2 SWARM: Takze jestli to chapu dobre, tak ten clovek skutecne potvrdil, ze ty nejnovejsi enginy budou mit oddlene jednotlive veci (AI, fyziku, Zvuk a pod)? To je superOtazka je jak moc komplikovane to bude, aby pak ty hry vubec vysli v konecnem case.
Ad ta fyzika: doufam ze ne vsichni vyvojari, co pisi fyziku, ani poradne nevedi, co to je Laplaceova transformace. Ono je dost mozne, ze by i do her sla aplikovat vysokoskolska fyzika jako napr. Lagrangeovy rovnice druhého druhu a pod. veci, problem je ale v tom, ze ten vyvojar by musel byt jak dobry programator, tak alespon prumerne vzdelany fyzik. Takovych lidi asi moc neni a to je mozna duvod, proc az do nedavna fyzika ve hrach vypadala tak jak vypadala. Neber to prosim jako urazku toho tveho znameho a diky za tvoje prispevky.
Ad vyrobci HW vs. programatori: Jestli to chapu dobre, tak se soucasnou technologii vyrobit rozumne 6GHz SC patrne nejde, kdezto psat MT programy, pokud to algoritmus dovoli (dost casto), jde. Presto jich je velmi malo. Kdo je tedy neschopny nebo liny? A proc jsou podle meho nazoru obecne kvalitnejsi linuxove programy velmi casto MT, kdezto wokenni malo kdy? Neni to proste spise tim, ze linuxovy programatori pisi proto, aby ty programy byly co nejlepsi (a proto jsou casto MT), kdezto wokenni pisi proto, aby si vydelali? Mozna je tedy dobre, ze intel jen tak neuvede SC verzi core 2 ***, protoze si alespon vice lidi poridi DC a mozna to konecne donuti i wokeni vyvojare psat MT SW.