ja myslim ze neboli vyvratene. Staci mi pustit dva programy naraz a uz to vyuzivam. Nemusi byt ani jeden z nich optimalizovany pre DC.
nepravda. mp3 skodujem bez straty kvality 2x efektivnejsie na DC - staci skladbu rozdelit na 2 casti. Je ale pravda ze na DC bude vysledny subor asi o promile vacsi.
DivX/Xvid skodujem bez straty kvality 2x efektivnejsie na DC - staci video rozdelit na 2 casti. Opat bude vysledny subor trocha vacsi.
Winrarom spakujem SO ZISKOM KVALITY v porovnani so SC rychlejsie - viz. fox murderov priklad na program files.
Vo vacsine pripadov je zvacsenie vyslednych suborov minimalne. Otazne je teda, ci budete lpiet na usetreni tych par byteov, alebo vam to pojde 2x rychlejsie.
Iba? ale ved sme si tu ukazali mnoho inych pouziti, kde DC vyznam ma.Dnes a rovnako aj v minulosti mal DC vyznam *IBA* v CAD/CAM systemoch a specializovanych systemoch na strih videa obecne. (vynechajme servery, vojenske, technicke simulacie a pod.)
driver uz mas multithreaded a uz tu niekto daval link na tomshw fora so zoznamom hier ktore podporuju dc.Dnes z toho tazi iba Doom3 po patchi resp. Q4. Ostatne hry ani popel. V buducnosti je nastastie velka pravedpodobnost, ze to bude inak - ak to tak bude - bude DC vyhodne kupit. Dnes to tak nie je.
a niekto tu spominal winamp... bol som prekvapeny, ale winamp s pustenymi AVS dokazal vytazit HT p4 na 80%, t.j. 60% vykonu druheho "jadra" vedel vyuzit.
Asi by to chcelo pekne spisat vsetky argumenty proti a vsetky argumenty za. Celkovo mi DC pride omnoho uzitocnejsie ako sse8.
podobne si to precitaj ty, mohol by som sa obdobne smiat, bolo tu ukazanych zopar pripadov kedy sa to vyuziva prave teraz....
pre DC zoptimalizujes kompilator a ficis. Skutocne optimalizacie na SSE a SSE2, take ktore mali razantny prinos vykonu, sa robili rucne.
A co sa tyka toho programovania, myslim ze programovat viacvlaknove aplikacie nie je az o tolko tazsie ako jednovlakna.