Citace Původně odeslal riksa Zobrazit příspěvek
no, jedinou cestou pro tebe je napsat slusny, ale tvrdy dopis, ve kterym jim reknes, ze je to od nich nehorazne s ohledem na to, jak se to porouchalo. za druhe, ze doufas, ze jsou si vedomi toho, ze to budou muset prokazat a za treti, ze jestlize do nejake doby od nich nedostanes funkcni vysavac, pak ze pujdes k soudu.
u soudu to pak budou oni, kdo bude muset prokazat, ze jsi ten vysavac pouzival nespravne a ze prave to bylo duvodem poruchy toho vysavace.
jen tak mimochodem, jestlize se ta vada stala v prubehu prvnich sesti mesicu zarucni doby, pak jsi jim mel napsat, ze pozadujes vymenu za novy kus - protoze na to mas podle institutu rozporu s kupni smlouvou narok.
dekuju moc za radu, jdu jim napsat, zkusim to nejdrive elektronickou cestou, v pripade ze nebudou reagovat, tak jeste doporuceny dopis a pak je pripadne dam k soudu, protoze timhle me vazne nakrkli...holt to zkousej, ale ted narazi...