Výsledky hlasování: ?

Hlasující
92. Nemůžete hlasovat
  • Mam core 2 duo a jsem spokojeny, i pres vynalozene penize

    31 33,70%
  • Mam core 2 duo a jsem spokojeny, ale za ty penize to nestalo

    0 0%
  • Nemam core 2 duo, ale koupim si ho

    30 32,61%
  • Nemam core 2 duo a nechci ho

    31 33,70%
Výsledky 1 až 25 z 959

Téma: Vyznam dual core

Threaded View

Předcházející příspěvek Předcházející příspěvek   Další příspěvek Další příspěvek
  1. #11

    Standardní Re: Vyznam dual core

    Eagle, nechci ti do toho kecat, ale co to ma co spolecnyho s tim, ze jim to dost pravdepodobne funguje? Ze nejaky WoodyIS nevi, jak to udelat, me uprimne moc nezajima. Spise me zajima, ze nekdo ve Valve to zrejme vi a ze mu to uz pravdepodobne funguje. Treba to je jen nejaka marketingova bublina, ale jestli jim to funguje a bude jim to uspesne fungovat i na mnoha jadrech, tak to je rozhodne pozitivni vec, ne? Krome toho to taky bude znamenat, ze jsi nemel pravdu, coz me uprimne ani moc netrapi. Me jen fascinuje, jak se zuby nechty snazis dokazat, ze neco, co uz nekomu velmi pravdepodobne funguje, nemuze fungovat. To, ze ty nevis, jak neco udelat, jeste neznamena, ze to nevi nikdo na svete. Premyslej o tom. Krome toho docela nechapu, proc se tak hrozne moc snazis delat anti-MC (multi core) kampan. Ty snad vazne chces, abychom zustali na veky veku u jednoho jadra a neslu nikam dal.

    Citace Původně odeslal Eagle Zobrazit příspěvek
    Ty neumíš číst? Přímo na CDR ti to v diskuzi vysvětlil WoodyIS. Dovolím si citaci:

    "Nic ve zlem, ale docela jsem se pobavil u vety: "Přistupují k tomu celkem logicky tak, že pustí o jedno méně podřízených vláken, než je počet jader a k tomu jedno hlavní vlákno, které se stará mimo jiné i o synchronizaci". Problem totiz neni v tom, kolik vlaken vytvorit, ale co do nich dat tak, aby intenzivne pracovala na svych datech a byla navzajem nezavisla, aby na sebe navzajem nemusela cekat. Protoze je to jedna cast me prace, tak sem se tesil, jak nam to Gabe prozradi a ono nic "
    A jinak cist neumis spise ty, eagle:
    The engine uses lock-free algorithms to solve one of the major problems of threading - access to data. Many of us have come across a similar problem before - if you're trying to edit a database or a web page whilst someone else is already doing a similar thing, you end up with one person overwriting the other person's data. The problem is the same when it comes to multiple threads accessing one data set in-game.

    Aby nedoslo k nedorozumeni, tak ti to prelozim. Oni tvrdi, ze jejich engine vyresil ten problem synchronizace tak, ze zadna synchronizace zrejmne neni Neptej se me jak, ale zrejmne nejakym novym zpusobem pristupu k datum. To mi pripomina reiser4 (linux FS), ktery funguje "atomarne". Operace budto probehnou uplne, nebo vubec. Zajimave na tom je to, ze neni potreba duplikovat data. Proste u obou zrejmne nejaky extra vychytany algoritmus. Takze opet jedna rada: v IT oboru nepouzivej slova jako "nikdy" nebo jako v tomto pripade "musis". Oni proste nejakou tvoji sychronizaci zajistit zrejmne nemusi. tecka

    Citace Původně odeslal Eagle Zobrazit příspěvek
    Muhehe. Ty jsi nikdy nemohl nic programovat multithreadově (zda jsi vůbec kdy programoval), protože tahle citace je úplně o ničem. Když máš nějaká data v RAM (typicky dynamická) a máš víc threadů s pointery na ně, tak musíš zajistit sychronizaci, aby ti některý z threadů nenačetl stará data dřív, než jsou přepsána aktuálními jiným threadem (to je mimochodem jeden z největších problémů i u více než jednoho CPU z pohledu hardware - synchronizace zpožděných zápisů do RAM). Tím, že uvolníš uzdu a umožníš čtení v libovolný okamžik, způsobíš to, že některé thready budou používat stará data, a tedy dojde k porušení integrity dat! Je samozřejmě možné, že Valve udělalo něco takového pro věci, kde je limitem lidské oko / vstup z periferií, a tedy tato prasárna nebude na první pohled poznat, jenže to není správná metoda multithreadingu, ale krok udělaný z nouze a s nepříznivými důsledky.

    A ten největší problém multithreadingu je vytvořit víc než jedno vlákno, které budou mít pořád co dělat. Fakt si myslím, že jsi nikdy nic multithreadově neprogramoval, protože jinak bys tyhle elementární věci znal.
    Naposledy upravil Petrik; 03.11.2006 v 23:00.
    desktop: i5-2500K@3700MHz, MSI P67A-C43-B3, 2x4GB Kingston Value, Sapphire 5850 Xtreme 1GB 850/1100, 2xWD10EALX fake RAID-1, LG W2600HP-BF S-IPS,Razer DiamonBack, Seasonic SS-400ET-F3, Windows 7 x64 SP1 + ubuntu x64
    notebook: IBM T41p, 1.7 Pentium M, 14" 1400x1050, 1.5GB RAM, 40GB 4200r, Ubuntu 9.04
    ultraportable: IBM X41, 12" XGA 1.5GHz Dothan, 2GB RAM, 32GB CF Pretec 233x SSD, Ubuntu 9.10
    repro: Teufel Concept E Magnum PE 5.1

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Podobná témata

  1. dual core notas s grafickou buducnostou
    Založil Lord Skullhead v sekci fóra Nákupní poradna
    Odpovědí: 3
    Poslední příspěvek: 10.04.2006, 17:48
  2. jak je to s tim dual channelem?
    Založil vaga v sekci fóra Intel čipové sady
    Odpovědí: 26
    Poslední příspěvek: 06.08.2005, 18:43
  3. P4 2.8GHz vykonnejsi nez dual opteron 240 na linuxu?
    Založil Petrik v sekci fóra AMD procesory
    Odpovědí: 6
    Poslední příspěvek: 20.09.2004, 07:56
  4. Ma vubec Dual chanel u AMD vyznam?
    Založil Uncle Fucker v sekci fóra NVIDIA čipové sady
    Odpovědí: 25
    Poslední příspěvek: 18.02.2003, 23:02
  5. Jake pameti pro dual channel?
    Založil Evils v sekci fóra Paměti
    Odpovědí: 6
    Poslední příspěvek: 02.02.2003, 01:22

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •