Stránka 2 z 3 PrvníPrvní 123 PosledníPoslední
Výsledky 26 až 50 z 53

Téma: Agen - průtahy, účtují stornopoplatek

  1. #26

    Standardní Re: Agen - průtahy, účtují stornopoplatek

    Citace Původně odeslal Atreides Zobrazit příspěvek
    ....vzhledem k tomu že koupil "horkou" novinku tak v tu dobu ani nikdo nemohl vědět že třeba toto konkrétní zboží bude šmejd.
    V CZC jsem reklamoval HD3870 taky jako horkou novinku a bylo mi rovnou nabídnuto vrácení peněz s tím, že jí na opravu samozřejmě zaslat můžou, ale bude to trvat delší dobu a ve výsledku to nejspíš dopadne stejně. Takže je to celý o přístupu prodejce a o jeho vztahu k zákazníkům...

  2. #27
    Senior Member mince Avatar uživatele meteor
    Založen
    27.02.2006
    Bydliště
    Baťatown
    Příspěvky
    1 458
    Vliv
    273

    Standardní Re: Agen - průtahy, účtují stornopoplatek

    2 JoeBoB: máš moji podporu, doufám že se ti podaří vše vyřešit ke své spokojenosti určitě dej vědět jak jsi dopadl.
    Předpokládám že nejfundovanější názor by v tomto případě mohl mít Riksa - který se dosud nevyjádřil (jestli se teda vyjádří ). Docela by mě zajímalo, jak to má v praxi fungovat, přeci jen s takovou situací se může setkat každý - a nejenom při reklamaci PC komponent.
    "Nejhorší není to, čeho jsme se dopustili na ostatních, ale to, co jsme spáchali sami na sobě."

    Intel i5-8400 (CF) | GB Z370 Aorus Gaming K3 | Kingston 2x8GB HyperX Predator 3000MHz | GeForce GTX 560Ti | Samsung 860 Pro 512GB | SB X-Fi Gamer | Asus 2014L1T | Seasonic Focus Plus 550W | SilentiumPC Armis AR7 TG | EIZO EV 2455 | Marantz PM6006 plus Wharfedale Diamond 230 + Audio-Technica ATH-T500 | Windows 10 Pro

  3. #28
    Senior Member Avatar uživatele PetrT
    Založen
    16.10.2002
    Bydliště
    Brno/Ždánice
    Příspěvky
    3 133
    Vliv
    334

    Standardní Re: Agen - průtahy, účtují stornopoplatek

    Citace Původně odeslal Jezevec Zobrazit příspěvek
    Ona to neni citace zakona, v zakone to prave takto uvedeno neni. V kazdem pripade je to vzdy o vykladu a co ... sak to znas ne ?
    Nehlede na to, ze si sem temer na 100% jist tim, ze nejsou schopni vymenou poskytnou totozny HW (= i totoznou revizi, protoze to hraje casto velkou roli).
    Pravda, mam hokej v tom co je a co neni zakon. Kdyz ma neco "paragraf", tak to je zakon ? zde v bode 3 je opet to stejne co jsem hodil drive. Ja to tam jasne vidim, tak kde to podle tebe "v zakone to neni prave takto uvedeno" ? Promin ze do toho porad vrtam, ale kazdy link co jsem zatim nasel je ve shode s predeslymi texty, ale tvuj vyklad je jiny. Nejsem pravnik a chci v tom mit jasno.

    Citace Původně odeslal Dismembered
    ...(protože mu nedali opravenou, ale vyměněnou, vyměněná != stejná, tudíž má právo na odstoupení od smlouvy v rámci šestiměsíční lhůty)...
    z ceho prosim tohle cerpas ? Chci presnou citaci. Zatim mam pocit, ze tu nekdy nekdo hodil JPP a od te doby se toho vsichni drzi. Kde v § 616 OZ je uvedeno, ze pri rozporu s kupni smlouvou nemuze vyrobce misto opravy dat novy kus ?
    Naposledy upravil PetrT; 13.05.2008 v 22:57.

    web: Apple MacMini 2018 | Intel i5 3.0GHz | 16GB RAM | 512GB SSD | Dell U2412M
    games: Intel i5-2500K@4GHz | GB Z68MA-D2H | Kingston HyperX 8GB DDR3 | MSI GTX770 Lightning | Samsung 840 EVO 120GB + Crucial MX300 525GB | Seasonic M12II 620W
    data: Intel G2020 | GB B75M-D3V | Transcend 4GB DDR3 | 4x WD RED 3TB | Ubuntu Server

  4. #29
    Member Avatar uživatele JoeBoB
    Založen
    11.03.2005
    Bydliště
    Kladno-Praha
    Věk
    39
    Příspěvky
    214
    Vliv
    253

    Standardní Re: Agen - průtahy, účtují stornopoplatek

    Došlo tu k několika drobným nedorozuměním.

    a) vyměněnou kartu (jednalo se o jiný model) jsem nikdy nepřevzal, v okamžiku kdy jsem se dozvěděl, že na staré kartě skutečně byla závada jsem žádal o odstoupení od smlouvy (které v pátek 5 minut před zavíračkou nikdo neřešil = řešilo se později.

    b) Agen nikdy nezpochybnil moje právo odstoupit od smlouvy. Toto právo uznal a s ním souhlasil i s vydáním dobropisu.

    Teď něco málo pro moralisty.
    Jak už Dismembered poznamenal skutečně ne každý se přehrabuje v penězích vidlema. V prosinci jsem uzavřel morální kupní smlouvu, souhlasil jsem zcela dobrovolně s přemrštěnou cenou a neměl jsem s tím problém. Co zde ale nepadlo je, že i obchod se zavázal k určitému jednání vůči mě uzavřením té smlouvy.

    Nejsem vychcánek co si koupí grafiku za 15 000 a když mu přestane stačit nějak šikovně jí poškodí a jde si pro nový high-end. (a i na tomhle fóru takoví lide jsou) Moje karta byla skutečně vadná a já se pouze snažil dosáhnout toho, aby obchod dodržel svou část dohody. Proč peníze ? Ano rád bych si koupil trochu lepší kartu, třeba se zalmanem, to vůbec nepopírám. Kdyby byla moje karta v pořádku spokojeně bych jí užíval dál, to že pořádku není mi zkrátka dalo možnost z koupě ještě vycouvat (tak je to v zákoně, stejně jako 14 lhůta na vyzkoušení, jestli je ten zákon nemorální posoudit nedovedu).

    Co se týče morálního chování obchodu, mno... myslí si někdo, že kdyby z jakéhokoli důvodu byla nyní karta dražší obchodník by řekl :"Víte vy jste nám při reklamaci ušetřil něco z nákladů, které by jsmě měli tak tady máte od nás prémii." ? To jaké má obchod smlouvy s dodavatelem přece není moje věc, nehledě na to že historce s poplatkem nevěřím ani písmenko.

    Z právní stránky, jak už jsem výše zmínil, Agen mi přiznal právo žádat dobropis. O jeho výši už nemůže být řeč, musí být bezpodmíněčně stejná jako byla původní cena zboží. Kdybych chtěl vrátit pěníze po 4. závadě na výrobku po roce dostal bych snad zpět 20kč s tím, že taková karta už je stějně k ničemu ?

    Jak to dopadlo ?
    Moralisti nebojte se, můj pokus oloupit chudý obchod se nezdařil. Jsem jen student s nevalným příjmem, takže čekat jestli 1500kč vysoudím nebo nevysoudím skutečně nemůžu. Dobropis snížený o částku 1350kč (uhádal jsem náhradu nákladů na dopravu.. vlastně u jen ze vzdoru) jsem přijal a ve slušném obchodě hned koupil jinou kartu. Mám z toho čecháčkovský pocit, zákony a pravidla fungují pouze pokud mám něco platit já, opačně to zkrátka nefunguje, ať jsem v právu nebo ne. Při nemorálním pokusu o vymožení práva jsem byl zcela morálně a nelegálně okraden, vždyť kdo by se šel soudit kvůli 13 stovkám...

    PS: ano v czc se ani mě neptali jestli chci zboží vyměnit, dostal jsem do ruky dobropis s tím, že ten model už není ať si kdyžtak koupím jiný...
    Naposledy upravil JoeBoB; 13.05.2008 v 22:56.
    Home: Core i5-2500k @ 4,2, Gelis Solution Tranquillo r.2, Patriot 2x8GB 1600MHz DDR3, Gigabyte Z77 D3H, Gigabyte R9 290 4GB GDDR5 + Windforce 3X, ASUS ASUS Xonar DX/XD, OCZ Vertex3 128GB, Samasung Spinpoint 1TB HD103UJ, Samasung Spinpoint 2TB HD204UI, Pioneer DVR-212, Corsair VX550, Thermaltake Wing RS100, Logitech UltraX Premium, A4Tech Bloody V7, Dell Ultrasharp U2412M
    Mobile: E6420, Core i-7 2720QM, RAM 4GB 1333MHz, SSD 128GB, NVIDIA NVS 420M, 1600x900
    ...default, zatim

  5. #30
    Senior Member mince Avatar uživatele meteor
    Založen
    27.02.2006
    Bydliště
    Baťatown
    Příspěvky
    1 458
    Vliv
    273

    Thumbs down Re: Agen - průtahy, účtují stornopoplatek

    Hmm, tak to je mi líto.
    Palec dolů pro Agen, možná že kdybys byl opravdu neústupný a žádal si nadřízeného, pak nadřízeného nadřízeného, pak... tak že bys na tom nebyl tratný. Takto tě může opravdu "utěšit" jenom to, že 1) už to máš za sebou, 2) za novou grafárnu jsi nemusel doplácet (počítám že máš opět 8800GT).
    No jo, kdyby všechno fungovalo jak má, tak bychom se topili v hovn*ch, jak bychom byli všichni posraní štěstím

    EDIT: s tzv. "stornopoplatkem" jsem se setkal jednou, chtěl jsem kdysi vyměnit CD palírnu Plextor za jinou (asi o polovinu levnější, ale kvalitou trošku lepší) u společnosti NWT => dopadlo to tak, že mi asi po týdnu mechaniky vyměnili, obchodník mi dal doklad o výměně a vzal jsem si k tomu flashdisk v ceně asi dvou pětin rozdílu ceny. Počítám že "někdo" na tom vydělal, ale já ani firma to nebyla Na druhou stranu je fakt, že v JoeBoBově případě figuruje i DBP, takže tam bude IMHO shora daný příkaz/firemní předpis, jak tyhle věci řešit. Každopádně je to docela vychcané, jak už tu bylo psáno: kdyby cena grafiky šla nahoru (ačkoli je to téměř nereálné) a byla reklamována, tak ti firma taky nedoplatí cenový rozdíl.
    Naposledy upravil meteor; 13.05.2008 v 23:18.
    "Nejhorší není to, čeho jsme se dopustili na ostatních, ale to, co jsme spáchali sami na sobě."

    Intel i5-8400 (CF) | GB Z370 Aorus Gaming K3 | Kingston 2x8GB HyperX Predator 3000MHz | GeForce GTX 560Ti | Samsung 860 Pro 512GB | SB X-Fi Gamer | Asus 2014L1T | Seasonic Focus Plus 550W | SilentiumPC Armis AR7 TG | EIZO EV 2455 | Marantz PM6006 plus Wharfedale Diamond 230 + Audio-Technica ATH-T500 | Windows 10 Pro

  6. #31

    Standardní Re: Agen - průtahy, účtují stornopoplatek

    Já soudit nemohu, vše tvrzení které tu padli jsou jednostranné - logicky žádný zaměstnanec Agenu sem asi nepřijde. Možná to bylo ještě krapet jinak než bylo psáno... Ale to je fuk

    Celé mi to přijde zamotané - znovu píši, že tam obchoduji již 7 let, kdy proběhlo mnoho reklamací, ovšem vždy mi vyšli maximálně vstříc.
    Paul Atreides
    NPE-squad.com - Clan Leader

    COMP: Win7 x64 prof. | C2D E8400 3Ghz | ASUS P5B DeLuxe | Corsair 6000 MB DDR2 800MHz | ASUS GTX 560 Ti 1GB-DDR5 | SB Audigy SE 7.1 | Seagate 1000GB & 500GB (šuple WD 320GB) | Corsair 520W | 26" LG fullHD 1920x1080px 8ms
    NAS-server: Win Home Server 2011 | 1,6 Atom D525 (2 core | 4 threads) | ASrock mini-ITX | 4 GB DDR3 800MHz | Western 1TB GreenPower | Fortron 200W 80-BronzePlus | ftp, web, mumble, vpn, Servio DLNA share system, komplet PLEXI case
    NetBook: ASUS Eee1001PQ (violet) | 1,6 ATOM | 1 GB RAM | 250GB HDD | 1024x600 px LCD | baterie 7h :)
    FOTO: Olympus E-520 | 14-42 ZuikoDigital | 40-150 ZuikoDigital

  7. #32

    Standardní Re: Agen - průtahy, účtují stornopoplatek

    Citace Původně odeslal PetrT Zobrazit příspěvek
    z ceho prosim tohle cerpas ? Chci presnou citaci. Zatim mam pocit, ze tu nekdy nekdo hodil JPP a od te doby se toho vsichni drzi. Kde v § 616 OZ je uvedeno, ze pri rozporu s kupni smlouvou nemuze vyrobce misto opravy dat novy kus ?
    Čerpám samozřejmě z místního FAQ. Je tam uvedeno, že pokud se závada objeví do šesti měsíců, bere se to tak, že tam byla při nákupu - mám možnost si vybrat, zda chci předmět vyměnit nebo opravit. Pakliže zvolím opravu, a nikdo to není schopný opravit, mám nárok na vrácení peněz. Pochybuji, že by se někdo v Agenu s ním vůbec o vracení peněz bavil, kdyby to takto nebylo (minimálně by mu někdo řekl, že toto v zákoně není a oni jednají jako Ježíškové, že mu část peněz dávají).
    E2140 w/Gemin II, P35-DS3, 2GB Vitesta 800+, 8800GTS 512, Hitachi T7250, Samsung F3 HD502HJ, Logitech G5, Logitech K300, Dell 2209WA, Corsair HX520
    Olympus E-300 + ME-1|ZD 1445|ZD 4015|Auto-Yashinon DX 50/1.7|Pentacon Electric 135/2.8 MC
    Dali 850 Red Line (Seas + Vifa) | Rotel RC-971 | 2x SPV100p+ | Onkyo SE-200 | Paolo speaker cable
    Dell D610 (P-M Sonoma 2.26GHz, 2GB DDR2, 80GB 7.2k, Radeon X300, DVDRW, BT, IrDA, WiFi, 14.1" SXGA+)
    Xbox 360 | 120GB

  8. #33
    Senior Member Avatar uživatele PetrT
    Založen
    16.10.2002
    Bydliště
    Brno/Ždánice
    Příspěvky
    3 133
    Vliv
    334

    Standardní Re: Agen - průtahy, účtují stornopoplatek

    Citace Původně odeslal Dismembered Zobrazit příspěvek
    Čerpám samozřejmě z místního FAQ. Je tam uvedeno, že pokud se závada objeví do šesti měsíců, bere se to tak, že tam byla při nákupu - mám možnost si vybrat, zda chci předmět vyměnit nebo opravit.
    aaaha, ja si to totiz vykladal tak, ze mas moznost si vybrat zda chces vec vymenit ci opravit. Pokud jedna z variant neni mozna, automaticky nastane druha varianta. Pokud ani jedna varianta neni mozna, nastupuje moznost slevy z ceny ci odstoupeni od smlouvy. Vse samozrejme na identicke kusy.

    Fakt vypocitavost vybrat si schvalne opravu, vedet ze neni mozna a ze dodavatel posle novy kus => nesplneni majitelova pozadavku => vraceni penez => nakup stejne grafiky jinde za levneji

    web: Apple MacMini 2018 | Intel i5 3.0GHz | 16GB RAM | 512GB SSD | Dell U2412M
    games: Intel i5-2500K@4GHz | GB Z68MA-D2H | Kingston HyperX 8GB DDR3 | MSI GTX770 Lightning | Samsung 840 EVO 120GB + Crucial MX300 525GB | Seasonic M12II 620W
    data: Intel G2020 | GB B75M-D3V | Transcend 4GB DDR3 | 4x WD RED 3TB | Ubuntu Server

  9. #34

    Standardní Re: Agen - průtahy, účtují stornopoplatek

    Naprosto narovinu řeknu, že bych rozhodně také chtěl peníze, pokud bych tuto možnost měl. A udělalo by to 99% z nás. Pokud je u tebe "tisícovka sem, tisícovka tam", tak jedině dobře pro tebe. Já to tak bohužel nemám. Takže jestliže mám možnost vrácení peněz v souladu se zákonem, velice rád toho využiju.
    E2140 w/Gemin II, P35-DS3, 2GB Vitesta 800+, 8800GTS 512, Hitachi T7250, Samsung F3 HD502HJ, Logitech G5, Logitech K300, Dell 2209WA, Corsair HX520
    Olympus E-300 + ME-1|ZD 1445|ZD 4015|Auto-Yashinon DX 50/1.7|Pentacon Electric 135/2.8 MC
    Dali 850 Red Line (Seas + Vifa) | Rotel RC-971 | 2x SPV100p+ | Onkyo SE-200 | Paolo speaker cable
    Dell D610 (P-M Sonoma 2.26GHz, 2GB DDR2, 80GB 7.2k, Radeon X300, DVDRW, BT, IrDA, WiFi, 14.1" SXGA+)
    Xbox 360 | 120GB

  10. #35
    Senior Member mince Avatar uživatele meteor
    Založen
    27.02.2006
    Bydliště
    Baťatown
    Příspěvky
    1 458
    Vliv
    273

    Standardní Re: Agen - průtahy, účtují stornopoplatek

    Citace Původně odeslal PetrT Zobrazit příspěvek
    Fakt vypocitavost vybrat si schvalne opravu, vedet ze neni mozna a ze dodavatel posle novy kus => nesplneni majitelova pozadavku => vraceni penez => nakup stejne grafiky jinde za levneji
    Tohle bych nenazýval vypočítavostí, pokud to zákon umožňuje, tak je vše v pořádku. Viz. post od Dismembered, takhle by to udělalo 99% procent lidí, pokud by to věděli, že
    V tomto případě to dopadlo tak, že na tom vydělal Agen, ne? Tudíž ten, kdo to ani nepotřebuje => IMHO danou grafárnu vrátí dodavateli a ten mu vrátí peníze, za které mu ji dodal. Ledaže by si taky účtoval stornopoplatek
    "Nejhorší není to, čeho jsme se dopustili na ostatních, ale to, co jsme spáchali sami na sobě."

    Intel i5-8400 (CF) | GB Z370 Aorus Gaming K3 | Kingston 2x8GB HyperX Predator 3000MHz | GeForce GTX 560Ti | Samsung 860 Pro 512GB | SB X-Fi Gamer | Asus 2014L1T | Seasonic Focus Plus 550W | SilentiumPC Armis AR7 TG | EIZO EV 2455 | Marantz PM6006 plus Wharfedale Diamond 230 + Audio-Technica ATH-T500 | Windows 10 Pro

  11. #36
    Member Avatar uživatele JoeBoB
    Založen
    11.03.2005
    Bydliště
    Kladno-Praha
    Věk
    39
    Příspěvky
    214
    Vliv
    253

    Standardní Re: Agen - průtahy, účtují stornopoplatek

    2petr : ale já si nic nevybral, nikdo se na způsob řešení neptal, kartu rovnou vyměnili a to za jiný model.

