Reklamoval jsem grafickou kartu (chyba v napájecím obvodu). Jedná se o 88GT a protože jsem jí koupil za velký peníz a chyba se objevla do půl roka od koupě, rozhodl jsem se, že si vezmu zpět peníze (=odstoupím od kupní smlouvy).
V pátek jsem se do agenu dostal těsně před zavírací dobou. Obsluha reklamací mi dává kartu (reklamace výměnou). Když jsem řekl, že budu chtít peníze, odpověděl, že to takhle večer už nevyřídí. Inu moje blbost říkam si.
Dnes jsem se dostavil v rozumnou hodinu. Nejdřív jsem cca 15-20 minut čekal, ač jsem byl první (slečna za mnou to vzdala a šla pryč). Pak už jsem šel k obchodníkovi, který se zeptal na důvod vrácení a řekl, že dobropis musí schválit a to potrvá pár dnu. chjo
Měl jsem tak objednaný router k osobnímu odběru, ale jelikož neberou karty a neměl jsem hotovost musel jsem ho tam nechat (taky nemám čas lítat po všech čertech a shánět bankomat). Nechápu, že se na celé prodejně nenajde dostatečně zodpovědná osoba, která se podíva na datum na faktuře, porovná s datumem RMA, zjistí, že servis reklamaci uznal a vydá mi peníze.
Nedá se přímo stěžovat na neochotu, ale kvůli takové blbosti tam budu muset zajet znovu. V podobné situaci jsem se ocitnul jen jednou, ale peníze jsem měl v ruce během pěti minut.
Jsem zvědav, jak se to dál vyvine.