Hmm, tak to je mi líto.
Palec dolů pro Agen, možná že kdybys byl opravdu neústupný a žádal si nadřízeného, pak nadřízeného nadřízeného, pak... tak že bys na tom nebyl tratný. Takto tě může opravdu "utěšit" jenom to, že 1) už to máš za sebou, 2) za novou grafárnu jsi nemusel doplácet (počítám že máš opět 8800GT).
No jo, kdyby všechno fungovalo jak má, tak bychom se topili v hovn*ch, jak bychom byli všichni posraní štěstím
EDIT: s tzv. "stornopoplatkem" jsem se setkal jednou, chtěl jsem kdysi vyměnit CD palírnu Plextor za jinou (asi o polovinu levnější, ale kvalitou trošku lepší) u společnosti NWT => dopadlo to tak, že mi asi po týdnu mechaniky vyměnili, obchodník mi dal doklad o výměně a vzal jsem si k tomu flashdisk v ceně asi dvou pětin rozdílu ceny. Počítám že "někdo" na tom vydělal, ale já ani firma to nebylaNa druhou stranu je fakt, že v JoeBoBově případě figuruje i DBP, takže tam bude IMHO shora daný příkaz/firemní předpis, jak tyhle věci řešit. Každopádně je to docela vychcané, jak už tu bylo psáno: kdyby cena grafiky šla nahoru (ačkoli je to téměř nereálné) a byla reklamována, tak ti firma taky nedoplatí cenový rozdíl.