Výsledky 1 až 25 z 52

Téma: Reklamace-Softcom

Hybrid View

Předcházející příspěvek Předcházející příspěvek   Další příspěvek Další příspěvek
  1. #1
    Senior Member mince
    Založen
    07.10.2002
    Bydliště
    Brno
    Věk
    45
    Příspěvky
    1 278
    Vliv
    301

    Standardní Re: Reklamace-Softcom

    Obecně se musím zastat Mawy, ale to je asi jasné... taky jsem obchodník, i když teda jen zaměstnanec.

    Nebudu tady rozebírat kdo má v čem pravdu nebo ne, to už je tu několikrát...

    Jen bych se chytnul toho nápadu: "obrátit se na svého poslance"

    Asi by něco takového chtělo udělat, protože můj asi úplně stupidní mozek už řadu let nemůže pochopit, jak je možné, že zákazník používá zboží třeba 1.5 roku, pak jej vyreklamuje a dostane kompletní kupní částku zpátky.

    Dokud to bude takhle fungovat, tak vztah prodejce - zákazník bude furt o oje*ávání jednoho druhým a naopak.

    Moje hlava, moje svědomí a já nevím co ještě, mi jasně říká, že jestli něco používám, tak z toho mám nějaký užitek/prospěch.

    Proč bych pak měl chtít za reklamovaný výrobek celou kupní cenu? Tak jak to teď funguje, tak vlastně až do skončení záruky prodejce zboží kupujícímu půjčuje s nulovým nájmem po složení zálohy (teď se tomu říká kupní cena). Jasně, jde tu o odpovědnost za vady atp. ale snad chápete s čím mám morální problém.

    Ideální by byla nějaký tabulka amortizací, která by jasně stanovovala o kolik u čeho klesá s dobou cena a podle toho by se jednalo.

    Podle mého by pak ideální případ měl vypadat takto:
    1.) koupím třeba grafiku za 5000,-
    2.) po roce užívání nenadále chcípne
    3.) reklamace je uznána
    následuje volba:
    - stejný kus s jiným s/n a novou zárukou
    - cash zpět, ale jen v hodnotě snížené o amortizaci, dejme tomu, že by to za 1 rok bylo o 30% dolů

    Zákazník by tak měl buď novou stejnou kartu s novou zárukou nebo by měl peníze za které by si koupil výkonově ekvivalentní kartu bez problémů. Pokud by chtěl něco lepšího (rychlejšího), tak by si měl připlatit - což dnes nemusí...

    Rozhodně by pak ubylo vychcánků, kteří odpalují hardware na samém konci záruky a jdou si pro nový a dělají to takhle pořád dokola.

    Ve svém okolí znám jednoho "pána", který má dva mobily (nic divného, že...), jenže používá pořád jen jeden, protože druhý je v reklamaci (a naopak)... řekněme si na rovinu, na mobilech je furt co reklamovat...
    Dotyčný pán tedy průběžně obměňuje ony mobily tím, že se vždy po několika měsících prokouše k třetí (čtvrté) reklamaci -> prachy zpět nebo výměna za jiný a furt dokola - HNUS.
    AMD Ryzen 7 7800X3D | MSI MAG CORELIQUID E360 | MSI B650 GAMING PLUS WIFI | Kingston FURY 32GB DDR5-6000 | MSI GeForce RTX 4070 SUPER 12G VENTUS 2X OC | NVMe Samsung SSD 970 EVO 500GB | WD Blue 3D NAND SSD 1TB | MSI Vigor GK50LP + Logitech MX Master 3 + Xbox ONE Controler | Fortron CUT593P & Corsair RM650x | 27" HP 27xq | Windows 11 Pro 64bit | Synology NAS DS214 2TB | connected by Vodafone 500M/30M

  2. #2

    Standardní Re: Reklamace-Softcom

    Souhlas s Vykukem - taky nemám rád vychcánky a upřímně řečeno, jak zmetkovost dnešních výrobků, tak "kvalita" zboží v kombinaci s mentalitou některých expertů tomu chování přímo nahrává.

    Už jsem to někde psal, jsem pro zavedení "amerického systému". Záruka 14 dnů a hotovo, ale vždycky bych si měl mít možnost připlatit za libovolně delší záruku. Spokojení by měli být snad všichni. Obchodník si za příplatek pokryje náklady s reklamací, zákazník co kouká na korunu ušetří a ti co chtějí klid přidají něco navíc.
    PC: GA-EP45-DS3R | E8400 + Ninja | 8GB | 80GB SSD X25-M | Zotac 9500GT | Asus Xonar DX | 2x Hauppauge WinTV HVR-1300 | Enermax MODU82+ 525W | Lancool K1
    Foto: Canon 20D | Tokina 12-24/4 | Canon 24-105/4 L IS USM | Canon 50/1,8 | Giottos MTL3361 + 1301-621C | Nodal Ninja NN5

  3. #3

    Standardní Re: Reklamace-Softcom

    Citace Původně odeslal Aigor Zobrazit příspěvek
    ....
    Už jsem to někde psal, jsem pro zavedení "amerického systému". Záruka 14 dnů a hotovo, ale vždycky bych si měl mít možnost připlatit za libovolně delší záruku. Spokojení by měli být snad všichni. Obchodník si za příplatek pokryje náklady s reklamací, zákazník co kouká na korunu ušetří a ti co chtějí klid přidají něco navíc.
    Ale ono to tak v podstatě funguje. Prodejce si dvouletou záruku kompenzuje v ceně. Je to koneckonců obvyklý argument amerických výrobců, když obhajují evropské ceny, které jsou často v poměru 1 dolar = 1 euro. Takže příplatek za delší záruku si všichni platíme, akorát nám chybí možnost volby.

  4. #4
    Senior Member Avatar uživatele DOC_ZENITH
    Založen
    25.05.2005
    Bydliště
    Praha 14 hloubětín.
    Příspěvky
    1 296
    Vliv
    273

    Standardní Re: Reklamace-Softcom

    No, taky jsem spíš na tý prodejní straně půltu, nejsem teda obchodník, ale lidí z obchodu a reklamací se musim zastat. Základnmí chyba tady je, že nefunguje žádnej orgán co by toto ošéfoval a kontroloval. Všechny Eshopy i ty největší podvádějí, jinak by krachovali, protože lidi koupěj i ten největší shit když je o korunu levnější, ano, jsme v čechách. Vzhledem k tomu, že je to už jaksi normalizované, soudit se s větší firmou, good luck.

    Jsem zvědavej jak normální smrtelník s normálním platem při případném sporu uspěje proti třeba takový Alze s jejich právníkem + jejich štědrostí vůči jiným osobám v procesu. Tady nejsme v USA kde dáš kočku do mikrovlnky a ještě na tom milion vyděláš.

    A jen tak btw. k zaměstnancům. Většinou to vůbec neni o tom co on chce nebo jakej zákon zná. Průměrně přijde 1 - 3 prudiči deně, takže tito lidé zákony znaj velice dobře, ale nemohou jít za pravidla který má firma interně, jinak by jim šéf vzal prémie, případně je to nechal zaplatit. I kdyby oni jednali správně a šéf je nutil porušovat zákon. Nelíbí se ti to? Jdi dělat jinam, ukažte mi kam a hned tam jdu.......
    The best Unreal Tournament maniac.

  5. #5

    Standardní Re: Reklamace-Softcom

    Dokud je dostatek zamestnancu, kteri jsou ochotni porusovat zakon, tak si takove jednani muze ten sef klidne dovolit. Takze si to ti zamestnanci vlastne castecne sami zpusobuji.

    Alza muze mit dobre (a drahe) pravniky a muze rozdavat vsimne okolo, ale kdyby mela resit kazdy tyden spor se zakaznikem, tak by se to urcite dost prodrazilo.

    Ja bych byl pro, aby COI na zaklade stiznosti zakazniku delala poradne kontroly, aby se obchodum vyplatilo radeji o neco zdrazit nez obchazet zakon. Takove kontroly moznosti vraceni zbozi do 14 dnu, kontroly dodrzovani reklamaci...
    Naposledy upravil zivan; 11.10.2009 v 20:40.
    Lenovo Thinkpad X220 (i5 2410M, 16GB RAM, HD3000, 12,5" IPS, 1TB HDD Seagate 7mm, 120GB mSATA Crucial M4), Mini Dock Plus Ser. 3, 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W

  6. #6
    Senior Member mince Avatar uživatele Kamikatze007
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    Kolín
    Věk
    40
    Příspěvky
    875
    Vliv
    301

    Standardní Re: Reklamace-Softcom

    MaWa: nebudu se vyjadrovat k tvemu obchodovani, ale ver, ze ja a vetsina mych znamych si radeji koupi drazsi hw u prodejce, ktery v pripade problemu zajisti dobry servis. Ty delas jako kdyby z hadani s prodejci mel kazdy zakaznik radost a delal to ze sportu.
    Jestli chces priklad obchodu, kde jsou vyssi ceny a presto tam lidi chodi, tak myslim, ze firmu czechcomputer ti snad predstavovat nemusim-maji vyssi ceny, nez vetsina mensich eshopu a presto tam lide nakupuji, dokonce musim napsat, ze i pri prvni zadosti o vraceni penez se usmeji a reknou: "samozrejme". Konkretne po reklamaci dvou disku WD raid edition mi bylo oznameno, ze by mi jeden vymenili za raid edition 2 a druhy za nejaky seagate, na to jsem rekl, ze o seagate nemam zajem, ze mi staci vraceni aktualni ceny toho WD (stale byl v prodeji). Odpoved: "Samozrejme, ale bohuzel zakon nam umoznuje jen vraceni kupni ceny, takze Vam napiseme dobropis na kupni cenu....a u toho druheho disku souhlasite s vymenou?" "Ano, samozrejme." "Vyborne, dekujeme Vam, nashledanou."
    Takze: ANO, i v Cechach jde delat byznys poctive a ANO, budu stale nakupovat v CZC a tvemu shopu se budu radeji snazit vyhnout.

    edit: K tomuto konkretnimu pripadu: asi bych taky nechtel, aby mi po treti reklamaci evidentne problemoveho modelu desky dali nejakou o ktere nic nevim (treba provozovanou za vysokych teplot, pri nadmernem OC s neodpovidajim chlazenim a navic treba s prelepenym S/N). Pak by se taky mohlo stat, ze deska umre nekdy tesne po zaruce, pripadne jeste v zaruce, kde s tebou prodejce nasledne vyjebe, ze mas spatne S/N, pripadne, ze deska byla provozovana za neodpovidajicich podminek.

    A co se tyce zakonu, tak jsou imho nastaveny dobre, jenom spotrebni elektronika a IT jsou specificka odvetvi.
    Naposledy upravil Kamikatze007; 11.10.2009 v 00:16.
    AMD FX6300@4.2GHz|Gigabyte 990FXA-UD3|AMD Radeon R9 280X OC|2x8GB Crucial Ballistix DDRIII 1866|Intel SSD 520 120GB|2TB Samsung EcoGreen|WD CAVIAR BLACK 1TB|Samsung F1 1TB|Samsung 40" TV|LG W2600H|Logitech Performance MX|Seasonic M12II-620W|Creative X-Fi Music|Fractal Design Define XL R2|Yamaha AX-570+Jamo S606
    Mitsubishi Galant Wagon 2,5 V6 118kW@5750rpm 218Nm@4500rpm-default

  7. #7

    Standardní Re: Reklamace-Softcom

    Citace Původně odeslal Kamikatze007 Zobrazit příspěvek
    MaWa: nebudu se vyjadrovat k tvemu obchodovani, ale ver, ze ja a vetsina mych znamych si radeji koupi drazsi hw u prodejce, ktery v pripade problemu zajisti dobry servis. Ty delas jako kdyby z hadani s prodejci mel kazdy zakaznik radost a delal to ze sportu.
    Jestli chces priklad obchodu, kde jsou vyssi ceny a presto tam lidi chodi, tak myslim, ze firmu czechcomputer ti snad predstavovat nemusim-maji vyssi ceny, nez vetsina mensich eshopu a presto tam lide nakupuji, dokonce musim napsat, ze i pri prvni zadosti o vraceni penez se usmeji a reknou: "samozrejme". Konkretne po reklamaci dvou disku WD raid edition mi bylo oznameno, ze by mi jeden vymenili za raid edition 2 a druhy za nejaky seagate, na to jsem rekl, ze o seagate nemam zajem, ze mi staci vraceni aktualni ceny toho WD (stale byl v prodeji). Odpoved: "Samozrejme, ale bohuzel zakon nam umoznuje jen vraceni kupni ceny, takze Vam napiseme dobropis na kupni cenu....a u toho druheho disku souhlasite s vymenou?" "Ano, samozrejme." "Vyborne, dekujeme Vam, nashledanou."
    Takze: ANO, i v Cechach jde delat byznys poctive a ANO, budu stale nakupovat v CZC a tvemu shopu se budu radeji snazit vyhnout.

    edit: K tomuto konkretnimu pripadu: asi bych taky nechtel, aby mi po treti reklamaci evidentne problemoveho modelu desky dali nejakou o ktere nic nevim (treba provozovanou za vysokych teplot, pri nadmernem OC s neodpovidajim chlazenim a navic treba s prelepenym S/N). Pak by se taky mohlo stat, ze deska umre nekdy tesne po zaruce, pripadne jeste v zaruce, kde s tebou prodejce nasledne vyjebe, ze mas spatne S/N, pripadne, ze deska byla provozovana za neodpovidajicich podminek.

    A co se tyce zakonu, tak jsou imho nastaveny dobre, jenom spotrebni elektronika a IT jsou specificka odvetvi.
    Pri prvni zadosti o vraceni penez se usmejou a reknou, ze na to nemam pravo, ze to opravili vymenou po hodine hadani uznaji, ze ten zakon preci jen neco takoveho zrejme neumoznuje ale jadojedu na to, ze nemam originalni instalacni CD...
    desktop: i5-2500K@3700MHz, MSI P67A-C43-B3, 2x4GB Kingston Value, Sapphire 5850 Xtreme 1GB 850/1100, 2xWD10EALX fake RAID-1, LG W2600HP-BF S-IPS,Razer DiamonBack, Seasonic SS-400ET-F3, Windows 7 x64 SP1 + ubuntu x64
    notebook: IBM T41p, 1.7 Pentium M, 14" 1400x1050, 1.5GB RAM, 40GB 4200r, Ubuntu 9.04
    ultraportable: IBM X41, 12" XGA 1.5GHz Dothan, 2GB RAM, 32GB CF Pretec 233x SSD, Ubuntu 9.10
    repro: Teufel Concept E Magnum PE 5.1

  8. #8
    Senior Member mince Avatar uživatele puki
    Založen
    17.05.2003
    Bydliště
    Bratislava
    Příspěvky
    683
    Vliv
    292

    Standardní Re: Reklamace-Softcom

    Citace Původně odeslal Vykuk Zobrazit příspěvek
    ...
    Podle mého by pak ideální případ měl vypadat takto:
    1.) koupím třeba grafiku za 5000,-
    2.) po roce užívání nenadále chcípne
    3.) reklamace je uznána
    následuje volba:
    - stejný kus s jiným s/n a novou zárukou
    - cash zpět, ale jen v hodnotě snížené o amortizaci, dejme tomu, že by to za 1 rok bylo o 30% dolů

    Zákazník by tak měl buď novou stejnou kartu s novou zárukou nebo by měl peníze za které by si koupil výkonově ekvivalentní kartu bez problémů. Pokud by chtěl něco lepšího (rychlejšího), tak by si měl připlatit - což dnes nemusí...
    Je blbost riesit jednu nelogickost este vacsou.
    1. Zakaznik by musel mat zarucenu moznost vzdy dostat novy kus, inak by pre obchodnikov zacalo byt vyhodnejsie tlacit na vyrovnanie cenou ako drzat servis a jeho naklady.
    2. Ziadas od zakonnych prostriedkov flexibilitu trhu, kde by niekto urcoval ake percento a pre ake diely ? Napr zdroje devalvuju urcite menej ako procesory. A co potom mainstream vs specializovane kusy ktore nestracaju tak hodnotu ? Kto to bude triedit a urcovat ? A nakoniec budu zakaznici co na tom budu tratit, to chces ?

    Pripomina mi to amortizaciu u zakonneho poistenia aut. Aby zabranili opravovaniu si aut na ucet poistovne. tak teraz ked ti niekto nabura starsie auto tak ti nedaju ani tolko na opravu - lebo tabulky nepustia. A mozes sa snimi sudit aby ti dali vobec adekvatnu hodnotu, a kopec ludi to vzda. A to sa jedna o desiatky az stovky tisic, teraz si predstav ako by to dopadlo pri 10 nasobne nizsich sumach ale zato sto a viacnasobne tolko pripadoch...
    Naposledy upravil puki; 11.10.2009 v 01:06.

  9. #9

    Red face Re: Reklamace-Softcom

    Citace Původně odeslal Vykuk Zobrazit příspěvek
    ...
    Podle mého by pak ideální případ měl vypadat takto:
    1.) koupím třeba grafiku za 5000,-
    2.) po roce užívání nenadále chcípne
    3.) reklamace je uznána
    následuje volba:
    - stejný kus s jiným s/n a novou zárukou
    - cash zpět, ale jen v hodnotě snížené o amortizaci, dejme tomu, že by to za 1 rok bylo o 30% dolů

    Zákazník by tak měl buď novou stejnou kartu s novou zárukou nebo by měl peníze za které by si koupil výkonově ekvivalentní kartu bez problémů. Pokud by chtěl něco lepšího (rychlejšího), tak by si měl připlatit - což dnes nemusí...

    Rozhodně by pak ubylo vychcánků, kteří odpalují hardware na samém konci záruky a jdou si pro nový a dělají to takhle pořád dokola.
    ...
    Mno to vidím trochu jinak.
    Vychcánkové se najdou vždy a čím komplikovanější zákon (viz amortizace a podobné brekule) tím víc vychcánků bude a přibudou i na straně obchodníků.

    Ideální případ vidím takto: Zboží funguje bezvadně po celou dobu záruky!

    Nestranný pozorovatel by mohl z této diskuse nabít dojmu, že všem obchodníkům se dějí samé špatnosti, protože všichni zákazníci jsou vychcánkové co úmyslně rozbíjí zboží před vypršením záruky a chtějí za to prachy nebo funglovku s plnou zárukou...
    Neděkujte, nenadávejte, pokud se vám něco líbí nebo nelíbí, používejte prosím reputaci (tj. ikonka s vahami pod avatarem)... a v případě kritiky nezapomeňte napsat důvod, abych se mohl poučit a polepšit

  10. #10
    Administrátor mince Avatar uživatele Jezevec
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    Teplice
    Příspěvky
    6 738
    Vliv
    300

    Standardní Re: Reklamace-Softcom

    2Vykuk: ALe zakone rika zcela jasne, ze zaruka = MINIMALNI (a statem takto garantovana) doba zivotnosti. Vyrobek by mel bezne vydrzet mnohonasobne dele a ze envydrzi je jen a jen problem prodejcu, na ktere je tato zodpovednost prenesena.

    Jakmile bude kvalita prodavanych vyrobku odpovidat tomuto pozadavku, a jejich poruchovost tedy bude minimalni, nebude proc odmitat zakaznikovy vratit $.

    2Petrik: Nevim jak ty, ale ja kdyz neco reklamuju, tak to vzdy reklamuju komplet (vetsinou vcetne orig krabice) a samo si kompletnost nechavam potvrdit (a uz se mi samo vratila jen hola vec => prachy zpet).
    IMPROBE AMOR, QUID NON MORTALIA PECTORA COGIS - krutá jsi, lásko, kam až ty doženeš smrtelná srdce -- Vergilius
    Mnoho je prostředků, které léčí lásku, ale žádný není spolehlivý.
    S tím, čeho se na nás dopustili druzí se už nějak vyrovnáme. Horší je to s tím, čeho jsme se na sobě dopustili sami.
    -- Francois La Rochefoucauld
    Nabídnout přátelství tomu, kdo chce lásku, je jako dát chleba tomu, kdo umírá žízní.

  11. #11
    Senior Member mince
    Založen
    07.10.2002
    Bydliště
    Brno
    Věk
    45
    Příspěvky
    1 278
    Vliv
    301

    Standardní Re: Reklamace-Softcom

    2Jezevec: já vím co říká zákon a nepopírám to, proto jsem psal, že jsem pro to "odchytit si svého poslance".

    Mám prostě filozofický problém s tím, že:
    ad1) je odpovědnost za kvalitu přenesena na prodejce, přičemž za ni dle selského rozumu zodpovídá výrobce (dobře, ještě bych byl ochoten uvažovat o dovozci v případě zahraničních výrobců),
    ad2) pokud se vrací peníze za výrobek, který byl používán skoro celou dobu záruky, tak se vrací plná částka a vůbec nikoho nezajímá, že jej spotřebitel po celou dobu využíval dejme tomu k plné spokojenosti (ve výsledku to pak je, jakoby měl skutečně věc pronajatou s nulovým nájmem a složil na něj pouze jistinu (platbu za zboží)).

    Prostě mi celá logika záruk a reklamací připadá v aktuální české (evropské) podobě hodně ujetá a ochrana spotřebitele je hnána až ad absurdum. A to prosím nepíšu jako obchodník, ale jako zákazník, spotřebitel, protože je mi popravdě žinantní, když jdu třeba po skoro dvou letech vrátit vadnou věc, tak mi prodejce vysází celou cenu a já přitom vím z praxe obchodníka, že na tom bude tratnej jak sviňa (proč? protože na úrovni obchodník dodavatel je to obvykle upraveno tak, že prodejce dostane zpět pouze aktuální hodnotu zboží).
    AMD Ryzen 7 7800X3D | MSI MAG CORELIQUID E360 | MSI B650 GAMING PLUS WIFI | Kingston FURY 32GB DDR5-6000 | MSI GeForce RTX 4070 SUPER 12G VENTUS 2X OC | NVMe Samsung SSD 970 EVO 500GB | WD Blue 3D NAND SSD 1TB | MSI Vigor GK50LP + Logitech MX Master 3 + Xbox ONE Controler | Fortron CUT593P & Corsair RM650x | 27" HP 27xq | Windows 11 Pro 64bit | Synology NAS DS214 2TB | connected by Vodafone 500M/30M

  12. #12
    Senior Member mince Avatar uživatele meteor
    Založen
    27.02.2006
    Bydliště
    Baťatown
    Příspěvky
    1 458
    Vliv
    278

    Standardní Re: Reklamace-Softcom

    2 Vykuk: pokud tvůj post "vezmu" odzadu, tak mi vyjde: jelikož jsou v ČR / EU záruční a reklamační podmínky nastaveny tak, jak jsou, pak by cílem výrobců měla být snaha o "dokonalý" produkt, který nebude poruchový a tudíž nebudou ani reklamace (= žádná špatná pověst, žádné finanční vícenáklady, spokojení uživatelé a spokojení prodejci). A to z prostého důvodu: trh by se pak "vyčistil" od těch, kteří produkují a prodávají nedokonalý produkt.
    Že je to nesmysl je snad jasné. Ale bylo by to fajný

    Závěr: nezabývat se tím, co nemám šanci ovlivnit = klidnější život, méně starostí a více nervů
    "Nejhorší není to, čeho jsme se dopustili na ostatních, ale to, co jsme spáchali sami na sobě."

    Intel i5-8400 (CF) | GB Z370 Aorus Gaming K3 | Kingston 2x8GB HyperX Predator 3000MHz | GeForce GTX 560Ti | Samsung 860 Pro 512GB | SB X-Fi Gamer | Asus 2014L1T | Seasonic Focus Plus 550W | SilentiumPC Armis AR7 TG | EIZO EV 2455 | Marantz PM6006 plus Wharfedale Diamond 230 + Audio-Technica ATH-T500 | Windows 10 Pro

  13. #13
    Senior Member mince Avatar uživatele puki
    Založen
    17.05.2003
    Bydliště
    Bratislava
    Příspěvky
    683
    Vliv
    292

    Standardní Re: Reklamace-Softcom

    Citace Původně odeslal Vykuk Zobrazit příspěvek
    ...
    ad2) pokud se vrací peníze za výrobek, který byl používán skoro celou dobu záruky, tak se vrací plná částka a vůbec nikoho nezajímá, že jej spotřebitel po celou dobu využíval dejme tomu k plné spokojenosti (ve výsledku to pak je, jakoby měl skutečně věc pronajatou s nulovým nájmem a složil na něj pouze jistinu (platbu za zboží)).
    ...
    A co strateny cas, nemoznost vyuzivat dany vyrobok, atd... ked mi niekto zacne vycislovat stratu hodnoty pouzivanim, ja si zacnem narokovat stratu pohodlia nefunkcnostou. Ono su na to paky aj dneska a zo zakaznikov ich moc nevyuziva a ked vyuzije predajca sa riadne cuka. Alebo aj taketo pravo by predajcovia najradsej zobrali ??

    BTW som jeden z tych co si zaruku priplatia kupov v renomovanom eshope ci kamenaku. A ked ma niekto chce odrbavat na zaruke tak potom penim... Vid napr takmer nemoznost reklamovat mobil (standardny vysledok: oxidacia - neuznane)
    Naposledy upravil puki; 12.10.2009 v 15:59.

  14. #14
    Promovaný inženýr mince Avatar uživatele Doktor-Prase
    Založen
    14.05.2003
    Bydliště
    Strakonice/Praha 7
    Věk
    42
    Příspěvky
    1 129
    Vliv
    303

    Standardní Re: Reklamace-Softcom

    Kdybyste vedeli, jakym zpusobem se vyrabeji/navrhuji auta, mozna byste prestali resit "zanedbatelne" IT polozky.

    PS: Nemam tolik penez/casu, abych si kupoval nejlevnejsi zbozi. Plati od IT pres boty az k domaci elektronice.
    Naposledy upravil Doktor-Prase; 12.10.2009 v 16:26.
    1) BigPiG System mk2 Phenom II x4 955; 4x2048MB DDR3; MSI FX890-GD70; CF 5830; VelociRaptor 300GB + 2xSeagate SV35.5 2TB RAID1 + Samsung F1 750GB + Samsung F2 1,5TB;Lian Li PC-8FIB; 2408WFP
    2) PigPics E-500 + ZD 1445 + ZD 4015 + SanDisk ExtremeIII 4GB + Lexar Premium 1GB - IndoCertified
    3) Pig@Work CATIA V5 r14-r18 @ Precision T5500: Intel W5590, Quadro FX3800 & Dell Ultrasharp U2410 & SpacePilot guaranteeing a minimum of 120 clicks per minute
    4) PigFun Ubuntu 9.10 @ Corsair Flash Voyager 16GB @ Mobile PiG - HP nw8240 M770; FireGL v5000; 15.4" @ 1920x1200; 1+1GB RAM
    5) MiniPig Lenovo X201i: i3 370M; 12" 1280x800 matte; 2GB DDR3 RAM; 6+ hours battery lifetime

  15. #15

    Standardní Re: Reklamace-Softcom

    2Vykuk: Já zase nechápu dvouletou záruku jako životnost daného produktu. Když koupím monitor za 15K, tak rozhodně nejsem srozumněn s tím, že se mi za dva roky a jeden den rozpadne a já si budu muset kupovat nový. To bych na tom byl "tratnej jak sviňa" zase já.

    O toho se také odvíjí výpočet jakési amortizace. To když odhlédneme od toho, že jsem si produkt nepronajal, ani nekoupil na leasing. Má se odvíjet od záruční doby, nebo od předpokládané životnosti (kod ji určí?). Nebo má snad zboží po uplynutí záruky nulovou hodnotu?
    Naposledy upravil Max Casper; 12.10.2009 v 20:15. Důvod: vypadnuté slůvko "byl".

  16. #16

    Standardní Re: Reklamace-Softcom

    Jen upozornim, ze je treba dbat toho, aby nase planeta nedopadla jako jista planeta ve stoparove pruvodci, ktera zkrachovala kvuli tomu, ze se vyrabeli stale horsi a hrosi pary bot....
    desktop: i5-2500K@3700MHz, MSI P67A-C43-B3, 2x4GB Kingston Value, Sapphire 5850 Xtreme 1GB 850/1100, 2xWD10EALX fake RAID-1, LG W2600HP-BF S-IPS,Razer DiamonBack, Seasonic SS-400ET-F3, Windows 7 x64 SP1 + ubuntu x64
    notebook: IBM T41p, 1.7 Pentium M, 14" 1400x1050, 1.5GB RAM, 40GB 4200r, Ubuntu 9.04
    ultraportable: IBM X41, 12" XGA 1.5GHz Dothan, 2GB RAM, 32GB CF Pretec 233x SSD, Ubuntu 9.10
    repro: Teufel Concept E Magnum PE 5.1

  17. #17
    Senior Member minceVIP Avatar uživatele riksa
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    Tam, kde je puding (Praha)
    Věk
    45
    Příspěvky
    2 975
    Vliv
    330

    Standardní Re: Reklamace-Softcom

    2MaWa: ja te argumentaci rozumim a v zasade potvrzujes to, co rikam - ze je to problem ceny, kterou trh (alias ti prodejci, kteri maji tu silu) nastavuje, a ze jsou na tom biti mensi prodejci.
    ten problem ma samozrejme dva aspekty - pokud reseni nizko nastavenych cen budou prodejci namisto navysenim cen resit nerespektovanim zakonu, tak to povede k diverzifikaci zakazniku, stejne jako v pripade, kdy zakaznik primarne voli podle ceny. v zasade tak budou zakaznici, kteri jsou ochotni zaplatit za bezproblemovy prubeh reklamace vyssi cenu (nebo nizsi cenu ale s ferovou reklamaci), a zakaznici, kteri k tomu ochotni nebudou (a tito ojebove skonci u ojebu-prodejcu tak jako tak). stejne tak na druhou stranu tenhle stav bude trvat tak dlouho, dokud zakaznici neprijdou na to, ze za lepsi kvalitu je zapotrebi si priplatit a netrvat na dumpingovych cenach; to bude trvat asi dele, protoze to je odpovida pristupu ceske spolecnosti ke spotrebnim vecem obecne (jidlo za vsechny...).
    i3 3240@default || Gigabyte Z77-D3H || 2x4GB Kingston DDR3 1600 || Sapphire 7750@default|| Default cooling || WD 500AAKS + Samsung F2 1.5TB || Lite-on 1673 || Corsair HX520 || Chieftec DX-01BL-D-U || MS Natural Keyboard 4000 || Logitech MX1000 || HP LP2065
    "Der Kaiser Franz Straka", 3/11/05 in lidovky.cz: "Pokud vím, svět byl stvořen Adamem a Evou a u toho bychom měli zůstat."

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Podobná témata

  1. FAQ + nekolik citaci z ruznych webu
    Založil Jezevec v sekci fóra Reklamace a §
    Odpovědí: 7
    Poslední příspěvek: 11.08.2007, 18:13
  2. Softcom - reklamace desky
    Založil macher v sekci fóra Reklamace a §
    Odpovědí: 10
    Poslední příspěvek: 27.04.2007, 12:20
  3. Reklamacni rad - softcom
    Založil Jezevec v sekci fóra Reklamace a §
    Odpovědí: 2
    Poslední příspěvek: 24.05.2005, 15:50
  4. Reklamace medii DVD - Softcom
    Založil Aigor v sekci fóra Reklamace a §
    Odpovědí: 11
    Poslední příspěvek: 06.01.2005, 08:45
  5. Průzkum reklamace v HK
    Založil Michal-Tučný v sekci fóra Reklamace a §
    Odpovědí: 4
    Poslední příspěvek: 14.09.2003, 00:03

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •