Výsledky hlasování: ?

Hlasující
92. Nemůžete hlasovat
  • Mam core 2 duo a jsem spokojeny, i pres vynalozene penize

    31 33,70%
  • Mam core 2 duo a jsem spokojeny, ale za ty penize to nestalo

    0 0%
  • Nemam core 2 duo, ale koupim si ho

    30 32,61%
  • Nemam core 2 duo a nechci ho

    31 33,70%
Výsledky 1 až 25 z 959

Téma: Vyznam dual core

Hybrid View

Předcházející příspěvek Předcházející příspěvek   Další příspěvek Další příspěvek
  1. #1

    Standardní Re: Vyznam dual core

    Eagle, nechci ti do toho kecat, ale co to ma co spolecnyho s tim, ze jim to dost pravdepodobne funguje? Ze nejaky WoodyIS nevi, jak to udelat, me uprimne moc nezajima. Spise me zajima, ze nekdo ve Valve to zrejme vi a ze mu to uz pravdepodobne funguje. Treba to je jen nejaka marketingova bublina, ale jestli jim to funguje a bude jim to uspesne fungovat i na mnoha jadrech, tak to je rozhodne pozitivni vec, ne? Krome toho to taky bude znamenat, ze jsi nemel pravdu, coz me uprimne ani moc netrapi. Me jen fascinuje, jak se zuby nechty snazis dokazat, ze neco, co uz nekomu velmi pravdepodobne funguje, nemuze fungovat. To, ze ty nevis, jak neco udelat, jeste neznamena, ze to nevi nikdo na svete. Premyslej o tom. Krome toho docela nechapu, proc se tak hrozne moc snazis delat anti-MC (multi core) kampan. Ty snad vazne chces, abychom zustali na veky veku u jednoho jadra a neslu nikam dal.

    Citace Původně odeslal Eagle Zobrazit příspěvek
    Ty neumíš číst? Přímo na CDR ti to v diskuzi vysvětlil WoodyIS. Dovolím si citaci:

    "Nic ve zlem, ale docela jsem se pobavil u vety: "Přistupují k tomu celkem logicky tak, že pustí o jedno méně podřízených vláken, než je počet jader a k tomu jedno hlavní vlákno, které se stará mimo jiné i o synchronizaci". Problem totiz neni v tom, kolik vlaken vytvorit, ale co do nich dat tak, aby intenzivne pracovala na svych datech a byla navzajem nezavisla, aby na sebe navzajem nemusela cekat. Protoze je to jedna cast me prace, tak sem se tesil, jak nam to Gabe prozradi a ono nic "
    A jinak cist neumis spise ty, eagle:
    The engine uses lock-free algorithms to solve one of the major problems of threading - access to data. Many of us have come across a similar problem before - if you're trying to edit a database or a web page whilst someone else is already doing a similar thing, you end up with one person overwriting the other person's data. The problem is the same when it comes to multiple threads accessing one data set in-game.

    Aby nedoslo k nedorozumeni, tak ti to prelozim. Oni tvrdi, ze jejich engine vyresil ten problem synchronizace tak, ze zadna synchronizace zrejmne neni Neptej se me jak, ale zrejmne nejakym novym zpusobem pristupu k datum. To mi pripomina reiser4 (linux FS), ktery funguje "atomarne". Operace budto probehnou uplne, nebo vubec. Zajimave na tom je to, ze neni potreba duplikovat data. Proste u obou zrejmne nejaky extra vychytany algoritmus. Takze opet jedna rada: v IT oboru nepouzivej slova jako "nikdy" nebo jako v tomto pripade "musis". Oni proste nejakou tvoji sychronizaci zajistit zrejmne nemusi. tecka

    Citace Původně odeslal Eagle Zobrazit příspěvek
    Muhehe. Ty jsi nikdy nemohl nic programovat multithreadově (zda jsi vůbec kdy programoval), protože tahle citace je úplně o ničem. Když máš nějaká data v RAM (typicky dynamická) a máš víc threadů s pointery na ně, tak musíš zajistit sychronizaci, aby ti některý z threadů nenačetl stará data dřív, než jsou přepsána aktuálními jiným threadem (to je mimochodem jeden z největších problémů i u více než jednoho CPU z pohledu hardware - synchronizace zpožděných zápisů do RAM). Tím, že uvolníš uzdu a umožníš čtení v libovolný okamžik, způsobíš to, že některé thready budou používat stará data, a tedy dojde k porušení integrity dat! Je samozřejmě možné, že Valve udělalo něco takového pro věci, kde je limitem lidské oko / vstup z periferií, a tedy tato prasárna nebude na první pohled poznat, jenže to není správná metoda multithreadingu, ale krok udělaný z nouze a s nepříznivými důsledky.

    A ten největší problém multithreadingu je vytvořit víc než jedno vlákno, které budou mít pořád co dělat. Fakt si myslím, že jsi nikdy nic multithreadově neprogramoval, protože jinak bys tyhle elementární věci znal.
    Naposledy upravil Petrik; 03.11.2006 v 23:00.
    desktop: i5-2500K@3700MHz, MSI P67A-C43-B3, 2x4GB Kingston Value, Sapphire 5850 Xtreme 1GB 850/1100, 2xWD10EALX fake RAID-1, LG W2600HP-BF S-IPS,Razer DiamonBack, Seasonic SS-400ET-F3, Windows 7 x64 SP1 + ubuntu x64
    notebook: IBM T41p, 1.7 Pentium M, 14" 1400x1050, 1.5GB RAM, 40GB 4200r, Ubuntu 9.04
    ultraportable: IBM X41, 12" XGA 1.5GHz Dothan, 2GB RAM, 32GB CF Pretec 233x SSD, Ubuntu 9.10
    repro: Teufel Concept E Magnum PE 5.1

  2. #2
    Terorista karabínový mince Avatar uživatele PiT
    Založen
    13.09.2002
    Bydliště
    Bratislava
    Příspěvky
    4 550
    Vliv
    300

    Standardní Re: Vyznam dual core

    Petrik:

    Uvidime, az vide EP2
    And down we go again, under the relentless wawes, into the arms of calm breakers, into bayou of forgotten dreams
    Like sand slipping through my fingers, nothing ever lasts, ever will

  3. #3

    Standardní Re: Vyznam dual core

    Citace Původně odeslal Petrik Zobrazit příspěvek
    Eagle, nechci ti do toho kecat, ale co to ma co spolecnyho s tim, ze jim to dost pravdepodobne funguje?
    To, že někdo sníží výstupní kvalitu a udělá prasárnu, kterou by si v normální situaci nemohl dovolit, neboť by tím program zhavaroval, ty považuješ za fungování? Nemáš vůbec žádné zkušenosti s programováním a celou dobu tady šíříš jen svoje ničím nepodložené teorie a bujné představy. Citace uvedená v textu je o ničem, protože takto to nemůže fungovat, aniž by v tom byl nějaký háček typu destrukce integrity dat. A pokud si myslíš, že může, tak uveď konkrétní postup, jak to udělat. Už jednou se ti to nepovedlo, tak máš druhou šanci.

    Mimochodem, říkal jsem ti, že se s tebou nebudu bavit. Jednak se neumíš chovat a zadruhé nepřinášíš do diskuze žádné zajímavé informace, pouze distribuuješ svoje představy založené na jakýchsi tvrzeních z webu, aniž by ses zamyslel, nakolik jsou pravdivá. Od lidí, se kterými se bavím, předpokládám určitou inteligenci. Když jí druhá strana neoplývá, pak je taková diskuze pro mě ztrátou času. Čili pokud chceš, abychom tu nadále nad tématem DC diskutovali, uváděj nějaké konkrétní programátorské postupy, jak si multithreadování představuješ. Obecné plky mě neberou.

    Citace Původně odeslal Petrik Zobrazit příspěvek
    Krome toho docela nechapu, proc se tak hrozne moc snazis delat anti-MC (multi core) kampan.
    Nedělám anti-MC kampaň, jen říkám pravdu. Ono to bolí, viď? Tvoje ideály a teorie se pod tíhou faktů rozpadají.

  4. #4

    Standardní Re: Vyznam dual core

    Tyhle blaboly nebudu komentovat. Jen ti doporucim, aby sis precetl cely clanek, ze ktereho tu bylo citovano: http://www.bit-tech.net/gaming/2006/...e_Engin/1.html
    Kdyz neveris takovymu loserovi, jako jsem pro tebe ja, treba mozna, mozna uveris vyvojarum ve Valve, ikdyz mi je jasny, ze proti tobe to jsou vylozeny zabari. A jak znam hry od valve, jsem na 100% presvedceny, ze ten jejich multi-threaded engine bude vylozene "prasarna se snizenou vystupni kvalitou" Tos me vazne pobavil

    Citace Původně odeslal Eagle Zobrazit příspěvek
    To, že někdo sníží výstupní kvalitu a udělá prasárnu, kterou by si v normální situaci nemohl dovolit, neboť by tím program zhavaroval, ty považuješ za fungování? Nemáš vůbec žádné zkušenosti s programováním a celou dobu tady šíříš jen svoje ničím nepodložené teorie a bujné představy. Citace uvedená v textu je o ničem, protože takto to nemůže fungovat, aniž by v tom byl nějaký háček typu destrukce integrity dat. A pokud si myslíš, že může, tak uveď konkrétní postup, jak to udělat. Už jednou se ti to nepovedlo, tak máš druhou šanci.

    Mimochodem, říkal jsem ti, že se s tebou nebudu bavit. Jednak se neumíš chovat a zadruhé nepřinášíš do diskuze žádné zajímavé informace, pouze distribuuješ svoje představy založené na jakýchsi tvrzeních z webu, aniž by ses zamyslel, nakolik jsou pravdivá. Od lidí, se kterými se bavím, předpokládám určitou inteligenci. Když jí druhá strana neoplývá, pak je taková diskuze pro mě ztrátou času. Čili pokud chceš, abychom tu nadále nad tématem DC diskutovali, uváděj nějaké konkrétní programátorské postupy, jak si multithreadování představuješ. Obecné plky mě neberou.

    Nedělám anti-MC kampaň, jen říkám pravdu. Ono to bolí, viď? Tvoje ideály a teorie se pod tíhou faktů rozpadají.
    Ted pro vsechny: Dost me tam zaujal zaver:
    But the chance of physics cards taking off is pretty minimal if we draw inferences from the views of Newell on hardware. He talks enthusiastically of the "Post-GPU world" - rather like the one envisaged by AMD and ATI with their Fusion project. In this world, we see a number of homogenous CPU cores all tasked with different projects - including graphics rendering. This allows for more flexibility when it comes to splitting up workloads, and means that engine-functions such as AI and physics can become a more integral part of the gaming experience because of the scalability such an architecture adds. "All of a sudden," raves Gabe, "If your AI isn't running fast enough, you can lower your graphics resolution. That's some awesome flexibility."

    Ono to je docela logicke. Graficke karty se zacinaji stale vice podobat beznym procesorum a naopak nektere procesory, napr. cell, se zacinaji napadne podobat GPUckam. Ten 80-ti jadrovy terra chip od intelu je zrejmne tim, co mel autor citovaneho prispevku na mysli. Vysoce univerzalni, masivne paralelni a velmi vykonny CPU+GPU.
    Naposledy upravil Petrik; 04.11.2006 v 03:13.
    desktop: i5-2500K@3700MHz, MSI P67A-C43-B3, 2x4GB Kingston Value, Sapphire 5850 Xtreme 1GB 850/1100, 2xWD10EALX fake RAID-1, LG W2600HP-BF S-IPS,Razer DiamonBack, Seasonic SS-400ET-F3, Windows 7 x64 SP1 + ubuntu x64
    notebook: IBM T41p, 1.7 Pentium M, 14" 1400x1050, 1.5GB RAM, 40GB 4200r, Ubuntu 9.04
    ultraportable: IBM X41, 12" XGA 1.5GHz Dothan, 2GB RAM, 32GB CF Pretec 233x SSD, Ubuntu 9.10
    repro: Teufel Concept E Magnum PE 5.1

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Podobná témata

  1. dual core notas s grafickou buducnostou
    Založil Lord Skullhead v sekci fóra Nákupní poradna
    Odpovědí: 3
    Poslední příspěvek: 10.04.2006, 17:48
  2. jak je to s tim dual channelem?
    Založil vaga v sekci fóra Intel čipové sady
    Odpovědí: 26
    Poslední příspěvek: 06.08.2005, 18:43
  3. P4 2.8GHz vykonnejsi nez dual opteron 240 na linuxu?
    Založil Petrik v sekci fóra AMD procesory
    Odpovědí: 6
    Poslední příspěvek: 20.09.2004, 07:56
  4. Ma vubec Dual chanel u AMD vyznam?
    Založil Uncle Fucker v sekci fóra NVIDIA čipové sady
    Odpovědí: 25
    Poslední příspěvek: 18.02.2003, 23:02
  5. Jake pameti pro dual channel?
    Založil Evils v sekci fóra Paměti
    Odpovědí: 6
    Poslední příspěvek: 02.02.2003, 01:22

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •