S tymto mam tiez svoju skusenost, mal som zakladnu dosku ktora sa samovolne vypinala tak 3x denne vsetky komponenty okrem monitora sa vymenili minimalne 3x ale pocitac sa vypinal , reklamacia nebola uznana pretoze v servise doska fungovala, len je rozdiel ked oni to testuju 45 minut, a mne sa ypne kazdych 5-6 hodin , tak mi na reklamacnom oddeleni v obchode naznacil ze keby ta doska uz nesla vobec tak dostanem iny kus ze to im dodavatel reklamuje bezproblemov, tak som zobal 12V, dva bananiky, pekne som vedla procesora poskratoval vsetky MOSFETY a doska uz nenabehla, ako dovod reklamacie som uz po treti krat uviedol ze doska sa samovolne vypina a momentalne po jednom vypnuti nejde zapnut, a o 7 dni sa vratil novsi model s vyjadrenim servisu ze zavada sa pri teste potvrdila vymena za novy model .
Ako ja viem ze je to svinstvo taketo veci robit, ale co zmôzem ked 70 percent zavad je medzi nebom a zemou ze doma to nejde 2 tyzdne vkuse a akonahle pridem do servisu to funguje... naozaj najlepsie je dorazit to tak nech neni nic videt... a nic nemozu proste sa vyplo a neslo zapnut konec nic viac .Cize fakt sa mi potvrdilo ze pred reklamaciou ak je to taka zavada ze sa v servise moc neprejavi tak produkt dorazit a je pokoj .
Teda ale samotny servis nas zakaznikov nuti k tomu aby sme komponenty zamerne poskodili do takej miery ze budu total death ... vtedy servis otestuje za 5 minut a rad vymeni,ked je tam nejaka slahnuta chyba tak neuznaju reklamaciu ako v mojom pripade .