Citace Původně odeslal Jezevec Zobrazit příspěvek
Co se mechanickeho poskozeni tyce, muzes samozrejme trvat na tom, ze s vadou nema zadnou souvislost (coz se da pripadne i prokazat znalecky) a pozadovat opravu jako zarucni.

Je to ovsem na dlouhle lokte. Nevim jak a kde je kryt poskozen, takze tezko rict, ale v kazdym pripade si udelal jednu chybku. Jakmile nekam neco posilas, muzou ti pripsat na vrub i poskozeni, ktery zpusobi sami. To pri osobnim predani kdy si nechas podepsat ze pristroj neni mechanicky poskozen ses na tom o dost lip.
Reklamoval jsem to přes prodejnu Vodafonu a na reklamačním protokolu je napsáno, že přístroj je v dobrém stavu. Možná jsem měl trvat na doplnění, že je bez viditelného mechanického poškození, ale nenapadlo mě, že by tam v souvislosti s udávanou závadou vůbec nějaké takové našli.