No. Co jsou grafické operace? Mám zkušenost s programováním pixel shaderů (dokonce i combinerů na GF4MX - to je něco jako pixel shader, ale bez texture shaderu) a co myslíš, že tam je. Jenom matematika. To nejsou nějaký "extra" grafický operace, to jsou prostě úplně normální matematický úkony. Pokud víme, co od grafiky chceme, tak z ní můžeme vymačnout neskutečný výkon proti CPUčku, ale samozřejmě její okruh působnosti je podle toho i omezenější. Už trochu OT, no.
Nemluvím o žádném konkrétním postu (a už vůbec ne zrovna o tamtom), ale podívej se jakým způsobem píšeš své příspěvky.
No, nevim jestli je to napsané, tak aby to každý pochopil (asi ne), ale šlo o to, že pokud vememe si vememe nějaký účel (třeba počítat grafiku nebo cokoli jiného), tak výkonnější řešení bude vždycky, když ty zařízení se nemusí starat sami o zpětnou kompatibilitu. To je rozdíl přístupu k CPU a ke GPU. Výhoda je, že u GPU se tohle dá i celkem provozovat, tahle strategie. U CPU by to bylo o dost horší prosadit, ale byly by pak výkonnější. Ale tohle je už fakt OT.
Hehe, výpadek a výpad neni to samé. Bereš si všechno moc osobně, neni to dobrý způsob, jak komunikovat v diskuzích.
Možná by tato část diskuze měla probíhat spíš v jiném threadu. Zítra si jdu hrát s IEEE-488, tak už na to dneska dlabu.