Citace Původně odeslal THX Zobrazit příspěvek
nectes poradne - odpoveda to prave na to, ako to urobili
Muhehe. Ty jsi nikdy nemohl nic programovat multithreadově (zda jsi vůbec kdy programoval), protože tahle citace je úplně o ničem. Když máš nějaká data v RAM (typicky dynamická) a máš víc threadů s pointery na ně, tak musíš zajistit sychronizaci, aby ti některý z threadů nenačetl stará data dřív, než jsou přepsána aktuálními jiným threadem (to je mimochodem jeden z největších problémů i u více než jednoho CPU z pohledu hardware - synchronizace zpožděných zápisů do RAM). Tím, že uvolníš uzdu a umožníš čtení v libovolný okamžik, způsobíš to, že některé thready budou používat stará data, a tedy dojde k porušení integrity dat! Je samozřejmě možné, že Valve udělalo něco takového pro věci, kde je limitem lidské oko / vstup z periferií, a tedy tato prasárna nebude na první pohled poznat, jenže to není správná metoda multithreadingu, ale krok udělaný z nouze a s nepříznivými důsledky.

A ten největší problém multithreadingu je vytvořit víc než jedno vlákno, které budou mít pořád co dělat. Fakt si myslím, že jsi nikdy nic multithreadově neprogramoval, protože jinak bys tyhle elementární věci znal.

Citace Původně odeslal THX Zobrazit příspěvek
naco quotujes, ked to potom prepisujes?
Víš, ono je tam takové tlačítko, které ostatní odkáže na tvůj post.