Výsledky 1 až 25 z 73

Téma: Cybex a 14ti denni lhuta

Hybrid View

Předcházející příspěvek Předcházející příspěvek   Další příspěvek Další příspěvek
  1. #1
    Senior Member mince
    Založen
    07.10.2002
    Bydliště
    Brno
    Věk
    45
    Příspěvky
    1 278
    Vliv
    301

    Standardní Re: Cybex a 14ti denni lhuta

    OK, já to myslel, že je to zbytečné ve vztahu k Cybexu, ale dle karmy ode mne je ti snad jasné, že si tvého rozboru vážím...

    2tomase: zjistit by to určitě šlo, jenže to bych musel mít přístup do trošku jiné databáze, než jako produkťák mám, ale pokud si vzpomenu, tak se poptám...

    Edit: osobní odběry dělají za celé Vltava Stores přibližně 50% obchodních případů (a stejně >95% zákazníků si dělá objednávky dopředu přes net/tel/fax)... to vysvětluje ty neustálé fronty
    AMD Ryzen 7 7800X3D | MSI MAG CORELIQUID E360 | MSI B650 GAMING PLUS WIFI | Kingston FURY 32GB DDR5-6000 | MSI GeForce RTX 4070 SUPER 12G VENTUS 2X OC | NVMe Samsung SSD 970 EVO 500GB | WD Blue 3D NAND SSD 1TB | MSI Vigor GK50LP + Logitech MX Master 3 + Xbox ONE Controler | Fortron CUT593P & Corsair RM650x | 27" HP 27xq | Windows 11 Pro 64bit | Synology NAS DS214 2TB | connected by Vodafone 500M/30M

  2. #2

    Standardní Re: Cybex a 14ti denni lhuta

    Citace Původně odeslal Vykuk Zobrazit příspěvek
    OK, já to myslel, že je to zbytečné ve vztahu k Cybexu, ale dle karmy ode mne je ti snad jasné, že si tvého rozboru vážím...
    Chápu a jsem tomu rád, protože mám v sobotním odpoledni obvykle lepší věci na práci, než psát právní rozbory .

  3. #3
    Senior Member mince Avatar uživatele meteor
    Založen
    27.02.2006
    Bydliště
    Baťatown
    Příspěvky
    1 458
    Vliv
    278

    Standardní Re: Cybex a 14ti denni lhuta

    Zdravím, jsem pln zloby a musím se o ni s někým podělit, v tomto případě s mojí klávesnicí a LCD monitorem a následně i s vámi
    Objednal jsem si u firmy Cybex monitor EIZO S1911SE-BK. Koupil jsem ho na firmu s tím, že má 100% záruku kvality na vadné pixely. Monitor přišel, vadné pixely byly, doba na vrácení 7 dní. Tak jsem kukl na stránky, odeslal e-mail s oznámením že ho vracím a proč plus popis kde ty vadné pixely jsou. Odeslal jsem ho s tím, že mají 5 dní na to poslat nový nebo vrátit peníze. Za 5 dní po odeslání jsem volal na reklamační oddělení (umění je se dovolat, zkoušel jsem to asi 5 hodin než to někdo vzal), abych zjistil situaci. Pan Veselý mi sdělil, že jim monitor nepřišel, ačkoli podle sledování zásilek České pošty ho obdrželi den po mém odeslání. Slíbil celou věc prověřit a dát mi vědět. Je to týden a kde nic tu nic, na stránkách Cybexu po přihlášení nevidím žádnou reklamaci a na reklamačním (strávil jsem tím 2 dny) mi to opět nikdo nebere, a to mám už dohromady 3 telefonní čísla.
    Co z toho plyne? Že u firmy Cybex si už nekoupím ani... párátka (která navíc nevedou ).
    Doufám že se brzy celá záležitost vyřeší k oboustranné spokojenosti, ačkoli z mé strany se o jakékoli "spokojenosti" už mluvit nedá. Zároveň doufám, že toto je vzácné pochybení ze strany Cybexu a že vy ostatní s touto společností máte lepší zkušenosti.

    EDIT: celou situaci neřeším osobně, protože jsem ze Zlína. No a pokud někdo kdo tohle čte pracuje v této firmě, prosím zkuste zodpovědné popohnat
    "Nejhorší není to, čeho jsme se dopustili na ostatních, ale to, co jsme spáchali sami na sobě."

    Intel i5-8400 (CF) | GB Z370 Aorus Gaming K3 | Kingston 2x8GB HyperX Predator 3000MHz | GeForce GTX 560Ti | Samsung 860 Pro 512GB | SB X-Fi Gamer | Asus 2014L1T | Seasonic Focus Plus 550W | SilentiumPC Armis AR7 TG | EIZO EV 2455 | Marantz PM6006 plus Wharfedale Diamond 230 + Audio-Technica ATH-T500 | Windows 10 Pro

  4. #4
    Senior Member mince
    Založen
    07.10.2002
    Bydliště
    Brno
    Věk
    45
    Příspěvky
    1 278
    Vliv
    301

    Standardní Re: Cybex a 14ti denni lhuta

    Já to čtu, ale na reklamační oddělení nemám žádnou páku je to takovej stát ve státě, že fungujou na baterky (vybitý) je bohužel fakt...

    Vytvořil sis číslo RMA? viz. http://www.cybex.cz/Napoveda/Stranka...id=rad#vraceni

    Při poslaní vraceného zboží si Vás tímto z důvodu identifikace zásilky a určitosti právního úkonu dovolujeme požádat o označení zásilky přiděleným RMA číslem. Toto číslo si můžete vytvořit online v Přehledu Vašich objednávek v části Reklamace. Uveďte zde také prosím číslo faktury, která byla dodána se zbožím. Do popisu pokud možno uveďte, že zboží je vraceno v zákonné lhůtě 14 dnů. Důvod vracení zboží není nutné uvádět, ale pokud ho uvedete, budeme rádi. Dále si Vás taktéž dovolujeme požádat o označení zásilky slovy: „REKLAMACE“.
    Jestli ano, tak mi to číslo pošli do SZ, mrknu na to, jestli ne, tak to nemám jak dohledat...

    Posílám ti kdyžtak do SZ přímou linku na stůl Lukáš Šťastného, zdá se mi z nich všech nejochotnější, tak zkus jeho, ale taky neručím za to, že to zvedne napoprvé
    AMD Ryzen 7 7800X3D | MSI MAG CORELIQUID E360 | MSI B650 GAMING PLUS WIFI | Kingston FURY 32GB DDR5-6000 | MSI GeForce RTX 4070 SUPER 12G VENTUS 2X OC | NVMe Samsung SSD 970 EVO 500GB | WD Blue 3D NAND SSD 1TB | MSI Vigor GK50LP + Logitech MX Master 3 + Xbox ONE Controler | Fortron CUT593P & Corsair RM650x | 27" HP 27xq | Windows 11 Pro 64bit | Synology NAS DS214 2TB | connected by Vodafone 500M/30M

  5. #5
    Senior Member mince Avatar uživatele meteor
    Založen
    27.02.2006
    Bydliště
    Baťatown
    Příspěvky
    1 458
    Vliv
    278

    Standardní Re: Cybex a 14ti denni lhuta

    Takže se jen zmíním, že celý tento týden jsem se na reklamační oddělení (čísla 545120582, 545120524 a 545120585) nedovolat, na e-maily nikdo neodpovídá. Hlavně že "do 5ti dnů Vám buďto zašleme monitor výměnou anebo vrátíme peníze". LCD je v Cybexu 14 dní a ani neví, že ho tam mají. Tahle firma je pro mě velkým zklamáním
    Čili ve středu si beru dovolenou, udělám si výlet do Brna, navštívím kamarády a půjdu to do Cybexu vymlátit
    "Nejhorší není to, čeho jsme se dopustili na ostatních, ale to, co jsme spáchali sami na sobě."

    Intel i5-8400 (CF) | GB Z370 Aorus Gaming K3 | Kingston 2x8GB HyperX Predator 3000MHz | GeForce GTX 560Ti | Samsung 860 Pro 512GB | SB X-Fi Gamer | Asus 2014L1T | Seasonic Focus Plus 550W | SilentiumPC Armis AR7 TG | EIZO EV 2455 | Marantz PM6006 plus Wharfedale Diamond 230 + Audio-Technica ATH-T500 | Windows 10 Pro

  6. #6
    Senior Member mince
    Založen
    07.10.2002
    Bydliště
    Brno
    Věk
    45
    Příspěvky
    1 278
    Vliv
    301

    Standardní Re: Cybex a 14ti denni lhuta

    Alespoň ti můžu říct, že jsem osobně informoval našeho generálního ředitele o opravdu výborné funkci našich reklamací a ten zrovna vedle v zasedačce "prcá" vedoucí reklamačního oddělení, co to tam maj za bordel Doufám, že s tím něco udělají, protože akorát přicházíme o zákazníky, což mne nebetyčně se*e!
    AMD Ryzen 7 7800X3D | MSI MAG CORELIQUID E360 | MSI B650 GAMING PLUS WIFI | Kingston FURY 32GB DDR5-6000 | MSI GeForce RTX 4070 SUPER 12G VENTUS 2X OC | NVMe Samsung SSD 970 EVO 500GB | WD Blue 3D NAND SSD 1TB | MSI Vigor GK50LP + Logitech MX Master 3 + Xbox ONE Controler | Fortron CUT593P & Corsair RM650x | 27" HP 27xq | Windows 11 Pro 64bit | Synology NAS DS214 2TB | connected by Vodafone 500M/30M

  7. #7

    Standardní Re: Cybex a 14ti denni lhuta

    DDDDDDD sory za OT ale az napodruhy sem pochopil to PRCA DDDDDDD

  8. #8
    Moderátor mince Avatar uživatele peta303
    Založen
    21.09.2003
    Bydliště
    PHA 4
    Věk
    43
    Příspěvky
    2 417
    Vliv
    313

    Standardní Re: Cybex a 14ti denni lhuta

    Mně kdysi po reklamaci Radeonu 9100 (64MB, 128bit. - slavné Sapphiry s větráčky, které vydržely několik měsíců a které kvůli chybějícím dírám nebylo možné nahradit jinými) poslali 64bitou variantu (i když to nebyl úmysl, protože tuhle prasárnu tehdy udělala firma Sapphire - pročež jí nemůžu přijít na jméno); druhou reklamaci se mnou řešila slečna / paní Lucie (na příjmení si nevzpomenu), která byla velice ochotná a dobropis byl vystaven ještě tentýž týden. Co se v Cybexu bralo jinak, bylo víceméně bez problémů, i když já tam od té doby komponenty nenakupoval (spíš na Vltavě knihy, atd.).

    Něco podobného bylo i na CC, když vyhazovali z reklamací p. Berana, jeho vinou mi tehdy dobropisovali paměti (nula od nuly pošla, já vzal nové a komponenty do rozdílu ceny), ale dva měsíce jsem kvůli němu tehdy jel v provizoriu (zdroj poslal kamsi do tramtárie, paměť mi poslal zpět původní jao "vyměněnou", atd.). Na fóru byl tento technik celkově "oblíben" a zasáhli až p. Gaj a p. Matějka.
    Naposledy upravil peta303; 09.06.2007 v 14:56.
    NB DELL E5480 (i5 7440HQ, 16 GB DDR4 Micron, 1 TB Micron M.2)
    PC Athlon X2 4600+, AC Alpine 64, ASUS M2A-VM, 4 GB DDR2 Transcend, HD2400 PRO, SB Live!, 3,5" TEAC, NEC ND-3520A, NEC AD-7203A, Transcend SSD 370 / 120, WD RED 2 TB, Fortron 400 PNF, EC ML-5410A, Chicony 2961, Genius NSO+, TESLA AZS 223 + TESLA ARS 1014, TESLA NC 470, TESLA SM 260, TESLA SM 261, TESLA B-101, HP 5820, 2x DELL 2009Wfp
    PC2 DELL Optiplex 3050 (i5 7500, 16 GB DDR4 Micron, HD5450, 500 GB Micron M.2, 2 TB 2,5" Seagate, DELL 2009Wt
    photo Nikon D90, Nikkor 18-70, Nikkor 24-120, Sigma 70-300, SB800

  9. #9
    Senior Member mince Avatar uživatele meteor
    Založen
    27.02.2006
    Bydliště
    Baťatown
    Příspěvky
    1 458
    Vliv
    278

    Standardní Re: Cybex a 14ti denni lhuta

    Citace Původně odeslal Vykuk Zobrazit příspěvek
    Alespoň ti můžu říct, že jsem osobně informoval našeho generálního ředitele o opravdu výborné funkci našich reklamací a ten zrovna vedle v zasedačce "prcá" vedoucí reklamačního oddělení, co to tam maj za bordel Doufám, že s tím něco udělají, protože akorát přicházíme o zákazníky, což mne nebetyčně se*e!
    Děkuju za ochotu, možná nechám návštěvu až na pátek Že přicházíte o klienty je smutné, zvláště když člověk pracuje jako prodejce (doufám že jsem si tě nespletl) a je mzdově částečně závislý na prodejích. Já si Cybex vybral hlavně proto, že nabízí něco navíc (to byla - je ta 100% záruka kvality) - je smutné zjistit, že to není (alespoň v mém případě) schopen splnit.
    Myslím si, že ve finále jde ale jen a jen o člověka a o to, jakým způsobem pracuje, jak je motivován, jaké má podmínky pro práci. Takže těžko říci, kde je zakopaný pes a ještě těžší je říci, kde je kua ten můj reklamovaný monitor
    "Nejhorší není to, čeho jsme se dopustili na ostatních, ale to, co jsme spáchali sami na sobě."

    Intel i5-8400 (CF) | GB Z370 Aorus Gaming K3 | Kingston 2x8GB HyperX Predator 3000MHz | GeForce GTX 560Ti | Samsung 860 Pro 512GB | SB X-Fi Gamer | Asus 2014L1T | Seasonic Focus Plus 550W | SilentiumPC Armis AR7 TG | EIZO EV 2455 | Marantz PM6006 plus Wharfedale Diamond 230 + Audio-Technica ATH-T500 | Windows 10 Pro

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Podobná témata

  1. Zákon a paragraf o 14ti denní lhůtě na vrácení peněz
    Založil zed v sekci fóra Reklamace a §
    Odpovědí: 8
    Poslední příspěvek: 28.06.2005, 17:43
  2. 14-ti deni lhuta, mezi svatky?
    Založil OBR v sekci fóra Reklamace a §
    Odpovědí: 1
    Poslední příspěvek: 29.12.2004, 12:18
  3. Reklamace T68i a 30ti denní lhůta
    Založil CyberLucas v sekci fóra Reklamace a §
    Odpovědí: 9
    Poslední příspěvek: 18.09.2003, 12:22

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •