Výsledky hlasování: ?

Hlasující
92. Nemůžete hlasovat
  • Mam core 2 duo a jsem spokojeny, i pres vynalozene penize

    31 33,70%
  • Mam core 2 duo a jsem spokojeny, ale za ty penize to nestalo

    0 0%
  • Nemam core 2 duo, ale koupim si ho

    30 32,61%
  • Nemam core 2 duo a nechci ho

    31 33,70%
Výsledky 1 až 25 z 959

Téma: Vyznam dual core

Threaded View

Předcházející příspěvek Předcházející příspěvek   Další příspěvek Další příspěvek
  1. #11

    Standardní Re: Vyznam dual core

    Petriku, Petriku ...
    a) prosim, zpomal. osobni utoky nic nevyresej a jediny co ti prinesou bude K- ... bylo by vazne fajn, kdybysis kazdej svuj prispevek pred odeslanim aspon 3krat precet a pokusil se odstranit vsechny osobni vypady. tohle ma bejt vecna diskuze a ta se da vest i uplne neosobne (to po tobe nikdo nechce, ale snazim se tim naznacit, ze rozhodne mas prostor, kam se smerovat)
    b) problem s nekompatibilitou grafik vidim spis v rozhranich a ovladacich, nez v grafikach samotnejch. navic to tvoje opravovani chyb se tyka prave jen grafiky. karta ty vypocty udela spravne, ale kdyz ji driver(hra) predaj spatny data, je spatnej i vysledek. kdyz delas exaktni vypocty (molekularni dynamika), je uplne jedno, co je na vstupu tech algoritmu. proste to prechroustaj a vyplivnou presnej vysledek. kdezto u grafiky staci, abys mel spatne umistenej objekt, blbe namapovanou texturu, spatne naprogramovanej shader a je to hned videt.
    c) reseni nekompatibility vidim ve vytvoreni nejakyho HALu v podobe treba DirectMath, nebo OpenAML, nebo neceho na ten zpusob. priznavam predem (doufam ze me nekdo opravi/doplni) ze nevim, jak vypada programovani shaderu v tuhle chvili, ale takova prdestava driveru, kterej obsahuje (napr.) C compiler, kterej Ceckovej zdrojak shaderu prechrousta do strojaku konkretni grafiky, tak aby tam sel spustit ... resp. tohle by se mozna autorum nemuselo moc libit, takze by bylo potreba udelat nejakej meta-strojovej kod (neco jako napr. bytecode javy).
    d) dalsi problem s tou ATI akceleraci F@H je v tom, ze windows to proste porad berou jen jako grafiku a tudiz napr. kdyz clovek zamkne stanici, windows vyresetujou kontext grafiky a tudiz zrusej ty vypocty co tam bezej. to se musi zmenit.
    e) ono by to vubec mozna bylo nejjednoduseji resitelne, kdyby se ta karta rozdelila na dve virtualni (GPU a FPU) s plovoucim poctem jednotek fungujicich v kazdem z modu...


    btw. vsimli jste si ? historie se opakuje... (kdo si jeste vzpomene na 80387?)


    Edit: sakra, to jsem jim to pekne vymyslel (jsem si konecne precet neco o tom jak tyhle GP vypocty na G80 fungujou ... http://www.anandtech.com/video/showdoc.aspx?i=2870&p=8)
    Naposledy upravil Fox!MURDER; 16.11.2006 v 10:43.
    Hrrrr, will you stop using people as human driven search engines? Google.com has all the answers you need.

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Podobná témata

  1. dual core notas s grafickou buducnostou
    Založil Lord Skullhead v sekci fóra Nákupní poradna
    Odpovědí: 3
    Poslední příspěvek: 10.04.2006, 17:48
  2. jak je to s tim dual channelem?
    Založil vaga v sekci fóra Intel čipové sady
    Odpovědí: 26
    Poslední příspěvek: 06.08.2005, 18:43
  3. P4 2.8GHz vykonnejsi nez dual opteron 240 na linuxu?
    Založil Petrik v sekci fóra AMD procesory
    Odpovědí: 6
    Poslední příspěvek: 20.09.2004, 07:56
  4. Ma vubec Dual chanel u AMD vyznam?
    Založil Uncle Fucker v sekci fóra NVIDIA čipové sady
    Odpovědí: 25
    Poslední příspěvek: 18.02.2003, 23:02
  5. Jake pameti pro dual channel?
    Založil Evils v sekci fóra Paměti
    Odpovědí: 6
    Poslední příspěvek: 02.02.2003, 01:22

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •