Výsledky 1 až 25 z 53

Téma: Agen - průtahy, účtují stornopoplatek

Threaded View

Předcházející příspěvek Předcházející příspěvek   Další příspěvek Další příspěvek
  1. #39

    Standardní Re: Agen - průtahy, účtují stornopoplatek

    Citace Původně odeslal zivan Zobrazit příspěvek
    Myslim, ze nejdulezitejsi je to, co je napsano v potvrzeni o reklamaci. V zakone o ochrane spotrebitele je:

    Prodávající je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje...

    Takze spotrebitel by mel zvolit zpusob vyrizeni pri podani reklamace a prodejce to mel napsat do toho potvrzeni. Pokud tam je napsano, ze byla pozadovana vymena, tak reklamacni technik vyuzil situace a spotrebitel to tezko dokaze. Asi by se s tim neco dalo delat, pokud by tam nic nebylo.
    ANO Zivan má naprostou pravdu (K+)
    A Riksa taky (K+)
    TYS měl uvést (případně se po 3 dnech ozvat prodejci) jak chceš reklamaci řešit - to žes to neudělal, tvoje minus...

    BTW něco málo z našich zákonů

    Reklamace
    Zákon 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů
    § 19

    (3) Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit.


    Čili tvá interpretace o tom, že máš rovnou nárok na vrácení peněz při první vadě je mylná. Jako spotřebitel máš dvě možnosti v případě že prodejce uzná reklamaci - a možnosti jsou oprava nebo výměna ! Žádné vrácení peněz.

    To leda až v případě, že nedodrželi zákonem stanovenou lhůtu 30 dní a nebo, že ti nabídli jiný výrobek.
    Pokud se domníváš že vyměněná karta není totožná - to ti je schopen posoudit až soud. Tzn abys nepřišel ani o haléř, musel bys mít jistotu že ti dávají jiné zboží a jít se soudit.
    Pokud bys vyhrál - agen by ti vrátil za kartu všechny peníze !

    Tzn stále platí žes dostal novou kartu a ta byla v tu chvíli tvoje ! A ty ses dále rozhodl že ji necheš (ale to už platí žes šel vrátit bezvadné zboží...).
    Proto stornopoplatek.
    Naposledy upravil Atreides; 14.05.2008 v 15:33.
    Paul Atreides
    NPE-squad.com - Clan Leader

    COMP: Win7 x64 prof. | C2D E8400 3Ghz | ASUS P5B DeLuxe | Corsair 6000 MB DDR2 800MHz | ASUS GTX 560 Ti 1GB-DDR5 | SB Audigy SE 7.1 | Seagate 1000GB & 500GB (šuple WD 320GB) | Corsair 520W | 26" LG fullHD 1920x1080px 8ms
    NAS-server: Win Home Server 2011 | 1,6 Atom D525 (2 core | 4 threads) | ASrock mini-ITX | 4 GB DDR3 800MHz | Western 1TB GreenPower | Fortron 200W 80-BronzePlus | ftp, web, mumble, vpn, Servio DLNA share system, komplet PLEXI case
    NetBook: ASUS Eee1001PQ (violet) | 1,6 ATOM | 1 GB RAM | 250GB HDD | 1024x600 px LCD | baterie 7h :)
    FOTO: Olympus E-520 | 14-42 ZuikoDigital | 40-150 ZuikoDigital

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •