Citace Původně odeslal Petrik Zobrazit příspěvek
3) Uved mi prosim nekolik bezne pouzivanych desktopovych uloh, ktere trpi tragickym nedostatkem vykonu a ktere nelze paralelizovat?
mencoder, avidemux, virtualdub, xvid, x264, lame, transcode = kvuli temto aplikacim si kupuju porad dokola moderni CPU a stale to CPU je pomale na muj vkus, nesnasim cekani.

Citace Původně odeslal Petrik Zobrazit příspěvek
4) A proto AMD uvadi QC, to bude ono. Jestli neco planujou, tak tozhodne ne jednojadra
To nemyslis vazne Jak muzou "riskovat" vyvoj jedno-jadra, kdyz tomu lidi nerozumej a dnes je zajimaji dual core, protoze je to v reklame a leti to, je pak tezke se pres takovy marketing prenest ...
Presne duvod proc kdysi AMD muselo zavest rating, protoze proste procesory AMD mele na mensi frekvenci, VYSSI vykon nez "dokonaly" intel ... proste lidi nerozumi, ze ten procak je lepsi, vidi jen oznaceni ... a reklamu. To same DDR1 a DDR2 a porad dokola ...

Citace Původně odeslal Petrik Zobrazit příspěvek
5) takze souhlasis s tim, ze psat SW na Cell asi lze, kdyz se ty hry na nem hybaji hodne dobre, jo? To jsi se dostal do slepe ulicky, co Na jednu strany tvrdis, ze hry psat MT nelze a take jsi tvrdil, ze psat SW pro Cell je skoro nemozne. Ted jsi k tomu jeste dodal, ze i stara G4ka je rychljesi nez Cell (ktery obsahuje jakoby G5). Nejak tedy nechapu, jak je mozne, ze se ty hry na tom tak uzasne hybaji
V tomhle mas pravdu. To je ta spravna cesta.Myslim si taky, ze Cell je super a ze v dane konzoli je to silna zbran + sladeny HW a SW = pecka ... tak by to melo fungovat ....