Výsledky 1 až 25 z 65

Téma: NTB přehřívání - reklamace?

Hybrid View

Předcházející příspěvek Předcházející příspěvek   Další příspěvek Další příspěvek
  1. #1

    Standardní Re: NTB přehřívání - reklamace?

    No Prestigio servisuje Cesky servis - je i v Brne,takze tam pujdu osobne.
    Ma cenu jeste predtim mazat procesor pastou nebo se na to mam vykaslat?

    Co vse potrebuji?
    -kopie zarucaku
    -popsanou zavadu
    -soupiska HW obsazeneho v ntb (pokud mozno i se seriovymi cisly) + uvedeny stav v jakem ntb prebiraji a jejich podpis pri prebirani
    -screensohty erroru a teplot ulozene na disku
    Jeste neco?
    +Na co bych si mel dat pozor?
    Tak to mi rve koule!
    *Acer Aspire Timeline 3810TZG + Creative I-Trigue 3400 ; cca 6hod.
    *Prestigio Nobile 157: Intel Centrino : Pentium-M 1,7G Dothan 2MB ; RAM DDR333 1GB ; HITACHI 80GB 5400ot. ; Radeon 9700 64MB ; SXGA+ 1400 x 1050 ; DVD+/-RW DL QSI ; 10/100MBit+WIFI ; CardReader 4v1 ; 4hod23minut

  2. #2

    Standardní Re: NTB přehřívání - reklamace?

    Citace Původně odeslal Mikeee Zobrazit příspěvek
    No Prestigio servisuje Cesky servis - je i v Brne,takze tam pujdu osobne.
    Ma cenu jeste predtim mazat procesor pastou nebo se na to mam vykaslat?

    Co vse potrebuji?
    -kopie zarucaku
    -popsanou zavadu
    -soupiska HW obsazeneho v ntb (pokud mozno i se seriovymi cisly) + uvedeny stav v jakem ntb prebiraji a jejich podpis pri prebirani
    -screensohty erroru a teplot ulozene na disku
    Jeste neco?
    +Na co bych si mel dat pozor?
    No spis original zarucaku, jelikoz kopii by mohli/nemuseli akceptovat, jinak to vse ostatni myslim bohate dostacuje. A doporucuju kombinaci prijemnyho ale asertivniho jednani, tedy slusne a prijemne vysvetlit, ze o teorii trosku vis (ze mozna podstatne vic nez leckterej servisak bych zas tak necitoval - mohl by se nafouknout ) a ze se ti teplota Pentia M na 1.7 GHz kolem 90 a vice C rozhodne moc nezda, ale nicmene nebyl by to problem pokud by dost aplikaci, testu a her na nich nepadalo. Hodne zalezi na tom, na koho z lidi narazis, pokud na blba, kteryho kazdej otravuje a o kazdym si rovnou mysli, ze ma blbe nainstaleny Widle a proto mu to blbne - pak je to dycky tezky. Nicmene muzes mist stesti, ze kdyz rozumne vysvetlis, ze sis nekoupil v ty dobe relativne drahej a vykonej notebookovej CPU v rychlosti 1.7 GHz proto, aby si na nem bezel jen v minimalnim speedstepu, jelikoz pri zatezi ti asi v dusledku vysoke teploty laguje a prepina se na nizzsi multiplikator a voltaz, tak ti muzou reklamaci bez problemu uznat.
    Je to hodne o prijimacim pracovnikovi a volbe tveho pristupu jednani, ja vzdy zacnu mile a prijemne (ikdyz to je treba evidentni problem jejich - prodejce) a podle pristupu pak vice ci mene asertivne se dozaduju svych prav.
    A pokud narazis na skutecne rozumnyho servisaka, zopakujes mu maximalni teploty a problem, tak si myslim, ze si minimalne notebook vemou na testy a minimalne zkontrolujou chladici system notasu, pripadne jak je zvykem vymenej chladic atd.
    Tedy bych reklamaci rozhodne vyzkousel.
    Dell E6400 (P8400, 4GB RAM, 500GB 7.2k, NVidia Quadro NVS 160M, Wifi, BT, DVDRW, LED WXGA+)
    Dell XPS 1330 Red (T7300, 2GB RAM, 160 GB 7.2k, NVidia GeForce 8400M GS, Wifi, BT, LED WXGA, DVDRW)
    IBM T42 (Dothan M745, 1.5GB RAM, 160GB 5.4k, R9600, Wifi, BT, SXGA+, DVDRW)
    Nikon D90 + MB-D80, Nikon18-200VR, Nikon 80-200/f2.8, Nikon SB-900, Lowepro, Tenba, Kata, ...
    http://www.atty.cz/ - Pražský e-shop a prodejní kancelář e-cigaret

  3. #3

    Standardní Re: NTB přehřívání - reklamace?

    Pred rokem jsem to mazal pastou,na tom eshopu www.gsm4you.cz pisou,ze tim neporusim zarucni podminky...muzou mi to odmitnout prijmout do zarucni opravy v Ceskem servisu?

    2 body z jejich zarucnich podminek:
    1)Produkty budou opravovany,pripadne vymeneny za jiz opravene jednotky stejneho nebo ekvivalentniho typu a podobneho stari.
    2)Tato omezena zaruka nepokryva ztraty a skody vznikle nasledkem opravy a nebo modifikace provedene jinou stranou nez je autorizovane servisni centrum Prestigio. Mam tedy 256MB RAM,co jsem si tam daval radsi vydelat?

    Pokud by jim to trvalo dele jak 30 dni,jak postupovat a co muzu pozadovat?
    Naposledy upravil Mikeee; 09.10.2006 v 19:28.
    Tak to mi rve koule!
    *Acer Aspire Timeline 3810TZG + Creative I-Trigue 3400 ; cca 6hod.
    *Prestigio Nobile 157: Intel Centrino : Pentium-M 1,7G Dothan 2MB ; RAM DDR333 1GB ; HITACHI 80GB 5400ot. ; Radeon 9700 64MB ; SXGA+ 1400 x 1050 ; DVD+/-RW DL QSI ; 10/100MBit+WIFI ; CardReader 4v1 ; 4hod23minut

  4. #4

    Standardní Re: NTB přehřívání - reklamace?

    Citace Původně odeslal Mikeee Zobrazit příspěvek
    Pred rokem jsem to mazal pastou,na tom eshopu www.gsm4you.cz pisou,ze tim neporusim zarucni podminky...muzou mi to odmitnout prijmout do zarucni opravy v Ceskem servisu?

    2 body z jejich zarucnich podminek:
    1)Produkty budou opravovany,pripadne vymeneny za jiz opravene jednotky stejneho nebo ekvivalentniho typu a podobneho stari.
    2)Tato omezena zaruka nepokryva ztraty a skody vznikle nasledkem opravy a nebo modifikace provedene jinou stranou nez je autorizovane servisni centrum Prestigio. Mam tedy 256MB RAM,co jsem si tam daval radsi vydelat?

    Pokud by jim to trvalo dele jak 30 dni,jak postupovat a co muzu pozadovat?
    Když se ti něco porouchá, tak mají 30 dnů na opravu. Po pravdě si nejsem úplně jistý, jak by se věc měla v situaci, kdy by se ti třeba porouchal v notebooku disk, zda by ho mohli vyměnit za jiný typ (zřejmě by to záviselo na tom, co přesně by bylo v kupní smlouvě, tj. pokud by tam byl vypsán typ, udělat by to nemohli).

    V každém případě pokud to do 30 dnů nestihnou, máš právo na odstoupení od smlouvy (tj. ty jim vrátíš výrobek, oni tobě plnou cenu v době nákupu) nebo můžeš požádat o výměnu - výměna se provádí za stejnou značku a stejný typ (dle kupní smlouvy), popřípadě s tvým výslovným souhlasem za něco jiného (= oni ti nemůžou nutit něco jiného).

    Oba tyto odstavce platí pouze na zákonem stanovenou dobu 2 roky, popřípadě i v delší době, pokud si obě strany dohodnou, že se bude vztah řídit zákonem (... což se většinou nedohodnou, protože si to firmy upravují Reklamačním řádem... na který ale musíš být při nákupu upozorněn, přičemž dokazování, že se to stalo, je na nich).

    Dodatečnou RAMku bych vyndal, mohli by ti jí ukrást a pak tvrdit, že v notebooku nebyla.

  5. #5

    Standardní Re: NTB přehřívání - reklamace?

    No na fakture jsou vypsany presne typy...
    napr. HDD Samsung 80GB SAMP080H.01
    Ale zase deska a procesor presne uvedeny nejsou,proto:
    1)Chtel jsem si opsat SN desky,prociku a disku,pac predpokladam,ze pokud by to menili,tak na ty komponenty dostanu novou zaruku 2roky.
    Podle jejich zarucnich podminek mi tam ale nedaji nove kusy(v pripade vymeny),ale pouzite a opravene...mam narok tedy na novou zaruku na vymenene kusy?

    2)Sice to asi rozdelam,profouknu a namazu pastou.Kdyby ale tvrdili,ze jen mazali procesor pastou,pocita se to jako reklamace?

    3)Davam to do servisu a ne do obchodu,kde jsem to kupoval...kdyby to prece jen do 30dnu nestihli a ja budu chtit odstoupit od smlouvy,musi mi vyplatit penize i servis nebo se mohou vymlouvat na to,ze jsem to mel reklamovat v tom shopu?

    4)Jak se to pak dokazuje,kdyz by to do tech 30dnu nestihli?To si necham vyjet vypis hovoru na mobil a ukazu,ze mi nevolali nebo jak to pak dokazat,kdyby nastal tento problem?

    5)Mam si notebook nafotit a uvest do predavaciho protokolu,ze prebirajici pracovnik servisu fotky videl a podpisem strvrzuje,ze prijal vypsane komponenty a notebook je ve stavu,ktery je fotkami zdokumentovan?Nerad bych,aby se vratil poskrabany nebo jinak poskozeny.
    Naposledy upravil Mikeee; 09.10.2006 v 21:41.
    Tak to mi rve koule!
    *Acer Aspire Timeline 3810TZG + Creative I-Trigue 3400 ; cca 6hod.
    *Prestigio Nobile 157: Intel Centrino : Pentium-M 1,7G Dothan 2MB ; RAM DDR333 1GB ; HITACHI 80GB 5400ot. ; Radeon 9700 64MB ; SXGA+ 1400 x 1050 ; DVD+/-RW DL QSI ; 10/100MBit+WIFI ; CardReader 4v1 ; 4hod23minut

  6. #6

    Standardní Re: NTB přehřívání - reklamace?

    Citace Původně odeslal Mikeee Zobrazit příspěvek
    No na fakture jsou vypsany presne typy...
    napr. HDD Samsung 80GB SAMP080H.01
    Ale zase deska a procesor presne uvedeny nejsou.
    1)Chtel jsem si opsat SN desky,prociku a disku,pac predpokladam,ze pokud by to menili,tak na ty komponenty dostanu novou zaruku 2roky.
    Podle jejich zarucnich podminek mi tam ale nedaji nove kusy(v pripade vymeny),ale pouzite a opravene...mam narok tedy na novou zaruku na vymenene kusy?
    Pokud dojde k výměně, tak dostáváš záruku 2 roky ze zákona (i kdyby tvrdili něco jiného). Takže SN bych opsal a nejlépe i vyfotil a to před svědkem, případně si od nich nechal potvrdit SN na všechny věci.

    Pokud má dojít k výměně, máš nárok na nepoužité výrobky. Budou ti tedy muset dát nepoužitý Samsung SAMP080H.01, pokud by se ukázalo, že blbnul on.

