Dell XPS M1210 C2D T5500 1.66GHz; 3GB DDRII 667MHz; nVidia GeForce Go 7400 256MB TurboCache; Samsung Spinpoint 120GB 5400rpm 8MB SATA; Sony DVD-RW; 12.1" WXGA 1280x800...
...aneb nenávratně jsou pryč doby strávené u OC a 3DMarků...fňuk
VIP
i3 3240@default || Gigabyte Z77-D3H || 2x4GB Kingston DDR3 1600 || Sapphire 7750@default|| Default cooling || WD 500AAKS + Samsung F2 1.5TB || Lite-on 1673 || Corsair HX520 || Chieftec DX-01BL-D-U || MS Natural Keyboard 4000 || Logitech MX1000 || HP LP2065
"Der Kaiser Franz Straka", 3/11/05 in lidovky.cz: "Pokud vím, svět byl stvořen Adamem a Evou a u toho bychom měli zůstat."
Takze jsem poslal rediteli spolecnosti toto:
Dobry den,
dne 30.1.2007 jsem zakoupil ve Vasem eshopu Megaobchod.cz vysavac Daewoo RC 4008S, c.objednavky 1169640359.
Bohuzel vysavac se dne 10.4.2007 porouchal, najednou nesel zapnout, po stisknuti tlacitka pro zapnuti vysavac nenastartoval. Kontaktoval jsem tedy pani Sencukovou z reklamacniho oddeleni, ktera mi uvedla adresu servisu, na kterou mam porouchany vysavac zaslat. Servis mi vysavac vratil asi po tydnu na dobirku s tim, ze tuto znacku neopravuje - naklady spojene se zaslanim vysavace do spatneho servisu mate nyni na stole, jak jste psal ve svem mailu pred 2 dny (doresime pozdeji).
Vysavac jsem tedy pote zaslal primo na Vasi pobocku, bylo mi prideleno cislo reklamace a vse probihalo v poradku. Bohuzel vcera se vysavac vratil s tim, ze na reklamacnim protokolu c.2701424 je vyjadreni:
neuznano, nespravne pouziti, zakaznikovi predano vyjadreni ze servisu
pricemz na prilozenem vyjadreni ze servisu je uvedeno:
Z605 Nespravne pouziti - chyba obsluhy
Toto je Vas standartni postup pro jednani se vsemi zakazniky?!
Nechapu, na jakem zaklade servis dosel ke stanovisku "chyba obsluhy", neni zde uvedeno zadne dodatecne vysvetleni. Vysavac neni nijak mechanicky poskozen a nikdy nebyl pouzivan v rozporu s uzivatelskym manualem.
Doufam, ze jste si plne vedomi toho, ze u pripadne soudni pri to budete Vy, kdo bude muset prokazovat, ze zavada opravdu vznikla tak, jak uvadite, tj. "chybou obsluhy".
Dale jelikoz vysavac byl zakoupen dne 30.1.2006, tj. od data koupe neubehlo jeste 6 mesicu, mam narok dle instititu rozporu s kupni smlouvou pozadovat novy kus.
Prosim, zvazte peclive dalsi kroky, nebot pri pripadne soudni pri Vam budou k uhrade nauctovany i poplatky spojene s zapujcovanim nahradniho vysavace, ktere jsem ochoten nepozadovat v pripade, ze bude cela zalezitost rychle vyresena.
Nyni je dalsi krok na Vas, ale ujistuji Vas, ze jiz rozhodne nehodlam cekat dalsi mesic na probehnuti nove reklamace a na opetovne zasilani vysavace do servisu.
Byl bych rad, kdybyste me v teto veci co nejdrive kontaktoval a povedlo se nam nalezt rychle a prijatelne reseni, jinak bohuzel budu muset predat celou zalezitost svemu pravnimu zastupci.
S pozdravem
Lukas Hradecky
Dell XPS M1210 C2D T5500 1.66GHz; 3GB DDRII 667MHz; nVidia GeForce Go 7400 256MB TurboCache; Samsung Spinpoint 120GB 5400rpm 8MB SATA; Sony DVD-RW; 12.1" WXGA 1280x800...
...aneb nenávratně jsou pryč doby strávené u OC a 3DMarků...fňuk
VIP
jo, to je IMO ok![]()
i3 3240@default || Gigabyte Z77-D3H || 2x4GB Kingston DDR3 1600 || Sapphire 7750@default|| Default cooling || WD 500AAKS + Samsung F2 1.5TB || Lite-on 1673 || Corsair HX520 || Chieftec DX-01BL-D-U || MS Natural Keyboard 4000 || Logitech MX1000 || HP LP2065
"Der Kaiser Franz Straka", 3/11/05 in lidovky.cz: "Pokud vím, svět byl stvořen Adamem a Evou a u toho bychom měli zůstat."
Tady je odpoved reditele spolecnosti.
Dobry den pane Hradecky,
dekuji za Vas email upozornujici na mozne nedostatky v nasich sluzbach.
Celou vec jsem proveril a rad bych Vas timto informoval o nasem stanovisku.
Posouzeni servisu je pro nas smerodatne. Z protokolu, ktery jsme obrzeli ze
servisu vypliva, ze se nejedna o zarucni vadu. Pokud se domnivate, ze
stanovisko servisu je mylne, tak nam prosim dolozte vyjadreni autorizovaneho
servisu a nebo pripadne posouzeni soudniho znalce, ktere podpori Vase
tvrzeni. Pak muzeme hovorit o rozporu s kupni smlouvou a dale muzete
uplatnovat Vase pravni naroky.
Rad bych Vas informoval, ze neni nasim cilem zamerne poskozovat zakaznika,
vzdy se snazime o spokojenost, primarne proto zakaznikovi verime, avsak
pokud existuje legitimni podklad, ktery hovori v neprospech zakaznika, tak
ho bereme jako smerodatny.
S pozdravem
Ivan Matosyan
Dell XPS M1210 C2D T5500 1.66GHz; 3GB DDRII 667MHz; nVidia GeForce Go 7400 256MB TurboCache; Samsung Spinpoint 120GB 5400rpm 8MB SATA; Sony DVD-RW; 12.1" WXGA 1280x800...
...aneb nenávratně jsou pryč doby strávené u OC a 3DMarků...fňuk
njn, oni v podstate ani jinou moznost nemaji. kdyby vymenili kazdy produkt kvuli kteremu udela zakaznik bububu, prestoze jim ho v servise nevezmou (tzn dali by ti novy kus a stary vyhodili) tak by tady brzo nebyli. lidi jsou mrchy, nekdy by ses divil co vsechno zkousi reklamovat, prestoze si to rozbijou sami. a oni tezko budou vedet, ze zrovna ty mrcha nejsi a ze jsi si to sam nerozbil - kdyz maji vyjadreni servisu o opaku. a zcela logicky veri vic servisu nez tobe. nezbyva nez opravdu zajistit toho soudniho znalce. myslim, ze pokud prodejce spor prohraje (coz prohraje, pokud znalec uzna ze chyba obsluhy to nebyla), urcite se pak prodejce bude se servisem soudit o nahradu skody...a servis si treba priste da pozor...a treba taky neda![]()
Oficiální distributor AlphaCool pro ČR a SR...
To vyjadrenie servisu smrdi - nie je tam identifikovana zavada, ale jej pricina ano (nespravne pouzitie).
1: Asus P2B 1.10 • Celeron 1100@1364/1.8V • 512MB SDRAM • Samsung SP1213N+WD AC28400 • Toshiba XM-6402B+SD-M1212 • PowerColor AR2L Radeon 9100 64MB • 3C900-Combo • Bt848A • ASB-3940UA • AWE-64 • DTK PTP-3007 • VisionMaster 405 • Umax UC630 • Star LC24-200 Colour 2: PCPartner TXB820DS • Cyrix MII PR300/1.8V • 256MB SDRAM • 2xSamsung HD400LD+IT8212F • Accesstek CW4001 • LS-120 • Mystique 4MB • Millennium II 4MB • 3C509 • CMI8329A+Dream MIDI • ADI ProVista E44 • SyncMaster 203B Notebook: DTK FortisPro TOP-5A • P166MMX/1.8V • 80MB EDO • Hitachi 5K80 40GB • 12,1" TFT Router: A-Trend ATC-1425B • i486DX 50@33/5V • 48MB FPM • WD AC14300 • UMC UM9003F • HP PC LAN 16/TP+ Car: Mazda 323P BA • Z5 1489ccm, 65kW@5500rpm, 134Nm@4000rpm
Prave, kdyby tam bylo alespon napsano, co je ta konkretni zavada, jestli se rozbilo zapinaci tlacitko nebo odesel motor...ja se do toho nechci hrabat, pak by zase byla tahanice, ze to bylo neodbornym zasahem do pristroje... Mozna bych mohl zkusit zavolat do prislusneho servisu, jestli bych se nedozvedel neco blizsiho...
Dell XPS M1210 C2D T5500 1.66GHz; 3GB DDRII 667MHz; nVidia GeForce Go 7400 256MB TurboCache; Samsung Spinpoint 120GB 5400rpm 8MB SATA; Sony DVD-RW; 12.1" WXGA 1280x800...
...aneb nenávratně jsou pryč doby strávené u OC a 3DMarků...fňuk
Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)