Stránka 2 z 4 PrvníPrvní 1234 PosledníPoslední
Výsledky 26 až 50 z 77

Téma: Změna reklamací v CZC

  1. #26
    Administrátor mince Avatar uživatele Jezevec
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    Teplice
    Příspěvky
    6 738
    Vliv
    300

    Standardní Re: Změna raklamací v CZC

    Odstoupeni od smlouvy samozrejme je definovano tak, ze si kupujici a prodavajici vzajeme vrati !veskere! soucasti smlouvy => kupujici vrati !kompletni! produkt, prodavajici pro zmenu !kompletni! cenu.

    Do produktu se nezahrnuje obal. Media ovsem ano. Druha vec je, ze 500Kc je jiste zcela neopravneny pozadavek (zraly na COI), vzhledem k tomu ze kopii takoveho media lze zhotovit za o rad nizsi cenu.

    Druha vec je, ze pokud neni nekde jasne definovano ono prislusenstvi (napr ze baleni obsahuje kably XYZ a media KLM), tak by prodejce dost tezko dokazoval, ze tam neco takoveho bylo.
    IMPROBE AMOR, QUID NON MORTALIA PECTORA COGIS - krutá jsi, lásko, kam až ty doženeš smrtelná srdce -- Vergilius
    Mnoho je prostředků, které léčí lásku, ale žádný není spolehlivý.
    S tím, čeho se na nás dopustili druzí se už nějak vyrovnáme. Horší je to s tím, čeho jsme se na sobě dopustili sami.
    -- Francois La Rochefoucauld
    Nabídnout přátelství tomu, kdo chce lásku, je jako dát chleba tomu, kdo umírá žízní.

  2. #27

    Standardní Re: Změna raklamací v CZC

    To aplikují v případě vracení kupní ceny a měl jsem dojem, že v tom případě je člověk povinný dodat kompletní obsah balení včetně příslušenství - s výjimkou obalu.

    Když nad tím přemýšlím, tak nemůžu najisto říct, že to bylo přesně zmíněných 500, spíš to bylo 300-400. I tak dost za papírový manuál (tuším spíš quick-start guide) a CDčko, které neobsahuje nic jiného než ovladače a firemní utilitky. A ano, je to pálka, dělá to tedy řádově 10-15% pořizovačky, ale chápu to jako svou cenu za blbost - předpokládal jsem, že mi zařízení vymění, nebo hůř opraví. Do reklamace to přijali, dodal jsem všechno "reálné" příslušenství, připadalo mi nesmyslné někde hledat kus papíru a CDčko, proč taky. Tak teď už to vím a vím, že si musím tyhle krámy schovávat.

    btw: co se "obrání" týče, tak mi připadá horší jejich model "reklamace bude trvat hodně dlouho, to samé nemáme, ale můžete si vybrat cokoliv jiného do stejné ceny". Ale to "stejná cena" znamená "stejná aktuální cena", ne "cena, kterou jsem zaplatil jako pořizovací". Zákazník stejně obvykle povolí, ale ony se u komponentů často mění ceny v řádu roku, často i měsíců, opravdu radikálně.
    Naposledy upravil jan555; 04.08.2009 v 16:15.
    [PC] i7-3770K @4.5 GHz w/Noctua NH-D14 SE2011 | 32 GB Patriot G2 | Asus P8Z77-V Deluxe | Crucial M4 256 GB | 2x WD20EZRX RAID1 | BD-RE LG GBW-H20L | Sapphire HD7750 Ultimate | Enermax Revolution87+ 550W | Antec Solo II | Asus Xonar Phoebus + AKG K271 MkII | NEC PA231W + SVII + Spyder3EE
    [Photo] Nikon D700 + MB-D10 | AF-S 16-35/4G VR | AF-S 24-120/4G VR | AF-S 50/1.4G | AF-S 60/2.8G | AF-S 85/1.8G | AF-S 70-200/2.8G VRII | TC-17E II | SB-900 | Transcend cards | Heliopan + Formatt filters | Gitzo support | Kata + Tamrac bags
    You're guaranteed to miss 100% of the shots you don't take. (Wayne Gretzky)

  3. #28

    Standardní Re: Změna raklamací v CZC

    Citace Původně odeslal jan555 Zobrazit příspěvek
    btw: co se "obrání" týče, tak mi připadá horší jejich model "reklamace bude trvat hodně dlouho, to samé nemáme, ale můžete si vybrat cokoliv jiného do stejné ceny". Ale to "stejná cena" znamená "stejná aktuální cena", ne "cena, kterou jsem zaplatil jako pořizovací". Zákazník stejně obvykle povolí, ale ony se u komponentů často mění ceny v řádu roku, často i měsíců, opravdu radikálně.
    No to je klasická vychcávka od prodejce - kdy on si tvé zboží vklidu vyreklamuje, a obdrží peníze za které to oni nakoupily např 2500 (tys koupil za 3000). A nyní jsi koupil obdobnou věc (ale ceny padly dolu) takže za 1200,- a oni nejen že maj další 200,- na novém prodaném zboží, ale zároveň ještě obdrží 2500 za minulé.
    On takový technik v prodejně s IT většinou už má nějakou praxi s tím jak která reklamace probíhá a co se jak vyřeší....
    Paul Atreides
    NPE-squad.com - Clan Leader

    COMP: Win7 x64 prof. | C2D E8400 3Ghz | ASUS P5B DeLuxe | Corsair 6000 MB DDR2 800MHz | ASUS GTX 560 Ti 1GB-DDR5 | SB Audigy SE 7.1 | Seagate 1000GB & 500GB (šuple WD 320GB) | Corsair 520W | 26" LG fullHD 1920x1080px 8ms
    NAS-server: Win Home Server 2011 | 1,6 Atom D525 (2 core | 4 threads) | ASrock mini-ITX | 4 GB DDR3 800MHz | Western 1TB GreenPower | Fortron 200W 80-BronzePlus | ftp, web, mumble, vpn, Servio DLNA share system, komplet PLEXI case
    NetBook: ASUS Eee1001PQ (violet) | 1,6 ATOM | 1 GB RAM | 250GB HDD | 1024x600 px LCD | baterie 7h :)
    FOTO: Olympus E-520 | 14-42 ZuikoDigital | 40-150 ZuikoDigital

  4. #29
    Senior Member Avatar uživatele DOC_ZENITH
    Založen
    24.05.2005
    Bydliště
    Praha 14 hloubětín.
    Příspěvky
    1 296
    Vliv
    268

    Standardní Re: Změna raklamací v CZC

    Bohužel je to taky značka od značky. Asus, no asi tak jak se děje ale taková Evga když je skladem tak se mění. Zato Gigabyte doslova vyžaduje a nutí všechny prodejce zboží jim posílat. Takže tam to jinak nejde.
    The best Unreal Tournament maniac.

  5. #30

    Standardní Re: Změna raklamací v CZC

    Citace Původně odeslal DOC_ZENITH Zobrazit příspěvek
    Bohužel je to taky značka od značky. Asus, no asi tak jak se děje ale taková Evga když je skladem tak se mění. Zato Gigabyte doslova vyžaduje a nutí všechny prodejce zboží jim posílat. Takže tam to jinak nejde.
    Asus servis je u nás v ČR, čili můžeš si to řešit sám....
    Oono taky záleží jaký vztah má CZC s Asusem víš ?
    Paul Atreides
    NPE-squad.com - Clan Leader

    COMP: Win7 x64 prof. | C2D E8400 3Ghz | ASUS P5B DeLuxe | Corsair 6000 MB DDR2 800MHz | ASUS GTX 560 Ti 1GB-DDR5 | SB Audigy SE 7.1 | Seagate 1000GB & 500GB (šuple WD 320GB) | Corsair 520W | 26" LG fullHD 1920x1080px 8ms
    NAS-server: Win Home Server 2011 | 1,6 Atom D525 (2 core | 4 threads) | ASrock mini-ITX | 4 GB DDR3 800MHz | Western 1TB GreenPower | Fortron 200W 80-BronzePlus | ftp, web, mumble, vpn, Servio DLNA share system, komplet PLEXI case
    NetBook: ASUS Eee1001PQ (violet) | 1,6 ATOM | 1 GB RAM | 250GB HDD | 1024x600 px LCD | baterie 7h :)
    FOTO: Olympus E-520 | 14-42 ZuikoDigital | 40-150 ZuikoDigital

  6. #31
    Senior Member Avatar uživatele Gestler
    Založen
    01.05.2008
    Bydliště
    Praha 4(pankrác)
    Věk
    41
    Příspěvky
    1 129
    Vliv
    231

    Standardní Re: Změna raklamací v CZC

    Ještě si dovolím přidat postřeh jakožto zákazník.S mechanicky poškozenou deskou bych tam ani nešel,pokud by deska za provozu shořela,asi bych nejdřív ověřil zdroj a pak bych tam šel,pokud by obojí bylo od jednoho prodejce odnes bych tam oboje,v tom mém případě vážně nechápu proč je nutné desku někam posílat když je to BAZAROVKA,to mi jí klidně mohli vymněnit za cokoliv z bazáče,navíc jak už jsem napsal,pokud tam shledají nějakou náhodou něco za co múže majitel,strašně mě zajímá jak se k tomu CZC postaví,protože třeba např. chladič NB už jsem poškrábaný dostal.
    INTEL Core I7 2600K D2 @5Ghz HTon , Asus Maximus V Extreme Z77,4x4GB Kingston Predator 2400Mhz,MSI LIGHTNING 680GTX 1400/7100,24"Benq PVA 16:9
    2xSamsung SpinPoint F1 HD322HJ Sata II RAID 0 + Intel X25 SSD,WD my BOOK 1TB,700W Delta Electronics/HP,Hama - URAGE.
    Chlazení : Čerpadlo: Laing 18W + XSPC TOP Radiatory: MORA2 + 9x120mm fan , XSPC RX480 + 4x120mm fan Bloky : CPU - CAWEDOG ZOUY 2.0 NB,SB+MOS EKuniversal
    HARD CORE HW SERVIS - SERVIS S POUŽITÍM PROFESIONÁLNÍ TECHNIKY V OBLASTI : REBALLINGU, REFLOW, DIAGNOSTIKY - kompletní opravy poškozeného PC HW, které vám nikde jinde nenabídnou

  7. #32
    Senior Member Avatar uživatele DOC_ZENITH
    Založen
    24.05.2005
    Bydliště
    Praha 14 hloubětín.
    Příspěvky
    1 296
    Vliv
    268

    Standardní Re: Změna raklamací v CZC

    A co když je to neoprávněná reklamace? Co když jim podstrkuješ funkční desku, jen jsi do ní dával nekompatibilní ram atd? Tohle se musí zjistit a i kdyby to na místě někdo zkusil a dal ti za pravdu, tak se to stejně musí poslat dodavateli, protože dodavatel vyřizuje reklamaci, ne prodejce. Prodejce ji vyřizuje s tebou, ale když ti prodejce dá novou desku na ruku a tamtu pošle do servisu a servis to vrátí se (závada se neprojevila) reklamace neuznána, tak si ten reklamačák co to dělal celou tvojí novou desku zaplatí, takže už asi chápeš proč.....

    Občas se bohužel stává hlavě u super značek ala MSI, že je pošleš reklamovat, rozšířil jsi tam paměť z 2gb na 4gb, notebook nefungoval, přímo i na prodejně se to třeba prokázalo, servis to vezme, vymění celý střeva, dá novou desku, ukradne přebytečnou ram, zalepí kritku vteřinovkou a pošle to zpět jako "závada se neprojevila" v tu chvíli co, zažalovat je? Jak to dokázat?
    The best Unreal Tournament maniac.

  8. #33
    Administrátor mince Avatar uživatele Jezevec
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    Teplice
    Příspěvky
    6 738
    Vliv
    300

    Standardní Re: Změna raklamací v CZC

    Overeni fuknosti desky v rezimu bezi/je dead je otazka na 15 minut. Pameti a CPU si tam samo das svoje. Pokud je deska unstable, je to horsi (v servisech se tahle zavada neprojevi, protoze test = 5-10 minut) a prodejci to jiste moc dobre vedi. V nekterych situacich to pak i prodejce v ramci dobrych vztahu se zakaznikem resi vymenou + likvidaci desky ve vlastni rezii.

    Umyslna likvidace HW se zjistit v zadnym pripade (pokud likvidator neni vul) neda.

    Co me ovsem vzdy dostava do vyvrtky, kdyz nekdo zacne pindat ze je ohorely konektor/swab/.... no to asi je, kdyz to vyhorelo. Takhle se totiz v zadnem pripade (tedy pokud nepouzijete 230 a pod) umyslna likvidace/neodborna montaz neprojevuje. Takhle se projevuje vyhradne vada vyrobku (spatny chip/vadny zdroj/...)
    IMPROBE AMOR, QUID NON MORTALIA PECTORA COGIS - krutá jsi, lásko, kam až ty doženeš smrtelná srdce -- Vergilius
    Mnoho je prostředků, které léčí lásku, ale žádný není spolehlivý.
    S tím, čeho se na nás dopustili druzí se už nějak vyrovnáme. Horší je to s tím, čeho jsme se na sobě dopustili sami.
    -- Francois La Rochefoucauld
    Nabídnout přátelství tomu, kdo chce lásku, je jako dát chleba tomu, kdo umírá žízní.

  9. #34
    Senior Member Avatar uživatele DOC_ZENITH
    Založen
    24.05.2005
    Bydliště
    Praha 14 hloubětín.
    Příspěvky
    1 296
    Vliv
    268

    Standardní Re: Změna raklamací v CZC

    Není to otázka 15 ti minut, protože i když se na prodejně zjistí že to tak je, konečné slovo má vždy autorizovaný servis, a pokud ten se šprajcne, tak je to problém. I když ti celá firma řekne, že vědi že je deska vadná, ale Asus/Gigabyte nebo kdokoliv ti bude tvrdit že funguje, ta reklamace se zamítne. Je to smutné ale je to tak. Jen by mě zajímalo koho pak za tohle vinit.
    The best Unreal Tournament maniac.

  10. #35

    Standardní Re: Změna raklamací v CZC

    Citace Původně odeslal DOC_ZENITH Zobrazit příspěvek
    Není to otázka 15 ti minut, protože i když se na prodejně zjistí že to tak je, konečné slovo má vždy autorizovaný servis, a pokud ten se šprajcne, tak je to problém. I když ti celá firma řekne, že vědi že je deska vadná, ale Asus/Gigabyte nebo kdokoliv ti bude tvrdit že funguje, ta reklamace se zamítne. Je to smutné ale je to tak. Jen by mě zajímalo koho pak za tohle vinit.
    Ono taky nemusíš s jejím vyjídřením reklamace souhlasit a můžeš to dát svému soudnímu znalci k posouzení (ikdyž težko říct jak by to on rozlousk). Nicméně bavíme-li se o desce, tak pokud v ní nejde procesor a dá se tam jiný a opět to nejde, samozřejmně vyzkouší se i jiné paměti, popřípadě ještě jiná grafika, a stále nejde, tak by mne zajímalo jak by nějaký servis mohl tvrdit že to je v pořádku. To bych si to asi osobně nechal předvést...

    EDIT ale bacha - píšeš že s tebou prodejce může souhlasit ale autor. servis tě vyvede z omylu. To jsou dvě rozdílné věci - pokud ti prodejce uzná vadu, tak přeci už nemusím nic řešit ne ? Pro mne servis není směrodatný, já přinesl své zboží nazpět prodejci a ten mi má dát vyjádření jestli se rekl. uznává/či nikoliv. (To jak bude postupovat prodejce a kam to bude posilat je jeho boj).
    Naposledy upravil Atreides; 05.08.2009 v 09:03.
    Paul Atreides
    NPE-squad.com - Clan Leader

    COMP: Win7 x64 prof. | C2D E8400 3Ghz | ASUS P5B DeLuxe | Corsair 6000 MB DDR2 800MHz | ASUS GTX 560 Ti 1GB-DDR5 | SB Audigy SE 7.1 | Seagate 1000GB & 500GB (šuple WD 320GB) | Corsair 520W | 26" LG fullHD 1920x1080px 8ms
    NAS-server: Win Home Server 2011 | 1,6 Atom D525 (2 core | 4 threads) | ASrock mini-ITX | 4 GB DDR3 800MHz | Western 1TB GreenPower | Fortron 200W 80-BronzePlus | ftp, web, mumble, vpn, Servio DLNA share system, komplet PLEXI case
    NetBook: ASUS Eee1001PQ (violet) | 1,6 ATOM | 1 GB RAM | 250GB HDD | 1024x600 px LCD | baterie 7h :)
    FOTO: Olympus E-520 | 14-42 ZuikoDigital | 40-150 ZuikoDigital

  11. #36
    Senior Member Avatar uživatele DOC_ZENITH
    Založen
    24.05.2005
    Bydliště
    Praha 14 hloubětín.
    Příspěvky
    1 296
    Vliv
    268

    Standardní Re: Změna raklamací v CZC

    EE, on s tebou může souhlasit jako člověk ale dokud to nemáš na papíře tak nic, a na papír ti to nedá protože tato značka/dodavatel vyžaduje zasílání věcí do servisu. Takže ti normálně přijme reklamaci a běží těch 30 dní. Po 14 ti dnes přijde věc nefunkční zpátky - reklamace neuznána závada se neprojevila, nebo nedej bože jak jsem popisoval u toho MSI, totálně jiný střeva, vše vyměněné a "závada se neprojevila" taková je dnes bohužel dost často realita.
    The best Unreal Tournament maniac.

  12. #37

    Standardní Re: Změna raklamací v CZC

    Citace Původně odeslal DOC_ZENITH Zobrazit příspěvek
    EE, on s tebou může souhlasit jako člověk ale dokud to nemáš na papíře tak nic...
    Samozřejně tak to bylo myšleno - to že jedna bába povídala mě v dnešní době nezajímá - tady mi to podepište že mi to uznáváte (když o tom mluvíte) a já odcházím do pokladny si vyzvednout prachy a nebo jinou desku...
    A pokud ti řekne že to stejně musí prověřit servis tak at si pohádky o tom že se mnou souhlasí nechá...

    Další věc je (s MSI) že pokud ti někdo vrací desku která je očividně opravená, tak se prostě nedám !
    1) buď si vychcanej a chtěl si prachy, ale opravou desky jsi toho nedocílil (bez urážky beru v úvahu jen varianty)
    2) máš opravenou desku - tak si ji odnes domů a vyzkoušej
    ovšem NAPŘED SI NECHÁM potvrdit, že desku opravovali a že tedy mám nárok na další 1/2 rok k dobru (od vyřízení reklamace). Prostě nenechám si věšet bulíky na nos.
    2b) pokud ani po "nechtěné" opravě deska nejde, přijdu po druhé že to opět dojebali a znovu reklamuji, už s fotkou desky, abych si byl jist že tam opět něco "nepoladěj"...

    Neber to jako navážení do tvé osoby, ale prostě nemsíš se nechat ochcat !
    Raději zůstanu v prodejně a obvolám SOS, známý, prostě kde koho (když si nejsem jistý) ale řeším to namístě.
    Většinou ti nakonec nějak vyhověj - protože tam budeš zaclánět a nasrávat čekající jiné zákazníky a je samotné to nebude bavit.



    ADD: btw hovořím ze zkušenosti kdy jsem reklamoval kraťasy v jenom obchodě na Chodově. (a jen pro info řešil jsem ztrátu barvy (ale fakt totální) a to do 1/2 roku od koupě)
    Mohl jsem si vybrat jesli opravit a nebo vyměnit (řekl jsem že mi to je jedno, ikdyž mi bylo jasné že oprava je nemožná, ale kalhoty jsem chtěl klidně nové)
    Po 14ti dnech mi volali že se mohu stavit - slečna za pultíkem mi řekla že mi reklamaci uznali a že si mohu vybrat jiné zboží v té hodnotě (pokud by bylo něco dražší že bych to doplatil). Na to jsem ji řekl, že to ani omylem, že tou výměnou se bere výměna totožného zboží. Na to mi řekla že stejné zboží už nemají a ani nebude - následovalo vrácení peněz.
    To odmítla s tím že prej kdyby mi je dala že by jí to strhli z platu, (úsměvné že ?) řekl jsem že to je smutné ale že to je její boj. A ať mi tedy zavolá nadřízenou, případně někoho kdo to může rozhodnout... Řekla že jí to teď už nikdo nevezme (bylo 20:30 a mají do 21:00).
    No hádejte co se stalo - málem mě ve 21:15 vyváděl sekuriťák z krámu ovšem tomu jsem hrozil že na něj zavolám policii jestli se mne jen dotkne, že tu řeším reklamci...

    Nakonec kde se vzalo tu se vzalo najednou slečna vytáčela jistou obchodní ředitelku obchodu, která řekla ať mi to dá. Jenže slečna ji s leodvým klidem odpověděla že jeji kolegyně už odešla a že ta má klíče od kasy (no ironie osudu ). Z toho jsem pochopil že prachy asi fakt nedostanu, tak odešel že to vyřešíme zítra s tím že jsem nic nepodepisoval, nepřevzal a nechal to otveřené (však taky ještě běžela lhůta 15dní).
    Druhý den to mělo pokračování, kdy jsem napřed volal do obchodu jestli se mohu zastavit, jestli bude už vše připravené abych tak opět nestrávil mládí... Dostalo se mi překvapivé odpovědi, a to že tam paní obchodní ředitelka ráno byla a že si moje kalhoty vzala na nové přezkoušení, překontrolování, no prostě kalhoty odnesla.
    Tak jsem se sebral a namísto na Chodov jsem se odebral na Žižkov kde je ředitelství s.Olivieru, protože jsem chtěl paní "obchodní ředitelku" vidět.
    Paní která mne uvítala mi sdělila že dotyčná osoba má prý ode dneška 14 dní dovolenou (opět úsměvné), a tak jsem celý svůj příběh řekl asi 4 lidem které se v kanceláři nacházeli. Dále jsem doplnil, že fakt nechápu proč když má reklamace byla uznána, to paní "obch.ředitelka" opět ztopila ?! No stejná paní která mi otevírali i dvěře dodala jak moc ji to mrzí a dávala mi celých 1400 do ruky (a tu korunu ať prý nehledám). A dodávala, že doufá, že na jejich obchod nezanevřu.
    Naposledy upravil Atreides; 05.08.2009 v 11:28.
    Paul Atreides
    NPE-squad.com - Clan Leader

    COMP: Win7 x64 prof. | C2D E8400 3Ghz | ASUS P5B DeLuxe | Corsair 6000 MB DDR2 800MHz | ASUS GTX 560 Ti 1GB-DDR5 | SB Audigy SE 7.1 | Seagate 1000GB & 500GB (šuple WD 320GB) | Corsair 520W | 26" LG fullHD 1920x1080px 8ms
    NAS-server: Win Home Server 2011 | 1,6 Atom D525 (2 core | 4 threads) | ASrock mini-ITX | 4 GB DDR3 800MHz | Western 1TB GreenPower | Fortron 200W 80-BronzePlus | ftp, web, mumble, vpn, Servio DLNA share system, komplet PLEXI case
    NetBook: ASUS Eee1001PQ (violet) | 1,6 ATOM | 1 GB RAM | 250GB HDD | 1024x600 px LCD | baterie 7h :)
    FOTO: Olympus E-520 | 14-42 ZuikoDigital | 40-150 ZuikoDigital

  13. #38
    Administrátor mince Avatar uživatele Jezevec
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    Teplice
    Příspěvky
    6 738
    Vliv
    300

    Standardní Re: Změna raklamací v CZC

    Jop, zakona povinost prodejce je po celou otreviraci dobu mit pritomneho cloveka resiciho reklamace => to co pises je presne pripad pro COI.
    IMPROBE AMOR, QUID NON MORTALIA PECTORA COGIS - krutá jsi, lásko, kam až ty doženeš smrtelná srdce -- Vergilius
    Mnoho je prostředků, které léčí lásku, ale žádný není spolehlivý.
    S tím, čeho se na nás dopustili druzí se už nějak vyrovnáme. Horší je to s tím, čeho jsme se na sobě dopustili sami.
    -- Francois La Rochefoucauld
    Nabídnout přátelství tomu, kdo chce lásku, je jako dát chleba tomu, kdo umírá žízní.

  14. #39
    Senior Member Avatar uživatele Gestler
    Založen
    01.05.2008
    Bydliště
    Praha 4(pankrác)
    Věk
    41
    Příspěvky
    1 129
    Vliv
    231

    Standardní Re: Změna reklamací v CZC

    Ještě mám otázku,jak se mám zachovat v případě,že mi reklamaci neuznají z duvodu např: porušeny reklamační podmínky?(blíž nespecifikováno)
    Desku jsem dostal výměnou za púvodní(jinou) a za tuto jsem doplatil,nebyla však nová,pochází z výprodeje a již byla rozbalená a např. na chladiči NB bylo pár škrábancú po šroubcích od větráku
    INTEL Core I7 2600K D2 @5Ghz HTon , Asus Maximus V Extreme Z77,4x4GB Kingston Predator 2400Mhz,MSI LIGHTNING 680GTX 1400/7100,24"Benq PVA 16:9
    2xSamsung SpinPoint F1 HD322HJ Sata II RAID 0 + Intel X25 SSD,WD my BOOK 1TB,700W Delta Electronics/HP,Hama - URAGE.
    Chlazení : Čerpadlo: Laing 18W + XSPC TOP Radiatory: MORA2 + 9x120mm fan , XSPC RX480 + 4x120mm fan Bloky : CPU - CAWEDOG ZOUY 2.0 NB,SB+MOS EKuniversal
    HARD CORE HW SERVIS - SERVIS S POUŽITÍM PROFESIONÁLNÍ TECHNIKY V OBLASTI : REBALLINGU, REFLOW, DIAGNOSTIKY - kompletní opravy poškozeného PC HW, které vám nikde jinde nenabídnou

  15. #40
    Administrátor mince Avatar uživatele Jezevec
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    Teplice
    Příspěvky
    6 738
    Vliv
    300

    Standardní Re: Změna reklamací v CZC

    Pokud nekdo reklamaci zamitne, musi definovat §, dle ktereho odmita reklamaci resit a pripadne upresnit duvod, v opacnem pripade porusuje zakon a na reklamaci se pohlizi jako na nevyrizenou.
    IMPROBE AMOR, QUID NON MORTALIA PECTORA COGIS - krutá jsi, lásko, kam až ty doženeš smrtelná srdce -- Vergilius
    Mnoho je prostředků, které léčí lásku, ale žádný není spolehlivý.
    S tím, čeho se na nás dopustili druzí se už nějak vyrovnáme. Horší je to s tím, čeho jsme se na sobě dopustili sami.
    -- Francois La Rochefoucauld
    Nabídnout přátelství tomu, kdo chce lásku, je jako dát chleba tomu, kdo umírá žízní.

  16. #41
    Senior Member Avatar uživatele Gestler
    Založen
    01.05.2008
    Bydliště
    Praha 4(pankrác)
    Věk
    41
    Příspěvky
    1 129
    Vliv
    231

    Standardní Re: Změna reklamací v CZC

    Dobrá,pokud mi tedy zdúvodní zamítnutí rma škrábancem na chladiči NB....kterej tam skutečně je,jak to mám řešit,když jsem tu desku nekoupil jako novou?
    INTEL Core I7 2600K D2 @5Ghz HTon , Asus Maximus V Extreme Z77,4x4GB Kingston Predator 2400Mhz,MSI LIGHTNING 680GTX 1400/7100,24"Benq PVA 16:9
    2xSamsung SpinPoint F1 HD322HJ Sata II RAID 0 + Intel X25 SSD,WD my BOOK 1TB,700W Delta Electronics/HP,Hama - URAGE.
    Chlazení : Čerpadlo: Laing 18W + XSPC TOP Radiatory: MORA2 + 9x120mm fan , XSPC RX480 + 4x120mm fan Bloky : CPU - CAWEDOG ZOUY 2.0 NB,SB+MOS EKuniversal
    HARD CORE HW SERVIS - SERVIS S POUŽITÍM PROFESIONÁLNÍ TECHNIKY V OBLASTI : REBALLINGU, REFLOW, DIAGNOSTIKY - kompletní opravy poškozeného PC HW, které vám nikde jinde nenabídnou

  17. #42
    Senior Member Avatar uživatele MaWa
    Založen
    29.11.2003
    Bydliště
    Ústí nad Labem
    Věk
    42
    Příspěvky
    1 100
    Vliv
    282

    Standardní Re: Změna reklamací v CZC

    Citace Původně odeslal Gestler Zobrazit příspěvek
    Dobrá,pokud mi tedy zdúvodní zamítnutí rma škrábancem na chladiči NB....kterej tam skutečně je,jak to mám řešit,když jsem tu desku nekoupil jako novou?
    prosimte, skrabanec na pasivu nebude NIKDO resit, tak neplas

    kdybys videl, co vsechno vyrobci bez problemu vyreklamuji, pokud se alespon trochu chce...nejaky skrabanec na chladici, toho si ani nikdo nevsimne...uvidis, ze ta reklamace dopadne uplne normalne
    Oficiální distributor AlphaCool pro ČR a SR...

  18. #43
    Senior Member Avatar uživatele Gestler
    Založen
    01.05.2008
    Bydliště
    Praha 4(pankrác)
    Věk
    41
    Příspěvky
    1 129
    Vliv
    231

    Standardní Re: Změna reklamací v CZC

    Ok,mám přeci jen obavu,potom co jsem četl sousední téma o flashce,také ty příspěvky zde,já nevím.Možná jsem už trošku paranoidní ale lepší je být připraven a když něco exne,je lepší tahat esa z rukávu než stát a čumět páč nic nevím,osobně si taky myslím že to bude v poho...ale co když ne.Potom zbývá lano a lampa,případně nuselák,nebo jak se jmenuje ten most sebevrahú
    INTEL Core I7 2600K D2 @5Ghz HTon , Asus Maximus V Extreme Z77,4x4GB Kingston Predator 2400Mhz,MSI LIGHTNING 680GTX 1400/7100,24"Benq PVA 16:9
    2xSamsung SpinPoint F1 HD322HJ Sata II RAID 0 + Intel X25 SSD,WD my BOOK 1TB,700W Delta Electronics/HP,Hama - URAGE.
    Chlazení : Čerpadlo: Laing 18W + XSPC TOP Radiatory: MORA2 + 9x120mm fan , XSPC RX480 + 4x120mm fan Bloky : CPU - CAWEDOG ZOUY 2.0 NB,SB+MOS EKuniversal
    HARD CORE HW SERVIS - SERVIS S POUŽITÍM PROFESIONÁLNÍ TECHNIKY V OBLASTI : REBALLINGU, REFLOW, DIAGNOSTIKY - kompletní opravy poškozeného PC HW, které vám nikde jinde nenabídnou

  19. #44
    Administrátor mince Avatar uživatele Jezevec
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    Teplice
    Příspěvky
    6 738
    Vliv
    300

    Standardní Re: Změna reklamací v CZC

    Primarne reklamujes konkretni zavadu. Reklmaci nelze zamitnou na zaklade nesouvisejici, byt uzeivatelem zpusobene, vady. Tudiz pokud reklamuejs napr nefunkcni radic a mas napr vylomeny pametovy slot, nelze na zaklade toho reklamaci zamitnout. Muselo by se prokazat, ze nefungujici radic je zapricinen prave tim.
    IMPROBE AMOR, QUID NON MORTALIA PECTORA COGIS - krutá jsi, lásko, kam až ty doženeš smrtelná srdce -- Vergilius
    Mnoho je prostředků, které léčí lásku, ale žádný není spolehlivý.
    S tím, čeho se na nás dopustili druzí se už nějak vyrovnáme. Horší je to s tím, čeho jsme se na sobě dopustili sami.
    -- Francois La Rochefoucauld
    Nabídnout přátelství tomu, kdo chce lásku, je jako dát chleba tomu, kdo umírá žízní.

  20. #45

    Standardní Re: Změna reklamací v CZC

    Citace Původně odeslal Jezevec Zobrazit příspěvek
    Primarne reklamujes konkretni zavadu. Reklmaci nelze zamitnou na zaklade nesouvisejici, byt uzeivatelem zpusobene, vady. Tudiz pokud reklamuejs napr nefunkcni radic a mas napr vylomeny pametovy slot, nelze na zaklade toho reklamaci zamitnout. Muselo by se prokazat, ze nefungujici radic je zapricinen prave tim.
    to uz je trosicku hardcore ne..., samo bych zamitnul zaruku na cele zarizeni vinou mechanickeho poskozeni
    MB:Gigabyte EP45-DS4 CPU:Intel Core 2 Duo E8500 rev E0@3,8GHz(9,5x400)@1,248v(load Prime)COOLER: CoolerMaster Hyper 212 RAM:Kinston HyperX 2x2048 DDR2 800 4 4 4 12 GK:Asus Radeon 5870HDD:SATA II WD500GB + WD320GB + Samsung F1 1TB BOX: Chieftec CH-05SL-B-OP PSU: Enermax MODU 525W CRT:21" LCD Samsung 215TW

  21. #46
    Promovaný inženýr mince Avatar uživatele Doktor-Prase
    Založen
    14.05.2003
    Bydliště
    Strakonice/Praha 7
    Věk
    42
    Příspěvky
    1 129
    Vliv
    298

    Standardní Re: Změna reklamací v CZC

    Omyl, musi existovat pricinna souvislost mezi pripadnou dalsi vadou a reklamovanou vadou.
    1) BigPiG System mk2 Phenom II x4 955; 4x2048MB DDR3; MSI FX890-GD70; CF 5830; VelociRaptor 300GB + 2xSeagate SV35.5 2TB RAID1 + Samsung F1 750GB + Samsung F2 1,5TB;Lian Li PC-8FIB; 2408WFP
    2) PigPics E-500 + ZD 1445 + ZD 4015 + SanDisk ExtremeIII 4GB + Lexar Premium 1GB - IndoCertified
    3) Pig@Work CATIA V5 r14-r18 @ Precision T5500: Intel W5590, Quadro FX3800 & Dell Ultrasharp U2410 & SpacePilot guaranteeing a minimum of 120 clicks per minute
    4) PigFun Ubuntu 9.10 @ Corsair Flash Voyager 16GB @ Mobile PiG - HP nw8240 M770; FireGL v5000; 15.4" @ 1920x1200; 1+1GB RAM
    5) MiniPig Lenovo X201i: i3 370M; 12" 1280x800 matte; 2GB DDR3 RAM; 6+ hours battery lifetime

  22. #47

    Standardní Re: Změna reklamací v CZC

    ok, tak az tady nekdo uspesne vyreklamuje desku s urvanym RAM slotem, tak mi dejte vedet...diky
    MB:Gigabyte EP45-DS4 CPU:Intel Core 2 Duo E8500 rev E0@3,8GHz(9,5x400)@1,248v(load Prime)COOLER: CoolerMaster Hyper 212 RAM:Kinston HyperX 2x2048 DDR2 800 4 4 4 12 GK:Asus Radeon 5870HDD:SATA II WD500GB + WD320GB + Samsung F1 1TB BOX: Chieftec CH-05SL-B-OP PSU: Enermax MODU 525W CRT:21" LCD Samsung 215TW

  23. #48
    Promovaný inženýr mince Avatar uživatele Doktor-Prase
    Založen
    14.05.2003
    Bydliště
    Strakonice/Praha 7
    Věk
    42
    Příspěvky
    1 129
    Vliv
    298

    Standardní Re: Změna reklamací v CZC

    Koupis si auto a praskne ti predni sklo a pak ti upadne kolo, protoze se prekrouti (ne tvoji vinou) poloosa. Myslis si ze to neni na reklamaci?
    1) BigPiG System mk2 Phenom II x4 955; 4x2048MB DDR3; MSI FX890-GD70; CF 5830; VelociRaptor 300GB + 2xSeagate SV35.5 2TB RAID1 + Samsung F1 750GB + Samsung F2 1,5TB;Lian Li PC-8FIB; 2408WFP
    2) PigPics E-500 + ZD 1445 + ZD 4015 + SanDisk ExtremeIII 4GB + Lexar Premium 1GB - IndoCertified
    3) Pig@Work CATIA V5 r14-r18 @ Precision T5500: Intel W5590, Quadro FX3800 & Dell Ultrasharp U2410 & SpacePilot guaranteeing a minimum of 120 clicks per minute
    4) PigFun Ubuntu 9.10 @ Corsair Flash Voyager 16GB @ Mobile PiG - HP nw8240 M770; FireGL v5000; 15.4" @ 1920x1200; 1+1GB RAM
    5) MiniPig Lenovo X201i: i3 370M; 12" 1280x800 matte; 2GB DDR3 RAM; 6+ hours battery lifetime

  24. #49

    Standardní Re: Změna reklamací v CZC

    Citace Původně odeslal Doktor-Prase Zobrazit příspěvek
    Koupis si auto a praskne ti predni sklo a pak ti upadne kolo, protoze se prekrouti (ne tvoji vinou) poloosa. Myslis si ze to neni na reklamaci?
    nj, ale o tomhle tady rec neni, ja se chytal prikladu, co zde byl uveden (deska+ramslot) ... ale koncim s OT
    MB:Gigabyte EP45-DS4 CPU:Intel Core 2 Duo E8500 rev E0@3,8GHz(9,5x400)@1,248v(load Prime)COOLER: CoolerMaster Hyper 212 RAM:Kinston HyperX 2x2048 DDR2 800 4 4 4 12 GK:Asus Radeon 5870HDD:SATA II WD500GB + WD320GB + Samsung F1 1TB BOX: Chieftec CH-05SL-B-OP PSU: Enermax MODU 525W CRT:21" LCD Samsung 215TW

  25. #50
    Administrátor mince Avatar uživatele Jezevec
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    Teplice
    Příspěvky
    6 738
    Vliv
    300

    Standardní Re: Změna reklamací v CZC

    Ne, je rec o tomtez, ty nemuzes reklamovat ten vyrvany slot, ale nesouvisejici zavadu ano. Je na prodejci aby prokazal, ze zavady souviseji, ale nemuze to na zaklade toho slotu odmitnout. To ze jemu dodavatel MB odmitne je uz jeho problem a jeho riziko.
    IMPROBE AMOR, QUID NON MORTALIA PECTORA COGIS - krutá jsi, lásko, kam až ty doženeš smrtelná srdce -- Vergilius
    Mnoho je prostředků, které léčí lásku, ale žádný není spolehlivý.
    S tím, čeho se na nás dopustili druzí se už nějak vyrovnáme. Horší je to s tím, čeho jsme se na sobě dopustili sami.
    -- Francois La Rochefoucauld
    Nabídnout přátelství tomu, kdo chce lásku, je jako dát chleba tomu, kdo umírá žízní.

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Podobná témata

  1. Reklamace CZC
    Založil kidd.hombre v sekci fóra Reklamace a §
    Odpovědí: 40
    Poslední příspěvek: 27.11.2008, 08:59
  2. XP změna domény, změna hesla
    Založil killerGBU v sekci fóra Ostatní operační systémy
    Odpovědí: 8
    Poslední příspěvek: 28.04.2008, 23:20
  3. OVERCLOCKING.CZ - ZMENA DOMENY na OCguru.cz
    Založil Marty v sekci fóra Zprávy od Administrátorů
    Odpovědí: 0
    Poslední příspěvek: 25.09.2004, 15:03
  4. reklamacia OCZ v CZC
    Založil deox v sekci fóra Reklamace a §
    Odpovědí: 11
    Poslední příspěvek: 11.04.2004, 02:06
  5. Zmena procaku z 1GHz na XP2000+ a ziadna zmena
    Založil Ogrediablo v sekci fóra AMD procesory
    Odpovědí: 26
    Poslední příspěvek: 04.06.2003, 16:54

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •