Výsledky 1 až 25 z 53

Téma: Agen - průtahy, účtují stornopoplatek

Threaded View

Předcházející příspěvek Předcházející příspěvek   Další příspěvek Další příspěvek
  1. #14
    Member Avatar uživatele JoeBoB
    Založen
    11.03.2005
    Bydliště
    Kladno-Praha
    Věk
    39
    Příspěvky
    214
    Vliv
    253

    Standardní Re: Agen - průtahy, účtují stornopoplatek

    Došlo tu k několika drobným nedorozuměním.

    a) vyměněnou kartu (jednalo se o jiný model) jsem nikdy nepřevzal, v okamžiku kdy jsem se dozvěděl, že na staré kartě skutečně byla závada jsem žádal o odstoupení od smlouvy (které v pátek 5 minut před zavíračkou nikdo neřešil = řešilo se později.

    b) Agen nikdy nezpochybnil moje právo odstoupit od smlouvy. Toto právo uznal a s ním souhlasil i s vydáním dobropisu.

    Teď něco málo pro moralisty.
    Jak už Dismembered poznamenal skutečně ne každý se přehrabuje v penězích vidlema. V prosinci jsem uzavřel morální kupní smlouvu, souhlasil jsem zcela dobrovolně s přemrštěnou cenou a neměl jsem s tím problém. Co zde ale nepadlo je, že i obchod se zavázal k určitému jednání vůči mě uzavřením té smlouvy.

    Nejsem vychcánek co si koupí grafiku za 15 000 a když mu přestane stačit nějak šikovně jí poškodí a jde si pro nový high-end. (a i na tomhle fóru takoví lide jsou) Moje karta byla skutečně vadná a já se pouze snažil dosáhnout toho, aby obchod dodržel svou část dohody. Proč peníze ? Ano rád bych si koupil trochu lepší kartu, třeba se zalmanem, to vůbec nepopírám. Kdyby byla moje karta v pořádku spokojeně bych jí užíval dál, to že pořádku není mi zkrátka dalo možnost z koupě ještě vycouvat (tak je to v zákoně, stejně jako 14 lhůta na vyzkoušení, jestli je ten zákon nemorální posoudit nedovedu).

    Co se týče morálního chování obchodu, mno... myslí si někdo, že kdyby z jakéhokoli důvodu byla nyní karta dražší obchodník by řekl :"Víte vy jste nám při reklamaci ušetřil něco z nákladů, které by jsmě měli tak tady máte od nás prémii." ? To jaké má obchod smlouvy s dodavatelem přece není moje věc, nehledě na to že historce s poplatkem nevěřím ani písmenko.

    Z právní stránky, jak už jsem výše zmínil, Agen mi přiznal právo žádat dobropis. O jeho výši už nemůže být řeč, musí být bezpodmíněčně stejná jako byla původní cena zboží. Kdybych chtěl vrátit pěníze po 4. závadě na výrobku po roce dostal bych snad zpět 20kč s tím, že taková karta už je stějně k ničemu ?

    Jak to dopadlo ?
    Moralisti nebojte se, můj pokus oloupit chudý obchod se nezdařil. Jsem jen student s nevalným příjmem, takže čekat jestli 1500kč vysoudím nebo nevysoudím skutečně nemůžu. Dobropis snížený o částku 1350kč (uhádal jsem náhradu nákladů na dopravu.. vlastně u jen ze vzdoru) jsem přijal a ve slušném obchodě hned koupil jinou kartu. Mám z toho čecháčkovský pocit, zákony a pravidla fungují pouze pokud mám něco platit já, opačně to zkrátka nefunguje, ať jsem v právu nebo ne. Při nemorálním pokusu o vymožení práva jsem byl zcela morálně a nelegálně okraden, vždyť kdo by se šel soudit kvůli 13 stovkám...

    PS: ano v czc se ani mě neptali jestli chci zboží vyměnit, dostal jsem do ruky dobropis s tím, že ten model už není ať si kdyžtak koupím jiný...
    Naposledy upravil JoeBoB; 13.05.2008 v 22:56.
    Home: Core i5-2500k @ 4,2, Gelis Solution Tranquillo r.2, Patriot 2x8GB 1600MHz DDR3, Gigabyte Z77 D3H, Gigabyte R9 290 4GB GDDR5 + Windforce 3X, ASUS ASUS Xonar DX/XD, OCZ Vertex3 128GB, Samasung Spinpoint 1TB HD103UJ, Samasung Spinpoint 2TB HD204UI, Pioneer DVR-212, Corsair VX550, Thermaltake Wing RS100, Logitech UltraX Premium, A4Tech Bloody V7, Dell Ultrasharp U2412M
    Mobile: E6420, Core i-7 2720QM, RAM 4GB 1333MHz, SSD 128GB, NVIDIA NVS 420M, 1600x900
    ...default, zatim

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •