1) graficke operace, pokud se nepletu, je dost specificka skupina matematickych vypoctu, predpokladam ze naprosta vetsina jsou goniometricke funkce a operace v plovouci carce obecne. to jiste neni cela matematika, jako napriklad integrovani atd. Jasne, ze grafika je schopna spocitat temer cokoli, ale otazka je jak rychle. Jeste do nedavne doby, do prichodu G80, byly IMHO GPU optimalizovany prave na pocitani ruznych sin a cos, ktere umi provadet skutecne neskutecne rychle

pro jine operace byt tak rychle nemusi, coz dokazuje "pouze" 20-30x vetsi rychlost F@H klientu. Pouze proto, ze pro ty skutecne graficke operace je rozdil ve vykonu klidne 3 a vice radu.
2)kdyz me lidi urazeji, viz Eagle, ktery me nekolikrat oznacil za jedince s deficitem inteligence, tak se nemuzes divit, ze si to nenecham libit...ja ostatni alespon neurazim, pouze se snazim argumentovat.
3)Ale grafiky jakoby jsou zpetne kompatibilni....vim jak to myslis...mame proste nejake API, ktere rozumi urcitym instrukcim typu namaluj caru a pod. Toto API to preda driveru, ktery zna HW grafiky, prechrousta ji to do jejiho strojoveho kodu a grafika to provede. To asi vime vsichni. Principialne to je neco hodne podobneho je napr. java, pyton, php a pod. Pokud se pletu, opravte me pls. Problem je v tom, ze ty 3D API, resp. graficke ovladace jsou zrejmne natolik slozite, ze tam neustale vznikaji chyby. Navic, kazda hra vypada na ruzne grafice jinak, proste kazdy driver resi ty ukoli trochu jinak, coz je docela problem. To je jako kdyby javovy program daval jine vysledky na G5 a na x86. Pokud nekdo navrhne nejake nove, jednoduzsi API, jako tu navrhnul Fox, ktere pujde snadno debugovat a kde bude zarucena spravnost vysledku, bude to super. Zatim ale nic podobneho realne pouzitelneho neni, nebo se to alespon nepouziva.