Výsledky 1 až 16 z 16

Téma: opakovana reklamace

Hybrid View

Předcházející příspěvek Předcházející příspěvek   Další příspěvek Další příspěvek
  1. #1
    Senior Member minceVIP Avatar uživatele riksa
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    Tam, kde je puding (Praha)
    Věk
    45
    Příspěvky
    2 975
    Vliv
    330

    Standardní Re: opakovana reklamace

    Obcansky zakonik rika, ze pravo odstoupit mas mimo jine v pripade, kdy kupujici nemuze vec radne uzivat 1) pro opetovne vyskytnuti vady po oprave nebo 2) pro vetsi vyskyt vad. Takze IMHO tvuj pripad bude na odstoupeni stacit.
    i3 3240@default || Gigabyte Z77-D3H || 2x4GB Kingston DDR3 1600 || Sapphire 7750@default|| Default cooling || WD 500AAKS + Samsung F2 1.5TB || Lite-on 1673 || Corsair HX520 || Chieftec DX-01BL-D-U || MS Natural Keyboard 4000 || Logitech MX1000 || HP LP2065
    "Der Kaiser Franz Straka", 3/11/05 in lidovky.cz: "Pokud vím, svět byl stvořen Adamem a Evou a u toho bychom měli zůstat."

  2. #2
    Senior Member mince Avatar uživatele meteor
    Založen
    27.02.2006
    Bydliště
    Baťatown
    Příspěvky
    1 458
    Vliv
    278

    Standardní Re: opakovana reklamace

    Citace Původně odeslal riksa Zobrazit příspěvek
    1) pro opetovne vyskytnuti vady po oprave
    Opětovné vyskytnutí = 2x stejná vada? Člověče, taky mám tak nějak zažito 3x stejná vada = odstoupení od smlouvy. Jestli je to možné (odstoupit od smlouvy) už napodruhé, tak musím říci, že český zákazník je opravdu kvalitně "chráněn" a má se jako prase v žitě
    "Nejhorší není to, čeho jsme se dopustili na ostatních, ale to, co jsme spáchali sami na sobě."

    Intel i5-8400 (CF) | GB Z370 Aorus Gaming K3 | Kingston 2x8GB HyperX Predator 3000MHz | GeForce GTX 560Ti | Samsung 860 Pro 512GB | SB X-Fi Gamer | Asus 2014L1T | Seasonic Focus Plus 550W | SilentiumPC Armis AR7 TG | EIZO EV 2455 | Marantz PM6006 plus Wharfedale Diamond 230 + Audio-Technica ATH-T500 | Windows 10 Pro

  3. #3

    Standardní Re: opakovana reklamace

    Děkuji, za odpovědi. Došel mi i ten 3 protokol, podám odstoupení od kupní smlouvy z důvodu většího počtu závad. Dám vědět jak to dopadlo pro ostatní s podobným problémem.
    ...

  4. #4
    Senior Member Avatar uživatele MV
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    Neratovice
    Příspěvky
    1 557
    Vliv
    308

    Standardní Re: opakovana reklamace

    Abych nezakládal nové téma. V září 2009 jsem pro kamarádku pořídil notebook HP Probook 4510s. Fungoval spokojeně asi přes rok a pak začal "zlobit". Až už nešel skoro používat, dostal se ke mně, abych se na něj podíval a opravil. Zjistil jsem, že disk je v pytli, zálohoval jsem co se dalo a odnesl jsem v červnu 2011 prodejci (Mironet) a ten ho poslal do HPčka. V HP vyměnili disk (toshibu za hitachi) a také i DVD vypalku která moc nečetla.
    Notebook se vrátil, nainstaloval jsem znovu systém (kupovaný zvlášť) a půl roku to zase fungovalo. Nyní se mi notebook vrátil, jeden den ho vypli, další den už OS nenajel - opět vadný disk. Na partitiony se už nedostanu, hitachi fitness tool hlásí 0x70 - Defective Device.

    Asi spíš náhoda, než chování uživatele, kamarádka ho prakticky nikam nenosí (už před první reklamací byl notebook stále jak nový, což se nedá říct po opravě, kdy kryt ne moc kvalitně sestavili a odřeli), noťas je téměř jen doma a má freefall sensor.

    Samotný notebook je po záruce, ale disk by neměl být, když byl v provozu 7 měsíců. Nevíte, jestli mám právo na reklamaci a případně kde? U Mironetu asi už ne, tak asi u HP? (v protokolu však není S/N nového disku). Nebo u výrobce disku (Hitachi), nebo už nemám nárok?
    PC1: Core i5 750 2.66 GHz @ 3.4 - 4 GHz | Asus P7P55D PRO | Zalman Reserator1 @V2 Water | 8GB DDR3-1333 Kingston | Gigabyte GF GTX660oc 2GB | Seagate MomentusXT 750GB + Samsung F3 1TB | Pioneer DVR-111 | Audigy2zs + DTT2200 | TerraTec Dual DVB-T PCI-e | LIAN-LI case | Delta 700W PSU | HP LP2475w | Ultraportable: Toshiba Portégé R100 Centrino | Pentium-M ULV 1.0 | 768MB DDR | 1.8" MicroIDE -> ZIF IDE -> mSATA SSD Samsung PM830 32GB | Trident Cyber XP4 32MB | 12.1" XGA | 1.09kg/1.4kg (2hod/6.5hod) | Lenovo R61, C2D T8100, 2.5GB DDR2, 160GB, 15.4" WSXGA+ | Dell XPS M1330, T9300, 4GB DDR2, MomentusXT 500GB, GF 8400MGS /w Coppermod, 13.3 WXGA | Dell Latitude E6220, Core i5-2520M, 8GB DDR3, Samsung PM830 128GB SATA3.0 SSD, backlit kbd, 12.5" WXGA | Misc: Routerboard RB133, 2x WLAN | D-Link ShareCenter DNS-320 + 2x 2TB WD Green WD20EZRX @ RAID1

  5. #5
    Senior Member
    Založen
    09.10.2002
    Bydliště
    Praha
    Příspěvky
    1 404
    Vliv
    303

    Standardní Re: opakovana reklamace

    MV:

    já nevím jestli to chápu správně, tak to píšu radši hned na úvod.
    ----------------
    promazáno - JEY
    ----------------

    .... aha => menší edit.. možná už začínám chápat. před 7 měsíci při reklamaci ten disk, co tam byl origo, vyměnili za nový? tak v tom případě je na něj stejná záruka jako na původní disk (nevím zda je to kupováno na ičo nebo jako koncák).
    a ta záruka na ten nový disk se vztahuje - uplatňuje pomocí reklamačního protokolu z té opravy před 7 měsíci. pokud v tom není nějaký háček.
    chápu mironet, že se jim to nechce řešit (poslali by to do servisu), proto tě posílají přímo do servisu. nicméně co jsem psal výše, platí. určitě bude lepší počkat, až odpoví někdo fundovanější (riksa, další), přecejen moje praxe z reklamací už je staršího data. případně se dá i přímo zavolat do toho hp servisu a rovnou se optat.

  6. #6
    Senior Member Avatar uživatele MV
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    Neratovice
    Příspěvky
    1 557
    Vliv
    308

    Standardní Re: opakovana reklamace

    Ahoj, ano kupováno jako koncák s dvouletou zárukou. Bohužel disk se z notebooku nedá jednoduše vyndat (musí se vyndat lišta nad klávesnicí, samotná klávesnice; rozebíral jsem náhodou stejný model notebooku a bylo to peklo) a pokud by byla šance na reklamaci, nechci do toho hrabat. Na druhou stranu data z toho bez vyndání disku už asi nedostanu (všechny utilitky co jsem měl z CD, jsem zkoušel, nyní zbývá osvědčený getdataback for ntfs, ale i tak už je šance malá) a při poslání do servisu o ně stopro přijdu.
    Takže bych jí snad radši koupil nový disk a vyměnil, kdyby ovšem nebyly ceny HDD jaké jsou (je tam 500GB/7200rpm).
    Ověřoval jsem RMA disku přímo na webu hitachi podle S/N disku a tam mě to odkázalo, ať si reklamaci vyřídím tam, kde jsem kupoval Z toho mi vyplývá, že disk je z nějakého distribučního kanálu pro OEM/servisy a bůhví, jakou na něj mají záruku
    PC1: Core i5 750 2.66 GHz @ 3.4 - 4 GHz | Asus P7P55D PRO | Zalman Reserator1 @V2 Water | 8GB DDR3-1333 Kingston | Gigabyte GF GTX660oc 2GB | Seagate MomentusXT 750GB + Samsung F3 1TB | Pioneer DVR-111 | Audigy2zs + DTT2200 | TerraTec Dual DVB-T PCI-e | LIAN-LI case | Delta 700W PSU | HP LP2475w | Ultraportable: Toshiba Portégé R100 Centrino | Pentium-M ULV 1.0 | 768MB DDR | 1.8" MicroIDE -> ZIF IDE -> mSATA SSD Samsung PM830 32GB | Trident Cyber XP4 32MB | 12.1" XGA | 1.09kg/1.4kg (2hod/6.5hod) | Lenovo R61, C2D T8100, 2.5GB DDR2, 160GB, 15.4" WSXGA+ | Dell XPS M1330, T9300, 4GB DDR2, MomentusXT 500GB, GF 8400MGS /w Coppermod, 13.3 WXGA | Dell Latitude E6220, Core i5-2520M, 8GB DDR3, Samsung PM830 128GB SATA3.0 SSD, backlit kbd, 12.5" WXGA | Misc: Routerboard RB133, 2x WLAN | D-Link ShareCenter DNS-320 + 2x 2TB WD Green WD20EZRX @ RAID1

  7. #7

    Standardní Re: opakovana reklamace

    MV: Myslím, že základní otázka zní:
    Byl disk (ten původní) součástí celku, tj. notebooku, nebo kupován zvlášť (a podle toho na faktuře/dodáku označen)?
    Myslím, že odpověď je bude: Součástí notebooku, podobně jako ram, displej, procesor, nebyla to žádná skládačka.

    A z toho bych dovodil, že nový disk je tedy pouze náhradním dílem který použil servis při opravě. A na takové díly je záruka jen 3 měsíce, pokud ti v servise do reklamačního protokolu nenapsali víc?
    Neděkujte, nenadávejte, pokud se vám něco líbí nebo nelíbí, používejte prosím reputaci (tj. ikonka s vahami pod avatarem)... a v případě kritiky nezapomeňte napsat důvod, abych se mohl poučit a polepšit

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Podobná témata

  1. Reklamace v TSB
    Založil Rodeo65 v sekci fóra Reklamace a §
    Odpovědí: 2
    Poslední příspěvek: 14.03.2009, 10:17
  2. Opakovana slova v textu - program?
    Založil Mikeee v sekci fóra Programy a problémy s nimi
    Odpovědí: 0
    Poslední příspěvek: 02.03.2009, 23:18
  3. Presunuti WinXP - opakovana reaktivace,nejde se prihlasit
    Založil zivan v sekci fóra Ostatní operační systémy
    Odpovědí: 7
    Poslední příspěvek: 28.05.2008, 01:04
  4. Opakovaná reklamace a vrácení peněz...
    Založil kamil v sekci fóra Reklamace a §
    Odpovědí: 2
    Poslední příspěvek: 01.04.2006, 16:17
  5. opakovaná reklamace repro - servis tvrdí, že jsou OK
    Založil russianblue v sekci fóra Reklamace a §
    Odpovědí: 9
    Poslední příspěvek: 03.03.2005, 17:45

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •