Citace Původně odeslal riksa Zobrazit příspěvek
jedine, co te zajima, je tvuj smluvni vztah s prodavajicim. to, ze prodavajici zajistuje servis na smluvni bazi s nekym jinym, te nemusi zajimat. takze mas pravdu, je to jedno.
přesně tak - do 30ti dnů ode dne podání reklamace - ti musí servis vystavit protokol že oprava neprovedena (protože třeba jim do té doby nedorazil díl)
a to znamená že prodejce ti musí zboží vyměnit z úplně nové, či vrátit peníze.
(toť varianta žes to dal do autorizovaného servisu)

A pokud jsi to dal reklamovat přímo tam kdes to koupil - vyplývá z toho to že ti nemusí vystavovat protokol, ale prostě ti musí vrátit peníze a nebo vyměnit za jiný kus - stejný.
Mohou ti samozřejmně nebídnout i jiný, ale už by záleželo pouze na tobě zdali s tím jiným ks budeš souhlasit.
Každopádně bych si na místě ověřil (pokud ti tedy dají nový monitor) pixely a subpixely aby ti neprodali sice nový monitor, ale s vadama, které nejdou reklamovat - viz nějaký topic tady na foru