A co když je to neoprávněná reklamace? Co když jim podstrkuješ funkční desku, jen jsi do ní dával nekompatibilní ram atd? Tohle se musí zjistit a i kdyby to na místě někdo zkusil a dal ti za pravdu, tak se to stejně musí poslat dodavateli, protože dodavatel vyřizuje reklamaci, ne prodejce. Prodejce ji vyřizuje s tebou, ale když ti prodejce dá novou desku na ruku a tamtu pošle do servisu a servis to vrátí se (závada se neprojevila) reklamace neuznána, tak si ten reklamačák co to dělal celou tvojí novou desku zaplatí, takže už asi chápeš proč.....
Občas se bohužel stává hlavě u super značek ala MSI, že je pošleš reklamovat, rozšířil jsi tam paměť z 2gb na 4gb, notebook nefungoval, přímo i na prodejně se to třeba prokázalo, servis to vezme, vymění celý střeva, dá novou desku, ukradne přebytečnou ram, zalepí kritku vteřinovkou a pošle to zpět jako "závada se neprojevila" v tu chvíli co, zažalovat je? Jak to dokázat?