Výsledky 1 až 25 z 65

Téma: NTB přehřívání - reklamace?

Hybrid View

Předcházející příspěvek Předcházející příspěvek   Další příspěvek Další příspěvek
  1. #1

    Standardní Re: NTB přehřívání - reklamace?

    Citace Původně odeslal Mikeee Zobrazit příspěvek
    No na fakture jsou vypsany presne typy...
    napr. HDD Samsung 80GB SAMP080H.01
    Ale zase deska a procesor presne uvedeny nejsou.
    1)Chtel jsem si opsat SN desky,prociku a disku,pac predpokladam,ze pokud by to menili,tak na ty komponenty dostanu novou zaruku 2roky.
    Podle jejich zarucnich podminek mi tam ale nedaji nove kusy(v pripade vymeny),ale pouzite a opravene...mam narok tedy na novou zaruku na vymenene kusy?
    Pokud dojde k výměně, tak dostáváš záruku 2 roky ze zákona (i kdyby tvrdili něco jiného). Takže SN bych opsal a nejlépe i vyfotil a to před svědkem, případně si od nich nechal potvrdit SN na všechny věci.

    Pokud má dojít k výměně, máš nárok na nepoužité výrobky. Budou ti tedy muset dát nepoužitý Samsung SAMP080H.01, pokud by se ukázalo, že blbnul on.

    Citace Původně odeslal Mikeee Zobrazit příspěvek
    2)Sice to asi rozdelam,profouknu a namazu pastou.Kdyby ale tvrdili,ze jen mazali procesor pastou,pocita se to jako reklamace?
    Rozhodně ano. Tebe jako zákazníka nezajímá příčina, tobě jde o to, aby tebou zakoupená věc byla funkční. Po dobu, kdy bude věc v opravě, se záruka prodlužuje.

    Citace Původně odeslal Mikeee Zobrazit příspěvek
    3)Davam to do servisu a ne do obchodu,kde jsem to kupoval...kdyby to prece jen do 30dnu nestihli a ja budu chtit odstoupit od smlouvy,musi mi vyplatit penize i servis nebo se mohou vymlouvat na to,ze jsem to mel reklamovat v tom shopu?
    Tady si úplně jistý nejsem, ale... vymlouvat se podle mě nemůžou, zodpovědnost zůstává na prodejci, který ti musí vrátit peníze nebo zboží vyměnit. Následně si to prodejce vyřídí se servisem. Toť můj soukromý názor na toto.

    Citace Původně odeslal Mikeee Zobrazit příspěvek
    4)Jak se to pak dokazuje,kdyz by to do tech 30dnu nestihli?To si necham vyjet vypis hovoru na mobil a ukazu,ze mi nevolali nebo jak to pak dokazat,kdyby nastal tento problem?
    Přï převzetí do reklamačního řízení dostaneš potvrzení s datem převzetí.

    Citace Původně odeslal Mikeee Zobrazit příspěvek
    5)Mam si notebook nafotit a uvest do predavaciho protokolu,ze prebirajici pracovnik servisu fotky videl a podpisem strvrzuje,ze prijal vypsane komponenty a notebook je ve stavu,ktery je fotkami zdokumentovan?Nerad bych,aby se vratil poskrabany nebo jinak poskozeny.
    To je dobrý nápad, nicméně se domnívám, že nejsou povinni ti něco takového podepsat. V každém případě je to ale jistota, kdyby s ním náhodou něco provedli.
    Naposledy upravil Eagle; 09.10.2006 v 23:05.

  2. #2

    Standardní Re: NTB přehřívání - reklamace?

    Citace Původně odeslal Eagle Zobrazit příspěvek
    Pokud dojde k výměně, tak dostáváš záruku 2 roky ze zákona (i kdyby tvrdili něco jiného). Takže SN bych opsal a nejlépe i vyfotil a to před svědkem, případně si od nich nechal potvrdit SN na všechny věci.

    Pokud má dojít k výměně, máš nárok na nepoužité výrobky. Budou ti tedy muset dát nepoužitý Samsung SAMP080H.01, pokud by se ukázalo, že blbnul on.

    Rozhodně ano. Tebe jako zákazníka nezajímá příčina, tobě jde o to, aby tebou zakoupená věc byla funkční. Po dobu, kdy bude věc v opravě, se záruka prodlužuje.
    Takze jsem nakonec chovani disku natocil na fotak a pri reklamaci prilozil CD.Ted po tydnu je ve sledovani zakazek,ze disk vymenili.GOOD
    Odpoledne tam pro to pujdu.

    Budu tedy chtit na disk 2roky zaruku.Toto se nekam zapisuje nebo staci,ze v rekl.protokolu je napsana vymena disku a nove seriove cislo?

    A vzhledem k tomu,ze na NTB je zaruka uz jen cca 3 mesice,tak i prodlouzeni zaruky.Toto se nekam zapisuje nebo staci,ze mam zarucak(napr. do 20.unora) + reklamacni protokol(kde je uvedeno 7dni v servisu) a ja si to jen prictu k datu konce zaruky?Toto je pro me podstatne,pac v servisu uz byl za necele dva roky 2* a dela to skoro 1 mesic navic.
    THX
    Tak to mi rve koule!
    *Acer Aspire Timeline 3810TZG + Creative I-Trigue 3400 ; cca 6hod.
    *Prestigio Nobile 157: Intel Centrino : Pentium-M 1,7G Dothan 2MB ; RAM DDR333 1GB ; HITACHI 80GB 5400ot. ; Radeon 9700 64MB ; SXGA+ 1400 x 1050 ; DVD+/-RW DL QSI ; 10/100MBit+WIFI ; CardReader 4v1 ; 4hod23minut

  3. #3
    Senior Member minceVIP Avatar uživatele riksa
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    Tam, kde je puding (Praha)
    Věk
    45
    Příspěvky
    2 975
    Vliv
    330

    Standardní Re: NTB přehřívání - reklamace?

    Citace Původně odeslal Mikeee Zobrazit příspěvek
    Takze jsem nakonec chovani disku natocil na fotak a pri reklamaci prilozil CD.Ted po tydnu je ve sledovani zakazek,ze disk vymenili.GOOD
    Odpoledne tam pro to pujdu.

    Budu tedy chtit na disk 2roky zaruku.Toto se nekam zapisuje nebo staci,ze v rekl.protokolu je napsana vymena disku a nove seriove cislo?

    A vzhledem k tomu,ze na NTB je zaruka uz jen cca 3 mesice,tak i prodlouzeni zaruky.Toto se nekam zapisuje nebo staci,ze mam zarucak(napr. do 20.unora) + reklamacni protokol(kde je uvedeno 7dni v servisu) a ja si to jen prictu k datu konce zaruky?Toto je pro me podstatne,pac v servisu uz byl za necele dva roky 2* a dela to skoro 1 mesic navic.
    THX
    1) doba reklamace (celeho vyrobku) se nazapocitava do zarucni doby celeho vyrobku. takze ty zbyvajici 3 mesice zaruky na NTB se o tuto dobu prodlouzi

    2) nova zaruka v trvani 24 mesicu na HDD je automaticka ze zakona a zacina bezet predanim HDD (resp. NTB) tobe. to se nikam nezapisuje, jenom je zapotrebi mit zapsano, presne jak pises, v reklamacnim protokolu, ze vada byla odstranena vymenou hdd
    i3 3240@default || Gigabyte Z77-D3H || 2x4GB Kingston DDR3 1600 || Sapphire 7750@default|| Default cooling || WD 500AAKS + Samsung F2 1.5TB || Lite-on 1673 || Corsair HX520 || Chieftec DX-01BL-D-U || MS Natural Keyboard 4000 || Logitech MX1000 || HP LP2065
    "Der Kaiser Franz Straka", 3/11/05 in lidovky.cz: "Pokud vím, svět byl stvořen Adamem a Evou a u toho bychom měli zůstat."

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Podobná témata

  1. FAQ + nekolik citaci z ruznych webu
    Založil Jezevec v sekci fóra Reklamace a §
    Odpovědí: 7
    Poslední příspěvek: 11.08.2007, 18:13
  2. USB porty na ntb?Výrobci ntb a tiskáren-oporujou viz text
    Založil Luk v sekci fóra Ostatní hardware
    Odpovědí: 3
    Poslední příspěvek: 28.06.2005, 00:17
  3. Dejte mě odbornou informaci.Nic víc.Odpojení ntb od sítě
    Založil Dragoun v sekci fóra Ostatní hardware
    Odpovědí: 1
    Poslední příspěvek: 17.06.2005, 00:17
  4. Průzkum reklamace v HK
    Založil Michal-Tučný v sekci fóra Reklamace a §
    Odpovědí: 4
    Poslední příspěvek: 14.09.2003, 00:03

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •