Zeptal jsem se, jestli můžu hodit log na nějaké forum. Dostalo se mi záporné odpovědi. Je na tom něco k nepochopení? Někdo holt nemá potřebu, aby se jeho citace vláčely ve flamu na nějakém foru. Takže klid.
No a k té fyzice ve hrách se to má tak, že většina fyziky ve hrách si vystačí s úplně elementárními matematickými operacemi. Jestli bys tam hledal nějakou laplaceovu transformaci a složité integrály, tak bys byl docela zklamán. Vem si, že je potřeba počítat hodně objektů ve velké scéně a je potřeba to dělat hodně moc rychle.
To neni pravda. Rozhoduje především hratelnost. Kolik her vysí na nějaké extra reálné fyzice? Míra reality fyziky nemá s úspěchem hry zas moc společného. U fyziky ve hrách jde pouze o to, aby to jakous takous vypadalo podobně jako v reálu a hlavně aby to bylo rychlé.
Neni pravda. Na ČVUT pokud se nic nezměnilo učí multithreadové programování už ve druhém ročníku na fakultě výpočetky. O tom, co ty píšeš to neni ani náhodou. Krom toho problém je, že ty to tady srovnáváš s nějakýma aplikačníma programátorama, což si myslim, že je u téhle kategorie lidí hodně zcestné.
Tak to já téměř vůbec.