    Citace Původně odeslal Mikeee Zobrazit příspěvek
    2)Sice to asi rozdelam,profouknu a namazu pastou.Kdyby ale tvrdili,ze jen mazali procesor pastou,pocita se to jako reklamace?
    Rozhodně ano. Tebe jako zákazníka nezajímá příčina, tobě jde o to, aby tebou zakoupená věc byla funkční. Po dobu, kdy bude věc v opravě, se záruka prodlužuje.

    Citace Původně odeslal Mikeee Zobrazit příspěvek
    3)Davam to do servisu a ne do obchodu,kde jsem to kupoval...kdyby to prece jen do 30dnu nestihli a ja budu chtit odstoupit od smlouvy,musi mi vyplatit penize i servis nebo se mohou vymlouvat na to,ze jsem to mel reklamovat v tom shopu?
    Tady si úplně jistý nejsem, ale... vymlouvat se podle mě nemůžou, zodpovědnost zůstává na prodejci, který ti musí vrátit peníze nebo zboží vyměnit. Následně si to prodejce vyřídí se servisem. Toť můj soukromý názor na toto.

    Citace Původně odeslal Mikeee Zobrazit příspěvek
    4)Jak se to pak dokazuje,kdyz by to do tech 30dnu nestihli?To si necham vyjet vypis hovoru na mobil a ukazu,ze mi nevolali nebo jak to pak dokazat,kdyby nastal tento problem?
    Přï převzetí do reklamačního řízení dostaneš potvrzení s datem převzetí.

    Citace Původně odeslal Mikeee Zobrazit příspěvek
    5)Mam si notebook nafotit a uvest do predavaciho protokolu,ze prebirajici pracovnik servisu fotky videl a podpisem strvrzuje,ze prijal vypsane komponenty a notebook je ve stavu,ktery je fotkami zdokumentovan?Nerad bych,aby se vratil poskrabany nebo jinak poskozeny.
    To je dobrý nápad, nicméně se domnívám, že nejsou povinni ti něco takového podepsat. V každém případě je to ale jistota, kdyby s ním náhodou něco provedli.
    Naposledy upravil Eagle; 09.10.2006 v 22:05.

  7. #7

    Standardní Re: NTB přehřívání - reklamace?

    Citace Původně odeslal Eagle Zobrazit příspěvek
    Pokud dojde k výměně, tak dostáváš záruku 2 roky ze zákona (i kdyby tvrdili něco jiného). Takže SN bych opsal a nejlépe i vyfotil a to před svědkem, případně si od nich nechal potvrdit SN na všechny věci.

    Pokud má dojít k výměně, máš nárok na nepoužité výrobky. Budou ti tedy muset dát nepoužitý Samsung SAMP080H.01, pokud by se ukázalo, že blbnul on.

    Rozhodně ano. Tebe jako zákazníka nezajímá příčina, tobě jde o to, aby tebou zakoupená věc byla funkční. Po dobu, kdy bude věc v opravě, se záruka prodlužuje.
    Takze jsem nakonec chovani disku natocil na fotak a pri reklamaci prilozil CD.Ted po tydnu je ve sledovani zakazek,ze disk vymenili.GOOD
    Odpoledne tam pro to pujdu.

    Budu tedy chtit na disk 2roky zaruku.Toto se nekam zapisuje nebo staci,ze v rekl.protokolu je napsana vymena disku a nove seriove cislo?

    A vzhledem k tomu,ze na NTB je zaruka uz jen cca 3 mesice,tak i prodlouzeni zaruky.Toto se nekam zapisuje nebo staci,ze mam zarucak(napr. do 20.unora) + reklamacni protokol(kde je uvedeno 7dni v servisu) a ja si to jen prictu k datu konce zaruky?Toto je pro me podstatne,pac v servisu uz byl za necele dva roky 2* a dela to skoro 1 mesic navic.
    THX
    Tak to mi rve koule!
    *Acer Aspire Timeline 3810TZG + Creative I-Trigue 3400 ; cca 6hod.
    *Prestigio Nobile 157: Intel Centrino : Pentium-M 1,7G Dothan 2MB ; RAM DDR333 1GB ; HITACHI 80GB 5400ot. ; Radeon 9700 64MB ; SXGA+ 1400 x 1050 ; DVD+/-RW DL QSI ; 10/100MBit+WIFI ; CardReader 4v1 ; 4hod23minut

  8. #8

    Standardní Re: NTB přehřívání - reklamace?

    1) Asi budes tezko prokazovat, ze vymenena soucastka neni nova, ale mel bys dostat reklamacni protokol, kde je napsana napr. vymena MB + nove ser. cislo a podle toho bys mel mit na ni 2 roky zaruku.

    2) Myslim, ze se to pocita. Reklamaci uznali a opravu provedli opravou chlazeni (namazani nove pasty).

    3) Penize musis vyzadovat po prodejci, tedy po obchodu. Pokud ti prodejce rekne, ze s tim mas jit rovnou do servisu, tak muzes. Ale kdyz nechces, tak ti to musi vzit i on a zaridit reklamaci.

    4) Od servisu potrebujes nejlepe podepsany papir, ze to nestihli opravit do 30 dnu a radeji i neopraveny notebook. S tim zajdes do obchodu a budes vyzadovat penize.

    5) Jistota je jistota. Radeji ho nafot a nech si to podepsat. Pokud by ti to vservisu nechteli podepsat, tak bych sel reklamovat k prodejci.

    OT: Zrovna kupuji notebook, tak doufam, ze se mi neco podobneho vyhne.
    Lenovo Thinkpad X220 (i5 2410M, 16GB RAM, HD3000, 12,5" IPS, 1TB HDD Seagate 7mm, 120GB mSATA Crucial M4), Mini Dock Plus Ser. 3, 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W

  9. #9

    Standardní Re: NTB přehřívání - reklamace?

    S temi body 3) a 4) je to takove zmatecne...
    Prodejce uvadi,ze pro rychlejsi vyrizeni je lepsi zajit rovnou do servisu.
    Je jasne,ze servis penize nevyplaci,ale vyplaci je prodejce.
    Takze jedine reseni je asi ten podepsany papir,ze to nestihli opravit a jit s tim k prodejci a dozadovat se penez.
    Slo mi spise ale o dokazani,ze to nestihli...mohou tvrdit,ze mi volali 30.den a pritom muzou zavolat az v den 31. Jak tohle pak dokazat?
    Tak to mi rve koule!
    *Acer Aspire Timeline 3810TZG + Creative I-Trigue 3400 ; cca 6hod.
    *Prestigio Nobile 157: Intel Centrino : Pentium-M 1,7G Dothan 2MB ; RAM DDR333 1GB ; HITACHI 80GB 5400ot. ; Radeon 9700 64MB ; SXGA+ 1400 x 1050 ; DVD+/-RW DL QSI ; 10/100MBit+WIFI ; CardReader 4v1 ; 4hod23minut

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Podobná témata

  1. FAQ + nekolik citaci z ruznych webu
    Založil Jezevec v sekci fóra Reklamace a §
    Odpovědí: 7
    Poslední příspěvek: 11.08.2007, 17:13
  2. USB porty na ntb?Výrobci ntb a tiskáren-oporujou viz text
    Založil Luk v sekci fóra Ostatní hardware
    Odpovědí: 3
    Poslední příspěvek: 27.06.2005, 23:17
  3. Dejte mě odbornou informaci.Nic víc.Odpojení ntb od sítě
    Založil Dragoun v sekci fóra Ostatní hardware
    Odpovědí: 1
    Poslední příspěvek: 16.06.2005, 23:17
  4. Průzkum reklamace v HK
    Založil Michal-Tučný v sekci fóra Reklamace a §
    Odpovědí: 4
    Poslední příspěvek: 13.09.2003, 23:03

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •