Výsledky 1 až 25 z 204

Téma: Cell

Threaded View

Předcházející příspěvek Předcházející příspěvek   Další příspěvek Další příspěvek
  1. #27

    Standardní Re: Cell

    ROFL, neumis cist. Nikde jsem nerekl, ze to je nejvykonejsi CPU na svete. Rekl jsem, ze cell resp. P3 skrz FAH tvori nejvykonnejsi SYSTEM (=! CPU) na svete, coz je nezvratny fakt, ukaz mi jiny system, ktery dela jednu vec a ma trvaly vykon vetsi nez tech cca 600-700 TFLOPS. To je zaroven i odpoved pro JonnZ (vsechny C2D na svete lze tezko oznacit jako vypocetni system, kdezto Celly zapojene do FAH ano). Jasne ze univerzalni CPU to rozhodne neni, ale pro paralelni vypocty v plovouci carce to je proste naprosta spicka, ktera ma konkurenci jedine v realne tezko pouzitelnych GPU...
    Z tohoto pohledu to proste je Supercomputer on chip, jak se cellu take prezdiva.

    Srovnavam jednotlive vypocetni platformy v ramci FAH, pokud to z meho postu jasne nevyznelo, tak se omlouvam, myslel ze to bude kazdemu jasne. Sice kazdy pocita jine WU, ale pocet FLOPS na tom moc zavisly zrejmne nebude. Smysl to ma davat takovy, ze proste existuji oblasti, kde bezne x86 sodtavaji silne na frak od CPU se zcela jinou arichitekturou, o ktere mnoho lidi prohlasovalo / prohlasuje, ze jsou k nicemu...

    Takze zaver: Cell ma smysl a existuji realne nasazeni, kde doslova exceluje.

    Citace Původně odeslal Fox!MURDER Zobrazit příspěvek
    ROFL. to je krasne postavene na hlavu. tak napred tvrdis, ze je to nejvykonnejsi cpu na svete, ted najednou jde o jeho vhodnost pro hry a vedecke vypocty.

    a pak tu najednou srovnavas uplne rozdilne nasazene procesory s uplne jinym software na uplne jine platforme na zaklade toho, co dela mensi neplechu ve windows ... jakej to prosimte dava smysl ?

    1) viz odpoved foxovi. vsechny C2D na svete skutecne nelze oznacit za jeden vypocetni system...to je jako kdybych rekl ze vsechny dekodery MPEG2 v DVD prehravacich tvori vypocetni system...

    2)netusim jake vytizeni jednotlivych jader cellu je pri hrani her na PS3, ale myslim, ze male zrovna nebude.

    3)ukaz mi realne pouzivany vypocetni system, ktery pouziva GPU a dosahuje podonych vysledku jako cell ve FAH. Takze?

    4) na ledas co. IBM uz pripravuje / prodava vypocetni clustery zalozene na cellu, kdy jeden node obsahuje nekolik (myslim ze 4) cellu a je to urcene pro ruzne realne aplikace: http://itbiz.cz/prvni_pocitace_s_pro..._jsou_na_svete

    Zdravotnictví: IBM BladeCenter QS20 podstatně zkrátí dobu potřebnou k porovnání a zmapování 3D lékařských snímků, které jsou obvykle pořizovány v rozpětí několika měsíců či let v různých rozlišeních a pomocí různých přístrojů. Aplikace pro zpracování lékařských snímků v počítači QS20 umožní lékařům zmapovat několik snímků v řádu sekund místo minut, což přispěje k vyšší přesnosti a rychlosti diagnóz a ušetří pacientům zbytečný stres.

    Letecký a vojenský průmysl: Zpracování radarových signálů v leteckém průmyslu vyžaduje rychlou a přesnou analýzu pozice a terénu. Radarové aplikace provozované v počítači IBM BladeCenter QS20 zaručí vyšší věrnost a lepší rozlišení radarových výstupů, takže operátoři budou moci vidět objekty a informace, které současné radarové systémy nedokázaly zachytit.

    Ropný a plynárenský průmysl: Poslední inovace seizmologického zobrazování umožňují energetickým společnostem přesněji a rychleji vyhledávat vhodná místa k ropným vrtům, což může výrazně zvýšit ziskovost nových vrtných operací. Pomocí těchto výpočetně náročných aplikací, které jsou pro IBM BladeCenter QS20 ideální, lze zmenšit počet neúspěšných podmořských vrtů a ušetřit milióny dolarů.

    http://img.presence-pc.com/news/i/b/...e_server_1.jpg
    http://www-306.ibm.com/common/ssi/fc...77&appname=USN

    Citace Původně odeslal JonnZ Zobrazit příspěvek
    na mna to posobilo ako "aha o kolko je cell lepsi nez hlupe x86"

    a nemozem s tym suhlasit.
    najvykonnejsi realne pouzivany vypocetny system na svete bude najskor nejaky natakteny intelacky dual / quad

    kde sa realne poziva vsetkych xy jadier cellu (a tym jeho celkovy vykon)? pri hrani hier a pocitani boincu. co este? strih videa? (da sa to na ps3?)
    ale na hranie hier a pocitanie boincu uplne rovnako pozuijes aj GFX ktora tam dokaze dosahovat lepsie vysledky. takze?


    edit: prosimta, na co vsetko sa da pouzivat vykon cellu na ps3?
    Naposledy upravil Petrik; 12.09.2007 v 15:15.
    desktop: i5-2500K@3700MHz, MSI P67A-C43-B3, 2x4GB Kingston Value, Sapphire 5850 Xtreme 1GB 850/1100, 2xWD10EALX fake RAID-1, LG W2600HP-BF S-IPS,Razer DiamonBack, Seasonic SS-400ET-F3, Windows 7 x64 SP1 + ubuntu x64
    notebook: IBM T41p, 1.7 Pentium M, 14" 1400x1050, 1.5GB RAM, 40GB 4200r, Ubuntu 9.04
    ultraportable: IBM X41, 12" XGA 1.5GHz Dothan, 2GB RAM, 32GB CF Pretec 233x SSD, Ubuntu 9.10
    repro: Teufel Concept E Magnum PE 5.1

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 6 uživatelů. (0 registrovaných a 6 anonymních)

Podobná témata

  1. Procesory Cell - PS3
    Založil Kooca v sekci fóra AMD procesory
    Odpovědí: 3
    Poslední příspěvek: 07.02.2005, 20:44
  2. Nvidia podvádí i v Beyond3d's Splinter Cell benchmark?
    Založil Spajdr v sekci fóra NVIDIA grafické karty
    Odpovědí: 10
    Poslední příspěvek: 03.06.2003, 20:00

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •