit, že desku opravovali a že tedy mám nárok na další 1/2 rok k dobru (od vyřízení reklamace). Prostě nenechám si věšet bulíky na nos.
    2b) pokud ani po "nechtěné" opravě deska nejde, přijdu po druhé že to opět dojebali a znovu reklamuji, už s fotkou desky, abych si byl jist že tam opět něco "nepoladěj"...

    Neber to jako navážení do tvé osoby, ale prostě nemsíš se nechat ochcat !
    Raději zůstanu v prodejně a obvolám SOS, známý, prostě kde koho (když si nejsem jistý) ale řeším to namístě.
    Většinou ti nakonec nějak vyhověj - protože tam budeš zaclánět a nasrávat čekající jiné zákazníky a je samotné to nebude bavit.



    ADD: btw hovořím ze zkušenosti kdy jsem reklamoval kraťasy v jenom obchodě na Chodově. (a jen pro info řešil jsem ztrátu barvy (ale fakt totální) a to do 1/2 roku od koupě)
    Mohl jsem si vybrat jesli opravit a nebo vyměnit (řekl jsem že mi to je jedno, ikdyž mi bylo jasné že oprava je nemožná, ale kalhoty jsem chtěl klidně nové)
    Po 14ti dnech mi volali že se mohu stavit - slečna za pultíkem mi řekla že mi reklamaci uznali a že si mohu vybrat jiné zboží v té hodnotě (pokud by bylo něco dražší že bych to doplatil). Na to jsem ji řekl, že to ani omylem, že tou výměnou se bere výměna totožného zboží. Na to mi řekla že stejné zboží už nemají a ani nebude - následovalo vrácení peněz.
    To odmítla s tím že prej kdyby mi je dala že by jí to strhli z platu, (úsměvné že ?) řekl jsem že to je smutné ale že to je její boj. A ať mi tedy zavolá nadřízenou, případně někoho kdo to může rozhodnout... Řekla že jí to teď už nikdo nevezme (bylo 20:30 a mají do 21:00).
    No hádejte co se stalo - málem mě ve 21:15 vyváděl sekuriťák z krámu ovšem tomu jsem hrozil že na něj zavolám policii jestli se mne jen dotkne, že tu řeším reklamci...

    Nakonec kde se vzalo tu se vzalo najednou slečna vytáčela jistou obchodní ředitelku obchodu, která řekla ať mi to dá. Jenže slečna ji s leodvým klidem odpověděla že jeji kolegyně už odešla a že ta má klíče od kasy (no ironie osudu ). Z toho jsem pochopil že prachy asi fakt nedostanu, tak odešel že to vyřešíme zítra s tím že jsem nic nepodepisoval, nepřevzal a nechal to otveřené (však taky ještě běžela lhůta 15dní).
    Druhý den to mělo pokračování, kdy jsem napřed volal do obchodu jestli se mohu zastavit, jestli bude už vše připravené abych tak opět nestrávil mládí... Dostalo se mi překvapivé odpovědi, a to že tam paní obchodní ředitelka ráno byla a že si moje kalhoty vzala na nové přezkoušení, překontrolování, no prostě kalhoty odnesla.
    Tak jsem se sebral a namísto na Chodov jsem se odebral na Žižkov kde je ředitelství s.Olivieru, protože jsem chtěl paní "obchodní ředitelku" vidět.
    Paní která mne uvítala mi sdělila že dotyčná osoba má prý ode dneška 14 dní dovolenou (opět úsměvné), a tak jsem celý svůj příběh řekl asi 4 lidem které se v kanceláři nacházeli. Dále jsem doplnil, že fakt nechápu proč když má reklamace byla uznána, to paní "obch.ředitelka" opět ztopila ?! No stejná paní která mi otevírali i dvěře dodala jak moc ji to mrzí a dávala mi celých 1400 do ruky (a tu korunu ať prý nehledám). A dodávala, že doufá, že na jejich obchod nezanevřu.
    Naposledy upravil Atreides; 05.08.2009 v 11:28.
    Paul Atreides
    NPE-squad.com - Clan Leader

    COMP: Win7 x64 prof. | C2D E8400 3Ghz | ASUS P5B DeLuxe | Corsair 6000 MB DDR2 800MHz | ASUS GTX 560 Ti 1GB-DDR5 | SB Audigy SE 7.1 | Seagate 1000GB & 500GB (šuple WD 320GB) | Corsair 520W | 26" LG fullHD 1920x1080px 8ms
    NAS-server: Win Home Server 2011 | 1,6 Atom D525 (2 core | 4 threads) | ASrock mini-ITX | 4 GB DDR3 800MHz | Western 1TB GreenPower | Fortron 200W 80-BronzePlus | ftp, web, mumble, vpn, Servio DLNA share system, komplet PLEXI case
    NetBook: ASUS Eee1001PQ (violet) | 1,6 ATOM | 1 GB RAM | 250GB HDD | 1024x600 px LCD | baterie 7h :)
    FOTO: Olympus E-520 | 14-42 ZuikoDigital | 40-150 ZuikoDigital

  3. #3
    Administrátor mince Avatar uživatele Jezevec
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    Teplice
    Příspěvky
    6 738
    Vliv
    300

    Standardní Re: Změna raklamací v CZC

    Jop, zakona povinost prodejce je po celou otreviraci dobu mit pritomneho cloveka resiciho reklamace => to co pises je presne pripad pro COI.
    IMPROBE AMOR, QUID NON MORTALIA PECTORA COGIS - krutá jsi, lásko, kam až ty doženeš smrtelná srdce -- Vergilius
    Mnoho je prostředků, které léčí lásku, ale žádný není spolehlivý.
    S tím, čeho se na nás dopustili druzí se už nějak vyrovnáme. Horší je to s tím, čeho jsme se na sobě dopustili sami.
    -- Francois La Rochefoucauld
    Nabídnout přátelství tomu, kdo chce lásku, je jako dát chleba tomu, kdo umírá žízní.

  4. #4
    Senior Member Avatar uživatele Gestler
    Založen
    01.05.2008
    Bydliště
    Praha 4(pankrác)
    Věk
    41
    Příspěvky
    1 129
    Vliv
    231

    Standardní Re: Změna reklamací v CZC

    Ještě mám otázku,jak se mám zachovat v případě,že mi reklamaci neuznají z duvodu např: porušeny reklamační podmínky?(blíž nespecifikováno)
    Desku jsem dostal výměnou za púvodní(jinou) a za tuto jsem doplatil,nebyla však nová,pochází z výprodeje a již byla rozbalená a např. na chladiči NB bylo pár škrábancú po šroubcích od větráku
    INTEL Core I7 2600K D2 @5Ghz HTon , Asus Maximus V Extreme Z77,4x4GB Kingston Predator 2400Mhz,MSI LIGHTNING 680GTX 1400/7100,24"Benq PVA 16:9
    2xSamsung SpinPoint F1 HD322HJ Sata II RAID 0 + Intel X25 SSD,WD my BOOK 1TB,700W Delta Electronics/HP,Hama - URAGE.
    Chlazení : Čerpadlo: Laing 18W + XSPC TOP Radiatory: MORA2 + 9x120mm fan , XSPC RX480 + 4x120mm fan Bloky : CPU - CAWEDOG ZOUY 2.0 NB,SB+MOS EKuniversal
    HARD CORE HW SERVIS - SERVIS S POUŽITÍM PROFESIONÁLNÍ TECHNIKY V OBLASTI : REBALLINGU, REFLOW, DIAGNOSTIKY - kompletní opravy poškozeného PC HW, které vám nikde jinde nenabídnou

  5. #5
    Administrátor mince Avatar uživatele Jezevec
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    Teplice
    Příspěvky
    6 738
    Vliv
    300

    Standardní Re: Změna reklamací v CZC

    Pokud nekdo reklamaci zamitne, musi definovat §, dle ktereho odmita reklamaci resit a pripadne upresnit duvod, v opacnem pripade porusuje zakon a na reklamaci se pohlizi jako na nevyrizenou.
    IMPROBE AMOR, QUID NON MORTALIA PECTORA COGIS - krutá jsi, lásko, kam až ty doženeš smrtelná srdce -- Vergilius
    Mnoho je prostředků, které léčí lásku, ale žádný není spolehlivý.
    S tím, čeho se na nás dopustili druzí se už nějak vyrovnáme. Horší je to s tím, čeho jsme se na sobě dopustili sami.
    -- Francois La Rochefoucauld
    Nabídnout přátelství tomu, kdo chce lásku, je jako dát chleba tomu, kdo umírá žízní.

  6. #6
    Senior Member Avatar uživatele Gestler
    Založen
    01.05.2008
    Bydliště
    Praha 4(pankrác)
    Věk
    41
    Příspěvky
    1 129
    Vliv
    231

    Standardní Re: Změna reklamací v CZC

    Dobrá,pokud mi tedy zdúvodní zamítnutí rma škrábancem na chladiči NB....kterej tam skutečně je,jak to mám řešit,když jsem tu desku nekoupil jako novou?
    INTEL Core I7 2600K D2 @5Ghz HTon , Asus Maximus V Extreme Z77,4x4GB Kingston Predator 2400Mhz,MSI LIGHTNING 680GTX 1400/7100,24"Benq PVA 16:9
    2xSamsung SpinPoint F1 HD322HJ Sata II RAID 0 + Intel X25 SSD,WD my BOOK 1TB,700W Delta Electronics/HP,Hama - URAGE.
    Chlazení : Čerpadlo: Laing 18W + XSPC TOP Radiatory: MORA2 + 9x120mm fan , XSPC RX480 + 4x120mm fan Bloky : CPU - CAWEDOG ZOUY 2.0 NB,SB+MOS EKuniversal
    HARD CORE HW SERVIS - SERVIS S POUŽITÍM PROFESIONÁLNÍ TECHNIKY V OBLASTI : REBALLINGU, REFLOW, DIAGNOSTIKY - kompletní opravy poškozeného PC HW, které vám nikde jinde nenabídnou

  7. #7
    Senior Member Avatar uživatele MaWa
    Založen
    29.11.2003
    Bydliště
    Ústí nad Labem
    Věk
    42
    Příspěvky
    1 100
    Vliv
    282

    Standardní Re: Změna reklamací v CZC

    Citace Původně odeslal Gestler Zobrazit příspěvek
    Dobrá,pokud mi tedy zdúvodní zamítnutí rma škrábancem na chladiči NB....kterej tam skutečně je,jak to mám řešit,když jsem tu desku nekoupil jako novou?
    prosimte, skrabanec na pasivu nebude NIKDO resit, tak neplas

    kdybys videl, co vsechno vyrobci bez problemu vyreklamuji, pokud se alespon trochu chce...nejaky skrabanec na chladici, toho si ani nikdo nevsimne...uvidis, ze ta reklamace dopadne uplne normalne
    Oficiální distributor AlphaCool pro ČR a SR...

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Podobná témata

  1. Reklamace CZC
    Založil kidd.hombre v sekci fóra Reklamace a §
    Odpovědí: 40
    Poslední příspěvek: 27.11.2008, 08:59
  2. XP změna domény, změna hesla
    Založil killerGBU v sekci fóra Ostatní operační systémy
    Odpovědí: 8
    Poslední příspěvek: 28.04.2008, 23:20
  3. OVERCLOCKING.CZ - ZMENA DOMENY na OCguru.cz
    Založil Marty v sekci fóra Zprávy od Administrátorů
    Odpovědí: 0
    Poslední příspěvek: 25.09.2004, 15:03
  4. reklamacia OCZ v CZC
    Založil deox v sekci fóra Reklamace a §
    Odpovědí: 11
    Poslední příspěvek: 11.04.2004, 02:06
  5. Zmena procaku z 1GHz na XP2000+ a ziadna zmena
    Založil Ogrediablo v sekci fóra AMD procesory
    Odpovědí: 26
    Poslední příspěvek: 04.06.2003, 16:54

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •