Citace Původně odeslal Max Casper Zobrazit příspěvek
V Cybexu jsem také jednou vracel monitor v rámci 14-denní lhůty. Peníze jsem měl na účtu asi do tří týdnů, takže v tomnto ohledu spokojenost, ale co mě zarazilo, byla naprostá neochota komunikovat. Na žádný z mnou zaslaných e-mailů a dopisů nikdo neodpověděl, takže jsem do poslední chvíle nevěděl na čem jsem.
Chápu, že tohle vracení ve lhůtě asi zrovna nemilují, ale jedna řádka, že monitor dorazil a že to berou na vědomí by je nezabila.
Největší sranda je, že ode mě nechtěli ani číslo účtu - to jsem jim nutil když jsem se tam poprvé a naposledy dovolal. Prý to musí nejdříve prověřit a pak to můžeme řešit proplacení dobropisu
Doufám že - jak psal Vykuk - dostala šéfová (nebo to byl šéf?) reklamačního oddělení pořádného sprda a už to pofičí jak po drátkách. Jen mám obavu, aby to takto nefrčelo až za půl roku po mnoha organizačních a personálních změnách...
No a co mě úplně nejvíce štve a zároveň ve mně budí strach je, že ten monitor tam v tom bordelu nenajdou...