GreenOrchid: Jinými slovy říkáš, že tohle podvádění je v pořádku a že bych ho neměl řešit?
Já jsem si samozřejmě vědom toho, že jde o používaný předmět. Taky mi známky používání nevadí. Ale tady jde o předmět, který byl zjevně poškozený (zřejmě plíseň na optice) a prodejce, nebo někdo jiný (to už je jedno), se ho - aby ho co nejlépe zpeněžil - pokusil vyčistit. Samozřejmě neodborně, takže ho svým postupem zlikvidoval. A takto zlikvidovaný předmět prodal jako nepoškozený.
Nevím, jestli tím porušil nějaký zákon, nejsem právník, ale porušil tím hned několik pravidel aukra a přes to, že je to průkazné, to aukro odmítá řešit. Pokud je jejich jediným možným verdiktem při prokázání porušení pravidel zablokování účtu, tak prosím. Ale oni ho nevyužili a nechali to plavat.
A já nedělám nic víc, než že ten postup, který oni považují za správný, dám posoudit lidem, aby si o prodejci a aukru udělali vlastní obrázek
Bob van Sikorski: Účet mu nezablokovali, dali od toho ruce pryč. Problém je, že oba máme zhruba 150 kladných hodnocení, on jen prodává, já přesně půl napůl. Jenže to nenzamená nic. Tenhle systém má aukro velmi slabě propracovaný, protože pokud kupující dá -, prodávající ho může vrátit, byť je jasné, že peníze dostal a nebyl podveden. V tomhle je ebay mnohem dál. Takže většina lidí radši mínusy nedává a nechá to plavat, protože by tím poškodila především sama sebe.




Odpověď s citací