    Kdo ty prachy víc potřebuje (student x agen) je snad vcelku jedno, podstatný je, že jsem přišel o peníze, na který jsem měl ze zákona nárok. Když někomu něco prodám přece musím počítat s tím, že když to nebude v pořádku bude mi to chtít vrátit a chtít všechny svoje penéze zpět. Ne zkrácené o inflaci ani o úroky ani o poplatky zkrátka všechny.

    Představte si, že si koupím server za 150k s tříletou zárukou. On se po 2 letech vysere, ale prodejce mi řekne víte oprava by stála víc než na kolik odhadujeme cenu toho serveru takže to dělat nebudem, sory.

    V tomhle případě se nic tak hrozného nestalo, v absolutních číslech jsem o nic nepřišel, jen sem za 1350kč získal dobrou zkušenost.
    Home: Core i5-2500k @ 4,2, Gelis Solution Tranquillo r.2, Patriot 2x8GB 1600MHz DDR3, Gigabyte Z77 D3H, Gigabyte R9 290 4GB GDDR5 + Windforce 3X, ASUS ASUS Xonar DX/XD, OCZ Vertex3 128GB, Samasung Spinpoint 1TB HD103UJ, Samasung Spinpoint 2TB HD204UI, Pioneer DVR-212, Corsair VX550, Thermaltake Wing RS100, Logitech UltraX Premium, A4Tech Bloody V7, Dell Ultrasharp U2412M
    Mobile: E6420, Core i-7 2720QM, RAM 4GB 1333MHz, SSD 128GB, NVIDIA NVS 420M, 1600x900
    ...default, zatim

  12. #37
    Uhrovitý puberťák minceVIP Avatar uživatele Darth Maul
    Založen
    07.10.2002
    Bydliště
    PRAHA - Kunratice
    Věk
    56
    Příspěvky
    6 177
    Vliv
    373

    Standardní Re: Agen - průtahy, účtují stornopoplatek

    Myslím, že tahle úvaha je OK. Nepředpokládám, že jsi kartě za tímhle účelem nějak ubližoval, takže pochybení a následná "ojebávka" je plně v režii prodejce - škoda jen, že ses nechal...

    Každopádně dík za info, zrovna jsem tam málem něco koupil a raději si skočím k ověřené konkurenci.
    MAUL: XEON 3350, ASUS P5Q-E, 4GB Corsair DDR2-1066, GB 6850/1GB, 2x1,5TB WD15EADS, Samsung SH-S203B, 24“ LCD DELL 2408WFPp, Antec Solo, Corsair HX620W
    KRISSS: C2D E8400, GB EP35-DS3, 2GB Kingston DDR2-1066, GB 4850/1GB, WD5000AAKS, ASUS CB-5216A, 26“ LG W2600HP-BF, Seasonic 430W
    MAULÍK: C2Q Q6600, GB EP35-DS3R, 2GB Corsair DDR2-1066, GB 4850/1GB, WD5000AAKS, Plextor PX-116A, 22“ LG Flatron L226W, Corsair VX450W

  13. #38

    Standardní Re: Agen - žádné průtahy, účtují si oprávněný stornopoplatek

    Takže pánové...
    (asi to zase začínám vášnivě řešit ...)
    Shrneme si všechna fakta !

    JoeBoB - přišel do prodejny a kam přinesl kartu na reklamaci a NEŘEKL co chce (zdali opravit nebo vyměnit) tzn. jeho chyba.

    Karta mu v zákonné lhůtě 30 dní přišla nová ovšem s jinou revizí. Což prodejce není schopen posoudit, zdali to je totožný produkt či nikoliv - to musí posoudit až soud.

    Čili Agen splnil zákonnou lhůtu a dodal mu dle jeho dodavatele správné zboží (stejný kus ačkoliv s jinou revizí), tímto se reklamace uzavřela a hotovo.

    To ovšem JoeBoB nechtěl přijmout s tvrzením, že jiná revize je jiná karta tím pádem chce odstopit od smlouvy a tudíž vrátit peníze. Jak jsem již uvedl - toto tvrzení by mohl posoudit pouze soudce a JoeBoB by tuto záležitos dát k soudu.
    Po reklamaci obdržel totožnou kartu a tím pádem si ji měl odnést.

    JoeBoB trval na odstoupení od smlouvy - prodejce Agen mu v tom tedy vyhověl. Ovšem to, že chtěl odstoupit od smlouvy už nemělo s reklamací nic společného, ta byla jednou pro vždy vyřešena.

    Tzn JoeBoB tím, že chtěl nyní vrátit plně funkční zboží se dostal do problému že Agen po něm chtěl logicky storno poplatek a to v takové výši, podle aktuální prodejní ceny daného zboží.
    A pouze díky benevolenci prodejce se shodli na pouze polovině celého storno poplatku.

    Docela bych byl zvědav jak by se na Vás tvářili v CZC kdyby jste tam po 5 měsících přinesli funkční zboží že ho chcete vrátit ?
    Buď by vás rovnou poslali pryč s tím že si děláte srandu a nebo by to pro vás udělali, ale dali by Vám také storno poplatek !

    Závěrem:
    pokud koncový zákazník (spotřebitel) do 6ti měsíců od prodeje nalezne vadu - má pouze dvě možnosti - opravit nebo vyměnit - žádná další možnost o zrušení smlouvy tu není.
    Leda až po tom že by oprava nebo výměna přesáhla 30ti dnů. A nebo zda by bylo něco v rozporu s konkretním zbožím ovšem takové věci může posuzovat až případný soud.

    a znovu opakuji že:
    Reklamace neměla s vrácením zboží nic společného !
    Naposledy upravil Atreides; 14.05.2008 v 14:15.
    Paul Atreides
    NPE-squad.com - Clan Leader

    COMP: Win7 x64 prof. | C2D E8400 3Ghz | ASUS P5B DeLuxe | Corsair 6000 MB DDR2 800MHz | ASUS GTX 560 Ti 1GB-DDR5 | SB Audigy SE 7.1 | Seagate 1000GB & 500GB (šuple WD 320GB) | Corsair 520W | 26" LG fullHD 1920x1080px 8ms
    NAS-server: Win Home Server 2011 | 1,6 Atom D525 (2 core | 4 threads) | ASrock mini-ITX | 4 GB DDR3 800MHz | Western 1TB GreenPower | Fortron 200W 80-BronzePlus | ftp, web, mumble, vpn, Servio DLNA share system, komplet PLEXI case
    NetBook: ASUS Eee1001PQ (violet) | 1,6 ATOM | 1 GB RAM | 250GB HDD | 1024x600 px LCD | baterie 7h :)
    FOTO: Olympus E-520 | 14-42 ZuikoDigital | 40-150 ZuikoDigital

  14. #39
    Uhrovitý puberťák minceVIP Avatar uživatele Darth Maul
    Založen
    07.10.2002
    Bydliště
    PRAHA - Kunratice
    Věk
    56
    Příspěvky
    6 177
    Vliv
    373

    Standardní Re: Agen - průtahy, účtují stornopoplatek

    Řekl bych, že se dost hrubě mýlíš...

    - Pokud mu neřekli na místě, že je karta vadná, nemohl si volit způsob řešení reklamace.
    - Pokud pak uznali reklamaci oprávněnou, měl dostat možnost výběru řešení.
    - Pokud by si vybral opravu, neznám případ, který by se řešil jinak než odstoupením od smlouvy... nějaké bastlení IMHO nepřichází jako oprava do úvahy

    Nechápu Tvůj příměr k CZC a vracení funkčního zboží - on donesl do Agenu NEFUNKČNÍ výrobek!!!

    Nezlob se na mě, ale Tvůj přístup nápadně připomíná vychcanost firem typu Monima a pod., se kterými jsem kdysi podobnou situaci dost důsledně řešil... taky se oháněli soudem a taky jim to tváří v tvář ČOI moc nepomohlo...
    Naposledy upravil Darth Maul; 14.05.2008 v 14:25.
    MAUL: XEON 3350, ASUS P5Q-E, 4GB Corsair DDR2-1066, GB 6850/1GB, 2x1,5TB WD15EADS, Samsung SH-S203B, 24“ LCD DELL 2408WFPp, Antec Solo, Corsair HX620W
    KRISSS: C2D E8400, GB EP35-DS3, 2GB Kingston DDR2-1066, GB 4850/1GB, WD5000AAKS, ASUS CB-5216A, 26“ LG W2600HP-BF, Seasonic 430W
    MAULÍK: C2Q Q6600, GB EP35-DS3R, 2GB Corsair DDR2-1066, GB 4850/1GB, WD5000AAKS, Plextor PX-116A, 22“ LG Flatron L226W, Corsair VX450W

  15. #40

    Standardní Re: Agen - průtahy, účtují stornopoplatek

    Maule
    - on přinesl kartu k reklamaci a neuvedl že pokud bude vadná, zda ji chce opravit a nebo vyměnit - čili prodejce se automaticky rozhodl pro výměnu

    - reklamace byla od dodavatele uznána a tudíž mu zaslal novou kartu, kteru mu Agen vydal.

    - co se týče oprav - dnes existuje již několik firem kteří opravují desky, Gk a jiné karty !

    Citace Původně odeslal Darth Maul Zobrazit příspěvek
    ... on donesl do Agenu NEFUNKČNÍ výrobek!!!
    - Ano a z reklamace dostal nový výrobek - čili zase měl v ruce své zboží = reklamace uzavřena
    a on se rozhodl že toto zboží (plně funkční) chce vrátit to nemělo již z reklamací nic společného

    add 2 monima sry to nevim o co jde neznám...
    Paul Atreides
    NPE-squad.com - Clan Leader

    COMP: Win7 x64 prof. | C2D E8400 3Ghz | ASUS P5B DeLuxe | Corsair 6000 MB DDR2 800MHz | ASUS GTX 560 Ti 1GB-DDR5 | SB Audigy SE 7.1 | Seagate 1000GB & 500GB (šuple WD 320GB) | Corsair 520W | 26" LG fullHD 1920x1080px 8ms
    NAS-server: Win Home Server 2011 | 1,6 Atom D525 (2 core | 4 threads) | ASrock mini-ITX | 4 GB DDR3 800MHz | Western 1TB GreenPower | Fortron 200W 80-BronzePlus | ftp, web, mumble, vpn, Servio DLNA share system, komplet PLEXI case
    NetBook: ASUS Eee1001PQ (violet) | 1,6 ATOM | 1 GB RAM | 250GB HDD | 1024x600 px LCD | baterie 7h :)
    FOTO: Olympus E-520 | 14-42 ZuikoDigital | 40-150 ZuikoDigital

  16. #41

    Standardní Re: Agen - průtahy, účtují stornopoplatek

    Atreid: JoeBob ale napsal, že se ho nikdo na způsob řešení reklamace neptal, což je taky špatně. A taky mu po vyřešení reklamace schválili dobropis, takže fakt nechápu jaká vychcanost. Pokud prodejce přistoupí na přání zákazníka, tak je to jenom jeho věc a jeho problém.

    Spíš bych řešil ten stornopoplatek - to je pro mě sprosté ojebání zákazníka. Nevíte někdo jakou to má oporu v zákoně?

    EDIT: Atreid: On tu kartu ale nepřevzal, tj. reklamace tím nebyla uzavřena. Reklamace byla uzavřena vystavěním DBP

  17. #42

    Standardní Re: Agen - průtahy, účtují stornopoplatek

    Citace Původně odeslal Khadgar Zobrazit příspěvek
    A taky mu po vyřešení reklamace schválili dobropis, takže fakt nechápu jaká vychcanost. Pokud prodejce přistoupí na přání zákazníka, tak je to jenom jeho věc a jeho problém.

    Spíš bych řešil ten stornopoplatek - to je pro mě sprosté ojebání zákazníka. Nevíte někdo jakou to má oporu v zákoně?
    Tak ještě jednou - on se po té co dostal své nové zboží rozhodl jej vrátit, na což fakt neměl žádnej nárok ! To že mu Agen vyhověl byl jen bod pro agen
    - ovšem agen se taky nenechá vojebat a když chceš vrátit neco co je funkční a co dnes stojí 3000,- tak proč by mu měli dávat 6000,- ? Coto je za blbost ?

    To že se dohodli na 4500,- je další bod pro agen že mu chtěli dát více než museli. Také mu nemuseli dávat NIC a on se mohl stavět třeba na zadní !

    DOPLNĚNO:
    Citace Původně odeslal Khadgar Zobrazit příspěvek
    On tu kartu ale nepřevzal, tj. reklamace tím nebyla uzavřena. Reklamace byla uzavřena vystavěním DBP
    Toto není pravda - reklamace dle občan zákoníku je uzavřena vydáním opravené nebo vyměněné karty. Tzn to že ji tam nechal ležet bylo až po té co se vzájemně dohodli že už ji ani nebude brát protože je chce dobropisovat. Každopádně jestli ji měl fyzicky v ruce a odevzdal by ji pár minut na to obchodníkovi a nebo jestli ji nebral ani do ruky a rovnou šel řešit dobropis - to už je jedno.
    Naposledy upravil Atreides; 14.05.2008 v 14:59.
    Paul Atreides
    NPE-squad.com - Clan Leader

    COMP: Win7 x64 prof. | C2D E8400 3Ghz | ASUS P5B DeLuxe | Corsair 6000 MB DDR2 800MHz | ASUS GTX 560 Ti 1GB-DDR5 | SB Audigy SE 7.1 | Seagate 1000GB & 500GB (šuple WD 320GB) | Corsair 520W | 26" LG fullHD 1920x1080px 8ms
    NAS-server: Win Home Server 2011 | 1,6 Atom D525 (2 core | 4 threads) | ASrock mini-ITX | 4 GB DDR3 800MHz | Western 1TB GreenPower | Fortron 200W 80-BronzePlus | ftp, web, mumble, vpn, Servio DLNA share system, komplet PLEXI case
    NetBook: ASUS Eee1001PQ (violet) | 1,6 ATOM | 1 GB RAM | 250GB HDD | 1024x600 px LCD | baterie 7h :)
    FOTO: Olympus E-520 | 14-42 ZuikoDigital | 40-150 ZuikoDigital

  18. #43
    Member Avatar uživatele JoeBoB
    Založen
    11.03.2005
    Bydliště
    Kladno-Praha
    Věk
    39
    Příspěvky
    214
    Vliv
    253

    Standardní Re: Agen - průtahy, účtují stornopoplatek

    Citace Původně odeslal Atreides Zobrazit příspěvek
    Tak ještě jednou - on se po té co dostal své nové zboží rozhodl jej vrátit, na což fakt neměl žádnej nárok ! To že mu Agen vyhověl byl jen bod pro agen
    - ovšem agen se taky nenechá vojebat a když chceš vrátit neco co je funkční a co dnes stojí 3000,- tak proč by mu měli dávat 6000,- ? Coto je za blbost ?

    To že se dohodli na 4500,- je další bod pro agen že mu chtěli dát více než museli. Také mu nemuseli dávat NIC a on se mohl stavět třeba na zadní !
    Já jsem nikdy nevrátil funkční zboží pochop to konečně. Nepřijal jsem nabízené řešení reklamace (a na to mám zkrátka právo). Ano mohl jsem hned na začátku trvat na vrácení peněz a člověk na řeklamačním se mě taky mohl na způsob řešení předem zeptat, můžeme říct pochybení na obou stranách, ale řešit to je úplně mimo, agen s dobropisem od začátku souhlasil. Vydání dobropisu (resp. NEpřijetí nabízené karty - nic jsem nikomu nevrátil) proběhlo v rámci reklamace.

    Není to tak, že bych vzal kartu, řekl si, že už jí nechci a šel jí prodejci vrátit. Celá operace proběhla v rámci reklamačního řízení. To mělo skončit odstoupením a vydánm dobropisu v plné výši.

    Nikdo se nepozastavil nad tím, že agen argumentoval, že stornopoplatek si účtuje jejich dodavatel ? Co je mi do jejich dodavatele proboha? Podle občasnkého zákoníku jsem uzavřel smlouvu s nimi a jen s nimi.

    Teď mi odpověz na tuhle hypotetickou situaci. Koupíš si auto za 500k. Po 3 měsících mu upadne náprava (nevim něco v autech se nevyznam). Na fóru si zjistíš, že polovina aut téhle značky má tenhle problém a tak se rozhodneš, že na to sereš. Jdeš za prodejcem a z nějakého důvodu ti auto neopraví ale nabídnou jiné, třeba se střešním okénkem navíc. To ti dává ze zákona možnost odstoupit od smlouvy a chtít svých 500k nazpět (přece ty auto už od téhle firmy nechceš), ale ejhle !!! Dostaneš jen 350k přece nebudeš obchodníka ojebávat žejo. ty bys seděl se založenejma rukama ? další bod pro obchodníka, vždyť ti taky moh vrátit jen 150 a moh by ses postavit na zadní ?

    Už jsi pochopil moji pointu ? Je to stejný případ, naprosto totožný (jen neřeš moje důvody, proč tu kartu už nechci, to ať si vyřídí se svým svědomím každý sám, já pomáhám paním s kočárky do autobusu snad do pekla nepůjdu)
    Home: Core i5-2500k @ 4,2, Gelis Solution Tranquillo r.2, Patriot 2x8GB 1600MHz DDR3, Gigabyte Z77 D3H, Gigabyte R9 290 4GB GDDR5 + Windforce 3X, ASUS ASUS Xonar DX/XD, OCZ Vertex3 128GB, Samasung Spinpoint 1TB HD103UJ, Samasung Spinpoint 2TB HD204UI, Pioneer DVR-212, Corsair VX550, Thermaltake Wing RS100, Logitech UltraX Premium, A4Tech Bloody V7, Dell Ultrasharp U2412M
    Mobile: E6420, Core i-7 2720QM, RAM 4GB 1333MHz, SSD 128GB, NVIDIA NVS 420M, 1600x900
    ...default, zatim

  19. #44

    Standardní Re: Agen - průtahy, účtují stornopoplatek

    Myslim, ze nejdulezitejsi je to, co je napsano v potvrzeni o reklamaci. V zakone o ochrane spotrebitele je:

    Prodávající je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje...

    Takze spotrebitel by mel zvolit zpusob vyrizeni pri podani reklamace a prodejce to mel napsat do toho potvrzeni. Pokud tam je napsano, ze byla pozadovana vymena, tak reklamacni technik vyuzil situace a spotrebitel to tezko dokaze. Asi by se s tim neco dalo delat, pokud by tam nic nebylo.
    Lenovo Thinkpad X220 (i5 2410M, 16GB RAM, HD3000, 12,5" IPS, 1TB HDD Seagate 7mm, 120GB mSATA Crucial M4), Mini Dock Plus Ser. 3, 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W

  20. #45
    Senior Member minceVIP Avatar uživatele riksa
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    Tam, kde je puding (Praha)
    Věk
    44
    Příspěvky
    2 975
    Vliv
    325

    Standardní Re: Agen - průtahy, účtují stornopoplatek

    kdyz vezmu jen fakta z prvniho postu:

    1) karta byla reklamovana behem sesti mesicu od prevzeti zbozi;
    2) (jak jsem pochopil), kdyz JoeBob reklamoval, tak nerekl, jestli chce opravu nebo vymenu veci.

    takze:
    1) se uplatni rozpor s kupni smlouvou presne tak, jak uvedl vyse PetrT: podle § 616(3) OZ se uplatni institut rozporu s kupni smlouvou. podle tohoto institutu ma kupujici pravo na volbu mezi opravou a vymenou a - teprve pokud to neni mozne - na odstoupeni od smlouvy, resp. slevou z kupni ceny. prvni zaver tedy je, ze neni mozne na prodavajiciho nabehnout primo s odstoupenim od smlouvy;
    2) obecne plati, ze pokud ze zakona nevyplyva neco jineho nebo neni mezi stranami ujednano neco jineho, ma v pripade alternativniho zavazku moznost volby dluznik. vzhledem k tomu, ze v pozici dluznika (obecneho pojmu osoby, ktera je povinna neco udelat, ne pouze neco zaplatit) je tady prodavajici a k tomu, ze volba kupujicim nebyla ucinena, bych dovodil, ze v takovem pripade je pravo volby mezi opravou-vymenou na prodavajicim;
    3) v pravu plati princip, ze zvlastni ustanoveni zakona maji pri aplikaci prednost pred obecnymi. proto v tomto pripade bude mit prednost ustanoveni § 616 (rozpor s kupni smlouvou) pred §622 (reklamace zbozi v obchode) i pred §597 (obecna uprava odpovednosti za vady dle kupni smlouvy).

    takze suma sumarum, imho kdyz ti nabidli vymenou identickou grafiku, pak svoje povinnosti splnili tak, jak meli.

    a jenom kratce k tomu stornopoplatku: to je samozrejme kravina, pokud odstupujes od smlouvy, cili smlouvu rusis jednostranne; v takovem pripade se vraci plna puvodni kupni cena. pokud ale v tomto pripade jde o reseni zaniku kupni smlouvy dohodou - protoze na jednostranne pravo odstoupit narok imho nemas - pak je reseni samozrejme otevrene a zalezi na obou stranach, na jakych podminkach se dohodnou.
    i3 3240@default || Gigabyte Z77-D3H || 2x4GB Kingston DDR3 1600 || Sapphire 7750@default|| Default cooling || WD 500AAKS + Samsung F2 1.5TB || Lite-on 1673 || Corsair HX520 || Chieftec DX-01BL-D-U || MS Natural Keyboard 4000 || Logitech MX1000 || HP LP2065
    "Der Kaiser Franz Straka", 3/11/05 in lidovky.cz: "Pokud vím, svět byl stvořen Adamem a Evou a u toho bychom měli zůstat."

  21. #46

    Standardní Re: Agen - průtahy, účtují stornopoplatek

    Citace Původně odeslal zivan Zobrazit příspěvek
    Myslim, ze nejdulezitejsi je to, co je napsano v potvrzeni o reklamaci. V zakone o ochrane spotrebitele je:

    Prodávající je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje...

    Takze spotrebitel by mel zvolit zpusob vyrizeni pri podani reklamace a prodejce to mel napsat do toho potvrzeni. Pokud tam je napsano, ze byla pozadovana vymena, tak reklamacni technik vyuzil situace a spotrebitel to tezko dokaze. Asi by se s tim neco dalo delat, pokud by tam nic nebylo.
    ANO Zivan má naprostou pravdu (K+)
    A Riksa taky (K+)
    TYS měl uvést (případně se po 3 dnech ozvat prodejci) jak chceš reklamaci řešit - to žes to neudělal, tvoje minus...

    BTW něco málo z našich zákonů

    Reklamace
    Zákon 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů
    § 19

    (3) Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit.


    Čili tvá interpretace o tom, že máš rovnou nárok na vrácení peněz při první vadě je mylná. Jako spotřebitel máš dvě možnosti v případě že prodejce uzná reklamaci - a možnosti jsou oprava nebo výměna ! Žádné vrácení peněz.

    To leda až v případě, že nedodrželi zákonem stanovenou lhůtu 30 dní a nebo, že ti nabídli jiný výrobek.
    Pokud se domníváš že vyměněná karta není totožná - to ti je schopen posoudit až soud. Tzn abys nepřišel ani o haléř, musel bys mít jistotu že ti dávají jiné zboží a jít se soudit.
    Pokud bys vyhrál - agen by ti vrátil za kartu všechny peníze !

    Tzn stále platí žes dostal novou kartu a ta byla v tu chvíli tvoje ! A ty ses dále rozhodl že ji necheš (ale to už platí žes šel vrátit bezvadné zboží...).
    Proto stornopoplatek.
    Naposledy upravil Atreides; 14.05.2008 v 15:33.
    Paul Atreides
    NPE-squad.com - Clan Leader

    COMP: Win7 x64 prof. | C2D E8400 3Ghz | ASUS P5B DeLuxe | Corsair 6000 MB DDR2 800MHz | ASUS GTX 560 Ti 1GB-DDR5 | SB Audigy SE 7.1 | Seagate 1000GB & 500GB (šuple WD 320GB) | Corsair 520W | 26" LG fullHD 1920x1080px 8ms
    NAS-server: Win Home Server 2011 | 1,6 Atom D525 (2 core | 4 threads) | ASrock mini-ITX | 4 GB DDR3 800MHz | Western 1TB GreenPower | Fortron 200W 80-BronzePlus | ftp, web, mumble, vpn, Servio DLNA share system, komplet PLEXI case
    NetBook: ASUS Eee1001PQ (violet) | 1,6 ATOM | 1 GB RAM | 250GB HDD | 1024x600 px LCD | baterie 7h :)
    FOTO: Olympus E-520 | 14-42 ZuikoDigital | 40-150 ZuikoDigital

  22. #47

    Standardní Re: Agen - průtahy, účtují stornopoplatek

    Citace Původně odeslal riksa Zobrazit příspěvek
    ... pokud ale v tomto pripade jde o reseni zaniku kupni smlouvy dohodou - protoze na jednostranne pravo odstoupit narok imho nemas - pak je reseni samozrejme otevrene a zalezi na obou stranach, na jakych podminkach se dohodnou.
    No a tady vidiš že Agen ti opět vyhověl s tím že ti nabídl že se o ten storno poplatek s tebou podělí ! - přitom to dělat nemuseli !!!
    Paul Atreides
    NPE-squad.com - Clan Leader

    COMP: Win7 x64 prof. | C2D E8400 3Ghz | ASUS P5B DeLuxe | Corsair 6000 MB DDR2 800MHz | ASUS GTX 560 Ti 1GB-DDR5 | SB Audigy SE 7.1 | Seagate 1000GB & 500GB (šuple WD 320GB) | Corsair 520W | 26" LG fullHD 1920x1080px 8ms
    NAS-server: Win Home Server 2011 | 1,6 Atom D525 (2 core | 4 threads) | ASrock mini-ITX | 4 GB DDR3 800MHz | Western 1TB GreenPower | Fortron 200W 80-BronzePlus | ftp, web, mumble, vpn, Servio DLNA share system, komplet PLEXI case
    NetBook: ASUS Eee1001PQ (violet) | 1,6 ATOM | 1 GB RAM | 250GB HDD | 1024x600 px LCD | baterie 7h :)
    FOTO: Olympus E-520 | 14-42 ZuikoDigital | 40-150 ZuikoDigital

  23. #48
    Member Avatar uživatele JoeBoB
    Založen
    11.03.2005
    Bydliště
    Kladno-Praha
    Věk
    39
    Příspěvky
    214
    Vliv
    253

    Standardní Re: Agen - průtahy, účtují stornopoplatek

    Citace Původně odeslal Atreides Zobrazit příspěvek
    No a tady vidiš že Agen ti opět vyhověl s tím že ti nabídl že se o ten storno poplatek s tebou podělí ! - přitom to dělat nemuseli !!!
    Ano a kdyby mi odmítnuli uznat právo na odstoupení od smlouvy z toho důvodu, že svoje povinosti splnily, tak by to byla pravda.

    Na to jestli se jedná o nabídku zániku kupní smlouvy dohodou jsem se výslovně zeptal, bylo mi řečeno že NE. Stornopoplatek byl važadován v rámci jednostraného ukončení smlouvy. Jak jinak to ještě napsat. Agen sporný bod (jestli mám právo na dobropis - odstoupení od smlouvy) vyřešil a toto právo uznal (už to píšu po několikáté). Žádat v takovém případě stornopoplatek JE nesmysl.
    Home: Core i5-2500k @ 4,2, Gelis Solution Tranquillo r.2, Patriot 2x8GB 1600MHz DDR3, Gigabyte Z77 D3H, Gigabyte R9 290 4GB GDDR5 + Windforce 3X, ASUS ASUS Xonar DX/XD, OCZ Vertex3 128GB, Samasung Spinpoint 1TB HD103UJ, Samasung Spinpoint 2TB HD204UI, Pioneer DVR-212, Corsair VX550, Thermaltake Wing RS100, Logitech UltraX Premium, A4Tech Bloody V7, Dell Ultrasharp U2412M
    Mobile: E6420, Core i-7 2720QM, RAM 4GB 1333MHz, SSD 128GB, NVIDIA NVS 420M, 1600x900
    ...default, zatim

  24. #49

    Standardní Re: Agen - průtahy, účtují stornopoplatek

    Citace Původně odeslal JoeBoB Zobrazit příspěvek
    Ano a kdyby mi odmítnuli uznat právo na odstoupení od smlouvy z toho důvodu, že svoje povinosti splnily, tak by to byla pravda.

    Na to jestli se jedná o nabídku zániku kupní smlouvy dohodou jsem se výslovně zeptal, bylo mi řečeno že NE. Stornopoplatek byl važadován v rámci jednostraného ukončení smlouvy. Jak jinak to ještě napsat. Agen sporný bod (jestli mám právo na dobropis - odstoupení od smlouvy) vyřešil a toto právo uznal (už to píšu po několikáté). Žádat v takovém případě stornopoplatek JE nesmysl.
    Pokud ti to takhle řekli a máš na to svědky, měls trvat na svém !
    Ovšem pokud si s tím souhlasil a přistoupils na to co ti nabídli, pak brečíš na blbém hrobě.
    Paul Atreides
    NPE-squad.com - Clan Leader

    COMP: Win7 x64 prof. | C2D E8400 3Ghz | ASUS P5B DeLuxe | Corsair 6000 MB DDR2 800MHz | ASUS GTX 560 Ti 1GB-DDR5 | SB Audigy SE 7.1 | Seagate 1000GB & 500GB (šuple WD 320GB) | Corsair 520W | 26" LG fullHD 1920x1080px 8ms
    NAS-server: Win Home Server 2011 | 1,6 Atom D525 (2 core | 4 threads) | ASrock mini-ITX | 4 GB DDR3 800MHz | Western 1TB GreenPower | Fortron 200W 80-BronzePlus | ftp, web, mumble, vpn, Servio DLNA share system, komplet PLEXI case
    NetBook: ASUS Eee1001PQ (violet) | 1,6 ATOM | 1 GB RAM | 250GB HDD | 1024x600 px LCD | baterie 7h :)
    FOTO: Olympus E-520 | 14-42 ZuikoDigital | 40-150 ZuikoDigital

  25. #50
    Senior Member minceVIP Avatar uživatele riksa
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    Tam, kde je puding (Praha)
    Věk
    44
    Příspěvky
    2 975
    Vliv
    325

    Standardní Re: Agen - průtahy, účtují stornopoplatek

    Citace Původně odeslal JoeBoB Zobrazit příspěvek
    Ano a kdyby mi odmítnuli uznat právo na odstoupení od smlouvy z toho důvodu, že svoje povinosti splnily, tak by to byla pravda.

    Na to jestli se jedná o nabídku zániku kupní smlouvy dohodou jsem se výslovně zeptal, bylo mi řečeno že NE. Stornopoplatek byl važadován v rámci jednostraného ukončení smlouvy. Jak jinak to ještě napsat. Agen sporný bod (jestli mám právo na dobropis - odstoupení od smlouvy) vyřešil a toto právo uznal (už to píšu po několikáté). Žádat v takovém případě stornopoplatek JE nesmysl.
    pravo, ktere ze zakona nemas, ti nikdo nemuze jinak nez dohodou priznat. takze pokud agen tve pravo ukoncit smlouvu odstoupenim "uznal", pak se jedna o dohodu o ukonceni kupni smlouvy (byt mlcky uzavrenou). protoze jinak by ta kupni smlouva existovala jeste ted.
    i3 3240@default || Gigabyte Z77-D3H || 2x4GB Kingston DDR3 1600 || Sapphire 7750@default|| Default cooling || WD 500AAKS + Samsung F2 1.5TB || Lite-on 1673 || Corsair HX520 || Chieftec DX-01BL-D-U || MS Natural Keyboard 4000 || Logitech MX1000 || HP LP2065
    "Der Kaiser Franz Straka", 3/11/05 in lidovky.cz: "Pokud vím, svět byl stvořen Adamem a Evou a u toho bychom měli zůstat."

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •