Malý příklad:
Automobilka Škoda zjistila že do Fabii typ blabla dávali špatný systém čehosi. A protože to oni samotní uznali že to byla jejich chyba, každý zákazník který s tím měl problém, opravili mu to zdarma a to i po záruce.
Kdyby výrobce grafických karet uznal nějakou konkretní závadu že to u typu blabla je špatné, věřím tomu, že by o tom prodejci (respektive lidé na servise) věděli. A také by věděli, jak dannou věc řešit.
Jezevče - Agen není oficiální distributor grafických karet - je to velkoobchod.
Pokud to byla např značka ASUS - určitě to šlo přes BGSku (LEVI) a ty to měli od Asusu.
Pokud si to dotyčný objednal u Agenu - oni udělali jen to že to nakoupili jinde a přeprodali dál - prostě obchodní činnost.
Kdyby věděli, že prodávané zboží je šmejd, asi by jej přestali prodávat - OVŠEM v případě JoeBoBa - vzhledem k tomu že koupil "horkou" novinku tak v tu dobu ani nikdo nemohl vědět že třeba toto konkrétní zboží bude šmejd.
Ale jak říkám - furt si myslím a stojím si zatím, že pokud mu do 30ti dnů dali jiné, ale stejné zboží, nemá nárok jej vracet a chtít za ně vracet peníze.






Odpověď s citací
