Tak ještě jednou - on se po té co dostal své nové zboží rozhodl jej vrátit, na což fakt neměl žádnej nárok ! To že mu Agen vyhověl byl jen bod pro agen
- ovšem agen se taky nenechá vojebat a když chceš vrátit neco co je funkční a co dnes stojí 3000,- tak proč by mu měli dávat 6000,- ? Coto je za blbost ?
To že se dohodli na 4500,- je další bod pro agen že mu chtěli dát více než museli. Také mu nemuseli dávat NIC a on se mohl stavět třeba na zadní !
DOPLNĚNO:
Toto není pravda - reklamace dle občan zákoníku je uzavřena vydáním opravené nebo vyměněné karty. Tzn to že ji tam nechal ležet bylo až po té co se vzájemně dohodli že už ji ani nebude brát protože je chce dobropisovat. Každopádně jestli ji měl fyzicky v ruce a odevzdal by ji pár minut na to obchodníkovi a nebo jestli ji nebral ani do ruky a rovnou šel řešit dobropis - to už je jedno.