Výsledky 1 až 25 z 65

Téma: NTB přehřívání - reklamace?

Hybrid View

Předcházející příspěvek Předcházející příspěvek   Další příspěvek Další příspěvek
  1. #1

    Standardní Re: NTB přehřívání - reklamace?

    No na fakture jsou vypsany presne typy...
    napr. HDD Samsung 80GB SAMP080H.01
    Ale zase deska a procesor presne uvedeny nejsou,proto:
    1)Chtel jsem si opsat SN desky,prociku a disku,pac predpokladam,ze pokud by to menili,tak na ty komponenty dostanu novou zaruku 2roky.
    Podle jejich zarucnich podminek mi tam ale nedaji nove kusy(v pripade vymeny),ale pouzite a opravene...mam narok tedy na novou zaruku na vymenene kusy?

    2)Sice to asi rozdelam,profouknu a namazu pastou.Kdyby ale tvrdili,ze jen mazali procesor pastou,pocita se to jako reklamace?

    3)Davam to do servisu a ne do obchodu,kde jsem to kupoval...kdyby to prece jen do 30dnu nestihli a ja budu chtit odstoupit od smlouvy,musi mi vyplatit penize i servis nebo se mohou vymlouvat na to,ze jsem to mel reklamovat v tom shopu?

    4)Jak se to pak dokazuje,kdyz by to do tech 30dnu nestihli?To si necham vyjet vypis hovoru na mobil a ukazu,ze mi nevolali nebo jak to pak dokazat,kdyby nastal tento problem?

    5)Mam si notebook nafotit a uvest do predavaciho protokolu,ze prebirajici pracovnik servisu fotky videl a podpisem strvrzuje,ze prijal vypsane komponenty a notebook je ve stavu,ktery je fotkami zdokumentovan?Nerad bych,aby se vratil poskrabany nebo jinak poskozeny.
    Naposledy upravil Mikeee; 09.10.2006 v 21:41.
    Tak to mi rve koule!
    *Acer Aspire Timeline 3810TZG + Creative I-Trigue 3400 ; cca 6hod.
    *Prestigio Nobile 157: Intel Centrino : Pentium-M 1,7G Dothan 2MB ; RAM DDR333 1GB ; HITACHI 80GB 5400ot. ; Radeon 9700 64MB ; SXGA+ 1400 x 1050 ; DVD+/-RW DL QSI ; 10/100MBit+WIFI ; CardReader 4v1 ; 4hod23minut

  2. #2

    Standardní Re: NTB přehřívání - reklamace?

    Citace Původně odeslal Mikeee Zobrazit příspěvek
    No na fakture jsou vypsany presne typy...
    napr. HDD Samsung 80GB SAMP080H.01
    Ale zase deska a procesor presne uvedeny nejsou.
    1)Chtel jsem si opsat SN desky,prociku a disku,pac predpokladam,ze pokud by to menili,tak na ty komponenty dostanu novou zaruku 2roky.
    Podle jejich zarucnich podminek mi tam ale nedaji nove kusy(v pripade vymeny),ale pouzite a opravene...mam narok tedy na novou zaruku na vymenene kusy?
    Pokud dojde k výměně, tak dostáváš záruku 2 roky ze zákona (i kdyby tvrdili něco jiného). Takže SN bych opsal a nejlépe i vyfotil a to před svědkem, případně si od nich nechal potvrdit SN na všechny věci.

    Pokud má dojít k výměně, máš nárok na nepoužité výrobky. Budou ti tedy muset dát nepoužitý Samsung SAMP080H.01, pokud by se ukázalo, že blbnul on.

    Citace Původně odeslal Mikeee Zobrazit příspěvek
    2)Sice to asi rozdelam,profouknu a namazu pastou.Kdyby ale tvrdili,ze jen mazali procesor pastou,pocita se to jako reklamace?
    Rozhodně ano. Tebe jako zákazníka nezajímá příčina, tobě jde o to, aby tebou zakoupená věc byla funkční. Po dobu, kdy bude věc v opravě, se záruka prodlužuje.

    Citace Původně odeslal Mikeee Zobrazit příspěvek
    3)Davam to do servisu a ne do obchodu,kde jsem to kupoval...kdyby to prece jen do 30dnu nestihli a ja budu chtit odstoupit od smlouvy,musi mi vyplatit penize i servis nebo se mohou vymlouvat na to,ze jsem to mel reklamovat v tom shopu?
    Tady si úplně jistý nejsem, ale... vymlouvat se podle mě nemůžou, zodpovědnost zůstává na prodejci, který ti musí vrátit peníze nebo zboží vyměnit. Následně si to prodejce vyřídí se servisem. Toť můj soukromý názor na toto.

    Citace Původně odeslal Mikeee Zobrazit příspěvek
    4)Jak se to pak dokazuje,kdyz by to do tech 30dnu nestihli?To si necham vyjet vypis hovoru na mobil a ukazu,ze mi nevolali nebo jak to pak dokazat,kdyby nastal tento problem?
    Přï převzetí do reklamačního řízení dostaneš potvrzení s datem převzetí.

    Citace Původně odeslal Mikeee Zobrazit příspěvek
    5)Mam si notebook nafotit a uvest do predavaciho protokolu,ze prebirajici pracovnik servisu fotky videl a podpisem strvrzuje,ze prijal vypsane komponenty a notebook je ve stavu,ktery je fotkami zdokumentovan?Nerad bych,aby se vratil poskrabany nebo jinak poskozeny.
    To je dobrý nápad, nicméně se domnívám, že nejsou povinni ti něco takového podepsat. V každém případě je to ale jistota, kdyby s ním náhodou něco provedli.
    Naposledy upravil Eagle; 09.10.2006 v 22:05.

  3. #3

    Standardní Re: NTB přehřívání - reklamace?

    Citace Původně odeslal Eagle Zobrazit příspěvek
    Pokud dojde k výměně, tak dostáváš záruku 2 roky ze zákona (i kdyby tvrdili něco jiného). Takže SN bych opsal a nejlépe i vyfotil a to před svědkem, případně si od nich nechal potvrdit SN na všechny věci.

    Pokud má dojít k výměně, máš nárok na nepoužité výrobky. Budou ti tedy muset dát nepoužitý Samsung SAMP080H.01, pokud by se ukázalo, že blbnul on.

    Rozhodně ano. Tebe jako zákazníka nezajímá příčina, tobě jde o to, aby tebou zakoupená věc byla funkční. Po dobu, kdy bude věc v opravě, se záruka prodlužuje.
    Takze jsem nakonec chovani disku natocil na fotak a pri reklamaci prilozil CD.Ted po tydnu je ve sledovani zakazek,ze disk vymenili.GOOD
    Odpoledne tam pro to pujdu.

    Budu tedy chtit na disk 2roky zaruku.Toto se nekam zapisuje nebo staci,ze v rekl.protokolu je napsana vymena disku a nove seriove cislo?

    A vzhledem k tomu,ze na NTB je zaruka uz jen cca 3 mesice,tak i prodlouzeni zaruky.Toto se nekam zapisuje nebo staci,ze mam zarucak(napr. do 20.unora) + reklamacni protokol(kde je uvedeno 7dni v servisu) a ja si to jen prictu k datu konce zaruky?Toto je pro me podstatne,pac v servisu uz byl za necele dva roky 2* a dela to skoro 1 mesic navic.
    THX
    Tak to mi rve koule!
    *Acer Aspire Timeline 3810TZG + Creative I-Trigue 3400 ; cca 6hod.
    *Prestigio Nobile 157: Intel Centrino : Pentium-M 1,7G Dothan 2MB ; RAM DDR333 1GB ; HITACHI 80GB 5400ot. ; Radeon 9700 64MB ; SXGA+ 1400 x 1050 ; DVD+/-RW DL QSI ; 10/100MBit+WIFI ; CardReader 4v1 ; 4hod23minut

  4. #4
    Senior Member minceVIP Avatar uživatele riksa
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    Tam, kde je puding (Praha)
    Věk
    44
    Příspěvky
    2 975
    Vliv
    327

    Standardní Re: NTB přehřívání - reklamace?

    Citace Původně odeslal Mikeee Zobrazit příspěvek
    Takze jsem nakonec chovani disku natocil na fotak a pri reklamaci prilozil CD.Ted po tydnu je ve sledovani zakazek,ze disk vymenili.GOOD
    Odpoledne tam pro to pujdu.

    Budu tedy chtit na disk 2roky zaruku.Toto se nekam zapisuje nebo staci,ze v rekl.protokolu je napsana vymena disku a nove seriove cislo?

    A vzhledem k tomu,ze na NTB je zaruka uz jen cca 3 mesice,tak i prodlouzeni zaruky.Toto se nekam zapisuje nebo staci,ze mam zarucak(napr. do 20.unora) + reklamacni protokol(kde je uvedeno 7dni v servisu) a ja si to jen prictu k datu konce zaruky?Toto je pro me podstatne,pac v servisu uz byl za necele dva roky 2* a dela to skoro 1 mesic navic.
    THX
    1) doba reklamace (celeho vyrobku) se nazapocitava do zarucni doby celeho vyrobku. takze ty zbyvajici 3 mesice zaruky na NTB se o tuto dobu prodlouzi

    2) nova zaruka v trvani 24 mesicu na HDD je automaticka ze zakona a zacina bezet predanim HDD (resp. NTB) tobe. to se nikam nezapisuje, jenom je zapotrebi mit zapsano, presne jak pises, v reklamacnim protokolu, ze vada byla odstranena vymenou hdd
    i3 3240@default || Gigabyte Z77-D3H || 2x4GB Kingston DDR3 1600 || Sapphire 7750@default|| Default cooling || WD 500AAKS + Samsung F2 1.5TB || Lite-on 1673 || Corsair HX520 || Chieftec DX-01BL-D-U || MS Natural Keyboard 4000 || Logitech MX1000 || HP LP2065
    "Der Kaiser Franz Straka", 3/11/05 in lidovky.cz: "Pokud vím, svět byl stvořen Adamem a Evou a u toho bychom měli zůstat."

  5. #5

    Standardní Re: NTB přehřívání - reklamace?

    1) Asi budes tezko prokazovat, ze vymenena soucastka neni nova, ale mel bys dostat reklamacni protokol, kde je napsana napr. vymena MB + nove ser. cislo a podle toho bys mel mit na ni 2 roky zaruku.

    2) Myslim, ze se to pocita. Reklamaci uznali a opravu provedli opravou chlazeni (namazani nove pasty).

    3) Penize musis vyzadovat po prodejci, tedy po obchodu. Pokud ti prodejce rekne, ze s tim mas jit rovnou do servisu, tak muzes. Ale kdyz nechces, tak ti to musi vzit i on a zaridit reklamaci.

    4) Od servisu potrebujes nejlepe podepsany papir, ze to nestihli opravit do 30 dnu a radeji i neopraveny notebook. S tim zajdes do obchodu a budes vyzadovat penize.

    5) Jistota je jistota. Radeji ho nafot a nech si to podepsat. Pokud by ti to vservisu nechteli podepsat, tak bych sel reklamovat k prodejci.

    OT: Zrovna kupuji notebook, tak doufam, ze se mi neco podobneho vyhne.
    Lenovo Thinkpad X220 (i5 2410M, 16GB RAM, HD3000, 12,5" IPS, 1TB HDD Seagate 7mm, 120GB mSATA Crucial M4), Mini Dock Plus Ser. 3, 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W

  6. #6

    Standardní Re: NTB přehřívání - reklamace?

    S temi body 3) a 4) je to takove zmatecne...
    Prodejce uvadi,ze pro rychlejsi vyrizeni je lepsi zajit rovnou do servisu.
    Je jasne,ze servis penize nevyplaci,ale vyplaci je prodejce.
    Takze jedine reseni je asi ten podepsany papir,ze to nestihli opravit a jit s tim k prodejci a dozadovat se penez.
    Slo mi spise ale o dokazani,ze to nestihli...mohou tvrdit,ze mi volali 30.den a pritom muzou zavolat az v den 31. Jak tohle pak dokazat?
    Tak to mi rve koule!
    *Acer Aspire Timeline 3810TZG + Creative I-Trigue 3400 ; cca 6hod.
    *Prestigio Nobile 157: Intel Centrino : Pentium-M 1,7G Dothan 2MB ; RAM DDR333 1GB ; HITACHI 80GB 5400ot. ; Radeon 9700 64MB ; SXGA+ 1400 x 1050 ; DVD+/-RW DL QSI ; 10/100MBit+WIFI ; CardReader 4v1 ; 4hod23minut

  7. #7

    Standardní Re: NTB přehřívání - reklamace?

    Citace Původně odeslal Mikeee Zobrazit příspěvek
    S temi body 3) a 4) je to takove zmatecne...
    Prodejce uvadi,ze pro rychlejsi vyrizeni je lepsi zajit rovnou do servisu.
    Je jasne,ze servis penize nevyplaci,ale vyplaci je prodejce.
    Takze jedine reseni je asi ten podepsany papir,ze to nestihli opravit a jit s tim k prodejci a dozadovat se penez.
    Slo mi spise ale o dokazani,ze to nestihli...mohou tvrdit,ze mi volali 30.den a pritom muzou zavolat az v den 31. Jak tohle pak dokazat?
    To je lepsi zajistit osobni navstevou v uvedený den, pak se nemusis s nikym dohadovat o tom, zda ti volali ci ne. (moje zkusenost je ta, ze ikdyz maj reklamaci hotovou, tak mi tedy vetsinou z ruznych servisu nevolaj, nicmene kdyz zavolam ja, je to treba uz hotovy). Pokud to tedy stihnou, rovnou si notas prevezmes, pokud ne, muzes s nima rovnou resit nasledne.
    A podepasni papiru o detailnim stavu notebooku se seriovymi cisly soucastek a detailnimi fotografiemi - tam to muze byt problem, jelikoz servisak na to standartne nemusi pristoupit, jelikoz notebook nebude opravovat on, podpisem by se zavazal za odpovednost k necemu, co on neni bezne schopen zkontrolovat, jeslti napr. sedi vsechny cisla soucastek atd. (musel by notas napr. rozebrat v podstate do sroubku, aby zjistil, zda vse sedi proti tvemu papiru). Nicmene nafotit si notas a vypsat si cisla soucastek je samozrejme uzitecne, nejlepe s nejakym svedkem a treba pred odchodem do servisu. (v pripade nejakeho extra sporu). Jinak pokud nestihnou opravu a nedokazou ti notas opravenej v uvedenou dobu vydat, jsou - jak je tady opakovano - povinni se s tebou dohodnout na vraceni plne kupni ceny co mas na fakture, nebo pri tvem souhlasu ti vec vymenit za jinou podle dohody (za lepsi, za horsi s jejich doplatkem tebou odsouhlasenym, ci nejak podle dohody, tam uz to zalezi skutecne na dohode).
    Dell E6400 (P8400, 4GB RAM, 500GB 7.2k, NVidia Quadro NVS 160M, Wifi, BT, DVDRW, LED WXGA+)
    Dell XPS 1330 Red (T7300, 2GB RAM, 160 GB 7.2k, NVidia GeForce 8400M GS, Wifi, BT, LED WXGA, DVDRW)
    IBM T42 (Dothan M745, 1.5GB RAM, 160GB 5.4k, R9600, Wifi, BT, SXGA+, DVDRW)
    Nikon D90 + MB-D80, Nikon18-200VR, Nikon 80-200/f2.8, Nikon SB-900, Lowepro, Tenba, Kata, ...
    http://www.atty.cz/ - Pražský e-shop a prodejní kancelář e-cigaret

  8. #8

    Standardní Re: NTB přehřívání - reklamace?

    Citace Původně odeslal tiktak Zobrazit příspěvek
    ...Jinak pokud nestihnou opravu a nedokazou ti notas opravenej v uvedenou dobu vydat, jsou - jak je tady opakovano - povinni se s tebou dohodnout na vraceni plne kupni ceny co mas na fakture, nebo pri tvem souhlasu ti vec vymenit za jinou podle dohody (za lepsi, za horsi s jejich doplatkem tebou odsouhlasenym, ci nejak podle dohody, tam uz to zalezi skutecne na dohode).

    Dobre,kdyz by na to doslo...
    Stavil bych se 30.den tesne pred zavirackou spolu se svedkem a pokud to nebudou to mit,tak je jasny,ze uz mam narok na odstoupeni od smlouvy.
    Resimu tu otazku,jestli servis je nebo neni povinen mi vyplatit penize?
    Dospeli jsme k tomu,ze servis nemusi vyplatit penize,ale ze mi musi napsat papir,ze to nestihli opravit a s tim pak pujdu k prodejci.Souhlasis i ty nebo na totok mas jiny nazor,nebot to z tveho popisu neni uplne zrejme.
    Tak to mi rve koule!
    *Acer Aspire Timeline 3810TZG + Creative I-Trigue 3400 ; cca 6hod.
    *Prestigio Nobile 157: Intel Centrino : Pentium-M 1,7G Dothan 2MB ; RAM DDR333 1GB ; HITACHI 80GB 5400ot. ; Radeon 9700 64MB ; SXGA+ 1400 x 1050 ; DVD+/-RW DL QSI ; 10/100MBit+WIFI ; CardReader 4v1 ; 4hod23minut

  9. #9

    Standardní Re: NTB přehřívání - reklamace?

    Citace Původně odeslal Mikeee Zobrazit příspěvek
    Dobre,kdyz by na to doslo...
    Stavil bych se 30.den tesne pred zavirackou spolu se svedkem a pokud to nebudou to mit,tak je jasny,ze uz mam narok na odstoupeni od smlouvy.
    Resimu tu otazku,jestli servis je nebo neni povinen mi vyplatit penize?
    Dospeli jsme k tomu,ze servis nemusi vyplatit penize,ale ze mi musi napsat papir,ze to nestihli opravit a s tim pak pujdu k prodejci.Souhlasis i ty nebo na totok mas jiny nazor,nebot to z tveho popisu neni uplne zrejme.
    No, dle myho, jeslize by ti servis nestihl notebook predat do toho 30 dne, predpokladam, ze by ti napsal dobropis pro prodejce, ktery by ti dle dohody vyplatil penize. Nicmene tam by prave mohl vzniknout zadrhel handrkovani se s prodejcem. Proto ikdyz pripadna oprava by byla asi delsi o dobu, nez prodejce notas premisti do spravneho servisu, sel bych prvotne reklamovat k prodejci a rovnez tam bych sel take 30ty den. Pokud to prodejce nebude mit k dispozici k predani, je to jeho problem a tebe dal nemusi zajimat vztah prodejce - servis. Reklamujes u prodejce a ten je dle meho povinen mit reklamaci do 30 dnu vyresenou a k predani, jinak se s tebou musi dohodnout na vyplaceni penez ci jine dohode, na kterou muzes/nemusis pristoupit. Nasledny problem napr. delsi opravy v servisu, at si pak resi prodejce se servisem, jak chtej, to te zajimat nemusi.
    Uvedu priklad - kdysi jsem za cca. 15kkc zakoupil Ericsson R520e (docela naslaplej mobil v tu dobu ). Po nekolika mesicich telefon uplne umrel a ja ho tedy nesl k prodejci (beznej kram s mobily). Ten mi rekl, ze bude rychlejsi, kdyz si zajdu sam, do autorizovaneho servisu Ericssonu a nasledne se uvidi. (to te muzou takto odeslat s notebookekm rovnez, nicmene mohou udelat zapis, ze v ten a ten den, jsi u nich reklamoval problem s notebookem). Vydal jsem se do autorizovaneho servisu Ericssonu, kde mi telefon vzali na zarucni opravu. Vzhledem k tomu, ze ale Ericsson (ze mne nepochopitelnych duvodu) zastavil dodavky nahradnich dilu k tomuhle telefonu a tim padem mi nemohli vymenit celou desku do mobilu, tak mi napsali dobropis pro prodejce, ze telefon je neopravitelny, ze to neni vinou meho poskozeni, ale vadou pristroje a ja se vydal k prodejci. Prodejce sice delal lehky ofuky, ze mi da jen pomernou cast ceny, nebo ze mi jej vymeni za jiny, nicmene ubezpecil jsem ho, ze setrvavam na pozadavku vraceni penez, coz jsme sepsali, on mne uz velmi slusne pozadal, jestli mi muze castku vyplatit az druhy den na krame (nemel pry hotovost), tak jsem mu ze sve dobre vule pristoupil na to, ze kdyz to hodime na papir formou upisu penez na urcity datum, nevidim v tom problem. Takze druhy den mi vyplatil plnou cenu pristroje, tak jak musel. Ale jak rikam, pokud bych po plne castce touzil ihned, nemohl by s tim asi nic nadelat, nicmene nechtel sem delat zbytecne rozbroje a pristoupil na tuto dohodu. A vse se odehralo asi 40 dni potom, co byl telefon v servise Ericssonu, takze muj narok byl naprosto zrejmy. Dnes uz je myslim podobna reklamace i prodejcum dostatecne jasna a vedi, ze kdyz opravenou vec nedodaji, dle zakona maji smulu a ti vycuranejsi pak na mene znale a zbehle uzivatele zkousi riuzne typy habadur jako vymen za zbozi jine cenovky, treba novejsi a stejnych parametru (vyplati se jim to, servis respektive dovozce jim pak za onen napr. notebook muze vyplatit rovnez plnou prodejni cenu), pripadne jeste vycuranejsi zkousi ruzne "amortizace" a "reklamacni poplatky" a podobne ptakoviny, na ktere pokud je zbozi prodano konecnemu uzivateli ve vztahu koncovy zakaznik - prodejce nemaji narok.
    Takze ja bych doporucoval navstivit prodejce, reklamovat u nej, pokud te odesle do servisu, ze to bude rychlejsi, tak si nechat asi napsat na to papir, ze jsi toho dne reklamoval u nic a ani te odeslali v ramci zrychleni reklamace do servisu primo. A pak cekat a 30 den se dostavit bud k prodejci (pokud bude reklamace pres nej, nebo do servisu, kde ti pripadne musi vystavit dobropis pro prodejce, ze notebook nestihli opravit do terminu, at se tedy s tebou prodejce vyrovna.
    Ale uprimne - muze se ti stat, ze notebook v pohode staci opravit a predat, preci jen to je beznejsi, nez ze by to nestihli.
    Takze pripravit se na vsechny mozne varianty je dobre, ale zase nestahovat kalhoty pred brodem, zas takovy procento reklamaci si prodejce ci servis nenecha prosvihnout.
    Kuwa sem se rozepsal....
    Dell E6400 (P8400, 4GB RAM, 500GB 7.2k, NVidia Quadro NVS 160M, Wifi, BT, DVDRW, LED WXGA+)
    Dell XPS 1330 Red (T7300, 2GB RAM, 160 GB 7.2k, NVidia GeForce 8400M GS, Wifi, BT, LED WXGA, DVDRW)
    IBM T42 (Dothan M745, 1.5GB RAM, 160GB 5.4k, R9600, Wifi, BT, SXGA+, DVDRW)
    Nikon D90 + MB-D80, Nikon18-200VR, Nikon 80-200/f2.8, Nikon SB-900, Lowepro, Tenba, Kata, ...
    http://www.atty.cz/ - Pražský e-shop a prodejní kancelář e-cigaret

  10. #10

    Standardní Re: NTB přehřívání - reklamace?

    Jasne,pravdepodobne to stihnou...ale kdysi jsem neco reklamoval a nebyl jsem znaly...a uz ani nevim,jak presne to dopadlo...ted uz vim co a jak,kdyz na to dojde...

    Problem je,ze ten notebook byl kupovan pres e-shop a a sidlo ma ve Sternberku za Olomouci...coz mam 150minut cesty vlakem
    Odnesu to proste v Brne do servisu a uvidime
    Kazdopadne diky za vycerpavajici info...treba i to ze nemaji narok na zadne reklamacni poplatky napr. v pripade,ze by clovek reklamoval neco,co je v poradku.
    Tak to mi rve koule!
    *Acer Aspire Timeline 3810TZG + Creative I-Trigue 3400 ; cca 6hod.
    *Prestigio Nobile 157: Intel Centrino : Pentium-M 1,7G Dothan 2MB ; RAM DDR333 1GB ; HITACHI 80GB 5400ot. ; Radeon 9700 64MB ; SXGA+ 1400 x 1050 ; DVD+/-RW DL QSI ; 10/100MBit+WIFI ; CardReader 4v1 ; 4hod23minut

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Podobná témata

  1. FAQ + nekolik citaci z ruznych webu
    Založil Jezevec v sekci fóra Reklamace a §
    Odpovědí: 7
    Poslední příspěvek: 11.08.2007, 17:13
  2. USB porty na ntb?Výrobci ntb a tiskáren-oporujou viz text
    Založil Luk v sekci fóra Ostatní hardware
    Odpovědí: 3
    Poslední příspěvek: 27.06.2005, 23:17
  3. Dejte mě odbornou informaci.Nic víc.Odpojení ntb od sítě
    Založil Dragoun v sekci fóra Ostatní hardware
    Odpovědí: 1
    Poslední příspěvek: 16.06.2005, 23:17
  4. Průzkum reklamace v HK
    Založil Michal-Tučný v sekci fóra Reklamace a §
    Odpovědí: 4
    Poslední příspěvek: 13.09.2003, 23:03

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •