Výsledky hlasování: ?

Hlasující
92. Nemůžete hlasovat
  • Mam core 2 duo a jsem spokojeny, i pres vynalozene penize

    31 33,70%
  • Mam core 2 duo a jsem spokojeny, ale za ty penize to nestalo

    0 0%
  • Nemam core 2 duo, ale koupim si ho

    30 32,61%
  • Nemam core 2 duo a nechci ho

    31 33,70%
Výsledky 1 až 25 z 959

Téma: Vyznam dual core

Threaded View

Předcházející příspěvek Předcházející příspěvek   Další příspěvek Další příspěvek
  1. #11

    Standardní Re: Vyznam dual core

    Citace Původně odeslal DRTiCZ Zobrazit příspěvek
    http://home.pacbell.net/ouster/threa...0bad%20idea%22

    vlakna jsou zkratka problem a opravdu si myslite, ze se v nich nekdo u games bude nejak zvlast babrat?
    a jako potvrzeni tohohle 11 let staryho dokumentu zacal Sun vyrabet procesory s CoolThreads ...
    navic se ten dokument zabejva temer vyhradne navrhem UI a lowend serveru... o hrach ani slovo ...

    a docela by asi stalo za to vypichnout Threads more powerful than events, but power is rarely needed. ... sakra nevzpominate si nekdo, proc ze jsme se ted k tem threadum dostali? ... hmm ... nebylo to nahodou proto, ze potrebujeme 'more power'?

    Citace Původně odeslal Eagle
    To docela mění zde nastolený směr diskuze - zjevně nebude problém zatížit jedno jádro výpočtem fyziky a kolizí, potíž bude v tom, že chceme-li, aby tato fyzika probíhala realtime (tj. aby například jedno auto neprojelo celé druhým a až pak byla zjištěna kolize), musí být fyzika spočítána hodně rychle, protože se jedná o sekvenční záležitost. A je zřejmě jasné, že když data musíme překopírovat z jednoho CPU do druhého, může DC dokonce i zpomalovat výpočet.
    tady zas naopak vydim moznost pouziti symetrickejch threadu ... nemam moc tuseni, jak konkretne probiha vypocet fyziky ve scene, ale pocitam, ze se postupne pro jednotlivy objekty vypocitavaj drahy. proc neudelat jednoduchej box model pro urceni spolu nekolidujicich objektu a ty potom pocitat separatne v ruznejch vlaknech? samozrejme, zvetsi to komplexitu kodu, ale porad lepsi komplexnejsi kod, nez zadnej kod, nebo kod, kterej proste dnesni cpu nestihne. a zastavit vyvoj vseho do doby, nez se da dohromady nejaka jina architektura, mi prijde trosicku radikalni ...

    mimochodem, nekde kus zpet jsi tvrdil, ze vice jader je reseni na max 5 let ... neni to tak akorat doba na to, abychom dali dohromady prechod na nejakou jinou architekturu, vymysleli nejaky jiny reseni?
    me to prijde asi stejny, jako rict, ze benzinovy motory jsou spatny reseni, protoze jsou slozitejsi, mame prece paru, ropa jednou dojde a je to tim padem jem docasny reseni. jenze my chcem jezdit, chcem jezdit rychle a chcem jezdit ted.
    Naposledy upravil Fox!MURDER; 07.10.2006 v 16:11.
    Hrrrr, will you stop using people as human driven search engines? Google.com has all the answers you need.

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Podobná témata

  1. dual core notas s grafickou buducnostou
    Založil Lord Skullhead v sekci fóra Nákupní poradna
    Odpovědí: 3
    Poslední příspěvek: 10.04.2006, 17:48
  2. jak je to s tim dual channelem?
    Založil vaga v sekci fóra Intel čipové sady
    Odpovědí: 26
    Poslední příspěvek: 06.08.2005, 18:43
  3. P4 2.8GHz vykonnejsi nez dual opteron 240 na linuxu?
    Založil Petrik v sekci fóra AMD procesory
    Odpovědí: 6
    Poslední příspěvek: 20.09.2004, 07:56
  4. Ma vubec Dual chanel u AMD vyznam?
    Založil Uncle Fucker v sekci fóra NVIDIA čipové sady
    Odpovědí: 25
    Poslední příspěvek: 18.02.2003, 23:02
  5. Jake pameti pro dual channel?
    Založil Evils v sekci fóra Paměti
    Odpovědí: 6
    Poslední příspěvek: 02.02.2003, 01:22

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •